Utworzenie strony internetowej Instytutu Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa Państwowego Instytutu Badawczego w Puławach

Data publikacji 2020-06-18
Data zakończenia 2020-06-26 00:00:00
Instytucja Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy
Miejscowość Puławy
Województwo lubelskie
Branża
  • Usługi internetowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 552065-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 724000004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi polegającej na wykonaniu serwisu internetowego w oparciu o system CMS WordPress dla Instytutu Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa – Państwowego Instytutu Badawczego, zwanego dalej Systemem, składającego się z serwisu głównego oraz podstron, związanych z jednostkami organizacyjnymi instytutu lub odnoszących się do spójnego obszaru tematycznego.
2. Serwis internetowy IUNG-PIB jest dedykowany do publikowania aktualności i informacji o sprawach związanych z Instytutem, w tym informacji kierowanych do pracowników oraz osób z otoczenia Instytutu. Dostarczony System ma zastąpić funkcjonujący obecnie serwis WWW pod adresem: iung.pl, iung.pulawy.pl i biper.iung.pulawy.pl/intra/ oraz zawierać wszystkie aktualnie publikowane informacje.
3. Przedmiot zamówienia składa się z 3 etapów:
a) Etap 1:
Wykonawca przedstawia minimum 3 propozycje projektu graficznego strony głównej, z których Zamawiający wybiera jeden.
b) Etap 2:
Opracowanie i wdrożenie projektu graficznego na platformę testową w oparciu o system CMS WordPress:
• Wdrożenie oprogramowania wraz z wymaganymi licencjami na portal testowy widoczny jedynie dla Zamawiającego i Wykonawcy.
• Wprowadzenie nowych treści oraz migracja treści z poprzedniego serwisu internetowego Zamawiającego,
• Przeprowadzenie testów przez Wykonawcę i przedłożenie wyników Zamawiającemu.
c) Etap 3:
• Przeprowadzenie testów akceptacyjnych.
• Przekazanie do odbioru Systemu, wraz z przekazaniem majątkowych praw autorskich i licencji.
• Przeprowadzenie szkolenia w siedzibie Instytutu.
• Przeniesienie Systemu na domenę docelową IUNG-PIB.

4. Jeżeli opis przedmiotu zamówienia wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe, cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe" Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
5. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
6. Wykonawca oferujący rozwiązania równoważne powinien do oferty dołączyć dokumenty potwierdzające, że oferowane rozwiązanie jest równoważne w stosunku do określonego przez Zamawiającego (np. certyfikaty, testy higieniczne PZH, aprobaty (rekomendacje) techniczne ITB, deklaracje zgodności, autoryzacje producenta, karty techniczne itp.), umożliwiające Zamawiającemu porównanie cech technicznych, użytkowych i jakościowych. W przypadku nie powołania się wraz z ofertą na równoważne rozwiązania, wybrany Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia kosztorysu ofertowego z nazwą konkretnego asortymentu a w przypadku sporządzenia kosztorysu ofertowego wraz ze sformułowaniem „lub równoważne” Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował konkretny asortyment wpisany w kosztorys ofertowy.
7. Wykonawca zobowiązuje się, że osoby wykonujące przedmiot zamówienia będą w okresie realizacji Umowy zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.).
8. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, Wykonawca w terminie 12 dni roboczych, zobowiązuje się do udokumentowania faktu zatrudnienia osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt.7, na umowę o pracę, poprzez przedstawienie oświadczenia Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy.
9. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt.8 w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia osób wykonujących czynności określone w pkt.7 na podstawie umowy o pracę.
10. Wymagany okres długości wsparcia technicznego (gwarancji jakości) (zgodny z ofertą wykonawcy) to minimum 24 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego całości zamówienia. W okresie wsparcia technicznego (gwarancji jakości) Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego usuwania ujawnionych wad, o których Zamawiający powiadomi wykonawcę (listem lub faksem lub e-mail). Okres długości wsparcia technicznego (gwarancji )zostanie przedłużony o czas naprawy.

Okres długości wsparcia technicznego (gwarancji) liczony będzie od dnia podpisania protokołu odbioru przez obie strony ( bez zastrzeżeń).
11. Maksymalny termin usunięcia błędu krytycznego systemu do 5 dni.
12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres usługi i wymagań określono w załączniku nr 10 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia).
13. Rozliczenie nastąpi za wykonanie danego etapu zamówienia według poniższych zasad:
1) Etap 1 - 10%
2) Etap 2 - 70%
3) Etap 3 - 20%

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2d6cd14a-0578-44c1-b90b-71a45187ab27
Biuletyn 552065-N-2020
Zamawiajacy nazwa Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy
Regon 79295000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Czartoryskich
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Puławy
Zamawiajacy kod pocztowy 24-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 81 47 86 700
Zamawiajacy fax 81 47 86 900
Zamawiajacy email dzp@iung.pulawy.pl
Adres strony url www.iung.pulawy.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://iung.ezamawiający.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://iung.ezamawiający.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://iung.ezamawiający.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny W formie papierowej oferty należy złożyć w siedzibie zamawiającego : Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa – Państwowy Instytut Badawczy 24 – 100 Puławy ul. Czartoryskich 8, Sekretariat Administracyjno - Gospodarczy Instytutu
Nazwa nadana zamowieniu Utworzenie strony internetowej Instytutu Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa Państwowego Instytutu Badawczego w Puławach
Numer referencyjny DZP.220.44.2020.ZM
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi polegającej na wykonaniu serwisu internetowego w oparciu o system CMS WordPress dla Instytutu Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa – Państwowego Instytutu Badawczego, zwanego dalej Systemem, składającego się z serwisu głównego oraz podstron, związanych z jednostkami organizacyjnymi instytutu lub odnoszących się do spójnego obszaru tematycznego. 2. Serwis internetowy IUNG-PIB jest dedykowany do publikowania aktualności i informacji o sprawach związanych z Instytutem, w tym informacji kierowanych do pracowników oraz osób z otoczenia Instytutu. Dostarczony System ma zastąpić funkcjonujący obecnie serwis WWW pod adresem: iung.pl, iung.pulawy.pl i biper.iung.pulawy.pl/intra/ oraz zawierać wszystkie aktualnie publikowane informacje. 3. Przedmiot zamówienia składa się z 3 etapów: a) Etap 1: Wykonawca przedstawia minimum 3 propozycje projektu graficznego strony głównej, z których Zamawiający wybiera jeden. b) Etap 2: Opracowanie i wdrożenie projektu graficznego na platformę testową w oparciu o system CMS WordPress: • Wdrożenie oprogramowania wraz z wymaganymi licencjami na portal testowy widoczny jedynie dla Zamawiającego i Wykonawcy. • Wprowadzenie nowych treści oraz migracja treści z poprzedniego serwisu internetowego Zamawiającego, • Przeprowadzenie testów przez Wykonawcę i przedłożenie wyników Zamawiającemu. c) Etap 3: • Przeprowadzenie testów akceptacyjnych. • Przekazanie do odbioru Systemu, wraz z przekazaniem majątkowych praw autorskich i licencji. • Przeprowadzenie szkolenia w siedzibie Instytutu. • Przeniesienie Systemu na domenę docelową IUNG-PIB. 4. Jeżeli opis przedmiotu zamówienia wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe, cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe" Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. 5. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 6. Wykonawca oferujący rozwiązania równoważne powinien do oferty dołączyć dokumenty potwierdzające, że oferowane rozwiązanie jest równoważne w stosunku do określonego przez Zamawiającego (np. certyfikaty, testy higieniczne PZH, aprobaty (rekomendacje) techniczne ITB, deklaracje zgodności, autoryzacje producenta, karty techniczne itp.), umożliwiające Zamawiającemu porównanie cech technicznych, użytkowych i jakościowych. W przypadku nie powołania się wraz z ofertą na równoważne rozwiązania, wybrany Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia kosztorysu ofertowego z nazwą konkretnego asortymentu a w przypadku sporządzenia kosztorysu ofertowego wraz ze sformułowaniem „lub równoważne” Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował konkretny asortyment wpisany w kosztorys ofertowy. 7. Wykonawca zobowiązuje się, że osoby wykonujące przedmiot zamówienia będą w okresie realizacji Umowy zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.). 8. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, Wykonawca w terminie 12 dni roboczych, zobowiązuje się do udokumentowania faktu zatrudnienia osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt.7, na umowę o pracę, poprzez przedstawienie oświadczenia Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy. 9. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt.8 w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia osób wykonujących czynności określone w pkt.7 na podstawie umowy o pracę. 10. Wymagany okres długości wsparcia technicznego (gwarancji jakości) (zgodny z ofertą wykonawcy) to minimum 24 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego całości zamówienia. W okresie wsparcia technicznego (gwarancji jakości) Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego usuwania ujawnionych wad, o których Zamawiający powiadomi wykonawcę (listem lub faksem lub e-mail). Okres długości wsparcia technicznego (gwarancji )zostanie przedłużony o czas naprawy. Okres długości wsparcia technicznego (gwarancji) liczony będzie od dnia podpisania protokołu odbioru przez obie strony ( bez zastrzeżeń). 11. Maksymalny termin usunięcia błędu krytycznego systemu do 5 dni. 12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres usługi i wymagań określono w załączniku nr 10 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia). 13. Rozliczenie nastąpi za wykonanie danego etapu zamówienia według poniższych zasad: 1) Etap 1 - 10% 2) Etap 2 - 70% 3) Etap 3 - 20%
Cpv glowny przedmiot 72400000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 6
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 2.3.1 Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał należycie: - co najmniej jedną usługę o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto, (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) polegające na wykonaniu lub rozwoju serwisu internetowego oraz 2.3.2 Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że osoby skierowanie do realizacji zamówienia spełniają niżej określone wymagania: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował min. jedną osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia, tj. osobą posiadającą co najmniej 2-letnie doświadczenie w programowaniu, która brała udział w charakterze programisty w co najmniej 3 projektach o wartości nie mniejszym niż 30 000,00 zł brutto każdej z nich polegających na wykonaniu lub rozwoju serwisu internetowego Osobą na wskazanym powyżej stanowisku może być również osoba, której odpowiednie kwalifikacje zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, a w szczególności w przepisach ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.z 2016, poz.65). Wymieniona powyżej osoba winny posiadać biegłą znajomość języka polskiego. Zamawiający dopuszcza zmianę tego wymogu wyłącznie w przypadku, gdy Wykonawca na własny koszt zapewni tłumacza języka polskiego, który zapewni stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach pomiędzy Zamawiającym a personelem Wykonawcy, a także zapewni tłumaczenie na bieżąco wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia, stworzonych zarówno przez Wykonawcę, jak i dostarczonych przez Zamawiającego
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – w/w oświadczenie (zał. Nr 6 do SIWZ) wykonawca przekaże zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w rodz. XI pkt.7 SIWZ. 2) W przypadku gdy wykonawca nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej, może złożyć wraz z ofertą oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej (załącznik nr 7 do SIWZ).
Zakresie warunkow udzialu I.W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postepowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający żąda przedstawienia: 1) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu- wzór załącznik nr 8 do SIWZ W złożonym dokumencie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje) należycie : - co najmniej jedną usługę o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto, (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) polegające na wykonaniu lub rozwoju serwisu internetowego 2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie pracami, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SIWZ; W złożonym dokumencie wykonawca musi wykazać, że osoby skierowanie do realizacji zamówienia spełniają niżej określone wymagania: - osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia, tj. osobą posiadającą co najmniej 2-letnie doświadczenie w programowaniu, która brała udział w charakterze programisty w co najmniej 3 projektach o wartości nie mniejszym niż 30 000,00 zł brutto każdej z nich polegających na wykonaniu lub rozwoju serwisu internetowego 3) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu - jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego II. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony i podpisany: formularz oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ 2) Wypełniony i podpisany: kosztorys wykonania usługi zgodnie z załącznikiem 2 do SIWZ 3) Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie (pełnomocnictwo) powinno być złożone w formie oryginału albo notarialnie poświadczonej kopii. Informujemy, że dokumenty wyszczególnione w pkt. VI.V 1- 2 stanowią treść oferty i nie podlegają uzupełnieniu.
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-06-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Długość wsparcia technicznego
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 75,00
  
Kryteria Termin usunięcia ( liczba dni ) błędu krytycznego systemu
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)