1. Przedmiotem zamówienia jest roczna, sukcesywna dostawa produktów spożywczych oraz jednorazowych opakowań do żywności do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu.
2. Zamówienie zostało podzielone na 12 części/pakietów, tj.:
Pakiet nr 1 Warzywa i owoce;
Pakiet nr 2 Artykuły sypkie;
Pakiet nr 3 Przyprawy;
Pakiet nr 4 Pieczywo;
Pakiet nr 5 Jaja kurze;
Pakiet nr 6 Warzywa i owoce mrożone;
Pakiet nr 7 Wędliny i wędliny podrobowe, mięso;
Pakiet nr 8 Tłuszcze jadalne, sery, jogurty, mleko, przetwory mleczne;
Pakiet nr 9 Ryby i przetwory rybne;
Pakiet nr 10 Drób;
Pakiet nr 11 Przetwory warzywno-owocowe, strączkowe;
Pakiet nr 12 Opakowania jednorazowe.
3. Każda część/pakiet stanowi odrębny przedmiot zamówienia.
4. Ofertę można składać w odniesieniu do jednej lub więcej części/pakietów zamówienia.
5. Wskazane w dokumentach znaki towarowe, nazwy własne, itp. – stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy, funkcjonalny, techniczny i technologiczny dotyczący przedmiotu zamówienia. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikację przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie, nazwy materiałów, urządzeń, oprogramowanie, systemy lub ich pochodzenie, dopuszcza się stosowanie materiałów, urządzeń, oprogramowanie, systemy równoważne, tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały, urządzenia lub oprogramowanie, systemy użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji lub ich pochodzenie, służą wyłącznie określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami, urządzeniami programami. Ewentualne wskazane nazwy produktów oraz ich producentów nie mają na celu naruszenie zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców. Pojęcie równoważności znajduje również zastosowanie w przypadku, gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą norm, europejskich ocen technicznych. Użyte w dokumentacji nazwy, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z producentem lub firmą, nie mają na celu preferowanie rozwiązań danego producenta lecz wskazanie na rozwiązanie, który powinien posiadać cechy techniczne, technologiczne nie gorsze od podanych w dokumentacji technicznej. Zamawiający w przypadku ofert zawierających rozwiązania równoważne będzie je weryfikować pod względem spełniania wymogów poszczególnych pozycji wymagań technicznych zawartych w Załączniku nr 2 do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie równoważność oferowanych urządzeń, oprogramowania lub systemów. Ciężar udowodnienia równoważności jest obowiązkiem Wykonawcy. Zamawiający nie uzna rozwiązań równoważnych, jeśli będą o gorszych niż wskazane w Załączniku nr 2 do SIWZ od minimalnych wymagań jakościowych, funkcjonalnych, technicznych i technologicznych. |
GuidZP400 |
f915de5f-eb35-45f2-a780-c6ef69e38cc3
|
Biuletyn |
528758-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Miejski im. Franciszka Raszei
|
Regon |
31332500000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Mickiewicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
60-834
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
61 848 10 11
|
Zamawiajacy fax |
61 848 49 90/91
|
Zamawiajacy email |
efilipiak@raszeja.poznan.pl
|
Adres strony url |
www.raszeja.poznan.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital Miejski
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.raszeja.poznan.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.raszeja.poznan.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w postaci elektronicznej. Składanie ofert pisemnie, osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca, kuriera.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Miejski im. Franciszka Raszei, ul. Mickiewicza 2, 60-834 Poznań. Oferty składa się w Kancelarii Szpitalnej, która mieści się w siedzibie Zamawiającego, wejście od ul. Poznańskiej, przyziemie.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Roczna, sukcesywna dostawa produktów spożywczych oraz jednorazowych opakowań do żywności do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
|
Numer referencyjny |
SR/XV-270-14-EFK/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest roczna, sukcesywna dostawa produktów spożywczych oraz jednorazowych opakowań do żywności do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu.
2. Zamówienie zostało podzielone na 12 części/pakietów, tj.:
Pakiet nr 1 Warzywa i owoce;
Pakiet nr 2 Artykuły sypkie;
Pakiet nr 3 Przyprawy;
Pakiet nr 4 Pieczywo;
Pakiet nr 5 Jaja kurze;
Pakiet nr 6 Warzywa i owoce mrożone;
Pakiet nr 7 Wędliny i wędliny podrobowe, mięso;
Pakiet nr 8 Tłuszcze jadalne, sery, jogurty, mleko, przetwory mleczne;
Pakiet nr 9 Ryby i przetwory rybne;
Pakiet nr 10 Drób;
Pakiet nr 11 Przetwory warzywno-owocowe, strączkowe;
Pakiet nr 12 Opakowania jednorazowe.
3. Każda część/pakiet stanowi odrębny przedmiot zamówienia.
4. Ofertę można składać w odniesieniu do jednej lub więcej części/pakietów zamówienia.
5. Wskazane w dokumentach znaki towarowe, nazwy własne, itp. – stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy, funkcjonalny, techniczny i technologiczny dotyczący przedmiotu zamówienia. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikację przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie, nazwy materiałów, urządzeń, oprogramowanie, systemy lub ich pochodzenie, dopuszcza się stosowanie materiałów, urządzeń, oprogramowanie, systemy równoważne, tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały, urządzenia lub oprogramowanie, systemy użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji lub ich pochodzenie, służą wyłącznie określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami, urządzeniami programami. Ewentualne wskazane nazwy produktów oraz ich producentów nie mają na celu naruszenie zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców. Pojęcie równoważności znajduje również zastosowanie w przypadku, gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą norm, europejskich ocen technicznych. Użyte w dokumentacji nazwy, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z producentem lub firmą, nie mają na celu preferowanie rozwiązań danego producenta lecz wskazanie na rozwiązanie, który powinien posiadać cechy techniczne, technologiczne nie gorsze od podanych w dokumentacji technicznej. Zamawiający w przypadku ofert zawierających rozwiązania równoważne będzie je weryfikować pod względem spełniania wymogów poszczególnych pozycji wymagań technicznych zawartych w Załączniku nr 2 do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie równoważność oferowanych urządzeń, oprogramowania lub systemów. Ciężar udowodnienia równoważności jest obowiązkiem Wykonawcy. Zamawiający nie uzna rozwiązań równoważnych, jeśli będą o gorszych niż wskazane w Załączniku nr 2 do SIWZ od minimalnych wymagań jakościowych, funkcjonalnych, technicznych i technologicznych.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Data rozpoczecia |
2020-07-04T00:00:00+02:00
|
Data zakonczenia |
2021-07-03T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zamówienia: przez okres jednego roku – 12 miesięcy, lub do momentu wyczerpania zamówienia, sukcesywnie w miarę zgłaszanych przez Zamawiającego potrzeb lub do wyczerpania przez Zamawiającego całości dostawy (przewidywany termin obowiązywania umowy: 04.07.2020 r. – 03.07.2021 r.). Zamówienia winny być realizowane sukcesywnie, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego.
|
Okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek, kiedy wykaże się posiadaniem zezwolenia (decyzji) wydanego przez właściwe jednostki nadzorujące na prowadzenie działalności w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia określonym w poszczególnych pakietach (w zależności, do którego pakietu/części Wykonawca złoży ofertę) – jeżeli dotyczy.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa tych warunków.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek, kiedy wykaże, że posiada min. jeden samochód dopuszczony do przewozu art. spożywczych zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2019 r., poz. 1252 z późn. zm.) – niniejszy zapis nie dotyczy pakietu nr 12.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Zezwolenie (decyzja) wydane przez właściwe jednostki nadzorujące na prowadzenie działalności w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia określonym w poszczególnych pakietach (w zależności, do którego pakietu/części Wykonawca złoży ofertę, dla tego pakietu/części do którego Wykonawca złoży ofertę).
2. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca zawierający min. jeden samochód dopuszczony do przewozu art. spożywczych zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2019 r., poz. 1252 z późn. zm.) – nie dotyczy pakietu nr 12.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Wypełniony i podpisany Załącznik nr 2 do SIWZ w zależności od części/pakietu, na którą Wykonawca składa ofertę;
2. Podpisane oświadczenie stanowiące Załącznik nr 9 do SIWZ – nie dotyczy pakietu nr 12;
3. Zaświadczenie potwierdzone opinią Inspektora Sanitarnego o spełnianiu warunków higieniczno – sanitarnych środka transportu służącego do przewozu przedmiotu zamówienia – nie dotyczy pakietu nr 12;
4. Certyfikat lub zaświadczenie o wprowadzonym i stosowanym systemie bezpieczeństwa żywności i żywienia HACCP– nie dotyczy pakietu nr 12.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Ofertę stanowią:
1.1. wypełniony i podpisany formularz oferty – Załącznik nr 1 do SIWZ;
1.2. wypełniony i podpisany formularz dotyczący parametrów techniczno-użytkowych (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) – Załącznik nr 2 do SIWZ;
1.3. oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VII ust. 2 SIWZ – Załącznik nr 4 i 5 do SIWZ;
1.4. Skład surowcowy oferowanych produktów w pakiecie nr 7 (Wędliny, wędliny podrobowe, mięso) dla pozycji nr:
a) poz. 6 (Szynka drobiowa);
b) poz. 7 (Szynka gotowana);
c) poz. 9 (Szynkowa);
d) poz. 10 (Szynka konserwowa);
e) poz. 11 (Kiełbasa zielonogórska);
f) poz. 17 (Polędwica sopocka);
g) poz. 19 (Schab parzony),
w którym to składzie widocznie określona ma być zawartość procentowa mięsa w produkcie.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ (wzór umowy):
A. Wzór umowy dla pakietów nr 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11:
- par. 3 ust. 4: Zmiana cen może nastąpić w wyniku okoliczności niezależnych od Stron umowy, takich jak: - urzędowa zmiana stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian.
Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o planowanej zmianie cen z co najmniej 2-tygodniowym wyprzedzeniem oraz przedstawić Zamawiającemu stosowny aneks do umowy pod rygorem nieważności zmiany. W przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT zmiana cen nastąpi z dniem wejścia w życie zmiany podatku VAT.
- par. 3 ust. 5: Zamawiający przewiduje możliwość podpisania aneksu do umowy dopuszczającego zmianę oznaczenia przedmiotu umowy w zakresie nazwy wyrobu przy zachowaniu jego parametrów, nie zmieniającego ceny jednostkowej i wartości umowy.
- par. 3 ust. 8: Zamawiający może przedłużyć termin obowiązywania umowy w przypadku niewykorzystania całości wartości przedmiotu zamówienia, nie jest natomiast do tego zobowiązany. W przypadku wydłużenia okresu obowiązywania umową Strony dopuszczają zmiany cen w przypadku:
a) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę - jeśli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę;
b) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeśli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę;
c) zmiany gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych - jeśli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
B. Wzór umowy dla pakietu nr 1:
- par. 6 ust. 3: Zamawiający wprowadza klauzulę waloryzacyjną cen zawartych w ofercie, która została uznana za najkorzystniejszą i stanowiła podstawę podpisania umowy w ten sposób, że podlegają one obniżeniu lub podwyższeniu w zależności od średniej ceny danego artykułu żywnościowego zawartego w zestawieniu cen Wielkopolskiej Gildii Rolno – Ogrodniczej S. A. w Poznaniu.
- par. 6 ust. 4: Wynagrodzenie za przedmiot umowy za dostawę każdej partii towaru obliczane będzie w oparciu o ilości faktycznie dostarczonych artykułów żywnościowych według średnich cen giełdowych brutto Wielkopolskiej Gildii Rolno – Ogrodniczej S. A. w Poznaniu na dwa dni przed datą dostawy. W przypadku braku danego artykułu żywnościowego w notowaniach WGRO w określonym dniu, obowiązują ceny z dnia wcześniejszego.
- par. 6 ust. 5: Zmiana cen może nastąpić w wyniku okoliczności niezależnych od Stron umowy, takich jak: - urzędowa zmiana stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian.
Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o planowanej zmianie cen z co najmniej 2-tygodniowym wyprzedzeniem oraz przedstawić Zamawiającemu stosowny aneks do umowy pod rygorem nieważności zmiany. W przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT zmiana cen nastąpi z dniem wejścia w życie zmiany podatku VAT.
- par. 6 ust. 6: Zamawiający przewiduje możliwość podpisania aneksu do umowy dopuszczającego zmianę oznaczenia przedmiotu umowy w zakresie nazwy wyrobu przy zachowaniu jego parametrów, nie zmieniającego ceny jednostkowej i wartości umowy.
- par. 6 ust. 9: Zamawiający może przedłużyć termin obowiązywania umowy w przypadku niewykorzystania całości wartości przedmiotu zamówienia, nie jest natomiast do tego zobowiązany. W przypadku wydłużenia okresu obowiązywania umową Strony dopuszczają zmiany cen w przypadku:
a) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę - jeśli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę;
b) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeśli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę;
c) zmiany gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych - jeśli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
C. Wzór umowy dla pakietu nr 12:
- par. 4 ust. 4: W trakcie obowiązywania umowy Strony dopuszczają zmiany cen w przypadku: zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. Zmiana tych cen może nastąpić najwcześniej z dniem wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego zmianę stawki podatku VAT. Niemniej każdorazowo zmiana umowy winna zostać dokonana w postaci pisemnego aneksu. Wykonawca w pierwszej kolejności zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu stosownej dokumentacji, na podstawie której stawka podatku VAT zostaje zmieniona.
- par. 4 ust. 15: Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia ceny produktu po uprzednim podpisaniu aneksu z Wykonawcą.
- par. 6 ust. 5: Zamawiający może przedłużyć termin obowiązywania umowy w przypadku niewykorzystania całości wartości przedmiotu zamówienia, nie jest natomiast do tego zobowiązany. W przypadku wydłużenia okresu obowiązywania umową Strony dopuszczają zmiany cen w przypadku:
a) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę - jeśli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę;
b) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeśli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę;
c) zmiany gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych - jeśli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
|
IV 4 4 data |
2020-04-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:45
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 28.04.2020 roku o godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego (Szpital Miejski im. Franciszka Raszei, ul. Mickiewicza 2, 60-834 Poznań), w pokoju nr 361 (III piętro) – Zamówienia Publiczne.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1 Warzywa i owoce
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-07-04T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-07-03T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Warzywa i owoce
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2 Artykuły sypkie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-07-04T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-07-03T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Artykuły sypkie
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3 Przyprawy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-07-04T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-07-03T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przyprawy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4 Pieczywo
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-07-04T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-07-03T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pieczywo
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5 Jaja kurze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-07-04T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-07-03T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Jaja kurze
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 6 Warzywa i owoce mrożone
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-07-04T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-07-03T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Warzywa i owoce mrożone
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 7 Wędliny i wędliny podrobowe, mięso
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-07-04T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-07-03T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Wędliny i wędliny podrobowe, mięso
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 8 Tłuszcze jadalne, sery, jogurty, mleko, przetwory mleczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-07-04T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-07-03T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Tłuszcze jadalne, sery, jogurty, mleko, przetwory mleczne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 9 Ryby i przetwory rybne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-07-04T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-07-03T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Ryby i przetwory rybne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 10 Drób
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-07-04T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-07-03T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Drób
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 11 Przetwory warzywno-owocowe, strączkowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-07-04T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-07-03T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przetwory warzywno-owocowe, strączkowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 12 Opakowania jednorazowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39222100-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-07-04T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-07-03T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Opakowania jednorazowe
|
| |