GuidZP400 |
8b10f06e-fd12-4f6c-88de-7d1a4202e685
|
Biuletyn |
529689-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Prokuratura Regionalna w Lublinie
|
Regon |
36382320000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Okopowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2 a
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
20-950
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
81 5288181
|
Zamawiajacy fax |
81 5323219
|
Zamawiajacy email |
zp@pa.lublin.pl
|
Adres strony url |
www.pr.lublin.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Prokuratura Regionalna w Lublinie
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.pr.lublin.gov.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.lublin.pr.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście, operator pocztowy, doręczyciel
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
siedziba WBA Prokuratury Regionalnej w Lublinie, al. Kraśnicka 35, 20-950 Lublin
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dzierżąwa urządzeń kopiujących - kserokopiarek dla potrzeb Prokuratury Regionalnej w Lublinie
|
Numer referencyjny |
RP VI WBA 261.3.2020
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa 7 szt. urządzeń kopiujących – kserokopiarek dla potrzeb Prokuratury Regionalnej w Lublinie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w Załączniku nr 1 do SIWZ stanowiącym Opis przedmiotu zamówienia oraz w Załączniku nr 8 do SIWZ stanowiącym Wzór Umowy.
3. Wymagania szczegółowe związane z realizacją przedmiotu zamówienia:
1) serwis, konserwacja i bieżące naprawy urządzeń;
2) dostarczenia materiałów eksploatacyjnych oraz wszystkich innych części zamiennych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania przedmiotu najmu, za wyjątkiem papieru;
3) oferowane urządzenia - kserokopiarki muszą być kompletne i po zamontowaniu gotowe do użytkowania bez konieczności jakichkolwiek dodatkowych zakupów ze strony Zamawiającego;
4) podstawowe przeszkolenie pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi kserokopiarek;
5) w przypadku awarii urządzenia – dostawa nowej kserokopiarki o parametrach nie gorszych od kserokopiarki zabranej do naprawy;
6) ubezpieczenie przedmiotu najmu od wszelkiego ryzyka oraz utrzymanie ciągłości ubezpieczenia przez cały okres realizacji zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
30121100-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2024-03-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający określa w następujący sposób:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże się wykonaniem w ciągu 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
minimum dwóch należycie wykonanych usług dzierżawy/najmu kserokopiarek lub dostaw kserokopiarek - o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia o wartości pojedynczego kontraktu / umowy co najmniej 50 tys. zł brutto*, wraz z podaniem odpowiednio:
- ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotu, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonana należycie, w szczególności informacji o tym czy usługi zostały wykonane zgodnie
z zamówieniem;
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
oświadczenia Wykonawcy o:
braku przesłanek wykluczenia wykonawcy z postępowania, informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowiły ostateczne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13-23 oraz art. 24 ust. 1 pkt 1) i 8) ustawy, (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ)
spełnianiu przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowiły ostateczne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego w zakresie opisanym w § 12 ust. 1 pkt 2 SIWZ, (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ)
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykazu wykonanych usług / dostaw, w okresie 3 lat – przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane [na dowód okoliczności, o których mowa w § 12 ust. 1 pkt 2) lit C. a (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ),
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
dowodów potwierdzających, że usługi / dostawy wykazane w wykazie, o którym mowa w pkt 2 zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy [na dowód okoliczności, o których mowa w § 12 ust. 1 pkt 2 lit C przy czym w przypadku ubiegania się o zamówienie przez Wykonawcę, który wykazie się doświadczeniem, jako członek konsorcjum, z referencji, lub innego stosownego dokumentu powinno wynikać należyte wykonanie przez tego członka warunków stawianych przez Zamawiającego.]
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru oferty na warunkach określonych w postanowieniach załączonego do SIWZ wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ.
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzania zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 uPzp, w sposób i na warunkach szczegółowo opisanych we wzorze umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-04-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|