GuidZP400 |
5b270bbb-68b7-4a39-8408-2e5d689fdaf2
|
Biuletyn |
530545-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Instytut Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
|
Regon |
32638000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Doświadczalna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
20-290
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
081 7445061 w. 110
|
Zamawiajacy fax |
817 445 067
|
Zamawiajacy email |
ebronisz@ipan.lublin.pl
|
Adres strony url |
http://www.ipan.lublin.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytut Naukowy Polskiej Akademii Nauk
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://portal.smartpzp.pl/iapan
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://portal.smartpzp.pl/iapan
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://portal.smartpzp.pl/iapan
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej za pośrednictwem: operatora pocztowego, posłańca lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Instytut Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie, ul. Doświadczalna 4, 20-290 Lublin, bud. A, pok. 18 (sekretariat)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i aktualizacja oprogramowania oraz dostawa sprzętu komputerowego dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie – 8 części
|
Numer referencyjny |
A-2401-14/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i aktualizacja oprogramowania oraz dostawa sprzętu komputerowego dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie – 8 części.
Zakres zamówienia obejmuje dostawę na rzecz Zamawiającego :
Część 1 Dostawa oprogramowania do analiz statystycznych - 1 szt.;
Część 2 Dostawa aktualizacji programu, służącego do tworzenia wysokiej jakości wykresów 2D i 3D - 1 szt;
Część 3 Dostawa aktualizacji licencji na specjalistyczne posiadane oprogramowanie służące do analizy, wizualizacji i symulacji - 1 szt.;
Część 4 Dostawa najnowszego oprogramowania do projektowania graficznego - wersja edukacyjna (PL) -1 szt.;
Część 5 Dostawa programu do analizy i wizualizacji danych - 1 szt.;
Część 6 Pakiet aktualizacji oprogramowania do modelowania metodą DEM - 1 szt.;
Część 7 Dostawa pamięci RAM 32 GB - 8 szt.
Część 8 Dostawa wysokowydajnego komputera - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do każdej z części zamówienia zawarty jest w odpowiednim Załączniku nr 1.1 - 1.8 do SIWZ.
Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza rozwiązania (oferty) równoważne do wskazanych.
|
Cpv glowny przedmiot |
48461000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do każdej z części został zrealizowany w terminie maksymalnie: 21 dni od dnia podpisania umowy.
UWAGA!!!
Termin dostawy dla części od 1 do 7 stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z Rozdziałem XIII SIWZ.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej
oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia,
następujących oświadczeń lub dokumentów: odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i
informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Pzp. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 5.3 lit. a SIWZ składa dokument lub dokumenty
wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się
dokumentów, o których mowa w pkt. 5.4 SIWZ zastępuje się je dokumentem wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zawierającym odpowiednio
oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub
oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem
sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze
względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W
odniesieniu do dokumentu, o którym mowa w zdaniu pierwszym Zamawiający może uzyskać ten
dokument samodzielnie za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, jeżeli pozwolą na to
dane identyfikacyjne przekazane przez Wykonawcę w ofercie i załącznikach do oferty w postaci
wskazania określonego adresu internetowego ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych, z której
można uzyskać taki dokument.
|
Inne dokumenty niewymienione |
C. NA POTRZEBY OCENY OFERT OFERTA MUSI ZAWIERAĆ:
1) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2do SIWZ.
2) Kosztorys ofertowy/ Opis przedmiotu zamówienia sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załączniki nr 1.1-1.8 do SIWZ (odpowiedni dla danej części zamówienia);
3) Oświadczenia, o których mowa w pkt VII.A.1 SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ.
4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik.
5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt VI.4.a) SIWZ - jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego.
6) Opis „rozwiązań równoważnych” potwierdzający równoważność oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań w stosunku do rozwiązań opisanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (Załącznikach nr 1.1 -1.8) – w sytuacji, gdy wykonawca oferuje rozwiązania równoważne.
7) W przypadku, gdy wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2019 r. poz. 369 z późn. zm.), zamawiający dopuszcza złożenie oświadczenia, o którym mowa w pkt VII.D SIWZ wraz z ofertą. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany postanowień Umowy mogą wystąpić w następujących sytuacjach:
1) zmiana obowiązujących, w dacie zawarcia Umowy, przepisów, których regulacje wpływają na prawa i obowiązki Stron, jeżeli będzie konieczne dostosowanie treści Umowy do aktualnego stanu prawnego;
2) wprowadzenia nowej technologii i/lub zaprzestania produkcji produktów objętych Umową, Zamawiający dopuszcza jego zastąpienie jedynie produktem równoważnym lub o wyższych parametrach jakościowych, przy czym zmiana nie może spowodować podwyższenia wynagrodzenia;
3) wprowadzenia nowej technologii lub innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny Przedmiotu umowy;
4) dopuszcza się inne zmiany, o ile zachodzi co najmniej jedna z okoliczności zawartych w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp;
2. Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania Umowy zawierające opis proponowanych zmian, ich uzasadnienie oraz termin wprowadzenia.
3. Wszelkie zmiany Umowy wymagają zachowania formy pisemnej - w formie aneksu - pod rygorem ich nieważności.
|
IV 4 4 data |
2020-04-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami należy złożyć elektronicznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej Zamawiającego (https://portal.smartpzp.pl/iapan) lub w przypadku wyboru składania oferty w formie pisemnej należy ją złożyć w Instytucie Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie ul. Doświadczalna 4, 20–290 Lublin, bud. A, pok. 18 (sekretariat),
- w terminie do dnia 17.04.2020 roku do godziny 10:00
Godziny pracy sekretariatu – od poniedziałku do piątku od 7.00 do 14.00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
O terminie złożenia oferty w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji w Systemie Platformy.
Decydujące znaczenie dla zachowania terminu składania ofert w formie pisemnej ma data i godzina wpływu oferty do sekretariatu Instytutu, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową lub kurierską.
Oferty złożone po terminie składania ofert zostaną niezwłocznie zwrócone wykonawcom.
2. MIEJSCE ORAZ TERMIN OTWARCIA OFERT:
Otwarcie ofert złożonych w formie elektronicznej oraz pisemnej nastąpi w dniu 17.04.2020 r. o godzinie 10:15 w siedzibie w siedzibie Instytutu Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie, ul. Doświadczalna 4, bud. A pok. Nr 10 A. Otwarcie ofert jest jawne. Wykonawcy mogą uczestniczyć w sesji otwarcia ofert.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa oprogramowania do analiz statystycznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48461000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do każdej z części został zrealizowany w terminie maksymalnie: 21 dni od dnia podpisania umowy.
UWAGA!!!
Termin dostawy dla części od 1 do 7 stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z Rozdziałem XIII SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
Jednorazowa dostawa oprogramowania do analiz statystycznych - 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa aktualizacji programu, służącego do tworzenia wysokiej jakości wykresów 2D i 3D
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48324000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do każdej z części został zrealizowany w terminie maksymalnie: 21 dni od dnia podpisania umowy.
UWAGA!!!
Termin dostawy dla części od 1 do 7 stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z Rozdziałem XIII SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
Jednorazowa dostawa aktualizacji programu, służącego do tworzenia wysokiej jakości wykresów 2D i 3D - 1szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa aktualizacji licencji na specjalistyczne posiadane oprogramowanie służące do analizy, wizualizacji i symulacji
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48460000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do każdej z części został zrealizowany w terminie maksymalnie: 21 dni od dnia podpisania umowy. UWAGA!!! Termin dostawy dla części od 1 do 7 stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z Rozdziałem XIII SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
Jednorazowa dostawa aktualizacji licencji na specjalistyczne posiadane oprogramowanie służące do analizy, wizualizacji i symulacji - 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa najnowszego oprogramowania do projektowania graficznego - wersja edukacyjna (PL)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48517000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do każdej z części został zrealizowany w terminie maksymalnie: 21 dni od dnia podpisania umowy. UWAGA!!! Termin dostawy dla części od 1 do 7 stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z Rozdziałem XIII SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
Jednorazowa dostawa najnowszego oprogramowania do projektowania graficznego - wersja edukacyjna (PL) - 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa programu do analizy i wizualizacji danych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do każdej z części został zrealizowany w terminie maksymalnie: 21 dni od dnia podpisania umowy. UWAGA!!! Termin dostawy dla części od 1 do 7 stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z Rozdziałem XIII SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
Jednorazowa dostawa programu do analizy i wizualizacji danych - 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet aktualizacji oprogramowania do modelowania metodą DEM
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48461000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do każdej z części został zrealizowany w terminie maksymalnie: 21 dni od dnia podpisania umowy. UWAGA!!! Termin dostawy dla części od 1 do 7 stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z Rozdziałem XIII SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
Jednorazowa dostawa pakietu aktualizacji oprogramowania do modelowania metodą DEM - 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pamięci RAM 32 GB - 8 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30236110-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do każdej z części został zrealizowany w terminie maksymalnie: 21 dni od dnia podpisania umowy. UWAGA!!! Termin dostawy dla części od 1 do 7 stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z Rozdziałem XIII SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
Jednorazowa dostawa pamięci RAM 32 GB - 8 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa wysokowydajnego komputera
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30211000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do każdej z części został zrealizowany w terminie maksymalnie: 21 dni od dnia podpisania umowy. UWAGA!!! Termin dostawy dla części 8 nie stanowi kryterium oceny ofert, gdzie kryteriami są kryteria jakościowe zgodnie z Rozdziałem XIII SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa jednorazowa wysokowydajnego komputera - 1 szt.
|
| |