Dostawa materiałów budowlanych, wyrobów elektrycznych, sanitarnych, oświetlenia, akumulatorów i baterii dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.

Data publikacji 2020-04-08
Data zakończenia 2020-04-28 00:00:00
Instytucja Jednostka Wojskowa Nr 6021
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie,
  • Akumulatory elektryczne,
  • Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529089-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 440000000, 310000006, 314300009, 444100007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiałów budowlanych, wyrobów elektrycznych, sanitarnych, oświetlenia, akumulatorów i baterii z podziałem na 7 (siedem) części:

część I zamówienia – dostawa baterii, akumulatorów i taśm dla Służby Łączności,
część II zamówienia – dostawa baterii i wyrobów elektrycznych dla Służby OPBMR,
część III zamówienia – dostawa urządzeń, wyrobów elektrycznych, oświetlenia dla Infrastruktury,
część IV zamówienia – dostawa artykułów łazienkowych dla Infrastruktury,
część V zamówienia – dostawa materiałów budowlanych dla Infrastruktury,
część VI zamówienia – dostawa materiałów sanitarnych dla Infrastruktury,
część VII zamówienia – dostawa wyrobów pomocniczych budownictwa dla Infrastruktury.


Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
44000000-0, 44410000-7, 31000000-6, 31430000-9

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1, nr 1.1. - 1.7., nr 1.8,
oraz nr 5.1. - 5.3. do SIWZ (tj.: Specyfikacja asortymentowo – cenowa, Opis przedmiotu zamówienia oraz Ogólne warunki umowy – odrębnie dla każdej z części).
3. Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać określonym przez ZAMAWIAJĄCEGO parametrom technicznym, funkcjonalnym i jakościowym wskazanym w opisie, stanowiącym załącznik nr 1 od nr 1.1 – 1.7. treści SIWZ
4. Dostarczony asortyment musi być fabrycznie nowy, w pierwszym gatunku, nieużywany, dopuszczony do obrotu na rynek Polski (UE), posiadający nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, kompletny oraz wolny od wad technicznych i prawnych. Przedmiot zamówienia musi pochodzić z bieżącej produkcji.
5. Poszczególne części przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z wymaganą liczbą asortymentu i w ilościach określonych w SIWZ.
6. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SIWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku
nr 1.1. – 1.7. do SIWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ce7f3081-fd28-463d-99e5-d7d29f19570f
Biuletyn 529089-N-2020
Zamawiajacy nazwa Jednostka Wojskowa Nr 6021
Regon 14626847100000
Zamawiajacy adres ulica Żwirki i Wigury
Zamawiajacy adres numer domu 9/13
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-909
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 261847581
Zamawiajacy fax 261847577
Zamawiajacy email ozgst.zampub@ron.mil.pl
Adres strony url https://platformazakupowa.pl/pn/ozgst
Adres strony internetowej narzedzia https://platformazakupowa.pl/pn/ozgst
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka Wojskowa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://platformazakupowa.pl/pn/ozgst
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://platformazakupowa.pl/pn/ozgst
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów budowlanych, wyrobów elektrycznych, sanitarnych, oświetlenia, akumulatorów i baterii dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.
Numer referencyjny 20/2020/PN/Ł/OPBMR/INFR
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiałów budowlanych, wyrobów elektrycznych, sanitarnych, oświetlenia, akumulatorów i baterii z podziałem na 7 (siedem) części: część I zamówienia – dostawa baterii, akumulatorów i taśm dla Służby Łączności, część II zamówienia – dostawa baterii i wyrobów elektrycznych dla Służby OPBMR, część III zamówienia – dostawa urządzeń, wyrobów elektrycznych, oświetlenia dla Infrastruktury, część IV zamówienia – dostawa artykułów łazienkowych dla Infrastruktury, część V zamówienia – dostawa materiałów budowlanych dla Infrastruktury, część VI zamówienia – dostawa materiałów sanitarnych dla Infrastruktury, część VII zamówienia – dostawa wyrobów pomocniczych budownictwa dla Infrastruktury. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 44000000-0, 44410000-7, 31000000-6, 31430000-9 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1, nr 1.1. - 1.7., nr 1.8, oraz nr 5.1. - 5.3. do SIWZ (tj.: Specyfikacja asortymentowo – cenowa, Opis przedmiotu zamówienia oraz Ogólne warunki umowy – odrębnie dla każdej z części). 3. Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać określonym przez ZAMAWIAJĄCEGO parametrom technicznym, funkcjonalnym i jakościowym wskazanym w opisie, stanowiącym załącznik nr 1 od nr 1.1 – 1.7. treści SIWZ 4. Dostarczony asortyment musi być fabrycznie nowy, w pierwszym gatunku, nieużywany, dopuszczony do obrotu na rynek Polski (UE), posiadający nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, kompletny oraz wolny od wad technicznych i prawnych. Przedmiot zamówienia musi pochodzić z bieżącej produkcji. 5. Poszczególne części przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z wymaganą liczbą asortymentu i w ilościach określonych w SIWZ. 6. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SIWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.7. do SIWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części.
Cpv glowny przedmiot 44000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow /dla części I zamówienia/ Termin obowiązywania umowy: od dnia podpisania umowy do dnia 31.10.2020r. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. /dla części II, III, IV, V, VI, VII zamówienia/ Termin obowiązywania umowy: od dnia podpisania umowy do dnia 31.10.2020r. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: maksymalny termin dostawy zamówienia wynosi 30 dni /kalendarzowych/, a minimalny 5 dni /kalendarzowych/ licząc od dnia podpisania umowy.
Okreslenie warunkow ZAMAWIAJĄCY nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie WYKONAWCA zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow ZAMAWIAJĄCY nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie WYKONAWCA zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow ZAMAWIAJĄCY nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie WYKONAWCA zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się WYKONAWCY, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków określonych w art. 24 ust 1 oraz ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. ZAMAWIAJĄCY uzna, że WYKONAWCA nie podlega wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp, jeżeli z przedstawionych przez WYKONAWCĘ oświadczeń i dokumentów wynikać będzie, że nie występują uwarunkowania określone w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. W przypadkach, gdy WYKONAWCA wykazując spełnienie warunków, polega na zasobach innych podmiotów, w stosunku do żadnego z tych podmiotów nie mogą występować uwarunkowania art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. WYKONAWCA może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. WYKONAWCA, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić ZAMAWIAJĄCEMU, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wzór zobowiązania przedstawia załącznik nr 2 do SIWZ. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. ustawy Pzp należy przedłożyć: 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy Pzp. (zgodnie z art. 26 ust.2 ustawy Pzp); 2) informację w odniesieniu do przynależności do grupy kapitałowej WYKONAWCA, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje ZAMAWIAJĄCEMU oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej WYKONAWCA może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym WYKONAWCĄ nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Forma składanego (nych) przez WYKONAWCĘ oświadczenia(ń): oryginał w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii oświadczenia(ń) poświadczonej za zgodność z oryginałem. Jeżeli WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie WYKONAWCY, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania WYKONAWCY lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Inne dokumenty niewymienione WYKONAWCA, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić ZAMAWIAJĄCEMU, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Zmiana umowy tekst ZAMAWIAJĄCY dopuszcza możliwość zmiany Umowy w sytuacji gdy WYKONAWCĘ, któremu ZAMAWIAJĄCY udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy WYKONAWCA w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego WYKONAWCY lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy WYKONAWCA spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian Umowy. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza możliwość zmiany poszczególnych rzeczy objętych przedmiotem umowy na inne (tożsame), lub zmianie producenta (dystrybutora) określonego w umowie, jeżeli zmiana jest konieczna z uwagi na brak lub wycofanie tej rzeczy z produkcji z zastrzeżeniem, że parametry techniczne, eksploatacyjne i użytkowe będą takie same lub lepsze, a cena wskazana w Umowie nie ulegnie zwiększeniu – na wniosek WYKONAWCY.
IV 4 4 data 2020-04-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki jezyk polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający nie przewiduje zastosowania art.24aa ust. 1 ustawy Pzp. Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w niniejszym Rozdziale, składane są w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio WYKONAWCA, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega WYKONAWCA, WYKONAWCY wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo PODWYKONAWCA, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia, następuje przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego. Informacje dotyczące ochrony danych osobowych Mając na uwadze fakt, iż w dniu 25 maja 2018 r. zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - General Data Protection Regulation) - w skrócie GDPR/ RODO, jak również w związku z wejściem w życie z dniem 25 maja 2018 r. ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2019 r. poz. 1781), na mocy których to aktów nastąpiła bezwzględnie obowiązująca zmiana uwarunkowań formalno - prawnych związanych z problematyką ochrony danych osobowych (warunków, zasad, procedur, itd. W zakresie tej problematyki) ZAMAWIAJĄCY informuje, jak poniżej. 1. Klauzula informacyjna odnosząca się do sytuacji pozyskiwania danych od osoby, której dane dotyczą (pozyskiwanie danych osobowych bezpośrednio) - przetwarzanie danych na podstawie wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze zgodnie z art. 13 RODO Podstawa prawna - art. 6 ust. 1 lit. c RODO Informacje podawane w przypadku pozyskiwania danych od osoby, której dane dotyczą: Zgodnie z art. 13 ust. 1 - 2 RODO * informuje się, że: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Jednostka Wojskowa Nr 6021, ul. Żwirki i Wigury 9/13, 00-909 Warszawa, 2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD), z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez adres e-mail: ozgst.iodo@ron.mil.pl Z Inspektorem Ochrony Danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: „dostawę materiałów budowlanych, wyrobów elektrycznych, sanitarnych, oświetlenia, akumulatorów i baterii dla Jednostki Wojskowej Nr 6021”, numer sprawy 20/2020/PN/Ł/OPBMR/INFR. prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego oraz realizacją zawartej w wyniku tego postępowania umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 i art. 96 ust. 3 ustawy Pzp oraz inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa, w tym podmioty przetwarzające - podmiotom tym mogą zostać ujawnione Pani/Pana dane osobowe. 5) Uwzględniając obowiązki prawne ciążące na Administratorze informuje się, iż Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres, w jakim przepisy prawa nakazują przechowywanie dokumentacji i wypełnianie względem Pani/Pana obowiązków z nich wynikających. W szczególności Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy (zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp). W wyjątkowych przypadkach związanych z ochroną prawnie istotnych i uzasadnionych interesów Zamawiającego (np. w przypadku prowadzenia spraw sądowych) Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres dłuższy - do czasu ostatecznego rozstrzygnięcia sprawy. 6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 7) Posiada Pani/Pan:  na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;  na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;  na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***;  prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 8) Nie przysługuje Pani/Panu:  w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;  prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;  na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. *Informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. **Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu i jego załączników. ***Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. 2. Klauzula informacyjna odnosząca się do sytuacji pozyskiwania danych w sposób inny niż od osoby, której dane dotyczą (pozyskiwanie danych osobowych pośrednio) - przetwarzanie danych na podstawie wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze zgodnie z art. 14 RODO (klauzula wskazana z ostrożności, mimo wyłączenia zawartego w art. 14 ust. 5 RODO) Podstawa prawna - art. 6 ust. 1 lit. c RODO Informacje podawane w przypadku pozyskiwania danych w sposób inny niż od osoby, której dane dotyczą: Zgodnie z art. 14 ust. 1 - 2 RODO* informuje się, że: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Jednostka Wojskowa Nr 6021, ul. Żwirki i Wigury 9/13, 00-909 Warszawa. 2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD), z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez adres e-mail ozgst.iodo@ron.mil.pl. Z Inspektorem Ochrony Danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego oraz realizacją zawartej w wyniku tego postępowania umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4) Pani/Pana dane osobowe pochodzą z następujących źródeł:  od WYKONAWCY uczestniczącego w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, który przekazał te dane w związku i na potrzeby udziału w postępowaniu i realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego;  ze źródeł publicznie dostępnych. 5) Administrator będzie przetwarzać w szczególności następujące kategorie Pani/Pana danych: imię i nazwisko, adres zamieszkania, informacje dotyczące wykształcenia i uprawnień, inne informacje niezbędne do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 i art. 96 ust. 3 ustawy Pzp oraz inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa, w tym podmioty przetwarzające - podmiotom tym mogą zostać ujawnione Pani/Pana dane osobowe. 7) Uwzględniając obowiązki prawne ciążące na Administratorze informuje się, iż Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres, w jakim przepisy prawa nakazują przechowywanie dokumentacji i wypełnianie względem Pani/Pana obowiązków z nich wynikających. W szczególności Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy (zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp). W wyjątkowych przypadkach związanych z ochroną prawnie istotnych i uzasadnionych interesów Zamawiającego (np. w przypadku prowadzenia spraw sądowych) Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres dłuższy - do czasu ostatecznego rozstrzygnięcia sprawy. 8) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 9) Posiada Pani/Pan:  na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;  na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;  na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***;  prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 10) Nie przysługuje Pani/Panu:  w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;  prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;  na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. *Informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu i jego załączników. *** Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. 3. Inne informacje związane z ochroną danych osobowych: ZAMAWIAJĄCY przetwarza dane osobowe zebrane w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem. Szczególnie wrażliwe dane osobowe znajdujące się w dokumentacji postępowania w sprawie zamówienia publicznego, w szczególności w dokumentach i oświadczeniach przekazywanych przez WYKONAWCÓW, które wymagają w świetle przepisów RODO podwyższonej ochrony i wobec których RODO wprowadza ograniczenia w ich przetwarzaniu (m.in. wskazane w art. 10 RODO informacje dotyczące karalności - skazań i innych naruszeń prawa przez konkretne osoby), będą udostępniane przez ZAMAWIAJĄCEGO w trybie art. 8 i 96 ust. 3 ustawy Pzp z poszanowaniem przepisów RODO, tj.  jedynie w celu umożliwienia korzystania z przysługujących ustawowo środków ochrony prawnej - do upływu terminu do ich wniesienia, obrony innych uzasadnionych prawnie interesów podmiotów albo w celu realizacji obowiązków /uprawnień wynikających z przepisów prawa,  ich udostępnienie będzie każdorazowo uzależnione od złożenia przez podmiot, który chce uzyskać wzgląd w dokumentację, pisemnego zobowiązania do zachowania tych danych w poufności (chyba że podmiot taki wykonuje obowiązki nadzorcze i kontrole określone przepisami prawa oraz jest prawnie zobowiązany do zachowania w poufności pozyskanych w toku ich realizacji informacji).  W związku ze spoczywającym na WYKONAWCACH, którzy pozyskują dane osobowe osób trzecich w celu przekazania ich ZAMAWIAJĄCEMU w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego, obowiązkiem informacyjnym określonym przepisami RODO, celem uzyskania przez ZAMAWIAJĄCEGO potwierdzenia, że osoby, których dane osobowe są przekazywane ZAMAWIAJĄCEMU, dysponują już wskazanymi informacjami, jak również w celu właściwego zabezpieczenia i ochrony danych tych osób przekazanych przez WYKONAWCĘ w dokumentach i oświadczeniach składanych w toku postępowania celem uzyskania danego zamówienia publicznego lub już na potrzeby realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego, ZAMAWIAJĄCY wymagana złożenia przez WYKONAWCY w ramach oferty składanej w niniejszym postępowaniu oświadczenia dotyczącego pozyskania przez WYKONAWCĘ danych osobowych od osób trzecich dla konkretnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Oświadczenie to ujęte jest w formularzu ofertowym – stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1 – 3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, ZAMAWIAJĄCY może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa dostawa baterii, akumulatorów i taśm dla Służby Łączności
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiałów budowlanych, wyrobów elektrycznych, sanitarnych, oświetlenia, akumulatorów i baterii dla Jednostki Wojskowej Nr 6021 z podziałem na 7 (siedem) części: część I zamówienia – dostawa baterii, akumulatorów i taśm dla Służby Łączności Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1, nr 1.1. , nr 1.8, oraz nr 5.1. do SIWZ (tj.: Specyfikacja asortymentowo – cenowa, Opis przedmiotu zamówienia oraz Ogólne warunki umowy). Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać określonym przez ZAMAWIAJĄCEGO parametrom technicznym, funkcjonalnym i jakościowym wskazanym w opisie, stanowiącym załącznik Nr 1 od Nr 1.1 – 1.7. ,treści SIWZ Dostarczony asortyment musi być fabrycznie nowy, w pierwszym gatunku, nieużywany, dopuszczony do obrotu na rynek Polski (UE), posiadający nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, kompletny oraz wolny od wad technicznych i prawnych. Przedmiot zamówienia musi pochodzić z bieżącej produkcji. Poszczególne części przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z wymaganą liczbą asortymentu i w ilościach określonych w SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa dostawa baterii i wyrobów elektrycznych dla Służby OPBMR
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31430000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiałów budowlanych, wyrobów elektrycznych, sanitarnych, oświetlenia, akumulatorów i baterii dla Jednostki Wojskowej Nr 6021 z podziałem na 7 (siedem) części: część II zamówienia – dostawa baterii i wyrobów elektrycznych dla Służby OPBMR Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1, nr 1.2. oraz nr 5.1. - 5.3. do SIWZ (tj.: Specyfikacja asortymentowo – cenowa, Opis przedmiotu zamówienia oraz Ogólne warunki umowy). Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać określonym przez ZAMAWIAJĄCEGO parametrom technicznym, funkcjonalnym i jakościowym wskazanym w opisie, stanowiącym załącznik Nr 1 od Nr 1.2 ,treści SIWZ Dostarczony asortyment musi być fabrycznie nowy, w pierwszym gatunku, nieużywany, dopuszczony do obrotu na rynek Polski (UE), posiadający nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, kompletny oraz wolny od wad technicznych i prawnych. Przedmiot zamówienia musi pochodzić z bieżącej produkcji. Poszczególne części przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z wymaganą liczbą asortymentu i w ilościach określonych w SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa dostawa urządzeń, wyrobów elektrycznych, oświetlenia dla Infrastruktury
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiałów budowlanych, wyrobów elektrycznych, sanitarnych, oświetlenia, akumulatorów i baterii dla Jednostki Wojskowej Nr 6021 z podziałem na 7 (siedem) części: część III zamówienia – dostawa urządzeń, wyrobów elektrycznych, oświetlenia dla Infrastruktury Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1, nr 1.3. oraz nr 5.3. do SIWZ (tj.: Specyfikacja asortymentowo – cenowa, Opis przedmiotu zamówienia oraz Ogólne warunki umowy). 3. Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać określonym przez ZAMAWIAJĄCEGO parametrom technicznym, funkcjonalnym i jakościowym wskazanym w opisie, stanowiącym załącznik Nr 1 , Nr 1.3. ,treści SIWZ 4. Dostarczony asortyment musi być fabrycznie nowy, w pierwszym gatunku, nieużywany, dopuszczony do obrotu na rynek Polski (UE), posiadający nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, kompletny oraz wolny od wad technicznych i prawnych. Przedmiot zamówienia musi pochodzić z bieżącej produkcji. 5. Poszczególne części przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z wymaganą liczbą asortymentu i w ilościach określonych w SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa dostawa artykułów łazienkowych dla Infrastruktury
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44410000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiałów budowlanych, wyrobów elektrycznych, sanitarnych, oświetlenia, akumulatorów i baterii dla Jednostki Wojskowej Nr 6021 z podziałem na 7 (siedem) części: część IV zamówienia – dostawa artykułów łazienkowych i kuchennych dla Infrastruktury Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1, nr 1.4. oraz nr 5.3. do SIWZ (tj.: Specyfikacja asortymentowo – cenowa, Opis przedmiotu zamówienia oraz Ogólne warunki umowy). Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać określonym przez ZAMAWIAJĄCEGO parametrom technicznym, funkcjonalnym i jakościowym wskazanym w opisie, stanowiącym załącznik Nr 1 od Nr 1.1 – 1.7. ,treści SIWZ Dostarczony asortyment musi być fabrycznie nowy, w pierwszym gatunku, nieużywany, dopuszczony do obrotu na rynek Polski (UE), posiadający nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, kompletny oraz wolny od wad technicznych i prawnych. Przedmiot zamówienia musi pochodzić z bieżącej produkcji. Poszczególne części przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z wymaganą liczbą asortymentu i w ilościach określonych w SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa dostawa materiałów budowlanych dla Infrastruktury
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiałów budowlanych, wyrobów elektrycznych, sanitarnych, oświetlenia, akumulatorów i baterii dla Jednostki Wojskowej Nr 6021 z podziałem na 7 (siedem) części: część V zamówienia – dostawa materiałów budowlanych dla Infrastruktury. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1, nr 1.4. oraz nr 5.3. do SIWZ (tj.: Specyfikacja asortymentowo – cenowa, Opis przedmiotu zamówienia oraz Ogólne warunki umowy). Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać określonym przez ZAMAWIAJĄCEGO parametrom technicznym, funkcjonalnym i jakościowym wskazanym w opisie, stanowiącym załącznik Nr 1 od Nr 1.1 – 1.7. ,treści SIWZ Dostarczony asortyment musi być fabrycznie nowy, w pierwszym gatunku, nieużywany, dopuszczony do obrotu na rynek Polski (UE), posiadający nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, kompletny oraz wolny od wad technicznych i prawnych. Przedmiot zamówienia musi pochodzić z bieżącej produkcji. 5. Poszczególne części przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z wymaganą liczbą asortymentu i w ilościach określonych w SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa dostawa materiałów sanitarnych dla Infrastruktury
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiałów budowlanych, wyrobów elektrycznych, sanitarnych, oświetlenia, akumulatorów i baterii dla Jednostki Wojskowej Nr 6021 z podziałem na 7 (siedem) części: część VI zamówienia – dostawa materiałów sanitarnych dla Infrastruktury Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1, nr 1.6. oraz nr 5.3. do SIWZ (tj.: Specyfikacja asortymentowo – cenowa, Opis przedmiotu zamówienia oraz Ogólne warunki umowy). Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać określonym przez ZAMAWIAJĄCEGO parametrom technicznym, funkcjonalnym i jakościowym wskazanym w opisie, stanowiącym załącznik Nr 1 , Nr 1.6.treści SIWZ Dostarczony asortyment musi być fabrycznie nowy, w pierwszym gatunku, nieużywany, dopuszczony do obrotu na rynek Polski (UE), posiadający nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, kompletny oraz wolny od wad technicznych i prawnych. Przedmiot zamówienia musi pochodzić z bieżącej produkcji. Poszczególne części przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z wymaganą liczbą asortymentu i w ilościach określonych w SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa dostawa wyrobów pomocniczych budownictwa dla Infrastruktury
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiałów budowlanych, wyrobów elektrycznych, sanitarnych, oświetlenia, akumulatorów i baterii dla Jednostki Wojskowej Nr 6021 z podziałem na 7 (siedem) części: część VII zamówienia – dostawa wyrobów pomocniczych budownictwa dla Infrastruktury. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1, nr 1.7., oraz nr 5.3. do SIWZ (tj.: Specyfikacja asortymentowo – cenowa, Opis przedmiotu zamówienia oraz Ogólne warunki umowy). Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać określonym przez ZAMAWIAJĄCEGO parametrom technicznym, funkcjonalnym i jakościowym wskazanym w opisie, stanowiącym załącznik Nr 1, Nr 1.7 treści SIWZ Dostarczony asortyment musi być fabrycznie nowy, w pierwszym gatunku, nieużywany, dopuszczony do obrotu na rynek Polski (UE), posiadający nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, kompletny oraz wolny od wad technicznych i prawnych. Przedmiot zamówienia musi pochodzić z bieżącej produkcji. 5. Poszczególne części przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z wymaganą liczbą asortymentu i w ilościach określonych w SIWZ.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)