Usługa utrzymania Zintegrowanego Systemu Informatycznego Wspomagającego Zarządzanie Zasobami Ministerstwa Zdrowia dla Dysponenta III stopnia

Data publikacji 2020-05-27
Data zakończenia 2020-06-04 00:00:00
Instytucja Ministerstwo Zdrowia
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi pomocy komputerowej i podobne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 543823-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722532005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi utrzymania polegającej na aktualizacji oprogramowania do najnowszej wersji oraz na wsparciu technicznym Zintegrowanego Systemu Informatycznego Wspierającego Zarządzanie Zasobami Ministerstwa Zdrowia (dalej „System”), który został wyprodukowany przez firmę QNT Systemy Informatyczne Sp. z o.o. w środowisku produkcyjnym i testowym

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9aa1920c-2ecf-4823-8727-19472d13a910
Biuletyn 543823-N-2020
Zamawiajacy nazwa Ministerstwo Zdrowia
Regon 28798700000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Miodowa
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-952
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 6349562, 22 6349724,
Zamawiajacy fax 226 349 638
Zamawiajacy email zamowieniapubliczne@mz.gov.pl,
Adres strony url https://mz.ezamawiajacy.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://mz.ezamawiajacy.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://mz.ezamawiajacy.pl
Nazwa nadana zamowieniu Usługa utrzymania Zintegrowanego Systemu Informatycznego Wspomagającego Zarządzanie Zasobami Ministerstwa Zdrowia dla Dysponenta III stopnia
Numer referencyjny ADR.250.161.2020 (1)
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są usługi utrzymania polegającej na aktualizacji oprogramowania do najnowszej wersji oraz na wsparciu technicznym Zintegrowanego Systemu Informatycznego Wspierającego Zarządzanie Zasobami Ministerstwa Zdrowia (dalej „System”), który został wyprodukowany przez firmę QNT Systemy Informatyczne Sp. z o.o. w środowisku produkcyjnym i testowym
Cpv glowny przedmiot 72253200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przez terminem wszczęcia postępowania ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), należycie zrealizował ( a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych należycie wykonuje) co najmniej trzy zamówienia na dostarczenie i/lub utrzymanie przez okres minimum 2 lat systemu klasy ERP, z których każda miała wartość nie mniejsza niż 200 000,00 zł brutto. W przypadku usług Zespół osób wyznaczonych ze strony Wykonawcy do realizacji przedmiotu Umowy powinien liczyć, co najmniej 3 osoby, spełniających następujące kryteria: 1) co najmniej jedna osoba posiadająca merytoryczne doświadczenie w okresie ostatnich 5 lat w co najmniej jednym wdrożeniu oprogramowania w obszarze kadr dla urzędów administracji rządowej; 2) co najmniej jedna osoba posiadająca merytoryczne doświadczenie w okresie ostatnich 5 lat w co najmniej jednym wdrożeniu oprogramowania w obszarze płac dla urzędów administracji rządowej stosujących klasyfikację zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych; 3) co najmniej jedna osoba posiadająca merytoryczne doświadczenie w okresie ostatnich 5 lat w co najmniej jednym wdrożeniu oprogramowania w obszarze rachunkowości dla urzędów administracji rządowej stosujących klasyfikację zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych; 4) co najmniej jedna osoba posiadająca doświadczenie, w co najmniej jednym wdrożeniu oprogramowania obejmującego obszary merytoryczne kadr, płac i rachunkowości. realizowanych, warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wartość zamówionej części wyniesie co najmniej 200 000,00 zł brutto
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci wykaz usług (sporządzony wg wzoru określonego załącznikiem nr 3 do SIWZ) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
Inne dokumenty niewymienione wykaz osób (sporządzony wg wzoru określonego załącznikiem nr 4 do SIWZ), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych 13.05.2020 5/8 przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; 􀀀 zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 􀀀 zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 􀀀 oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1785)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Dopuszcza się zmianę treści umowy w przypadkach określonych w art. 142 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej: „ p.z.p.”, pod warunkiem, że zmiany dotyczące minimalnego wynagrodzenia za pracę lub podlegania ubezpieczeniom społecznym lub zdrowotnym i stawki składek na te ubezpieczenia będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. Zmiana może być dokonana w formie pisemnego aneksu do umowy, według następujących zasad: 1) każdej Stronie przysługuje prawo żądania zmiany wynagrodzenia, zgłoszone drugiej stronie; 2) żądanie zmiany składa się wraz z uzasadnieniem (wskazującym wpływ zmiany na koszty wykonania umowy, oraz przedstawiającym wyliczenia ww. zmian, a także wskazanie jakiego wynagrodzenia umownego dotyczy żądanie)- w formie pisemnej pod rygorem bezskuteczności; na pisemne żądanie drugiej Strony, złożone nie później niż w terminie 7 dni od daty otrzymania przez nią żądania zmiany, Strona składająca żądanie zmiany winna niezwłocznie udostępnić do wglądu drugiej Stronie, w swej siedzibie, księgowe dokumenty źródłowe, w zakresie niezbędnym do oceny zasadności zmiany umowy; badanie ww. dokumentów źródłowych nie może trwać dłużej niż 21 dni; 3) każda ze Stron ma prawo żądania dodatkowych wyjaśnień, oświadczeń oraz przedstawienia danych uzasadniających stanowisko drugiej Strony; 4) Strony podejmą rokowania w celu ustalenia zasadności żądania zmiany oraz jej wysokości, a także uzasadnienia; 5) aneks dotyczący zmiany wysokości wynagrodzenia powinien być podpisany w terminie nie dłuższym niż 90 dni od dnia przedstawienia żądania zmiany. Zmiany osób i danych opisanych powyżej, w ust. 1 umowy, dokonuje się poprzez powiadomienie przesłane niezwłocznie drugiej Stronie, bez konieczności sporządzania aneksu do umowy.
IV 4 4 data 2020-06-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria poziom reakcji na problemy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria dodatkowe godziny konsultacji
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 50,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)