Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gdyni

Data publikacji 2020-04-10
Data zakończenia 2020-04-22 00:00:00
Instytucja Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Miejscowość Gdynia
Województwo pomorskie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 530887-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby MOPS w Gdyni. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia opisany został w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Ustawienie poszczególnych mebli biurowych zostało zawarte w załączniku nr 1a oraz załączniku nr 1b do SIWZ.
2. Przedmiot zamówienia powinien zostać dostarczony i zamontowany w placówce MOPS w Gdyni: nowej siedzibie Dzielnicowego Ośrodka Pomocy Społecznej nr 2 (dalej zwany DOPS2), mieszczącego się w Gdyni przy ul. Śmidowicza 49. Nowe pomieszczenia DOPS2 znajdują się na 1 piętrze budynku, wejście po 22 schodach. Budynek wyposażony jest w windę, którą Wykonawca będzie mógł wykorzystać do wniesienia przedmiotu zamówienia. Dostaw i montaż mebli biurowych odbywać się powinna od poniedziałku do piątku w godzinach 7:45 – 15:45.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 171bf4f9-d9e9-4a65-a0fe-126f072d6d98
Biuletyn 530887-N-2020
Zamawiajacy nazwa Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Regon 28303320000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Grabowo
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Gdynia
Zamawiajacy kod pocztowy 81-265
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 058 7810120, 7820124 w. 55, 38
Zamawiajacy fax 058 7820124 w. 38
Zamawiajacy email sekretariat@mopsgdynia.pl
Adres strony url www.mopsgdynia.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://mopsgdynia.pl/zamowienia-publiczne/dostawy
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gdyni ul. Grabowo 2, 81-265 Gdynia - Jednocześnie Zamawiający informuje, że zgodnie z zasadami obowiązującymi w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Gdyni wszelka korespondencja (w tym również oferty) podlega 24 godzinnej kwarantannie, dlatego zaleca się składanie korespondencji (w tym ofert) z odpowiednim wyprzedzeniem.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gdyni
Numer referencyjny MOPS.DZP.322.3.12/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby MOPS w Gdyni. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia opisany został w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Ustawienie poszczególnych mebli biurowych zostało zawarte w załączniku nr 1a oraz załączniku nr 1b do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia powinien zostać dostarczony i zamontowany w placówce MOPS w Gdyni: nowej siedzibie Dzielnicowego Ośrodka Pomocy Społecznej nr 2 (dalej zwany DOPS2), mieszczącego się w Gdyni przy ul. Śmidowicza 49. Nowe pomieszczenia DOPS2 znajdują się na 1 piętrze budynku, wejście po 22 schodach. Budynek wyposażony jest w windę, którą Wykonawca będzie mógł wykorzystać do wniesienia przedmiotu zamówienia. Dostaw i montaż mebli biurowych odbywać się powinna od poniedziałku do piątku w godzinach 7:45 – 15:45.
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Informacje na temat katalogow Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji przedmiotu zamówienia w terminie od 14 do 40 dni kalendarzowych liczonych od dnia zawarcia umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował, w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa (2) zamówienia obejmujące dostawę i montaż mebli biurowych o wartości co najmniej 20 000,00 zł brutto każda.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów tego podmiotu na potrzeby realizacji zamówienia – dokument sporządzony przez Wykonawcę samodzielnie lub na wzorze stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 2. 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp - sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) zobowiązani są przedłożyć niniejsze informacje samodzielnie tj. każdy z Wykonawców oddzielnie. Przedmiotowe oświadczenie składane jest w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Okoliczności, w jakich zmieniona może zostać umowa, są opisane w projektu umowy (załącznik nr 7 do SIWZ).
IV 4 4 data 2020-04-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)