GuidZP400 |
69e1bba5-8308-4b4d-ad0d-60875d24e02b
|
Biuletyn |
527926-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny
|
Regon |
12810530000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Bialska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
104
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Częstochowa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
42-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
343 673 753
|
Zamawiajacy fax |
343 651 756
|
Zamawiajacy email |
szp@data.pl
|
Adres strony url |
www.szpitalparkitka.com.pl
|
Adres strony internetowej |
www.szpitalparkitka.com.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.szpitalparkitka.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpitalparkitka.com.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalparkitka.com.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
https://szpitalparkitka.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html.
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
poczta, poczta kurierska, osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewozki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Maryi Panny ul. Bialska 104/108. 42-200 Częstochowa, Kancelaria, pok. 3.41 (II piętro).
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA PREPARATÓW DO PŁUCZKO – DEZYNFEKTORÓW ORAZ ŚRODKÓW DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW
|
Numer referencyjny |
DEZ.26.030.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa DOSTAWA PREPARATÓW DO PŁUCZKO – DEZYNFEKTORÓW ORAZ ŚRODKÓW DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW
dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie,
w asortymencie oraz ilościach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się pojedyncze części ustalone w Załączniku Nr 2 do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część lub na cały przedmiot zamówienia.
3. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącej Załącznik Nr 5 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39831200-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w w/w zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w w/w zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w w/w zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia że oferowane dostawy spełniają wymagania określone w SIWZ:
1) aktualne dokumenty wymagane przez polskie prawo, na podstawie których oferowany asortyment może być wprowadzony do obrotu i używania w placówkach ochrony zdrowia na terenie RP, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r., poz. 186 oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa w zakresie oferowanego przedmiotu zamówienia (deklaracja zgodności CE dla wyrobów medycznych), decyzje Prezesa lub zgłoszenie do Krajowego Rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Preparatów Biobójczych - potwierdzone pieczęcią i datą wpływu do w/w Urzędu), a dla produktów zakwalifikowanych jako środki biobójcze w rozumieniu ustawy z dnia 9 października 2015 r. o produktach biobójczych (Dz.U. 2019 r, poz. 1225) – pozwolenie Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych na obrót produktem biobójczym,
2) karty charakterystyki substancji niebezpiecznej – jeżeli dotyczy przedmiotu zamówienia opisanego w częściach 1-4,
3) karty katalogowe (wraz z numerem katalogowym), ulotki, broszury informacyjne, opisy i instrukcje stosowania, potwierdzające spełnianie wymagań zawartych w Załączniku Nr 2 do SIWZ z oznaczeniem części i pozycji której dotyczą. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
5. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia o którym mowa w ust. 1, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba, że mimo ich złożenia oferty Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 3 SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia.
2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ.
Dokumenty, które Wykonawcy muszą złożyć w ofercie:
1) Wypełniony i podpisany Formularz Oferty, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ (oryginał w formie pisemnej lub w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym). Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny Wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez Wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z w/w dokumentów.
2) Wypełniony i podpisany formularz asortymentowo-cenowy, stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ (oryginał w formie pisemnej lub w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym) - w sposób czytelny, z należytą starannością. Należy zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe obliczenie cen poszczególnych pozycji i sumy formularza oraz prawidłowe przeniesienie jej do formularza ofertowego.
3) Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, stanowiące Załącznik Nr 3 do SIWZ (oryginał w formie pisemnej lub w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym).
4) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).
Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy przetargowej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób udzielającej/cych pełnomocnictwa, a w przypadku notarialnej kopii kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza.
. Forma składanych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów:
1) Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. poz. 1126 ze zm.) wraz ze zmianą z dnia 16 października 2018 r. (Dz. U. z 2018, poz. 1993), zwanym dalej „rozporządzeniem”, należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
2) Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą.
3) Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w §6 ust. 2 i 4 SIWZ składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem w formie pisemnej albo w postaci elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. W przypadku oświadczeń lub dokumentów składanych w formie papierowej poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem. Poświadczenie za zgodność z oryginałem elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia następuje przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego. Oświadczenia, o których mowa w §6 ust. 1 SIWZ składane są w oryginale w formie pisemnej albo w postaci elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym;
4) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w rozporządzeniu, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
5) Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę, w formie pisemnej albo w postaci elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych została zawarta w SIWZ opublikowanej na stronie zamawiającego www.szpitalparkitka.com. pl
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian określa wzór umowy stanowiący Załącznik do SIWZ
|
IV 4 4 data |
2020-04-20T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Preparat nabłyszczająco – odkamieniający oraz myjący stosowany w płuczkach – dezynfektorach firmy Meiko GmbH
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39831200-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Płynny środek myjąco – nabłyszczający stosowany w myjnio – dezynfektorach
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39831200-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Środki do mycia i dezynfekcji endoskopów firmy Olympus oraz Pentax
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39831200-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Płyn do mycia i dezynfekcji narzędzi oraz sprzętu medycznego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39831200-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |