GuidZP400 |
9a7c24a4-abc8-40a6-90c8-009a87c902da
|
Biuletyn |
530541-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie
|
Regon |
11060701000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Pocztowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
54
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Chełm
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
22-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
82 5640456, 5640359
|
Zamawiajacy fax |
825 640 456
|
Zamawiajacy email |
zamowieniapubliczne@pwsz.chelm.pl
|
Adres strony url |
https://pwszchelm.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Model wsparcia uczelni w celu zwiększenia jej dostępności dla osób niepełnosprawnych”
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia wyższa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://pwszchelm.bip.gov.pl/search/publiccontracts/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://pwszchelm.bip.gov.pl/search/publiccontracts/
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Dopuszczone jest złożenie ofert w formie pisemnej (papierowej).
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
22-100 Chełm, ul. Pocztowa 54, pokój 112
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego, sprzętu specjalistycznego oraz oprogramowania dla PWSZ w Chełmie w ramach realizacji projektu pn. „Model wsparcia uczelni w celu zwiększenia jej dostępności dla osób niepełnosprawnych”
|
Numer referencyjny |
K-ZP.251.17.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, sprzętu specjalistycznego oraz oprogramowania dla PWSZ w Chełmie w ramach realizacji projektu pn. „Model wsparcia uczelni w celu zwiększenia jej dostępności dla osób niepełnosprawnych”.
Zakres zamówienia
Zadanie nr 1 Sprzęt komputerowy
Zadanie nr 2 Sprzęt specjalistyczny
Zadanie nr 3 Oprogramowanie
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w Załączniku nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-04-30T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 2) dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV IstotnePostanowienia |
Wzór umowy stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
|
IV 4 14 |
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana postanowień Umowy może nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 144 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień Umowy:
1) w zakresie terminu lub przedmiotu umowy – w przypadku konieczności dostarczenia innych części niż dostępne w momencie składania przez Wykonawcę oferty, spowodowanej zakończeniem produkcji części lub wycofaniem ich z produkcji lub obrotu, posiadających parametry nie gorsze od zaproponowanych przez Wykonawcę w ofercie;
2) w zakresie wysokości wynagrodzenia - w przypadku zmiany stawki podatku VAT,
w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy, w wysokości wynikającej ze zmienionej stawki podatku.
3. Zmiany umowy mogą nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności za zgodą obu stron. Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 1 i 2.
4. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie.
5. Zmiany nazwy, adresu, statusu firmy, zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy nie stanowią zmiany umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-04-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Sprzęt komputerowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-04-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Zestaw komputerowy – 11 szt.
2. Monitor LCD – 11 sztuk
3. Specjalistyczna mysz komputerowa z trackball – 10 sztuk
4. Specjalistyczna klawiatura komputerowa dla osób słabowidzących – 10 sztuk
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w Załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Sprzęt specjalistyczny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Zestaw pętli indukcyjnej do punktu obsługi indywidualnej – 4 komplety
2. Powiększalnik elektroniczny – 1 sztuka
3. Lupa elektroniczna – 8 sztuk
4. Drukarka brailowska, szafa do drukarki, papier – 1 komplet
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w Załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Oprogramowanie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-04-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Program powiększający zawartość ekranu komputerowego – licencja 10 stanowiskowa
2. Program udźwiękowiająco ubrajlawiający – licencja 10 stanowiskowa
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w Załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| |