GuidZP400 |
95cdaa74-a09f-4ff2-ad70-8e5560c3c757
|
Biuletyn |
530500-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
|
Regon |
00000156003300
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Warszawska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
24
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31-155
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
12 628 26 56; 628 22 20
|
Zamawiajacy fax |
12 6282072
|
Zamawiajacy email |
zampub@pk.edu.pl
|
Adres strony url |
www.pk.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pk.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r.- Prawo pocztowe (t.j. z 2018 r. poz.2188), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki, Dział Zamówień Publicznych, ul. Warszawska 24, budynek W-9 (10-24), pokój nr 110, 31-155 Kraków
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej
|
Numer referencyjny |
KA-2/034/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej. Zamówienie realizowane w ramach 3 zadań częściowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 i 1 a do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Informacje na temat katalogow |
Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: do 14 dni od daty podpisania umowy – dla zadania częściowego: 1, 2, 3
|
Okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
a) wypełniony formularz ofertowy – Załącznik nr 4 do SIWZ b) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu – Załącznik nr 2 do SIWZ. c) jeśli dotyczy – pełnomocnictwo lub inny dokument, z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 570), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, winno być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie. d) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp Załącznik nr 3 do SIWZ
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.
2. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ.
3. Zmiany nie mogą naruszać postanowień, zawartych w art. 144 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
4. Strony przewidują możliwość istotnej zmiany umowy, z zachowaniem cen określonych w ofercie, w następujących przypadkach/zakresie:
1) terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadkach :
a) wprowadzania zmian w obowiązujących przepisach prawnych mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
b) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy w terminie umownym, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia,
c) zaistnienia siły wyższej, tj. okoliczności, których nie można było przewidzieć przy podpisywaniu umowy
Zaistnienie przeszkód powinno być potwierdzone pisemnie. Przejawami siły wyższej są w szczególności: - klęski żywiołowe, w tym powódź, susza, trzęsienie ziemi, itp. - akty władzy państwowej np.: stan wojenny, stan epidemii, embarga, blokady oraz inne akcje, akty prawne lub decyzje organów władzy państwowej lub samorządowej a także innych organów posiadających władztwo nad stronami i ich majątkiem, - działania wojenne, akty sabotażu, akty terroru itp. - strajki, blokady dróg, publiczne demonstracje itp. Za siłę wyższą nie uznaje się brak środków u Wykonawcy, nie dotrzymania zobowiązań przez jego kontrahentów oraz brak zezwoleń niezbędnych Wykonawcy dla wykonania umowy, wydawanych przez dowolną władzę publiczną. Strony zobowiązują się do wzajemnego powiadamiania się o zaistnieniu siły wyższej i dokonania stosownych ustaleń celem wyeliminowania możliwych skutków działania siły wyższej. Powiadomienia, o którym mowa w zdaniu poprzednim, należy dokonać pisemnie lub w inny dostępny sposób, niezwłocznie po fakcie wystąpienia siły wyższej. Do powiadomienia należy dołączyć dowody na poparcie zaistnienia siły wyższej. W przypadku zaistnienia okoliczności, które mogą stanowić zagrożenie, że Wykonawca nie wywiąże się z obowiązków w ustalonym terminie, jest on zobowiązany do niezwłocznego, pisemnego powiadomienia Zamawiającego o ich zaistnieniu, z określeniem przyczyn, oraz przewidywanej wielkości opóźnienia. Termin wykonania przedmiotu zamówienia ulega przesunięciu o okres wynikający z przerw lub opóźnień rozpoczęcia prac. Wykonawca nie będzie uprawniony do przedłużenia terminu wykonania umowy, jeżeli konieczność dokonania zmiany została spowodowana przez jakikolwiek błąd lub opóźnienie ze strony Wykonawcy, włącznie z błędem lub opóźnionym dostarczeniem jakiegokolwiek dokumentu wynikającego z obowiązków Wykonawcy
5. Warunkiem dokonania zmiany w umowie, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego: opis propozycji zmiany, uzasadnienie zmiany.
6. Wszelkie zmiany niniejszej umowy, wymagają dla swej ważności formy pisemnej
pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2020-04-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:30
|
IV 4 4 jezyki |
Oferty winny być sporządzone w języku polskim.
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mebli dla Domu Studenckiego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Opis: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do salki „cichej nauki” w Domu Studenckim nr 1 w Krakowie przy ul. Skarżyńskiego 3 :
1. Krzesło biurowe – 8 szt.
2. Fotel biurowy - 3 szt.
3. Fotel wypoczynkowy – 2 szt.
4. Fotel wypoczynkowy z podnóżkiem – 1 szt.
5. Krzesła wysokie różnego typu – 4 szt.
6. Zestaw ław – 1 szt.
7. Stół konferencyjny – 1 szt.
8. Stół wysoki – 1 szt.
9. Biurko – 3 szt.
Zakres zamówienia obejmuje dostawę rozładunek, wniesienie, złożenie, montaż zamawianych mebli oraz wywóz opakowań.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1 i 1 a do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mebli dla Katedry Procesów Cieplnych, Ochrony Powietrza i Utylizacji Odpadów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Opis: Przedmiotem zamówienia jest dostawa szaf laboratoryjnych i pokojowych :
1. Szafa laboratoryjna 1 (H= 1,2m+1,2m x S=1,2 m) – 2 szt.
2. Szafa pokojowa (H= 1,2m+1,2m x S=0,9 m) – 2 szt.
3. Szafa laboratoryjna 2 (H=2,2m x S=1m) - 3 szt.
4. Szafka niska pokojowa (H=0,9m x S=1m)– 1 szt.
Zakres zamówienia obejmuje dostawę rozładunek, wniesienie, złożenie, montaż zamawianych mebli oraz wywóz opakowań.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mebli dla Archiwum
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Opis: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 4 krzeseł obrotowych i 2 biurek
Zakres zamówienia obejmuje dostawę rozładunek, wniesienie, złożenie, montaż zamawianych mebli oraz wywóz opakowań.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |