Rozbudowa monitoringu miejskiego na terenie Pruszkowa Etap XIII

Data publikacji 2020-04-14
Data zakończenia 2020-04-22 00:00:00
Instytucja Gmina Miasto Pruszków
Miejscowość Pruszków
Województwo mazowieckie
Branża
  • Monitory wideo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 531263-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 323235008
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakres prac:

Zadanie 1:
Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego miasta Pruszkowa w rejonie skrzyżowania ulicy Powstańców z ul. Chopina (posesja nr 80) – na istniejącym słupie zainstalowanie jednej kamery szybkoobrotowej z przesyłem światłowodowym.

Zadanie 2:
Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego miasta Pruszkowa w rejonie skrzyżowania ulicy Obrońców Pokoju z ul. Mikołaja Reja – na istniejącym słupie zainstalowanie jednej kamery szybkoobrotowej , doprowadzenie i wpięcie do światłowodu z ul. Chopina.

Zadanie 3:
Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego miasta Pruszkowa w Parku Anielin Zachodni – na istniejącym słupie latarni zainstalowanie jednej kamery szybkoobrotowej , doprowadzenie światłowodu.

Zadanie 4:
Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego miasta Pruszkowa w rejonie skrzyżowania ulicy Stalowej z Placem Mechaników – na istniejącym słupie latarni przed budynkiem ZUS zainstalowanie jednej kamery szybkoobrotowej z przesyłem światłowodowym w studzienki telekomunikacyjne od ronda im. Tomasza Zana oraz perspektywa przyszła przedłużenia światłowodu do końca ul. Stalowej do skrzyżowania ul. Stalowej z ul. Sienkiewicza.

Zadanie 5:
Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego miasta Pruszkowa w rejonie skrzyżowania ulicy Baśniowej z ul. Kubusia Puchatka przy ogrodzeniu Przedszkola miejskiego nr 10– na nowym słupie zainstalowanie jednej kamery szybkoobrotowej , doprowadzenie po istniejących słupach i wpięcie do istniejącego światłowodu w Al. Niepodległości.

Zadanie 6:
Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego miasta Pruszkowa na końcu ul. Hubala przy Parku Potulickich– na nowym słupie zainstalowanie jednej kamery szybkoobrotowej , doprowadzenie i wpięcie do istniejącego światłowodu w Kopernika.

W zakres zadań wchodzi również:
- wykonanie projektów oraz uzyskanie wszelkich uzgodnień oraz decyzji administracyjnych koniecznych do wykonania powyższej inwestycji (pozwolenie na budowę lub zgłoszenie)
- uzyskanie zgody na umieszczenie urządzeń w pasie drogowym od właściwego zarządcy drogi
- projekt i uzgodnienia z Rejonem Energetycznym dotyczące poboru energii elektrycznej do zasilania urządzeń aktywnych kamerowych z rozliczaniem w formie ryczałtu
- dokonanie podłączenia nowych punktów kamerowych do działającego systemu rejestracji monitoringu wizyjnego w Siedzibie Straży Miejskiej przy ul. Kraszewskiego 14/16
- dokonanie w okresie gwarancji konserwacji całości systemu wraz z jego urządzeniami raz na kwartał zgodnie z zaleceniami producenta

Zadanie 7:
Dodatkowe wyposażenie studia monitoringu.
Dodatkowo w celu uruchomienia dodatkowych kamer w systemie monitoringu, niezbędnym jest rozbudowanie techniczne studia tj.:
- zakup i montaż w rejestratorze 16 sztuk dysków HDD
- połączenie rejestratorów nagrań i rozdział rejestracji sygnałów z istniejących kamer oraz nowych kamer
- zakup i montaż w szafie „rack” switcha 48 port
- zakup i montaż w studio monitorów poglądowych 40 cali x 2 szt. oraz 26 cali x 2 szt.

W przypadku braku środków w budżecie, Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z wykonywania zadania nr 6.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9f9d2ff2-ac0b-42bb-bf44-3e435b78e4ec
Biuletyn 531263-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Miasto Pruszków
Regon 00000000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kraszewskiego
Zamawiajacy miejscowosc Pruszków
Zamawiajacy kod pocztowy 05-800
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 227 587 244
Zamawiajacy email bzp@miasto.pruszkow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.pruszkow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pruszkow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Pruszkow, ul. Kraszewskiego 13/14 w Kancelarii Ogólnej pok. nr 1
Nazwa nadana zamowieniu Rozbudowa monitoringu miejskiego na terenie Pruszkowa Etap XIII
Numer referencyjny WSR.271.30.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Zakres prac: Zadanie 1: Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego miasta Pruszkowa w rejonie skrzyżowania ulicy Powstańców z ul. Chopina (posesja nr 80) – na istniejącym słupie zainstalowanie jednej kamery szybkoobrotowej z przesyłem światłowodowym. Zadanie 2: Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego miasta Pruszkowa w rejonie skrzyżowania ulicy Obrońców Pokoju z ul. Mikołaja Reja – na istniejącym słupie zainstalowanie jednej kamery szybkoobrotowej , doprowadzenie i wpięcie do światłowodu z ul. Chopina. Zadanie 3: Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego miasta Pruszkowa w Parku Anielin Zachodni – na istniejącym słupie latarni zainstalowanie jednej kamery szybkoobrotowej , doprowadzenie światłowodu. Zadanie 4: Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego miasta Pruszkowa w rejonie skrzyżowania ulicy Stalowej z Placem Mechaników – na istniejącym słupie latarni przed budynkiem ZUS zainstalowanie jednej kamery szybkoobrotowej z przesyłem światłowodowym w studzienki telekomunikacyjne od ronda im. Tomasza Zana oraz perspektywa przyszła przedłużenia światłowodu do końca ul. Stalowej do skrzyżowania ul. Stalowej z ul. Sienkiewicza. Zadanie 5: Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego miasta Pruszkowa w rejonie skrzyżowania ulicy Baśniowej z ul. Kubusia Puchatka przy ogrodzeniu Przedszkola miejskiego nr 10– na nowym słupie zainstalowanie jednej kamery szybkoobrotowej , doprowadzenie po istniejących słupach i wpięcie do istniejącego światłowodu w Al. Niepodległości. Zadanie 6: Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego miasta Pruszkowa na końcu ul. Hubala przy Parku Potulickich– na nowym słupie zainstalowanie jednej kamery szybkoobrotowej , doprowadzenie i wpięcie do istniejącego światłowodu w Kopernika. W zakres zadań wchodzi również: - wykonanie projektów oraz uzyskanie wszelkich uzgodnień oraz decyzji administracyjnych koniecznych do wykonania powyższej inwestycji (pozwolenie na budowę lub zgłoszenie) - uzyskanie zgody na umieszczenie urządzeń w pasie drogowym od właściwego zarządcy drogi - projekt i uzgodnienia z Rejonem Energetycznym dotyczące poboru energii elektrycznej do zasilania urządzeń aktywnych kamerowych z rozliczaniem w formie ryczałtu - dokonanie podłączenia nowych punktów kamerowych do działającego systemu rejestracji monitoringu wizyjnego w Siedzibie Straży Miejskiej przy ul. Kraszewskiego 14/16 - dokonanie w okresie gwarancji konserwacji całości systemu wraz z jego urządzeniami raz na kwartał zgodnie z zaleceniami producenta Zadanie 7: Dodatkowe wyposażenie studia monitoringu. Dodatkowo w celu uruchomienia dodatkowych kamer w systemie monitoringu, niezbędnym jest rozbudowanie techniczne studia tj.: - zakup i montaż w rejestratorze 16 sztuk dysków HDD - połączenie rejestratorów nagrań i rozdział rejestracji sygnałów z istniejących kamer oraz nowych kamer - zakup i montaż w szafie „rack” switcha 48 port - zakup i montaż w studio monitorów poglądowych 40 cali x 2 szt. oraz 26 cali x 2 szt. W przypadku braku środków w budżecie, Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z wykonywania zadania nr 6.
Cpv glowny przedmiot 32323500-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst 1/ Zamawiający przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Pzp w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy dostaw/robót budowlanych, które stanowić będą nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i będą polegały na powtórzeniu podobnych dostawach/robotach budowlanych i będą zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. 2/ Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy dostaw/robót budowlanych zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych dostaw/robót budowlanych zgodnych z przedmiotem zamówienia. Zakres w/w prac będzie polegał na częściowej wymianie dostarczonych urządzeń lub instalacji, albo zwiększeniu bieżących dostaw lub rozbudowie istniejących instalacji. 3/ W/w dostawy/roboty budowlane zostaną udzielone w przypadku zaistnienia uzasadnionej potrzeby rozszerzenia zamówienia podstawowego i zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel, na podstawie odrębnej umowy na podstawie opracowanego przez Wykonawcę i przyjętego przez Zamawiającego protokołu konieczności.
Data zakonczenia 2020-11-30T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że: 1) wykonaniem dostawy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, oraz załączy dowody określające czy te dostawy zostały wykonane należycie, w tym: - min 1 dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia tj. wykonanie monitoringu wizyjnego składającego się min. z 5 kamer(rozpoczęte i zakończone) o wartości min 60 000,00 zł brutto, 2) skieruje do realizacji zamówienia osoby, w szczególności odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, posiadające kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia publicznego, w tym minimum: - jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności telekomunikacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, lub - jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Odpis z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.( dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zakresie warunkow udzialu 1) Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane 2) Dowody określające czy te usługi zostały wykonane. należycie 3) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz ofertowy (według załączonego druku) 2) Oświadczenie określone w pkt. 9.1 niniejszej SIWZ, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 12 – 23 oraz art. 24, ust. 5 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych oraz spełnienia warunków udziału 3) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie 4) Zobowiązanie podmiotu na którego zasoby powołuje się Wykonawca (jeśli dotyczy)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający, poza możliwością zmiany niniejszej umowy w przypadkach określonych w art. 144 ust.1 pkt. 2 - 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późniejszymi zmianami), (zgodnie z warunkami określonymi w postanowieniach przepisu art. 144 tej ustawy) – przewiduje również możliwość dokonywania zmian postanowień umowy także w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności: - Działania lub zaniechania osób trzecich (np. organów administracji publicznej i innych podmiotów uczestniczących w procedurze opiniowania , uchwalania, wydawania decyzji, itp.). - Z powodu wystąpienia okoliczności niezależnych od wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia. - Z powodu wystąpienia dodatkowych okoliczności, niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego Wykonawcę. - Wystąpienia okoliczności nie zawinionych przez Strony, których nie można było wcześniej przewidzieć. - Odstąpienia od części umowy. - Wystąpienia obiektywnych zmian ocenianych jako korzystne dla Zamawiającego. - Z powodu wprowadzenia przez władze RP stanu zagrożenia epidemicznego, stanu epidemii, stanu wyjątkowego, stanu klęski żywiołowej lub wystąpienia strajków, zamieszek, okupacji budowy przez osoby inne niż pracownicy wykonawcy.
IV 4 4 data 2020-04-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)