Zakup i dostawa wyposażenia komputerowego wraz z akcesoriami, wyposażenia multimedialnego wraz z akcesoriami oraz stołów konferencyjnych

Data publikacji 2020-04-03
Data zakończenia 2020-04-17 00:00:00
Instytucja Słupski Ośrodek Kultury
Miejscowość Słupsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Meble konferencyjne,
  • Urządzenia multimedialne,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529207-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008, 323220006, 391530009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa wyposażenia komputerowego wraz z akcesoriami, wyposażenia multimedialnego wraz z akcesoriami oraz stołów konferencyjnych dla Słupskiego Ośrodka Kultury w ramach projektu „Emcek” nowo wyposażony” współfinansowanego ze środków pozostających w dyspozycji ministra właściwego do spraw kultury i ochrony dziedzictwa narodowego w ramach zadania INFRASTRUKTURA DOMÓW KULTURY 2019 i Miasta Słupsk.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6cd3df5f-97cc-43a1-93ac-b96289e82a33
Biuletyn 529207-N-2020
Zamawiajacy nazwa Słupski Ośrodek Kultury
Regon 369382613
Zamawiajacy adres ulica Banacha
Zamawiajacy adres numer domu 17
Zamawiajacy miejscowosc Słupsk
Zamawiajacy kod pocztowy 76-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 598456441, 512338018
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email k.sygitowicz@sok.slupsk.pl, m.swornowski@sok.slupsk.pl
Adres strony url www.sok.slupsk.pl
Adres strony internetowej Nie dotyczy
Adres strony internetowej narzedzia Nie dotyczy
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy 1
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia bip.sok.slupsk.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.sok.slupsk.pl
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Nie dotyczy
Wymagane przeslanie ofert inny składać w siedzibie Zamawiającego lub przesłać pocztą
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Słupski Ośrodek Kultury ul. Banacha 17, 76-200 Słupsk
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa wyposażenia komputerowego wraz z akcesoriami, wyposażenia multimedialnego wraz z akcesoriami oraz stołów konferencyjnych
Numer referencyjny SOK-A.261.6.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci Nie dotyczy
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Nie dotyczy
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa wyposażenia komputerowego wraz z akcesoriami, wyposażenia multimedialnego wraz z akcesoriami oraz stołów konferencyjnych dla Słupskiego Ośrodka Kultury w ramach projektu „Emcek” nowo wyposażony” współfinansowanego ze środków pozostających w dyspozycji ministra właściwego do spraw kultury i ochrony dziedzictwa narodowego w ramach zadania INFRASTRUKTURA DOMÓW KULTURY 2019 i Miasta Słupsk.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 48532,46
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow 30 dni dla części 1, 2 i 3 zamówienia
Okreslenie warunkow zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie w stosunku do części 1. i 2
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia przynajmniej jeden z Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy łącznie muszą spełniać warunki określone w ust. 1. 3. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy co do których brak jest podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w stosunku do żadnego z Wykonawców nie może być podstaw do wykluczenia. 4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt VI, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania. Wzór oświadczenia stanowi załącznik 3 do niniejszej SIWZ,
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 6 1 sposob udostepniania Jeżeli według Wykonawcy oferta będzie zawierała informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, dane te należy umieścić w oddzielnej kopercie wewnątrz oferty opisanej: „Informacje będące tajemnica przedsiębiorstwa” oraz wskazać numery stron stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa. W innym przypadku wszystkie informacje zawarte w ofercie będą uważane za ogólnie dostępne mogą być udostępnione pozostałym wykonawcom razem z protokołem postępowania. Zastrzeżenie informacji, danych, dokumentów lub oświadczeń niestanowiących tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o nieuczciwej konkurencji powoduje ich odtajnienie.
IV 4 4 data 2020-04-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 16:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa wyposażenia komputerowego wraz z akcesoriami
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 16113,15
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia komputerowego wraz z akcesoriami w ramach projektu „Emcek nowo wyposażony”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa wyposażenia multimedialnego wraz z akcesoriami
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32322000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 20099,31
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia multimedialnego wraz z akcesoriami w ramach projektu „Emcek nowo wyposażony”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa stołów konferencyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39153000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 12320,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa stołów konferencyjnych w ramach projektu „Emcek nowo wyposażony”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)