Dostawa artykułów informatycznych, teletechnicznych oraz materiałów budowlanych

Data publikacji 2020-04-08
Data zakończenia 2020-04-20 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Uniwersytecki Nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Części i akcesoria do maszyn biurowych,
  • Czytniki magnetyczne lub optyczne,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Taśma elektryczna,
  • Wyroby elektryczne,
  • Artykuły elektroniczne,
  • Urządzenia głośnikowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529853-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302370009, 302371354, 443221004, 445120002, 302372001, 301240004, 446184009, 317111509, 443210006, 323420002, 302160006, 316510004, 316820000, 441110001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, materiałów z branży informatycznej, teletechnicznej oraz budowlanej w zakresie:
Grupa 1. Akcesoria sieciowe
Grupa 2. Listwa kablowa
Grupa 3. Narzędzia ręczne dla informatyków
Grupa 4. Akcesoria komputerowe
Grupa 5. Akcesoria do drukarek
Grupa 6. System ramkowy gniazd
Grupa 7. Kondensatory
Grupa 8. Przewody teletechniczne
Grupa 9. Akcesoria radiowęzłowe
Grupa 10. Narzędzia ręczne dla teletechników
Grupa 11. Kontrola dostępu
Grupa 12. Materiały instalacyjne
Grupa 13. Akcesoria teletechniczne
Grupa 14. Farby

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e76c272a-c38b-4b8e-86ca-ac6633f66403
Biuletyn 529853-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Uniwersytecki Nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy
Regon 34051714500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Ujejskiego
Zamawiajacy adres numer domu 75
Zamawiajacy miejscowosc Bydgoszcz
Zamawiajacy kod pocztowy 85-168
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 052 3655352, 3655521, 3655296
Zamawiajacy fax 523 655 752
Zamawiajacy email przetargi@biziel.pl
Adres strony url www.biziel.umk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://platformazakupowa.pl/pn/biziel_umk
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://platformazakupowa.pl/pn/biziel_umk
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://platformazakupowa.pl/pn/biziel_umk
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów informatycznych, teletechnicznych oraz materiałów budowlanych
Numer referencyjny NZZ/13/D/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa, materiałów z branży informatycznej, teletechnicznej oraz budowlanej w zakresie: Grupa 1. Akcesoria sieciowe Grupa 2. Listwa kablowa Grupa 3. Narzędzia ręczne dla informatyków Grupa 4. Akcesoria komputerowe Grupa 5. Akcesoria do drukarek Grupa 6. System ramkowy gniazd Grupa 7. Kondensatory Grupa 8. Przewody teletechniczne Grupa 9. Akcesoria radiowęzłowe Grupa 10. Narzędzia ręczne dla teletechników Grupa 11. Kontrola dostępu Grupa 12. Materiały instalacyjne Grupa 13. Akcesoria teletechniczne Grupa 14. Farby
Cpv glowny przedmiot 30237000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) Karta katalogowa oferowanego przedmiotu zamówienia w celu potwierdzenia, że oferowany produkt jest zgodny z wymogami zamawiającego oraz w celu potwierdzenia nazwy producenta podanego w załączniku nr 1 do SIWZ przez wykonawcę - dotyczy: Grupa 9 – pozycja nr 1, 2 Grupa 10 – pozycja nr 4, 9, 10, 12, 13, 14 Grupa 11 – pozycja nr 12, 14 b) Karta katalogowa oferowanego przedmiotu zamówienia w celu potwierdzenia, że oferowany produkt jest zgodny z wymogami zamawiającego oraz w celu potwierdzenia nazwy producenta podanego w załączniku nr 1 do SIWZ przez wykonawcę - dotyczy Grupa 14 – pozycja nr 4, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 15, 16, 23 Dokument musi potwierdzać w szczególności parametr wydajności farb wskazany przez zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ Przedłożony dokument nie może zostać samodzielnie sporządzony przez wykonawcę nie będącym producentem. Dokument winien pochodzić od producenta wyrobu.
Inne dokumenty niewymienione 1. pełnomocnictwo – w przypadku, gdy oferta będzie podpisywana przez osobę upoważnioną w sytuacji gdy reprezentacja nie wynika z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. 2. wypełniony i podpisany załącznik nr 1 oraz załącznik nr 2 do SIWZ. 3. wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ( informacja z publicznego otwarcia ofert – protokół z otwarcia ofert ), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych - oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: 1.1) wystąpienia okoliczności wskazanych w ustawie pzp, w szczególności w art. 144 ust. 1 pkt 2 – 6 ustawy pzp, na zasadach określonych w tej ustawie, 1.2) w zakresie zastąpienia produktów/wyrobów będących przedmiotem umowy produktami/wyrobami zamiennymi przy zachowaniu parametrów i zakresu zastosowania co najmniej równorzędnych z produktami/wyrobami będącymi przedmiotem niniejszej umowy, i ceny jednostkowej nie wyższej niż określona w niniejszej umowie w przypadku czasowej lub trwałej niedostępności produktów/wyrobów określonych w umowie, 1.3) w zakresie zastąpienia produktów/wyrobów będących przedmiotem umowy, produktami/wyrobami zamiennymi przy zachowaniu parametrów i zakresu zastosowania co najmniej równorzędnych z produktami/wyrobami będącymi przedmiotem niniejszej umowy i ceny jednostkowej nie wyższej niż określona w niniejszej umowie w przypadku wprowadzenia nowego produktu/wyrobu stanowiącego odpowiednik produktu/wyrobu będącego przedmiotem umowy, 1.4) przedłużenia czasu trwania umowy w przypadku nie zrealizowania przedmiotu umowy w całości w okresie określonym w umowie; łączny okres obowiązywania umowy, której czas trwania został przedłużony, nie może być dłuższy niż 4 lata. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie obniżenia cen jednostkowych w przypadku zaistnienia okoliczności mających wpływ na obniżenie ceny produktu/wyrobu będącego przedmiotem dostawy. 3. W przypadku przedłużenia czasu trwania umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany: a. stawki podatku od towarów i usług, b. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,. c. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne d. zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
IV 4 4 data 2020-04-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Numer postępowania NZZ/13/D/20. 2.Pracownicy uprawnieni do kontaktów z Wykonawcami: Krzysztof Nowakowski, Dział Informatyki 52/36-55-200. Karol Pieczko, Dział Administracyjno-Techniczny 52/36-55-399 Kajetan Kliszewski. Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia 52/36-55-295. 3. Publiczne, jawne otwarcie ofert nastąpi – w Dziale Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, lok 018 niski parter, w siedzibie Zamawiającego przy ul. Ujejskiego 75 w Bydgoszczy, dnia 20.04.2020 r. o godz. 11:00. Otwarcie ofert na platformie zakupowej dokonane zostanie poprzez kliknięcie przycisku “Odszyfruj oferty” i otwarcie ofert. 4. Wymagania dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 4.1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w tym przypadku ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania. 4.2.W przypadku, o którym mowa w ppkt. 4.1. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4.3.Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać wskazanie: ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, wykonawców ubiegających się o wspólne zamówienie. 4.4. Jeżeli ofertę składa kilku Wykonawców wspólnie, oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez pełnomocnika ustanowionego przez tych Wykonawców. 4.5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie i dokumenty, o którym mowa w Sekcji III.3 i III.4 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wskazuje brak podstaw wykluczenia. 4.6. Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy współpracy, która musi być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania wszystkich Wykonawców. Umowa winna być zawarta na okres realizacji całości zamówienia. 4.7. W formularzu oferty należy wpisać dane wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4.8. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający będzie oceniał łączne spełnianie przez nich warunków udziału w postępowaniu o ile zostały określone przez Zamawiającego. 5. Informacja dotycząca wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 5.1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w Sekcji III.4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5.2.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. 5.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy określone w ppkt. 5.1. stosuje się odpowiednio. 6.Udostępnienie specyfikacji istotnych warunków zamówienia 6.1. SIWZ jest dostępna w formie elektronicznej od dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, do dnia składania ofert włącznie. 6.2. SIWZ można pobrać w wersji elektronicznej zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem– https://platformazakupowa.pl/pn/biziel_umk 7. Przy wyborze i ocenie złożonych ofert, Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami: 7.1: Dotyczy wszystkich grup Nazwa kryterium Waga kryterium Cena. 60%. Termin dostawy bieżącego zamówienia. 25%. Reklamacje jakościowe 15%. Sposób oceniania ofert: A. Cena – waga kryterium - 60%. Kryterium: cena – wskaźnik C – obliczony będzie według wzoru: C = ( Cn / Cb ) x 60 Gdzie: Cn – oferta z najniższą ceną brutto. Cb - cena brutto badanej oferty. B. Kryterium termin dostawy bieżącego zamówienia – 25%. Kryterium termin dostawy bieżącego zamówienia.– wskaźnik T – obliczony będzie według wzoru: T = Tb / Tmax x 25 Gdzie: Tb – termin dostawy bieżącego zamówienia badanej oferty. Tmax – maksymalna ilość punktów do otrzymania w ramach kryterium. Ilość punktów przyznawanych w ramach Tb: 1) Termin realizacji bieżącego zamówienia – 8 dni roboczych – 0 pkt. 2) Termin realizacji bieżącego zamówienia – 7 dni roboczych – 30 pkt. 3) Termin realizacji bieżącego zamówienia – 6 dni roboczych – 40 pkt. 4) Termin realizacji bieżącego zamówienia – 5 dni roboczych – 80 pkt. 5) Termin realizacji bieżącego zamówienia do 4 dni roboczych – 100 pkt. W ramach kryterium termin realizacji bieżącego zamówienia wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 pkt = 25%. C) Reklamacje jakościowe – waga kryterium – 15%. Kryterium reklamacje jakościowe – wskaźnik R – obliczony będzie według wzoru: R = ( Rb / Rmax ) x 15 Gdzie: Rb – Załatwienie reklamacji jakościowej badanej oferty. Rmax – maksymalna ilość punktów do otrzymania w ramach kryterium =100 pkt Ilość punktów przyznawanych w ramach Tb: 1) Załatwienie reklamacji jakościowej w terminie do 7 dni, w dni robocze – 0 pkt. 2) Załatwienie reklamacji jakościowej w terminie od 5 do 6 dni, w dni robocze – 10 pkt 3) Załatwienie reklamacji jakościowej w terminie od 3 do 4 dni, w dni robocze – 50 pkt. 4) Załatwienie reklamacji jakościowej w terminie do 2 dni, w dni robocze – 100 pkt. W ramach kryterium reklamacji jakościowej wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 pkt = 15%. Uwaga: Zaoferowanie terminu załatwienia reklamacji jakościowej przez wykonawcę może nastąpić tylko w pełnych dniach. Wykonawca nie może zaproponować terminów np. w godzinach lub minutach lub sekundach lub łącznie w dniach i innych jednostkach O) - Ocena oferty – wskaźnik O obliczony będzie według wzoru: O = C + T+ R Gdzie: O – ocena oferty. C – cena. T – termin dostaw bieżącego zamówienia. R – reklamacje jakościowe Uwaga: Wszystkie wyżej wymienione kryteria oceny ofert będą obliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania liczb, tj: jeżeli trzecia cyfra po przecinku będzie równa 5 lub więcej to zostanie zaokrąglona w górę, jeżeli trzecia cyfra po przecinku będzie mniejsza niż 5 to zostanie zaokrąglona w dół. Właściwe zaokrąglenie liczb, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym nastąpi po dokonaniu wszystkich czynności matematycznych określonych wzorem, czyli po obliczeniu wyniku końcowego danego kryterium. 7.2. Zamawiający udzieli zamówienia publicznego Wykonawcy, którego oferta spełnia warunki określone w SIWZ oraz została oceniona jako najkorzystniejsza (otrzymała największą liczbę procent) 8. Zamawiający wykluczy Wykonawców na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 ustawy – Prawo zamówień publicznych. 9. Zamawiający dodatkowo wykluczy Wykonawcę na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Grupa 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30237135-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Akcesoria sieciowe
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Grupa 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44322100-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Listwa kablowa
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Grupa 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44512000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Narzędzia ręczne dla informatyków
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Grupa 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30237200-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Akcesoria komputerowe
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Grupa 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30124000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Akcesoria do drukarek
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Grupa 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44618400-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis System ramkowy gniazd
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Grupa 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31711150-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Kondensatory
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Grupa 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44321000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przewody teletechniczne
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Grupa 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32342000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Akcesoria radiowęzłowe
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Grupa 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44512000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Narzędzia ręczne dla teletechników
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Grupa 11
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30216000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Kontrola dostępu
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Grupa 12
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31651000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Materiały instalacyjne
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Grupa 13
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31682000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Akcesoria teletechniczne
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Grupa 14
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44111000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Farby
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy bieżącego zamówienia - dotyczy wszystkich grup
Znaczenie 25,00
  
Kryteria Reklamacje jakościowe - dotyczy wszystkich grup
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Cena - dotyczy wszystkich grup
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)