Usługa dostępu do elektronicznej informacji prawnej

Data publikacji 2020-04-17
Data zakończenia 2020-05-04 00:00:00
Instytucja Miasto Rybnik
Miejscowość Rybnik
Województwo śląskie
Branża
  • Usługi w zakresie oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 532356-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722600005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa dostępu do elektronicznej informacji prawnej.
Zakres zamówienia:
W wersji on-line (dostępnej w sieci internetowej) – bez limitu, z bieżącą aktualizacją danych.
Warunki realizacji przedmiotu zamówienia.
1. W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do przeszkolenia 60-90 pracowników urzędu w zakresie obsługi systemu.
2. Szkolenia – w formie warsztatów - mają się odbywać na miejscu u Zamawiającego w grupach max. 10-cio osobowych.
3. Sprzęt (10 komputerów, rzutnik, ekran, łącze internetowe, zasilanie) i jedną salkę szkoleniową na 10 osób zapewni Zamawiający.
4. Czas szkolenia dla jednej grupy nie może być krótszy niż 1,5 godziny.
5. Wykonawca ma przeprowadzić szkolenia przynajmniej w dwóch różnych terminach. Terminy wyznaczy Zamawiający w uzgodnieniu z Wykonawcą.
6. Szkolenia mają się odbywać u Zamawiającego w godzinach pracy Zamawiającego.
7. Wykonawca pokrywa wszelkie koszty związane z przeprowadzeniem szkoleń, w tym w szczególności koszty dojazdu, noclegu, przeprowadzenia szkolenia, przygotowania materiałów szkoleniowych, bez wyposażenia sali
w sprzęt komputerowy (zapewnia Zamawiający).
8. Wykonawca zapewni w czasie obowiązywania umowy:
1) konsultacje telefoniczne i porady dla administratorów – w godzinach między 8:00 a 15:30 w dni robocze,
2) usuwanie błędów, wad i usterek w funkcjonowaniu systemu.
Wymagania w zakresie zawartości Systemu Informacji Prawnej (dalej: SIP):
I. Baza SIP musi zawierać:
1. Akty normatywne oraz inne akty prawne publikowane zgodnie Ustawą z dnia 20 lipca 2000 r. o ogłaszaniu aktów normatywnych i niektórych innych aktów prawych (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1461),
2. Dzienniki Urzędowe Unii Europejskiej serii L, C oraz wydanie specjalne (w wersji polskiej),
3. Monitor Sądowy i Gospodarczy (KRS i część ogłoszeniowa),
4. Monitor Spółdzielczy,
5. Monitor Polski B (pełne archiwum do 31.12.2012 r.),
6. Zbiór pełnych roczników dla ww. pozycji z zastrzeżeniem, że:
1) Dziennik Ustaw – komplet od 1918 r. ujednolicone od 1930 r.,
2) Monitor Polski – komplet od 1930 r. ujednolicone 1970 r.,
3) Prawo Miejscowe – od 1.01.2009 r. czyli od daty wprowadzenia obowiązku publikacji dzienników urzędowych wojewodów w wersji elektronicznej (Zamawiający oczekuje, aby baza SIP w zakresie prawa miejscowego zawierała komplet dokumentów w wersji ujednoliconej).
7. Komplet informacji formalnych o aktach (metryka zawierająca co najmniej: dane promulgacyjne, identyfikator, tytuł, organ wydający, data uchwalenia lub wydania aktu, data ogłoszenia, data wejścia w życie, data utraty mocy),
8. Rozwijany spis treści dla aktów prawnych zawartych w bazie SIP, dla aktów obowiązujących,
9. Wszystkie akty obowiązujące, oczekujące oraz archiwalne,
10. Projekty ustaw wraz z uzasadnieniem, od III kadencji Sejmu,
11. Wzajemne powiązania formalne między aktami (co najmniej relacje typu: zmienia-zmieniony przez, uchyla - uchylony przez, wykonuje - wykonywany przez, ujednolica - ujednolicony przez, wprowadza - wprowadzony przez, interpretuje - interpretowany przez),
12. Orzeczenia (zawierające nazwę orzeczenia, określenie Sądu, organu wydającego orzeczenie, sygnatura akt sprawy, do której wydano orzeczenie, miejsce publikacji, teza, uzasadnienie, glosa, oznaczenie aktualności, odesłanie do orzeczeń powiązanych t.j. tych od których środek odwoławczy (zaskarżenie) rozpatrywano, jeżeli były publikowane oraz orzeczeń powoływanych w treści orzeczenia), nie mniej niż 500 tys.:
1) Sądu Najwyższego;
2) Naczelnego Sądu Administracyjnego;
3) Wojewódzkich Sądów Administracyjnych;
4) Trybunału Konstytucyjnego;
5) sądów apelacyjnych;
6) Głównej Komisji Orzekającej w Sprawach o Naruszenie Dyscypliny Finansów Publicznych przy Ministerstwie Finansów.
7) Zespołu Arbitrów/Krajowej Izby Odwoławczej przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych;
8) Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości;
9) Europejskiego Trybunału Praw Człowieka;
10) Europejskiej Komisji Praw Człowieka;
11) Sądu Pierwszej Instancji;
12) Niepublikowane orzeczenia Sądu Najwyższego, Naczelnego Sądu Administracyjnego, Wojewódzkich Sądów Administracyjnych,
13) samorządowych kolegiów odwoławczych;
14) rozstrzygnięć nadzorczych organów nadzoru : wojewodów i regionalnych izb obrachunkowych.
13. Komentarze, monografie i inne opracowania dotyczące prawa polskiego i europejskiego,
nie mniej niż 800,
14. Wzory pism, umów, formularzy urzędowych, pism procesowych, decyzji, uchwał/zarządzeń organów stanowiących/wykonawczych jednostek samorządu terytorialnego,
15. Odwołania z poziomu tekstu aktu prawnego do:
1) przywołanych w aktach przepisów innych aktów prawnych;
2) aktów wykonawczych;
3) tez/pism z piśmiennictwa prawniczego;
4) komentarzy oraz monografii;
5) orzeczeń;
6) wzorów pism i formularzy,
7) odpowiedzi na zadane pytania do specjalistów z danej dziedziny prawa, w tym przez Zamawiającego,
w ramach wszystkich modułów wymaganych przez Zamawiającego.
16. Klasyfikację przedmiotową (Zamawiający w ramach klasyfikacji przedmiotowej oczekuje jej dostępności we wszystkich wskazanych obszarach Dziennika Ustaw, Monitora Polskiego, Dzienników resortowych, Dzienników wojewódzkich, Dzienników Urzędowych Unii Europejskiej serii L, C oraz wydanie specjalne
(w wersji polskiej),orzeczeń, komentarzy, tez, wzorów i formularzy)
17. Prezentację aktów zawartych w SIP w wersjach czasowych,
18. Bibliografię prawniczą,
19. Bazę adresową sądów, urzędów centralnych oraz prokuratur (Zamawiający oczekuje możliwości przeszukiwania wskazanej bazy według właściwości miejscowej).
20. Bazę czasopism prawniczych, aktualnie ukazujących się w Polsce. Zamawiający uzna za spełniającą opis
z SIWZ bazę programu zawierającą treści artykułów z min. 42 czasopism plus bazę opisów bibliograficznych
i tez z ponad 100 tytułów czasopism (Zamawiający dopuszcza aby dostęp do Bazy czasopism prawniczych, aktualnie ukazujących się w Polsce odbywał się poprzez połączenie z Internetem),
21. Kalkulatory co najmniej: odsetek ustawowych, opłat sądowych, w tym co najmniej w postępowaniu cywilnym oraz w postępowaniu sądowo – administracyjnym, podatku od spadków i darowizn, odsetek podatkowych.
22. Przez aktualny stan prawny Zamawiający rozumie teksty aktów prawnych obowiązujące na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, opublikowane w Dziennikach Urzędowych.
Opisane wyżej wymagania mają jedynie charakter minimalny. Wykonawca może zaproponować szerszy niż opisany, zakres tematyczny.
Wymagania dotyczące funkcjonalności Systemu Informacji Prawnej.
1. Sposoby wyszukiwania:
a. Wyszukiwania wg identyfikatora / sygnatury,
b. Wyszukiwania wg rocznika,
c. Wyszukiwania wg daty wydania/opublikowania/obowiązywania,
d. Wyszukiwanie poprzez klasyfikację przedmiotową (dotyczy bazy aktów prawnych i orzeczeń),
e. Wyszukiwanie wg słów w treści dokumentów,
f. Wyszukiwanie wg numeru: KRS - dla MSiG, PKD - dla MP B,
g. Wyszukiwanie po nazwie podmiotu w MSiG, MP B, MS B,
h. Wyszukiwanie wg skrótu,
i. Wyszukiwanie wg sloganu/hasła.
2. Możliwość porównania treści przepisu aktu prawnego w brzmieniu przed zmianą treści przepisu - po zmianie,
w odniesieniu do jednostki redakcyjnej.
3. Wyodrębnienie w zakresie Dz. U. i M.P. osobnych baz z aktami: obowiązującymi, nieobowiązującymi (archiwalnymi) i oczekującymi.
4. Oznaczenie identyfikacji aktów obowiązujących, nieobowiązujących (archiwalne) i oczekujących publikowanych
w Dz. U. i M. P.
5. Możliwość kopiowania całości lub części dokumentów bezpośrednio z systemu do edytorów tekstów.
6. Możliwość wydruku z systemu w sposób poprawny (w formacie wyświetlonym na monitorze): całego aktu, jednostek redakcyjnych, zaznaczonego fragmentu, z przypisami i bez przypisów. Zamawiający nie dopuści Systemu, który dla całego aktu prawnego umożliwia wydruk z przypisami lub bez, a dla wydruku fragmentu aktu prawnego umożliwia wydruk bez przypisów i samych przypisów osobno.
7. Możliwość wyświetlenia treści całego aktu prawnego.
8. Możliwością przedstawienia daty obowiązywania na dowolny dzień wybrany przez użytkownika z uwzględnieniem relacji z aktami wykonawczymi.
9. Dane tekstowe zawarte w bazie będą wolne od błędów językowych i merytorycznych,
Opisane wyżej wymagania mają jedynie charakter minimalny. Wykonawca może zaproponować szerszą niż opisana funkcjonalność.
Wymagania techniczne Systemu Informacji Prawnej:
Dostęp do serwisu powinien być realizowany poprzez przeglądarkę WWW Firefox, Chrome, Internet Explorer oraz Edge bez konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania. System powinien działać poprawnie na stacjach roboczych o poniższej specyfikacji:
- systemem operacyjnym MS Windows 7 lub nowszy,
- procesor 1.8 GHz,
- pamięć RAM 2 GB.
System powinien umożliwiać jednoczesny dostęp wszystkich użytkownikom końcowym Zamawiającego bez ograniczeń co do adresu IP, z którego się logują.
System ma być utrzymywany i dostępny 24 h na dobę, przez 365 dni w roku.
Zamawiający musi mieć możliwość zdefiniowania min. 2 kont administratorów do zarządzania uprawnieniami dla użytkowników w ramach zawartej umowy.
Zamawiający ma mieć możliwość nadawania uprawnień dla wybranych użytkowników w ilości zgodnej z ilością zakupionych licencji dostępowych.
Wymagania w zakresie dostosowania projektu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych: zamówienie jest dostosowane do potrzeb wszystkich użytkowników.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0ec8942b-3358-46ff-b423-a53b4f17c741
Biuletyn 532356-N-2020
Zamawiajacy nazwa Miasto Rybnik
Regon 27625543000000
Zamawiajacy adres ulica Bolesława Chrobrego
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Rybnik
Zamawiajacy kod pocztowy 44-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon +48324392302
Zamawiajacy fax +48324224124
Zamawiajacy email zam_pub@um.rybnik.pl
Adres strony url www.rybnik.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia bip.um.rybnik.eu
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.um.rybnik.eu
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny drogą elektroniczną za pośrednictwem https://miniportal.uzp.gov.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2
Nazwa nadana zamowieniu Usługa dostępu do elektronicznej informacji prawnej
Numer referencyjny ZP.271.32.2020
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest usługa dostępu do elektronicznej informacji prawnej. Zakres zamówienia: W wersji on-line (dostępnej w sieci internetowej) – bez limitu, z bieżącą aktualizacją danych. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia. 1. W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do przeszkolenia 60-90 pracowników urzędu w zakresie obsługi systemu. 2. Szkolenia – w formie warsztatów - mają się odbywać na miejscu u Zamawiającego w grupach max. 10-cio osobowych. 3. Sprzęt (10 komputerów, rzutnik, ekran, łącze internetowe, zasilanie) i jedną salkę szkoleniową na 10 osób zapewni Zamawiający. 4. Czas szkolenia dla jednej grupy nie może być krótszy niż 1,5 godziny. 5. Wykonawca ma przeprowadzić szkolenia przynajmniej w dwóch różnych terminach. Terminy wyznaczy Zamawiający w uzgodnieniu z Wykonawcą. 6. Szkolenia mają się odbywać u Zamawiającego w godzinach pracy Zamawiającego. 7. Wykonawca pokrywa wszelkie koszty związane z przeprowadzeniem szkoleń, w tym w szczególności koszty dojazdu, noclegu, przeprowadzenia szkolenia, przygotowania materiałów szkoleniowych, bez wyposażenia sali w sprzęt komputerowy (zapewnia Zamawiający). 8. Wykonawca zapewni w czasie obowiązywania umowy: 1) konsultacje telefoniczne i porady dla administratorów – w godzinach między 8:00 a 15:30 w dni robocze, 2) usuwanie błędów, wad i usterek w funkcjonowaniu systemu. Wymagania w zakresie zawartości Systemu Informacji Prawnej (dalej: SIP): I. Baza SIP musi zawierać: 1. Akty normatywne oraz inne akty prawne publikowane zgodnie Ustawą z dnia 20 lipca 2000 r. o ogłaszaniu aktów normatywnych i niektórych innych aktów prawych (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1461), 2. Dzienniki Urzędowe Unii Europejskiej serii L, C oraz wydanie specjalne (w wersji polskiej), 3. Monitor Sądowy i Gospodarczy (KRS i część ogłoszeniowa), 4. Monitor Spółdzielczy, 5. Monitor Polski B (pełne archiwum do 31.12.2012 r.), 6. Zbiór pełnych roczników dla ww. pozycji z zastrzeżeniem, że: 1) Dziennik Ustaw – komplet od 1918 r. ujednolicone od 1930 r., 2) Monitor Polski – komplet od 1930 r. ujednolicone 1970 r., 3) Prawo Miejscowe – od 1.01.2009 r. czyli od daty wprowadzenia obowiązku publikacji dzienników urzędowych wojewodów w wersji elektronicznej (Zamawiający oczekuje, aby baza SIP w zakresie prawa miejscowego zawierała komplet dokumentów w wersji ujednoliconej). 7. Komplet informacji formalnych o aktach (metryka zawierająca co najmniej: dane promulgacyjne, identyfikator, tytuł, organ wydający, data uchwalenia lub wydania aktu, data ogłoszenia, data wejścia w życie, data utraty mocy), 8. Rozwijany spis treści dla aktów prawnych zawartych w bazie SIP, dla aktów obowiązujących, 9. Wszystkie akty obowiązujące, oczekujące oraz archiwalne, 10. Projekty ustaw wraz z uzasadnieniem, od III kadencji Sejmu, 11. Wzajemne powiązania formalne między aktami (co najmniej relacje typu: zmienia-zmieniony przez, uchyla - uchylony przez, wykonuje - wykonywany przez, ujednolica - ujednolicony przez, wprowadza - wprowadzony przez, interpretuje - interpretowany przez), 12. Orzeczenia (zawierające nazwę orzeczenia, określenie Sądu, organu wydającego orzeczenie, sygnatura akt sprawy, do której wydano orzeczenie, miejsce publikacji, teza, uzasadnienie, glosa, oznaczenie aktualności, odesłanie do orzeczeń powiązanych t.j. tych od których środek odwoławczy (zaskarżenie) rozpatrywano, jeżeli były publikowane oraz orzeczeń powoływanych w treści orzeczenia), nie mniej niż 500 tys.: 1) Sądu Najwyższego; 2) Naczelnego Sądu Administracyjnego; 3) Wojewódzkich Sądów Administracyjnych; 4) Trybunału Konstytucyjnego; 5) sądów apelacyjnych; 6) Głównej Komisji Orzekającej w Sprawach o Naruszenie Dyscypliny Finansów Publicznych przy Ministerstwie Finansów. 7) Zespołu Arbitrów/Krajowej Izby Odwoławczej przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych; 8) Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości; 9) Europejskiego Trybunału Praw Człowieka; 10) Europejskiej Komisji Praw Człowieka; 11) Sądu Pierwszej Instancji; 12) Niepublikowane orzeczenia Sądu Najwyższego, Naczelnego Sądu Administracyjnego, Wojewódzkich Sądów Administracyjnych, 13) samorządowych kolegiów odwoławczych; 14) rozstrzygnięć nadzorczych organów nadzoru : wojewodów i regionalnych izb obrachunkowych. 13. Komentarze, monografie i inne opracowania dotyczące prawa polskiego i europejskiego, nie mniej niż 800, 14. Wzory pism, umów, formularzy urzędowych, pism procesowych, decyzji, uchwał/zarządzeń organów stanowiących/wykonawczych jednostek samorządu terytorialnego, 15. Odwołania z poziomu tekstu aktu prawnego do: 1) przywołanych w aktach przepisów innych aktów prawnych; 2) aktów wykonawczych; 3) tez/pism z piśmiennictwa prawniczego; 4) komentarzy oraz monografii; 5) orzeczeń; 6) wzorów pism i formularzy, 7) odpowiedzi na zadane pytania do specjalistów z danej dziedziny prawa, w tym przez Zamawiającego, w ramach wszystkich modułów wymaganych przez Zamawiającego. 16. Klasyfikację przedmiotową (Zamawiający w ramach klasyfikacji przedmiotowej oczekuje jej dostępności we wszystkich wskazanych obszarach Dziennika Ustaw, Monitora Polskiego, Dzienników resortowych, Dzienników wojewódzkich, Dzienników Urzędowych Unii Europejskiej serii L, C oraz wydanie specjalne (w wersji polskiej),orzeczeń, komentarzy, tez, wzorów i formularzy) 17. Prezentację aktów zawartych w SIP w wersjach czasowych, 18. Bibliografię prawniczą, 19. Bazę adresową sądów, urzędów centralnych oraz prokuratur (Zamawiający oczekuje możliwości przeszukiwania wskazanej bazy według właściwości miejscowej). 20. Bazę czasopism prawniczych, aktualnie ukazujących się w Polsce. Zamawiający uzna za spełniającą opis z SIWZ bazę programu zawierającą treści artykułów z min. 42 czasopism plus bazę opisów bibliograficznych i tez z ponad 100 tytułów czasopism (Zamawiający dopuszcza aby dostęp do Bazy czasopism prawniczych, aktualnie ukazujących się w Polsce odbywał się poprzez połączenie z Internetem), 21. Kalkulatory co najmniej: odsetek ustawowych, opłat sądowych, w tym co najmniej w postępowaniu cywilnym oraz w postępowaniu sądowo – administracyjnym, podatku od spadków i darowizn, odsetek podatkowych. 22. Przez aktualny stan prawny Zamawiający rozumie teksty aktów prawnych obowiązujące na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, opublikowane w Dziennikach Urzędowych. Opisane wyżej wymagania mają jedynie charakter minimalny. Wykonawca może zaproponować szerszy niż opisany, zakres tematyczny. Wymagania dotyczące funkcjonalności Systemu Informacji Prawnej. 1. Sposoby wyszukiwania: a. Wyszukiwania wg identyfikatora / sygnatury, b. Wyszukiwania wg rocznika, c. Wyszukiwania wg daty wydania/opublikowania/obowiązywania, d. Wyszukiwanie poprzez klasyfikację przedmiotową (dotyczy bazy aktów prawnych i orzeczeń), e. Wyszukiwanie wg słów w treści dokumentów, f. Wyszukiwanie wg numeru: KRS - dla MSiG, PKD - dla MP B, g. Wyszukiwanie po nazwie podmiotu w MSiG, MP B, MS B, h. Wyszukiwanie wg skrótu, i. Wyszukiwanie wg sloganu/hasła. 2. Możliwość porównania treści przepisu aktu prawnego w brzmieniu przed zmianą treści przepisu - po zmianie, w odniesieniu do jednostki redakcyjnej. 3. Wyodrębnienie w zakresie Dz. U. i M.P. osobnych baz z aktami: obowiązującymi, nieobowiązującymi (archiwalnymi) i oczekującymi. 4. Oznaczenie identyfikacji aktów obowiązujących, nieobowiązujących (archiwalne) i oczekujących publikowanych w Dz. U. i M. P. 5. Możliwość kopiowania całości lub części dokumentów bezpośrednio z systemu do edytorów tekstów. 6. Możliwość wydruku z systemu w sposób poprawny (w formacie wyświetlonym na monitorze): całego aktu, jednostek redakcyjnych, zaznaczonego fragmentu, z przypisami i bez przypisów. Zamawiający nie dopuści Systemu, który dla całego aktu prawnego umożliwia wydruk z przypisami lub bez, a dla wydruku fragmentu aktu prawnego umożliwia wydruk bez przypisów i samych przypisów osobno. 7. Możliwość wyświetlenia treści całego aktu prawnego. 8. Możliwością przedstawienia daty obowiązywania na dowolny dzień wybrany przez użytkownika z uwzględnieniem relacji z aktami wykonawczymi. 9. Dane tekstowe zawarte w bazie będą wolne od błędów językowych i merytorycznych, Opisane wyżej wymagania mają jedynie charakter minimalny. Wykonawca może zaproponować szerszą niż opisana funkcjonalność. Wymagania techniczne Systemu Informacji Prawnej: Dostęp do serwisu powinien być realizowany poprzez przeglądarkę WWW Firefox, Chrome, Internet Explorer oraz Edge bez konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania. System powinien działać poprawnie na stacjach roboczych o poniższej specyfikacji: - systemem operacyjnym MS Windows 7 lub nowszy, - procesor 1.8 GHz, - pamięć RAM 2 GB. System powinien umożliwiać jednoczesny dostęp wszystkich użytkownikom końcowym Zamawiającego bez ograniczeń co do adresu IP, z którego się logują. System ma być utrzymywany i dostępny 24 h na dobę, przez 365 dni w roku. Zamawiający musi mieć możliwość zdefiniowania min. 2 kont administratorów do zarządzania uprawnieniami dla użytkowników w ramach zawartej umowy. Zamawiający ma mieć możliwość nadawania uprawnień dla wybranych użytkowników w ilości zgodnej z ilością zakupionych licencji dostępowych. Wymagania w zakresie dostosowania projektu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych: zamówienie jest dostosowane do potrzeb wszystkich użytkowników.
Cpv glowny przedmiot 72260000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 80000,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 24
Informacje na temat katalogow TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: 1) w zakresie udostępnienia usługi: w terminie 7 dni roboczych od daty zawarcia umowy, 2) w zakresie aktualizacji bazy danych on-line: Wykonawca ma zapewnić bieżący stan prawny (nie starszy niż 5 dni roboczych od daty publikacji) z wyłączeniem aktów prawa miejscowego które będą aktualizowane nie później niż osiem tygodni od daty publikacji przez okres 2 (dwóch) lat od podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru 3) w zakresie szkolenia pracowników z obsługi systemu: Wykonawca przeprowadzi szkolenia z pełnej obsługi systemu (w szczególności ze sposobu podziału danych, struktury danych, sposobów wyszukiwania informacji) zgodnie z harmonogramem przygotowanym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego, 4) w zakresie szkolenia administratora z obsługi systemu: Szkolenie z zakresu obsługi oprogramowania dla administratora, zrealizowane będzie w terminie 14 dni od daty uruchomienia oprogramowania, szkolenie on-line.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz oferty. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego rejestru sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej www.bip.um.rybnik.eu.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-05-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 W sekcji III.3) wykaz oświadczeń składanych przez wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz spełnia kryteria selekcji - Zamawiający wymaga złożenia jedynie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu.

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Dodatkowe (opcjonalne) funkcjonalności bazy SIP
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)