GuidZP400 |
a977cd3f-8209-4c52-acaf-9dfbcca36106
|
Biuletyn |
539803-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Lubuski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
|
Regon |
10613083000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Zjednoczenia
|
Zamawiajacy adres numer domu |
104
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zielona Góra
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
65-120
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubuskie
|
Zamawiajacy telefon |
683 292 700
|
Zamawiajacy fax |
684 519 449
|
Zamawiajacy email |
Wieslaw.Gryko@arimr.gov.pl
|
Adres strony url |
www.arimr.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Agencja wykonawcza
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.arimr.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.arimr.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie: w zamkniętej i oznakowanej kopercie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Lubuski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Al. Zjednoczenia 104, 65-120 Zielona Góra, pokój nr 5 (Kancelaria)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i rozładunek materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek dla Lubuskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Zielonej Górze.
|
Numer referencyjny |
BOR04.2610.02.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
Dwie części
|
Okreslenie przedmiotu |
Część I Dostawa i rozładunek materiałów biurowych dla Lubuskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Zielonej Górze, określonych szczegółowo w tabeli asortymentowo - cenowej, stanowiącej załącznik nr 2A do SIWZ.
Część II Dostawa i rozładunek materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek dla Lubuskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Zielonej Górze, określonych szczegółowo w tabeli asortymentowo - cenowej, stanowiącej załącznik nr 2B do SIWZ.
Szczegółowy zakres dostaw będących przedmiotem zamówienia został wskazany w Rozdziale I ust. 3 SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji umowy dla obu części przedmiotu zamówienia: jednorazowa dostawa – termin wskazany w najkorzystniejszej ofercie, jednak nie dłuższy niż 14 dni roboczych od daty podpisania umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie. Zamawiający oceni spełnienie ww. warunku na podstawie treści Oświadczenia Wykonawcy dotyczącego spełnienia warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4A do SIWZ).
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie. Zamawiający oceni spełnienie ww. warunku na podstawie treści Oświadczenia Wykonawcy dotyczącego spełnienia warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4A do SIWZ).
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający oceni spełnienie ww. warunku na podstawie treści Oświadczenia Wykonawcy dotyczącego spełnienia warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4A do SIWZ) oraz dołączonego Wykazu zrealizowanych dostaw (załącznik nr 3 do SIWZ). Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie 2 lub 3 dostawy, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i o łącznej wartość zamówienia, tj.:
- dla Części I wynoszą co najmniej 50 000,00 zł brutto,
- dla Części II wynoszą co najmniej 100 000,00 zł brutto.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert),
a) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w SIWZ w rozdziale XI ust. 2 pkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
b) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsca zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty i oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz zrealizowanych 2 lub 3 dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. Dopuszcza się uwzględnienie w Wykazie dostaw aktualnie wykonywanych. Dostawy muszą odpowiadać swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i posiadać łączną wartość:
- dla Części I wynoszą co najmniej 50 000,00 zł brutto,
- dla Części II wynoszą co najmniej 100 000,00 zł brutto.
Wykaz musi zawierać informacje dotyczące wartości i przedmiotu dostaw, okresu i miejsca wykonania oraz odbiorców (pełną nazwa firmy z siedzibą i numerem telefonu) – załącznik nr 3. Wykonawca załączy do oferty dowody potwierdzające należyte wykonanie tych usług (np. referencje).Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych, Wykonawca musi przedłożyć specyfikację techniczną danego zamiennika, dokumentującą w sposób niebudzący wątpliwości, że oferowany materiał eksploatacyjny posiada takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe niż określone przez Zamawiającego, ze szczególnym uwzględnieniem potwierdzenia ilości drukowanych stron, zgodnie z normami ISO/IEC 19752, ISO/IEC 19798, ISO/IEC 24711. W przypadku składania dokumentów w języku obcym należy złożyć je wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Właściwie wypełniony i podpisany:
a) Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ i Umowy,
b) Tabele asortymentowo – cenowe przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2A i/lub 2B do SIWZ i Umowy.
2. Pełnomocnictwo (oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopię) do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym (załącznik nr 6 do SIWZ).
3. W przypadku powierzenia przez Wykonawcę wykonania zamówienia lub jego części podwykonawcom – Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia (zakresu), której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (załącznik nr 7 do SIWZ). Wykonawca odpowiada za działania podwykonawców, jak za swoje własne. Jeżeli Wykonawca nie załączy do oferty powyższego załącznika, Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona całość zamówienia samodzielnie, bez zatrudnienia podwykonawców.
4. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369 ze zm.) z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o zamówienie publiczne.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie:
a) działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności,
b) omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych,
c) uzupełnień mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeżeli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami,
d) jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesów Zamawiającego,
e) przeniesienie z Wykonawcy na osoby trzecie - praw i obowiązków wynikających z umowy za uprzednią, pisemną zgodą Zamawiającego.
|
IV 4 4 data |
2020-05-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:30
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa i rozładunek materiałów biurowych dla Lubuskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Zielonej Górze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji umowy: jednorazowa dostawa – termin wskazany w najkorzystniejszej ofercie, jednak nie dłuższy niż 14 dni roboczych od daty podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa i rozładunek materiałów biurowych dla Lubuskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Zielonej Górze, określonych szczegółowo w tabeli asortymentowo - cenowej, stanowiącej załącznik nr 2A do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa i rozładunek materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek dla Lubuskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Zielonej Górze.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30125100-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji umowy: jednorazowa dostawa – termin wskazany w najkorzystniejszej ofercie, jednak nie dłuższy niż 14 dni roboczych od daty podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa i rozładunek materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek dla Lubuskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Zielonej Górze, określonych szczegółowo w tabeli asortymentowo - cenowej, stanowiącej załącznik nr 2B do SIWZ.
|
| |