| GuidZP400 |
edede11f-8ecb-4d92-95af-7bc6d5968c30
|
| Biuletyn |
533214-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
|
| Regon |
81111575800000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Okrzei
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
6
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Stargard
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
73-110
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
| Zamawiajacy telefon |
91 5771274,
|
| Zamawiajacy fax |
91 5772128
|
| Zamawiajacy email |
tomasz.zareba@mpgk.stargard.pl, krzysztofa.gut@mpgk.stargard.pl
|
| Adres strony url |
www.mpgk.stargard.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.mpgk.stargard.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.mpgk.stargard.pl
|
| Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem miniPortalu, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. S. Okrzei 6, 73-110 Stargard
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Usługa serwisowa odzieży roboczej oraz wynajem szaf ubraniowych dla pracowników MPGK Sp. z o.o. w Stargardzie
|
| Numer referencyjny |
EZ-ZP-5/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
2
|
| Oferty lub wnioski |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi najmu odzieży roboczej letniej i zimowej, serwisu odzieży
i wynajmu szaf ubraniowych dla pracowników MPGK Sp. z o.o. z Zakładu Oczyszczania Miasta i z Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Stargardzie w okresie od 01.07.2020 roku do 30.06.2023 roku.
|
| Cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data rozpoczecia |
2020-07-01T00:00:00+02:00
|
| Data zakonczenia |
2023-06-30T00:00:00+02:00
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Na potwierdzenie sytuacji ekonomicznej i finansowej przedstawi dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 350.000 zł, ważnej przynajmniej w okresie związania ofertą.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Na potwierdzenie zdolności technicznej i zawodowej Wykonawca przedstawi:
1. Wykaz min. jednej wykonanej usługi, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, których przedmiotem były świadczenie usługi serwisu odzieży roboczej (czyszczenie, naprawa, i odbiór/dostawa odzieży) zbliżonej do zakresu przedmiotu zamówienia o wartości co najmniej 150 000 zł netto, zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostaw lub są wykonywane należycie, wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
2. Wykazu min. dwóch osób zatrudnianych na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenia usługi lub kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.
3. Wszystkie dokumenty winny być składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
|
| Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
2.1. Na potwierdzenie sytuacji ekonomicznej i finansowej przedstawi dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 350.000 zł, ważnej przynajmniej w okresie związania ofertą.
2.2. Na potwierdzenie zdolności technicznej i zawodowej Wykonawca przedstawi:
2.2.1. Wykaz min. jednej wykonanej usługi, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, których przedmiotem były świadczenie usługi serwisu odzieży roboczej (czyszczenie, naprawa, i odbiór/dostawa odzieży) zbliżonej do zakresu przedmiotu zamówienia o wartości co najmniej 150 000 zł netto, zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostaw lub są wykonywane należycie, wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
2.2.1 Wykazu min. dwóch osób zatrudnianych na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenia usługi lub kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.
3. Wszystkie dokumenty winny być składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 30.04.2020 r. do godziny 10:00 wadium w wysokości 9.000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu; - przelewem na konto MPGK Sp. z o.o. w Banku PEKAO S.A. I /O. Stargard, nr konta: 16 1240 3901 1111 0000 4216 5073, dokument przelewu należy opisać np.: "Wadium – wynajem i serwis odzieży roboczej EZ-ZP-5/2020”,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym
że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r nr 42 poz. 275, z 2008 r. Nr 116 poz. 730 i 732 i nr 227 poz. 1505 oraz 2010 nr 96, poz. 620).
3. Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty.
4. W przypadku wniesienia wadium przelewem, Wykonawca winien zamieścić w ofercie potwierdzenie dokonania przelewu a nie polecenie dokonania przelewu (to ostatnie nie jest dowodem wniesienia wadium).
4.1. W przypadku wnoszenia wadium przelewem uważane jest ono za skutecznie wniesione, jeżeli w dniu otwarcia ofert (do godziny otwarcia ofert) wpłata znajduje się na koncie Zamawiającego.
4.2. Jeżeli wadium wnoszone będzie w formie poręczenia lub gwarancji bankowej, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji ubezpieczeniowej bądź poręczenie udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 1 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 z późń.zm.) (oryginały tych dokumentów należy załączyć do oferty) w treści tych dokumentów musi być zawarty zapis, że wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium na rzecz zamawiającego w przypadku, gdy:
1 ) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
2) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych ofercie,
3) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Poza tym, gwarancja nie może zawierać żadnych warunków, musi być nieodwołalna i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego.
W przypadku braku ww. zapisu wadium nie zostanie uznane za prawidłowo wniesione.
4.3. Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających Zamawiającemu wypłacenie wadium. Oferta wykonawcy, która nie będzie zabezpieczona prawidłowo wniesionym wadium zostanie odrzucona. Kwestie dotyczące wniesionego wadium reguluje art. 46 ustawy.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający na podstawie art. 144 Ustawy PZP, dopuszcza możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany:
1) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,.
2) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
3)zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
2. W przypadku wystąpienia zmiany, o której mowa w ust. 1, Wykonawca może złożyć do Zamawiającego wniosek o zmianę wysokości wynagrodzenia załączając:
1) kopie wszystkich umów o pracę pracowników świadczących usługi objęte przedmiotem umowy, otrzymujących minimalne wynagrodzenie za pracę lub kopie wszystkich umów cywilnoprawnych osób otrzymujących minimalną stawkę godzinową– w przypadku wystąpienia zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 1
2) kopie wszystkich umów o pracę pracowników lub osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych świadczących usługi objęte przedmiotem umowy wraz z zestawieniem wszystkich składników składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne potrącanych z ich wynagrodzenia - w przypadku wystąpienia zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 2
3) inne dokumenty lub informacje , które okażą się niezbędne dla oceny jaki wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę mają zmiany wymienione w ust. 1
4. Po otrzymaniu wniosku wraz z kompletem dokumentów, Zamawiający ustali czy zmiany, o których mowa w ust. 1 mają wpływ na koszty wykonywania zamówienia przez Wykonawcę i ewentualnie w jakim rozmiarze. W przypadku gdyby zmiany te miały wpływ na wysokość kosztów wykonania zamówienia Zamawiający odpowiednio dokona podwyższenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy
|
| IV 4 4 data |
2020-04-30T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|