GuidZP400 |
f0fd6d35-b67a-4026-aa84-095c06dcb53f
|
Biuletyn |
546155-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
|
Regon |
01229882300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Solidarności
|
Zamawiajacy adres numer domu |
67
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
03-401
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 555 11 54
|
Zamawiajacy fax |
22 619 69 43
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@szpitalpraski.pl , pzp@szpitalpraski.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ipzp.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://szpitalpraski.ezamawiajacy.pl/pn/szpitalpraski/demand/notice/public/current/list?USER_MENU_HOVER=currentNoticeList
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
TAK, w formie pisemnej w języku polskim
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o. o. w Warszawie, Aleja Solidarności 67, budynek D pokój nr D/03 – Sekretariat Zarządu
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa produktów żywnościowych: mrożonek i jaj na potrzeby Działu Żywienia Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o.
|
Numer referencyjny |
ZP/30/MROŻONKI I JAJA/2020/BZP
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zamówienie zostało podzielone na dwie części: część 1: dostawa jaj, część 2: dostawa mrożonek. Wykonawca może według własnego uznania złożyć ofertę na jedną lub więcej części.
Szczegółowy opis asortymentowo - ilościowy zamówienia zawiera Załącznik nr 2 i 9 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy oraz opis przedmiotu zamówienia).
Zakres ilościowy i asortyment będzie uzależniony od bieżących potrzeb Zamawiającego. Podane ilości w Formularzu asortymentowo-cenowym mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie (zwiększyć się lub zmniejszyć w ramach poszczególnych pozycji). Zamawiającemu przysługuje prawo wyboru ilości zamawianego asortymentu w granicach określonych co
do wartości poszczególnych części. Zapotrzebowanie na poszczególne pozycje asortymentowe jest ściśle uzależnione od obłożenia poszczególnych oddziałów Szpitala i rodzaju jego pacjentów.
Zamawiający wymaga aby do każdej partii dostawy Wykonawca dołączył następujące informacje w języku polskim: nazwa i waga dostarczanego wyrobu, data produkcji
i przydatności do spożycia lub minimalnej trwałości, informację o warunkach przechowywani oraz producencie towaru muszą być sporządzone w języku polskim. /dotyczy wszystkich części/.
Dostawy muszą być realizowane odpowiednim środkiem transportu i zabezpieczone na czas transportu – zgodnie z regulacjami prawnymi obowiązującymi na terenie Polski oraz Unii Europejskiej.
Wykonawca może zaoferować wyłącznie asortyment który spełnia odpowiednie wymogi jakościowe dla żywienia w warunkach szpitalnych, w tym spełnia warunki sanitarne
ich pozyskiwania, produkcji, przetwarzania, składowania, transportu oraz sprzedaży bezpośredniej. Dokumenty do wglądu na każde żądanie Zamawiającego na każdym etapie realizacji umowy. /dotyczy wszystkich części.
|
Cpv glowny przedmiot |
15896000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi niżej wskazane dokumenty do których posiadania jest zobowiązany:
• aktualnej decyzji administracyjnej wystawionej przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia niezwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia tj. (Dz. U. z 2018 r. poz. 1541 z późn. zm.)
lub
• zaświadczenia o wpisie do rejestru zakładów, zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r., w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. z 2007 r. Nr 106, poz. 730)
lub
• aktualnej decyzji administracyjnej wystawionej przez właściwego Powiatowego Lekarza Weterynarii w sprawie zatwierdzenia, warunkowego zatwierdzenia albo przedłużenia warunkowego zatwierdzenia zakładu do produkcji lub obrotu, określającą rodzaj i zakres działalności oraz nadającą weterynaryjny numer identyfikacyjny, zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r.
o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. 2017, poz. 242 z późn. zm.),
• posiadanie(potwierdzenie) zgłoszenia działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno - spożywczymi, wydanego przez Wojewódzkiego Inspektora Jakości Handlowej Artykułów Rolno – Spożywczych, właściwego ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę Wykonawcy zgodnie z art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 21 grudnia 2000r. o jakości handlowej artykułów rolno – spożywczych (Dz. U. 2016r. poz. 1604 z późn. zm.) – odpowiednio dla części zamówienia, której dotyczy posiadanie rzeczonego zgłoszenia,
•świadectwa/dokumenty/certyfikaty dopuszczające oferowane produkty do obrotu w Polsce, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa polskiego i Unii Europejskiej wraz ze zobowiązaniem, iż na każde żądanie Zamawiającego przedstawi dokumenty potwierdzające treść niniejszego oświadczenia ,
•aktualnego certyfikatu systemu HACCP i HDI lub potwierdzenia wdrażania systemu HACCP i HDI wystawionego przez organy uprawnione do urzędowej kontroli żywności,
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
w zakresie posiadania doświadczenia,Zamawiający wymaga na potwierdzenie spełnienia tego warunku, aby Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, minimum 1 (jedną) główną dostawę – odrębnie dla każdej z części, odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu zamówienia, daty wykonania, podmiotu, na rzecz której została wykonana oraz załączeniem dowodów, określających czy dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego były wykonywane.
Wartość każdego rodzaju dostawy (czyli dla części 1 oraz 2 odrębnie), o której mowa powyżej nie może być niższa niż:
-dla części 1: 5 000,00 PLN brutto,
-dla części 2: 24 000,00 PLN brutto,
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, które nadal są wykonywane, jeżeli z uzasadnionej przyczyny, o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – to w takiej sytuacji jest zobowiązany do złożenia odpowiedniego oświadczenia w sprawie, z zastrzeżeniem równoczesnego opisu, pozwalającego na bezsprzeczne stwierdzenie przez Zamawiającego o jej należytej realizacji. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów dowodowych, wskazanych w Rozdziale VI.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdz. V ust. 2 pkt. 1 składa: Dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.13, 14 i 21, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 5 pkt. 1,2 . Rozdziału VI zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby, albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Każdy Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest zgodnie z art. 24 ust 11 ustawy do złożenia w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej www.przetargi.ipzp.pl/praski informacji dotyczącej nazw i adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty, przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej (w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów). W przypadku przynależności do grupy kapitałowej Wykonawcy wraz ze złożeniem oświadczenia, powinni przedstawić dowody (dokumenty bądź informacje), że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, w terminie nie krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień złożenia niżej wymienionych oświadczeń lub dokumentów (w oparciu o warunki wskazane w Rozdziale V) SIWZ:
- aktualna decyzja administracyjna wystawiona przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia niezwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia tj. (Dz. U. z 2018 r. poz. 1541 z późn. zm.)
lub
- zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów, zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r., w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. z 2007 r. Nr 106, poz. 730)
lub
- aktualna decyzja administracyjna wystawiona przez właściwego Powiatowego Lekarza Weterynarii w sprawie zatwierdzenia, warunkowego zatwierdzenia albo przedłużenia warunkowego zatwierdzenia zakładu do produkcji lub obrotu, określającą rodzaj i zakres działalności oraz nadającą weterynaryjny numer identyfikacyjny, zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. 2017, poz. 242 z późn. zm.)
oraz
- (potwierdzenie) zgłoszenia działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno – spożywczymi, wydanego przez Wojewódzkiego Inspektora Jakości Handlowej Artykułów Rolno – Spożywczych, właściwego ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę Wykonawcy zgodnie z art.12 ust. 1 ustawy z dnia 21 grudnia 2000r. o jakości handlowej artykułów rolno – spożywczych (Dz. U. 2016r. poz. 1604 z późn. zm.) – odpowiednio dla części zamówienia, której dotyczy posiadanie rzeczonego zgłoszenia.
- oświadczenie, że posiada odpowiednie świadectwa/dokumenty/certyfikaty dopuszczające oferowane produkty do obrotu w Polsce, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa polskiego i Unii Europejskiej wraz ze zobowiązaniem, iż na każde żądanie Zamawiającego przedstawi dokumenty potwierdzające treść niniejszego oświadczenia – zaleca się sporządzenie oświadczenia według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ.
- oświadczenie HACCP – oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca posiada aktualny certyfikat systemu HACCP i HDI (Wykonawca składa oświadczenie na druku własnym).
lub dokumenty potwierdzające wdrażanie systemu HACCP i HDI wystawione przez organy uprawnione do urzędowej kontroli żywności – (jeśli dotyczy). Dokument należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
na potwierdzenie posiadania zdolności technicznej lub zawodowej (w zakresie posiadania doświadczenia), Wykonawca składa:
a) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzania działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzeczy których zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (zaleca się sporządzić wykaz usług zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SIWZ – Wykaz dostaw /wzór/.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Zamawiający żąda załączenia do oferty Pełnomocnictwa (oryginał w postaci elektronicznej podpisany elektronicznym podpisem kwalifikowanym lub elektroniczna kopia dokumentu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza lub dokument w formie papierowej) do podpisania oferty, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane elektronicznym podpisem kwalifikowanym przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców lub dokument w formie papierowej, upoważniające jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z art. 144 pkt. 1 ustawy Pzp, przewidziany zakres i okoliczności zmian postanowień umowy Zamawiający określił w umowie.
|
IV 4 4 data |
2020-06-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|