Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego oraz e-usług dla Gminy Tereszpol w ramach projektu „E-usługi w Gminie Tereszpol”

Data publikacji 2020-04-03
Data zakończenia 2020-04-17 00:00:00
Instytucja Gmina Tereszpol
Miejscowość Tereszpol
Województwo lubelskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529295-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008, 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego oraz e-usług dla Gminy Tereszpol w ramach projektu „E-usługi w Gminie Tereszpol”.
2. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 2 części, jak poniżej:
2.1. część 1 zamówienia – „Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego dla Gminy Tereszpol”, której zakres obejmuje dostawę, instalację, konfigurację i uruchomienie sprzętu komputerowego, tym:
− zestawy komputerowe,
− serwer z macierzą dysków,
− urządzenie UTM zabezpieczające sieć LAN,
− wielofunkcyjne urządzenie biurowe,
− szafa typu RACK,
− przełącznik zarządzalny,
− oprogramowanie antywirusowe.
2.2. część 2 zamówienia – „Dostawa e-usług dla Gminy Tereszpol”, której zakres obejmuje:
− modernizację oprogramowania realizującego funkcję elektronicznego obiegu dokumentów - integracja z ePUAP
− dostawę, wdrożenie i uruchomienie e-usługi „Plan zagospodarowania przestrzennego - system informacji przestrzennej gminy”,
− dostawę, wdrożenie i uruchomienie systemu „e-należności" - udostępnienie informacji o należnościach i uruchomienie płatności on-line,
− uruchomienie Portalu Interesanta i e-usług na platformie Portalu Interesanta,
− przeprowadzenie audytu, wdrożenie polityki bezpieczeństwa oraz przeprowadzenie szkoleń dla pracowników.
3. Szczegółowy zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymagań zawarty jest w Załączniku Nr 1a i 1b do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz Projekcie umowy stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 681eafda-e6dd-472c-8abb-0186dca9ed33
Biuletyn 529295-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Tereszpol
Regon 95036917800000
Zamawiajacy adres ulica Tereszpol-Zaorenda, ul. Długa
Zamawiajacy adres numer domu 234
Zamawiajacy miejscowosc Tereszpol
Zamawiajacy kod pocztowy 23-407
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 846 876 005,
Zamawiajacy fax 846 876 005
Zamawiajacy email gmina@tereszpol.pl,
Adres strony url http://ugtereszpol.bip.lubelskie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamawiający informuje, iż zamówienie objęte niniejszym postępowaniem 
realizowane jest w ramach projektu pt.: „E-usługi w Gminie Tereszpol” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 2 Cyfrowe Lubelskie, Działanie 2.1 Cyfrowe Lubelskie, Umowa nr: RPLU.02.01.00-06-0021/16-00
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://ugtereszpol.bip.lubelskie.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ofertę wraz z dokumentami, o których mowa w pkt. 7.15 SIWZ należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Urzędu Gminy Tereszpol, ul. Długa 234, 23-407 Tereszpol-Zaorenda, Sekretariat, pokój 1.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego oraz e-usług dla Gminy Tereszpol w ramach projektu „E-usługi w Gminie Tereszpol”
Numer referencyjny KNK.271.5.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego oraz e-usług dla Gminy Tereszpol w ramach projektu „E-usługi w Gminie Tereszpol”. 2. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 2 części, jak poniżej: 2.1. część 1 zamówienia – „Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego dla Gminy Tereszpol”, której zakres obejmuje dostawę, instalację, konfigurację i uruchomienie sprzętu komputerowego, tym: − zestawy komputerowe, − serwer z macierzą dysków, − urządzenie UTM zabezpieczające sieć LAN, − wielofunkcyjne urządzenie biurowe, − szafa typu RACK, − przełącznik zarządzalny, − oprogramowanie antywirusowe. 2.2. część 2 zamówienia – „Dostawa e-usług dla Gminy Tereszpol”, której zakres obejmuje: − modernizację oprogramowania realizującego funkcję elektronicznego obiegu dokumentów - integracja z ePUAP − dostawę, wdrożenie i uruchomienie e-usługi „Plan zagospodarowania przestrzennego - system informacji przestrzennej gminy”, − dostawę, wdrożenie i uruchomienie systemu „e-należności" - udostępnienie informacji o należnościach i uruchomienie płatności on-line, − uruchomienie Portalu Interesanta i e-usług na platformie Portalu Interesanta, − przeprowadzenie audytu, wdrożenie polityki bezpieczeństwa oraz przeprowadzenie szkoleń dla pracowników. 3. Szczegółowy zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymagań zawarty jest w Załączniku Nr 1a i 1b do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz Projekcie umowy stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Realizacja przedmiotu zamówienia w zakresie: 1) części 1 zamówienia zakończy się nie później niż w dniu 29.05.2020 roku. 2) części 2 zamówienia zakończy się nie później niż w dniu 15.07.2020 roku.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał należycie: a) w zakresie części 1 zamówienia: co najmniej jedno zamówienie, które polegało na dostawie sprzętu komputerowego obejmującego także jego instalację oraz konfigurację i miało wartość nie mniejszą niż 50 000 zł brutto. b) w zakresie części 2 zamówienia: co najmniej jedno zamówienie, które polegało na dostawie 
i wdrożeniu min. dwóch e-usług i miało wartość nie mniejszą 
niż 40 000 zł brutto.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe 1) Wykonawca powinien w wykazie dostaw wyraźnie określić wartość oraz zakres zamówień, aby można było ustalić, czy spełnia warunek udziału w postępowaniu. 2) Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego będą przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień publikacji ogłoszenia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający nie żąda dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z postępowania.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: a) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ – w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 4.2.3 SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci - nie dotyczy -
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana Umowy dopuszczalna jest w zakresie i na warunkach przewidzianych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności: 1) Strony są uprawnione do wprowadzenia do Umowy zmian nieistotnych, to jest innych niż zmiany zdefiniowane w art. 144 ust. 1e ustawy Prawo zamówień publicznych; 2) stosownie do art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia do Umowy następujących zmian: a) w przypadku wprowadzenia na rynek nowej wersji sprzętu lub oprogramowania składającego się na Przedmiot Umowy, Zamawiający dopuszcza zmianę wersji sprzętu lub oprogramowania składającego się na przedmiot Umowy pod warunkiem, że nowa wersja spełnia wymagania określone w SIWZ; b) w przypadku zakończenia wytwarzania sprzętu lub oprogramowania składającego się na przedmiot Umowy lub wycofania ich z produkcji lub z obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający dopuszcza zmianę polegającą na dostarczeniu zastępczego sprzętu lub oprogramowania odpowiadającego przedmiotowi Umowy o parametrach spełniających wymagania określone w SIWZ dla Przedmiotu Umowy; c) w przypadku zmiany przepisów prawa, Zamawiający dopuszcza zmiany sposobu realizacji Umowy lub zmiany zakresu świadczeń Wykonawcy wymuszone takimi zmianami prawa; d) w przypadku ujawnienia się powszechnie występujących wad oferowanego sprzętu lub oprogramowania składającego się na przedmiot Umowy Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie przedmiotu Umowy polegającą na zastąpieniu sprzętu lub oprogramowania składającego się na przedmiot Umowy innym zastępczym sprzętem lub oprogramowaniem, spełniającym wszelkie wymagania przewidziane w SIWZ dla przedmiotu Umowy, rekomendowanym przez producenta lub Wykonawcę w związku z ujawnieniem wad; e) wystąpienia siły wyższej. 2. W przypadkach, w których zgodnie z powyższymi postanowieniami lub przepisami prawa możliwe jest wprowadzenie zmiany do Umowy, Zamawiający przewiduje także wprowadzenie odpowiedniej zmiany terminu realizacji, w szczególności: 1) konieczność zmiany terminu wykonania Umowy, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy, w szczególności ze względu na zaistnienie okoliczności, o których mowa w ust. 1 pkt 2; 2) zmiana Harmonogramu spowodowana okolicznościami, których nie udało się przewidzieć na etapie podpisywania Umowy, 3. Strony postanawiają, że w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług – wynagrodzenie przewidziane niniejszą Umową ulegnie zmianie odpowiedniej do zmiany wysokości podatku od towarów i usług (ulegnie korekcie o wysokość zmiany podatku VAT), przy czym powyższa zmiana będzie miała zastosowanie wyłącznie w odniesieniu do części Wynagrodzenia objętego fakturami wystawionymi po dacie wejścia w życie zmiany przepisów prawa wprowadzających nowe stawki i podatku od towarów i usług. 4. Nie stanowi zmiany Umowy zmiana danych rejestrowych lub adresowych oraz ich danych kontaktowych.
IV 4 4 data 2020-04-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego dla Gminy Tereszpol
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-05-29T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Zakres obejmuje dostawę, instalację, konfigurację i uruchomienie sprzętu komputerowego, tym: − zestawy komputerowe, − serwer z macierzą dysków, − urządzenie UTM zabezpieczające sieć LAN, − wielofunkcyjne urządzenie biurowe, − szafa typu RACK, − przełącznik zarządzalny, − oprogramowanie antywirusowe. 2. Szczegółowy zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymagań zawarty jest w Załączniku Nr 1a do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz Projekcie umowy stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa e-usług dla Gminy Tereszpol
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-07-15T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Zakres obejmuje: − modernizację oprogramowania realizującego funkcję elektronicznego obiegu dokumentów - integracja z ePUAP − dostawę, wdrożenie i uruchomienie e-usługi „Plan zagospodarowania przestrzennego - system informacji przestrzennej gminy”, − dostawę, wdrożenie i uruchomienie systemu „e-należności" - udostępnienie informacji o należnościach i uruchomienie płatności on-line, − uruchomienie Portalu Interesanta i e-usług na platformie Portalu Interesanta, − przeprowadzenie audytu, wdrożenie polityki bezpieczeństwa oraz przeprowadzenie szkoleń dla pracowników. 2. Szczegółowy zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymagań zawarty jest w Załączniku Nr 1b do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz Projekcie umowy stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Długość okresu gwarancji na przedmiot zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)