Dostawa oprogramowania

Data publikacji 2020-04-03
Data zakończenia 2020-04-14 00:00:00
Instytucja Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pakiety oprogramowania użytkowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529335-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 487000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania dla Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia.
Zamówienie zostało podzielone na 2 części:
1.1. Część 1 – dostawa oprogramowania Microsoft 365 E3 lub równoważnego;
1.2. Część 2 – dostawa oprogramowania pozwalającego na uzyskanie dostępu do aplikacji opublikowanych na serwerach terminalowych z zainstalowaniem systemu Windows Server 2019 STD lub równoważnego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w rozbiciu na część 1 i część 2, stanowi Załącznik nr 1 i 1a do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f92a4f7f-b444-40b9-bfb8-92627f7f13cc
Biuletyn 529335-N-2020
Zamawiajacy nazwa Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia
Regon 001377706
Zamawiajacy adres ulica ul. Stanisława Dubois
Zamawiajacy adres numer domu 5A
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-184
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 5970927,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email wzp@csioz.gov.pl,
Adres strony url www.csioz.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny jednostka budżetowa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.csioz.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.csioz.gov.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://miniportal.uzp.pl/
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Ofertę można złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego, ul. Stanisława Dubois 5A, 00-184 Warszawa i zaadresować zgodnie z opisem przedstawionym w rozdziale X SIWZ.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa oprogramowania
Numer referencyjny WZ.270.76.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania dla Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia. Zamówienie zostało podzielone na 2 części: 1.1. Część 1 – dostawa oprogramowania Microsoft 365 E3 lub równoważnego; 1.2. Część 2 – dostawa oprogramowania pozwalającego na uzyskanie dostępu do aplikacji opublikowanych na serwerach terminalowych z zainstalowaniem systemu Windows Server 2019 STD lub równoważnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w rozbiciu na część 1 i część 2, stanowi Załącznik nr 1 i 1a do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 48700000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: 1. dla części nr 1 – 50 szt. oprogramowania (zamówienie gwarantowane) w terminie 14 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, 25 szt. oprogramowania (zamówienie opcjonalne) w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, jednak nie później niż 14 dni roboczych od dnia przekazania Zlecenia; 2. dla części nr 2 - w terminie 14 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, zamówienie obejmujące swoim zakresem dostawę licencji oprogramowania o wartości nie mniejszej niż: a. dla części 1 – co najmniej jedno zamówienie o wartości 140 000,00 zł brutto lub dwa zamówienia owartości nie mniejszej niż 70 500, 00 zł brutto każde; b. dla części 2 – co najmniej jedno zamówienia o wartości 30 000,00 zł brutto lub dwa zamówienia o wartości nie mniejszej niż 15 000,00 zł brutto każde.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: a) wykaz dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane potwierdzające spełnianie warunków określonych w rozdz. V. 1.2.3. SIWZ - sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ; 2) oświadczenia wymienione w rozdziale VI pkt. 1 a) niniejszej SIWZ; 3) oświadczenie o udostępnianiu zasobów na zasadach określonych w art. 22 a ust.1 ustawy PZP, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wymienione w rozdziale VI pkt. 1 b) niniejszej SIWZ (jeżeli dotyczy). Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie stanowiące Załącznik nr 6 do SIWZ o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody w celu wykazania, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień Umowy w przypadkach, gdy: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy; 2) zmianie podlega sposób wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego, z wyjątkiem sytuacji, gdy zmiana ta ingeruje w treść oferty lub jest istotna, lub o ile zmiana taka jest konieczna dla wykonania celu Umowy; 3) niezbędna jest zmiana terminu realizacji Umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację Umowy w wyznaczonym terminie, na które Strony nie miały wpływu; 4) w zakresie zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy i zasad płatności tego wynagrodzenia w sytuacji, gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, w szczególności w przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotu Umowy; 5) powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania Umowy, nie powodujących zmiany przedmiotu Umowy.
IV 4 4 data 2020-04-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część 1 - dostawa oprogramowania Microsoft 365 E3 lub równoważnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48700000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia - 50 szt. oprogramowania (zamówienie gwarantowane) w terminie 14 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, 25 szt. oprogramowania (zamówienie opcjonalne) w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, jednak nie później niż 14 dni roboczych od dnia przekazania Zlecenia.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania Microsoft 365 E3 lub równoważnego. W ramach części 1 przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje zastosowanie opcji, o której mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp, przy czym gwarantowana część zamówienia wynosi 50 szt. oprogramowania, natomiast zamówienie opcjonalne wyniesie maksymalnie do 25 szt. oprogramowania. Zamawiający przewiduje możliwość wykorzystania opcji w przypadku posiadania środków finansowych oraz uzasadnionej potrzeby zakupu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część 2 - dostawa oprogramowania pozwalającego na uzyskanie dostępu do aplikacji opublikowanych na serwerach terminalowych z zainstalowaniem systemu Windows Server 2019 STD lub równoważnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48700000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania pozwalającego na uzyskanie dostępu do aplikacji opublikowanych na serwerach terminalowych z zainstalowaniem systemu Windows Server 2019 STD lub równoważnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1a do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)