Dostawy sukcesywne materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek

Data publikacji 2020-04-02
Data zakończenia 2020-04-10 00:00:00
Instytucja 10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 528740-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Tonery do drukarek, zgodnie z formularzem cenowym i zapisami siwz.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a39edac8-7747-4a6a-ad35-5c48c463aa81
Biuletyn 528740-N-2020
Zamawiajacy nazwa 10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 90538318300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Powstańców Warszawy
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Bydgoszcz
Zamawiajacy kod pocztowy 85-681
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 261 417 448
Zamawiajacy fax 261 416 110
Zamawiajacy email dariuszwzp@10wsk.mil.pl
Adres strony url www.10wsk.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.10wsk.mil.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.10wsk.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie na adres wskazany poniżej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Powstańców Warszawy 5 85-681 Bydgoszcz Polska
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy sukcesywne materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek
Numer referencyjny 45/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Tonery do drukarek, zgodnie z formularzem cenowym i zapisami siwz.
Cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć wykaz min. 2 dostaw (załącznik nr 2) odpowiadających przedmiotowi zamówienia (zgodnie z pkt. 3.1. SIWZ) wraz z dokumentami wskazanymi w pkt. 8.5 ppkt. 1 SIWZ, z zastrzeżeniem, że co najmniej jedna ze wskazanych dostaw będzie wynosiła wartość brutto: - dla zadania nr 1 - 77.000,00 zł - dla zadania nr 2 - 30.000,00 zł - dla zadania nr 3 - 14.000,00 zł - dla zadania nr 4 - 14.000,00 zł - dla zadania nr 5 - 14.000,00 zł - dla zadania nr 6 - 4.000,00 zł - dla zadania nr 7 - 89.000,00 zł - dla zadania nr 8 - 500,00 zł - dla zadania nr 9 - 7.000,00 zł - dla zadania nr 10 - 7.500,00 zł - dla zadania nr 11 - 9.000,00 zł Zamawiający uzna za spełnienie warunku wykazanie min. dwóch dostaw, z których co najmniej jedna będzie wynosić min. sumę wartości wymaganej dla zadań, w których wykonawca składa ofertę.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. Oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716).
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć wykaz min. 2 dostaw (załącznik nr 2) odpowiadających przedmiotowi zamówienia (zgodnie z pkt. 3.1. SIWZ) wraz z dokumentami wskazanymi w pkt. 8.5 ppkt. 1 SIWZ, z zastrzeżeniem, że co najmniej jedna ze wskazanych dostaw będzie wynosiła wartość brutto: - dla zadania nr 1 - 77.000,00 zł - dla zadania nr 2 - 30.000,00 zł - dla zadania nr 3 - 14.000,00 zł - dla zadania nr 4 - 14.000,00 zł - dla zadania nr 5 - 14.000,00 zł - dla zadania nr 6 - 4.000,00 zł - dla zadania nr 7 - 89.000,00 zł - dla zadania nr 8 - 500,00 zł - dla zadania nr 9 - 7.000,00 zł - dla zadania nr 10 - 7.500,00 zł - dla zadania nr 11 - 9.000,00 zł Zamawiający uzna za spełnienie warunku wykazanie min. dwóch dostaw, z których co najmniej jedna będzie wynosić min. sumę wartości wymaganej dla zadań, w których wykonawca składa ofertę.
Inne dokumenty niewymienione Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 2. Zmiany umowy są dopuszczalne bez ograniczeń w zakresie dozwolonym przez art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Istotna zmiana umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa, w szczególności gdy: 1) w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia (na dowód czego Wykonawca przedstawi stosowny dokument od producenta) Wykonawca zaproponuje zastąpienie go nowym produktem o tych samych bądź lepszych parametrach, po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie, 2)w okresie obowiązywania umowy Zamawiający nie zdoła zakupić przewidzianej ilości asortymentu będącego przedmiotem umowy,
IV 4 4 data 2020-04-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki pl
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Tonery do drukarek laserowych HP i Lexmark
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-04-05T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ. Tam gdzie zaznaczono w formularzu cenowym "o" w kolumnie 3 - Zamawiający wymaga oryginalnego produktu ze wzglądu na zachowanie gwarancji producenta. Tam gdzie zaznaczono w formularzu cenowym "z" w kolumnie 3 - Zamawiający dopuszcza zamienniki, jako rozwiązanie równoważne. Tonery do drukarek, zgodnie z formularzem cenowym i zapisami siwz.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Tonery do drukarek laserowych Kyocera
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-04-05T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ. Tam gdzie zaznaczono w formularzu cenowym "o" w kolumnie 3 - Zamawiający wymaga oryginalnego produktu ze wzglądu na zachowanie gwarancji producenta. Tam gdzie zaznaczono w formularzu cenowym "z" w kolumnie 3 - Zamawiający dopuszcza zamienniki, jako rozwiązanie równoważne. Tonery do drukarek, zgodnie z formularzem cenowym i zapisami siwz.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Kartridże do drukarek atramentowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-04-05T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ. Tam gdzie zaznaczono w formularzu cenowym "o" w kolumnie 3 - Zamawiający wymaga oryginalnego produktu ze wzglądu na zachowanie gwarancji producenta. Tam gdzie zaznaczono w formularzu cenowym "z" w kolumnie 3 - Zamawiający dopuszcza zamienniki, jako rozwiązanie równoważne. Tonery do drukarek, zgodnie z formularzem cenowym i zapisami siwz.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Tonery, kartridże do drukarek firmy Epson i OKI
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-04-05T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ. Tam gdzie zaznaczono w formularzu cenowym "o" w kolumnie 3 - Zamawiający wymaga oryginalnego produktu ze wzglądu na zachowanie gwarancji producenta. Tam gdzie zaznaczono w formularzu cenowym "z" w kolumnie 3 - Zamawiający dopuszcza zamienniki, jako rozwiązanie równoważne. Tonery do drukarek, zgodnie z formularzem cenowym i zapisami siwz.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Tonery do drukarek XEROX
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-04-05T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ. Tam gdzie zaznaczono w formularzu cenowym "o" w kolumnie 3 - Zamawiający wymaga oryginalnego produktu ze wzglądu na zachowanie gwarancji producenta. Tam gdzie zaznaczono w formularzu cenowym "z" w kolumnie 3 - Zamawiający dopuszcza zamienniki, jako rozwiązanie równoważne. Tonery do drukarek, zgodnie z formularzem cenowym i zapisami siwz.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Tonery do kserokopiarek Kyocera
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-04-05T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ. Tam gdzie zaznaczono w formularzu cenowym "o" w kolumnie 3 - Zamawiający wymaga oryginalnego produktu ze wzglądu na zachowanie gwarancji producenta. Tam gdzie zaznaczono w formularzu cenowym "z" w kolumnie 3 - Zamawiający dopuszcza zamienniki, jako rozwiązanie równoważne. Tonery do drukarek, zgodnie z formularzem cenowym i zapisami siwz.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Tonery do kserokopiarek Canon
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-04-05T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ. Tam gdzie zaznaczono w formularzu cenowym "o" w kolumnie 3 - Zamawiający wymaga oryginalnego produktu ze wzglądu na zachowanie gwarancji producenta. Tam gdzie zaznaczono w formularzu cenowym "z" w kolumnie 3 - Zamawiający dopuszcza zamienniki, jako rozwiązanie równoważne. Tonery do drukarek, zgodnie z formularzem cenowym i zapisami siwz.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Materiały do rizografu CR 1611 i RZ 371
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-04-05T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ. Tam gdzie zaznaczono w formularzu cenowym "o" w kolumnie 3 - Zamawiający wymaga oryginalnego produktu ze wzglądu na zachowanie gwarancji producenta. Tam gdzie zaznaczono w formularzu cenowym "z" w kolumnie 3 - Zamawiający dopuszcza zamienniki, jako rozwiązanie równoważne. Tonery do drukarek, zgodnie z formularzem cenowym i zapisami siwz.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Folie termotransferowe, kartridże i tonery do faxów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-04-05T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ. Tam gdzie zaznaczono w formularzu cenowym "o" w kolumnie 3 - Zamawiający wymaga oryginalnego produktu ze wzglądu na zachowanie gwarancji producenta. Tam gdzie zaznaczono w formularzu cenowym "z" w kolumnie 3 - Zamawiający dopuszcza zamienniki, jako rozwiązanie równoważne. Tonery do drukarek, zgodnie z formularzem cenowym i zapisami siwz.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Tonery do drukarek Brother
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-04-05T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ. Tam gdzie zaznaczono w formularzu cenowym "o" w kolumnie 3 - Zamawiający wymaga oryginalnego produktu ze wzglądu na zachowanie gwarancji producenta. Tam gdzie zaznaczono w formularzu cenowym "z" w kolumnie 3 - Zamawiający dopuszcza zamienniki, jako rozwiązanie równoważne. Tonery do drukarek, zgodnie z formularzem cenowym i zapisami siwz.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Tonery do drukarek Samsung
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-04-05T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zgodnie z formularzem cenowym i zapisami SIWZ. Tam gdzie zaznaczono w formularzu cenowym "o" w kolumnie 3 - Zamawiający wymaga oryginalnego produktu ze wzglądu na zachowanie gwarancji producenta. Tam gdzie zaznaczono w formularzu cenowym "z" w kolumnie 3 - Zamawiający dopuszcza zamienniki, jako rozwiązanie równoważne. Tonery do drukarek, zgodnie z formularzem cenowym i zapisami siwz.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)