Budowa Inkubatora Przedsiębiorczości w m. Szczuczyn w systemie „zaprojektuj i wybuduj

Data publikacji 2020-08-06
Data zakończenia 2020-08-24 00:00:00
Instytucja Gmina Szczuczyn
Miejscowość Szczuczyn
Województwo podlaskie
Branża
  • Różne meble i wyposażenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 570311-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 450000007, 391500008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

CZĘŚĆ I (zaprojektowanie i roboty budowlane): Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” zadania pn.: Budowa budynku biurowo-administracyjnego oraz budynku hali produkcyjnej na potrzeby Inkubatora Przedsiębiorczości wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w m. Szczuczyn przy ulicy Henryka Sienkiewicza. Inwestycja zlokalizowana jest w obrębie miasta Szczuczyn na działkach o numerach ewidencyjnych: 969/8, 969/23, 969/24 i 969/34. Celem przedsięwzięcia jest budowa INKUBATORA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI w Szczuczynie wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu. Inwestycja projektowana jest na terenie istniejącego budynku Wielobranżowego Przedsiębiorstwa Komunalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. w Szczuczynie. Funkcja, którą obecnie pełni przedmiotowy teren, zostanie adaptowana do nowych potrzeb. Teren, na którym projektowany jest Inkubator Przedsiębiorczości leży przy jednej z ulic prowadzących do głównej trasy miejskiej. Lokalizacja projektowanych po wynajem przestrzeni w zacisznym miejscu, jednocześnie blisko centrum, umożliwia pozyskanie atrakcyjnych warunków pod prowadzenie działalności potencjalnym najemcom. Inwestycja polegająca na budowie budynku biurowo-administracyjnego, budynku hali produkcyjnej, wykonaniu uporządkowanego zagospodarowania terenu, a w tym: budowie drogi dojazdowej o kategorii KD, nowych miejsc postojowych, utwardzonego placu manewrowego, dwóch doków rozładunkowych, terenów utwardzonych z przeznaczeniem dla ruchu kołowego i pieszych, zagospodarowaniu terenów zielonych. W ramach części I projektu wyróżniono zadania: Zadanie Z.1. Budowa budynku biurowo-administracyjnego 1) budowa budynku dwukondygnacyjnego niskiego przystosowanego dla niepełnosprawnych 2) wykonanie przyłącza wodociągowego 3) wykonanie przyłącza do kanalizacji sanitarnej 4) wykonanie kanalizacji deszczowej 5) wykonanie przyłącza do sieci ciepłowniczej 6) wykonanie przyłącza elektrycznego 7) wykonanie przyłączy do sieci teletechnicznych
Zadanie Z.2 Budowa budynku hali produkcyjnej 1) budowa budynku jednokondygnacyjnego niskiego 2) budowa dwóch doków rozładunkowych 3) wykonanie przyłącza wodociągowego 4) wykonanie przyłącza do kanalizacji sanitarnej 5) wykonanie kanalizacji deszczowej 6) wykonanie przyłącza do sieci ciepłowniczej 7) wykonanie przyłącza elektrycznego 8) wykonanie przyłączy do sieci teletechnicznych
Zadanie Z.3. Wykonanie zagospodarowania terenu, a w tym: 1) wykonanie utwardzonego placu manewrowego oraz ciągów pieszo-jezdnych, a) wykonanie podbudowy i utwardzenie terenu kostką betonową b) wykonanie oświetlenia typu LED ciągów pieszo- jezdnych wraz z podłączeniem do inteligentnego systemu zarządzania oświetleniem ulicznym na terenie miasta, c) wyposażenie ciągów pieszo- jezdnych w małą architekturę (kosze na śmieci, ławki) 2) wykonanie miejsc postojowych: a) wykonanie podbudowy i utwardzenie terenu kostką betonową, b) wytyczenie 18 miejsc parkingowych, c) wykonanie oświetlenia typu LED parkingu wraz z podłączeniem do inteligentnego systemu zarządzania oświetleniem ulicznym na terenie miasta, d) wykonanie oznakowania poziomego i pionowego, e) wyposażenie parkingu w elementy małej architektury (stojaki rowerowe, kosze na śmieci).
Z.1 Budynek biurowo-administracyjny: Powierzchnia zabudowy: 452,28 m2, Powierzchnia całkowita: 904,56 m2, Powierzchnia użytkowa: 682,02 m2, Długość budynku: 35,65 m, Szerokość budynku: 11,43 - 13,95 m, Wysokość budynku: 11,31 m
Infrastruktura techniczna do zaprojektowania i wykonania : instalacja wodno-kanalizacyjna, instalacja ciepłej wody użytkowej z instalacji wykorzystującej (wspomaganie) kolektory słoneczne, podgrzewanie wody z wykorzystaniem podgrzewaczy elektrycznych, instalacja centralnego ogrzewania (zasilanie z sieci miejskiej) , instalacja wentylacji mechanicznej, instalacja hydrantowa, instalacja elektryczna, instalacja odgromowa, instalacja komputerowa, instalacja telewizyjna, instalacja telefoniczna (wraz z centralą telefoniczną), instalacja alarmowa – sygnalizacji włamania i pożaru, instalacja telewizyjna audio (w sali konferencyjnej i w salach narad), instalacja kontroli dostępu, instalacja CCTV (telewizyjny system dozorowy), instalacja SSWiN (system sygnalizacji włamania i napadu), instalacja SSP (system sygnalizacji pożaru), instalacja elektryczna, instalacja elektroenergetyczna oświetleniowa w oparciu o technologię LED
Z.2 Budynek hali produkcyjnej: Powierzchnia zabudowy: 1 743,49 m2, Powierzchnia całkowita: 1 743,49 m2, Powierzchnia użytkowa: 1 653,72 m2, Długość budynku: 84,48 m, Szerokość budynku: 20,47 m, Wysokość budynku: 8,13 m
Infrastruktura techniczna do zaprojektowania: instalacja wodno-kanalizacyjna, instalacja ciepłej wody użytkowej z instalacji wykorzystującej (wspomaganie) kolektory słoneczne, podgrzewanie wody z wykorzystaniem podgrzewaczy elektrycznych, instalacja centralnego ogrzewania, instalacja wentylacji mechanicznej, instalacja hydrantowa, instalacja elektryczna, instalacja odgromowa, instalacja komputerowa, instalacja telewizyjna, instalacja telefoniczna, instalacja alarmowa – sygnalizacji włamania i pożaru, instalacja kontroli dostępu, instalacja CCTV (telewizyjny system dozorowy), instalacja SSWiN (system sygnalizacji włamania i napadu), instalacja SSP (system sygnalizacji pożaru), instalacja elektryczna, instalacja elektroenergetyczna oświetleniowa w oparciu o technologię LED.

Z.3 Zagospodarowanie terenu: Plac manewrowy oraz utwardzone ciągi pieszo-jezdne : Powierzchnia terenu utwardzonego: 2 781,49m2, Szerokość drogi dojazdowej: 6,0m , Szerokość chodników przydrożnych: 1,5m, Wymiary placu manewrowego: 20m x 20m
Miejsca postojowe: Powierzchnia terenu utwardzonego: 230,5m2 , Ilość miejsc postojowych: 18, Szerokość drogi dojazdowej 5m , Szerokość dojść pieszych: 1,5m, Wymiary miejsca postojowego: 2.5m x 5m, Wymiary miejsca postojowego dla niepełnosprawnych: 3.6m x 5m
Infrastruktura techniczna do realizacji : Instalacja elektroenergetyczna oświetleniowa.
Odwodnienie: do projektowanych studzienek kanalizacji deszczowej.
CZĘŚĆ II - dostawa i montaż wyposażenia obiektu Inkubatora przedsiębiorczości zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0c865342-b9bd-42b5-81df-82799fdb69f3
Biuletyn 570311-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Szczuczyn
Regon 45066976600000
Zamawiajacy adres ulica Plac 1000-lecia
Zamawiajacy adres numer domu 23
Zamawiajacy miejscowosc Szczuczyn
Zamawiajacy kod pocztowy 19-230
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 86 273 50 80
Zamawiajacy fax 86 273 50 81
Zamawiajacy email um@szczuczyn.pl
Adres strony url http://www.um.szczuczyn.pl/, www.bip.um.szczuczyn.wrotapodlasia.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Os Priorytetowa I Wzmocnienie potencjału i konkurencyjności gospodarki regionu Działanie 1.4 Promocja przedsiębiorczości oraz podniesienie atrakcyjności inwestycyjnej województwa
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.um.szczuczyn.pl/, www.bip.um.szczuczyn.wrotapodlasia.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.um.szczuczyn.pl/, www.bip.um.szczuczyn.wrotapodlasia.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wersja papierowa
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Szczuczynie, Plac 1000-lecia 23, 19-230 Szczuczyn
Nazwa nadana zamowieniu Budowa Inkubatora Przedsiębiorczości w m. Szczuczyn w systemie „zaprojektuj i wybuduj
Numer referencyjny RI. 271.8.2020
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu CZĘŚĆ I (zaprojektowanie i roboty budowlane): Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” zadania pn.: Budowa budynku biurowo-administracyjnego oraz budynku hali produkcyjnej na potrzeby Inkubatora Przedsiębiorczości wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w m. Szczuczyn przy ulicy Henryka Sienkiewicza. Inwestycja zlokalizowana jest w obrębie miasta Szczuczyn na działkach o numerach ewidencyjnych: 969/8, 969/23, 969/24 i 969/34. Celem przedsięwzięcia jest budowa INKUBATORA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI w Szczuczynie wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu. Inwestycja projektowana jest na terenie istniejącego budynku Wielobranżowego Przedsiębiorstwa Komunalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. w Szczuczynie. Funkcja, którą obecnie pełni przedmiotowy teren, zostanie adaptowana do nowych potrzeb. Teren, na którym projektowany jest Inkubator Przedsiębiorczości leży przy jednej z ulic prowadzących do głównej trasy miejskiej. Lokalizacja projektowanych po wynajem przestrzeni w zacisznym miejscu, jednocześnie blisko centrum, umożliwia pozyskanie atrakcyjnych warunków pod prowadzenie działalności potencjalnym najemcom. Inwestycja polegająca na budowie budynku biurowo-administracyjnego, budynku hali produkcyjnej, wykonaniu uporządkowanego zagospodarowania terenu, a w tym: budowie drogi dojazdowej o kategorii KD, nowych miejsc postojowych, utwardzonego placu manewrowego, dwóch doków rozładunkowych, terenów utwardzonych z przeznaczeniem dla ruchu kołowego i pieszych, zagospodarowaniu terenów zielonych. W ramach części I projektu wyróżniono zadania: Zadanie Z.1. Budowa budynku biurowo-administracyjnego 1) budowa budynku dwukondygnacyjnego niskiego przystosowanego dla niepełnosprawnych 2) wykonanie przyłącza wodociągowego 3) wykonanie przyłącza do kanalizacji sanitarnej 4) wykonanie kanalizacji deszczowej 5) wykonanie przyłącza do sieci ciepłowniczej 6) wykonanie przyłącza elektrycznego 7) wykonanie przyłączy do sieci teletechnicznych Zadanie Z.2 Budowa budynku hali produkcyjnej 1) budowa budynku jednokondygnacyjnego niskiego 2) budowa dwóch doków rozładunkowych 3) wykonanie przyłącza wodociągowego 4) wykonanie przyłącza do kanalizacji sanitarnej 5) wykonanie kanalizacji deszczowej 6) wykonanie przyłącza do sieci ciepłowniczej 7) wykonanie przyłącza elektrycznego 8) wykonanie przyłączy do sieci teletechnicznych Zadanie Z.3. Wykonanie zagospodarowania terenu, a w tym: 1) wykonanie utwardzonego placu manewrowego oraz ciągów pieszo-jezdnych, a) wykonanie podbudowy i utwardzenie terenu kostką betonową b) wykonanie oświetlenia typu LED ciągów pieszo- jezdnych wraz z podłączeniem do inteligentnego systemu zarządzania oświetleniem ulicznym na terenie miasta, c) wyposażenie ciągów pieszo- jezdnych w małą architekturę (kosze na śmieci, ławki) 2) wykonanie miejsc postojowych: a) wykonanie podbudowy i utwardzenie terenu kostką betonową, b) wytyczenie 18 miejsc parkingowych, c) wykonanie oświetlenia typu LED parkingu wraz z podłączeniem do inteligentnego systemu zarządzania oświetleniem ulicznym na terenie miasta, d) wykonanie oznakowania poziomego i pionowego, e) wyposażenie parkingu w elementy małej architektury (stojaki rowerowe, kosze na śmieci). Z.1 Budynek biurowo-administracyjny: Powierzchnia zabudowy: 452,28 m2, Powierzchnia całkowita: 904,56 m2, Powierzchnia użytkowa: 682,02 m2, Długość budynku: 35,65 m, Szerokość budynku: 11,43 - 13,95 m, Wysokość budynku: 11,31 m Infrastruktura techniczna do zaprojektowania i wykonania : instalacja wodno-kanalizacyjna, instalacja ciepłej wody użytkowej z instalacji wykorzystującej (wspomaganie) kolektory słoneczne, podgrzewanie wody z wykorzystaniem podgrzewaczy elektrycznych, instalacja centralnego ogrzewania (zasilanie z sieci miejskiej) , instalacja wentylacji mechanicznej, instalacja hydrantowa, instalacja elektryczna, instalacja odgromowa, instalacja komputerowa, instalacja telewizyjna, instalacja telefoniczna (wraz z centralą telefoniczną), instalacja alarmowa – sygnalizacji włamania i pożaru, instalacja telewizyjna audio (w sali konferencyjnej i w salach narad), instalacja kontroli dostępu, instalacja CCTV (telewizyjny system dozorowy), instalacja SSWiN (system sygnalizacji włamania i napadu), instalacja SSP (system sygnalizacji pożaru), instalacja elektryczna, instalacja elektroenergetyczna oświetleniowa w oparciu o technologię LED Z.2 Budynek hali produkcyjnej: Powierzchnia zabudowy: 1 743,49 m2, Powierzchnia całkowita: 1 743,49 m2, Powierzchnia użytkowa: 1 653,72 m2, Długość budynku: 84,48 m, Szerokość budynku: 20,47 m, Wysokość budynku: 8,13 m Infrastruktura techniczna do zaprojektowania: instalacja wodno-kanalizacyjna, instalacja ciepłej wody użytkowej z instalacji wykorzystującej (wspomaganie) kolektory słoneczne, podgrzewanie wody z wykorzystaniem podgrzewaczy elektrycznych, instalacja centralnego ogrzewania, instalacja wentylacji mechanicznej, instalacja hydrantowa, instalacja elektryczna, instalacja odgromowa, instalacja komputerowa, instalacja telewizyjna, instalacja telefoniczna, instalacja alarmowa – sygnalizacji włamania i pożaru, instalacja kontroli dostępu, instalacja CCTV (telewizyjny system dozorowy), instalacja SSWiN (system sygnalizacji włamania i napadu), instalacja SSP (system sygnalizacji pożaru), instalacja elektryczna, instalacja elektroenergetyczna oświetleniowa w oparciu o technologię LED. Z.3 Zagospodarowanie terenu: Plac manewrowy oraz utwardzone ciągi pieszo-jezdne : Powierzchnia terenu utwardzonego: 2 781,49m2, Szerokość drogi dojazdowej: 6,0m , Szerokość chodników przydrożnych: 1,5m, Wymiary placu manewrowego: 20m x 20m Miejsca postojowe: Powierzchnia terenu utwardzonego: 230,5m2 , Ilość miejsc postojowych: 18, Szerokość drogi dojazdowej 5m , Szerokość dojść pieszych: 1,5m, Wymiary miejsca postojowego: 2.5m x 5m, Wymiary miejsca postojowego dla niepełnosprawnych: 3.6m x 5m Infrastruktura techniczna do realizacji : Instalacja elektroenergetyczna oświetleniowa. Odwodnienie: do projektowanych studzienek kanalizacji deszczowej. CZĘŚĆ II - dostawa i montaż wyposażenia obiektu Inkubatora przedsiębiorczości zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 45000000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2022-06-30T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie (dla części I i II).
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek dla części I jeżeli : 1) wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż 2 mln. zł, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, 2) wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 1 000 000,00 zł. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek dla części II jeżeli : 1) wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż 100 000,00 zł, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, 2) wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 100 000,00 zł.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Zamawiający dokona wstępnej oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych oświadczeń, o których mowa w rozdziale XI pkt 1.1 oraz zobowiązania, o którym mowa w pkt 1.2 ww. rozdziału, metodą – spełnia/nie spełnia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawcę oraz brak podstaw do wykluczenia wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, na podstawie złożonych na wezwanie dokumentów i oświadczeń metodą – spełnia/nie spełnia
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli (dotyczy CZĘŚCI I) : 1) Posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj.: w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zadanie polegające na budowie lub przebudowie budynku, o powierzchni użytkowej minimum 1500 m2 2) Dysponuję osobami do realizacji zamówienia minimum (dotyczy CZĘŚCI I) Wykonawca dysponuje następującymi osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego: a) Jednego kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjnej lub uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo w innym państwie upoważniające do kierowania tymi robotami. b) Jednego kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych wodociągowych i kanalizacyjnych lub uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo w innym państwie upoważniające do kierowania tymi robotami. c) Jednego kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo w innym państwie upoważniające do kierowania tymi robotami. d) Jednego kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych lub uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo w innym państwie upoważniające do kierowania tymi robotami. e) Co najmniej jedną osobę, która będzie pełnić funkcję projektanta, posiadająca uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjnej . Osoba ta musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat zrealizowała co najmniej: - jeden projekt budowy lub przebudowy budynku o powierzchni użytkowej minimum 1500 m2 których efektem było skuteczne uzyskanie pozwolenia na budowę. f) Co najmniej jedną osobę, która będzie pełnić funkcję projektanta, posiadająca uprawnienia do projektowania w specjalności drogowej. Osoba ta musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat zrealizowała co najmniej: - jeden projekt budowy lub przebudowy nawierzchni drogowej lub placów, itp. których efektem było skuteczne uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenia. Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji projektanta i kierownika budowy lub robót. Osoby przewidziane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie muszą posiadać wymagane uprawnienia, które zostały wydane zgodnie z ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r. (Dz. U. z 2019r. poz. 1186 z późn. zm.) art. 12 ust. 1 pkt.2, ust.7, art. 12a lub uprawnienia uzyskane na podstawie przepisów obowiązujących przed wejściem w życie ustawy Prawo budowlane z 1994r. W odniesieniu do obywateli państw członkowskich zastosowanie będzie miała ustawa z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. nr z 2020 r. poz. 220) lub z wcześniej obowiązujące przepisy dotyczące uznawania ww. kwalifikacji lub ustawa z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządzie zawodowym architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019r. poz. 1117) Zamawiający wymaga, aby każda z wymienionych osób posiadała znajomość języka polskiego w stopniu umożliwiającym swobodna komunikację.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Zamawiający dokona wstępnej oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych oświadczeń, metodą – spełnia/nie spełnia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawcę oraz brak podstaw do wykluczenia wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, na podstawie złożonych na wezwanie dokumentów i oświadczeń metodą – spełnia/nie spełnia
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Zamawiający w sytuacji gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów określonych w art. 22a ustawy żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 3.1.2. ppkt 1) tj.(odpisu z właściwego rejestru). Uwaga: Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. odpisu jeżeli znajduje się on w posiadaniu Zamawiającego lub Zamawiający może go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2020r., poz. 346). DOKUMENTY PODMIOTÓW ZAGRANICZNYCH 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt.. 3.1.2. niniejszego rozdziału, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.1 (powyżej), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. 3. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 4. W zakresie nie uregulowanym w niniejszej SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z Dz. U. z 2020 r. poz. 1282)
Zakresie warunkow udzialu a) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, b) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, c) wykaz robót budowlanych / usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 dla robót budowlanych (część I) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, d) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1.1. Do Formularza Oferty stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1.1.1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ, 1.1.2. Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. Uwaga: Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach (załącznik nr 2 i załącznik nr 3 do SIWZ) 1.1.3. Dowód wniesienia wadium, 1.1.4. Dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania wykonawcy, w szczególności: - odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji albo inny dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentowania podmiotu przystępującego do postępowania, jeśli z dokumentów rejestrowych to uprawnienie nie wynika, Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem. Powyższe zobowiązanie ma zastosowanie w przypadku jeżeli Wykonawca nie poda w oświadczeniu złożonym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ adresu internetowego urzędu lub organu wydającego dokument oraz dokładnych danych referencyjnych dokumentacji. - w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu z ww. dokumentów, należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres. Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 1.1.5. Zobowiązanie podmiotu trzeciego wymagane postanowieniami rozdziału IV, w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (o ile dotyczy); Wymagana forma- oryginał. 1.1.6. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (o ile dotyczy). Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 1.2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu (załącznik nr 3 do SIWZ). 1.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia (załączniki nr 2 i 3 do SIWZ) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 1.4. Zamawiający, zgodnie z art. 24aa ustawy Pzp, dokona w pierwszej kolejności oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1.5. Zamawiający na podstawie art. 26 ust 3 ustawy Pzp wezwie Wykonawców, którzy w ofercie nie złożą oświadczeń lub dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, lub którzy nie złożą wymaganych pełnomocnictw albo złożą wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 1.6. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawcę do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń i dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej http://www.um.szczuczyn.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu - bez dodatkowego wezwania - oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z zamieszczonym w SIWZ wzorem. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca wraz ze złożeniem oświadczenia może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z wykonawców. Ww. oświadczenie nie będzie wymagane w przypadku złożenia tylko jednej oferty w postępowaniu
Czy wadium 1
Wadium 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: - dla części I: 60 000,00 zł. (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) - dla części II: 4 000,00 zł. (cztery tysiące złotych 00/100) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. najpóźniej do dnia 24 sierpnia 2020r. do godz. 10:00, przy czym wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 3.1. pieniądzu, 3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.3. gwarancjach bankowych, 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020r, poz. 299). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, tj. BS Szczuczyn 25 8768 0003 0000 0202 2000 0130 z tytułem przelewu „Wadium – Budowa Inkubatora Przedsiębiorczości w m. Szczuczyn w systemie „zaprojektuj i wybuduj” CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA lub „Wadium – Budowa Inkubatora Przedsiębiorczości w m. Szczuczyn w systemie „zaprojektuj i wybuduj – wyposażenie” CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA 5. Dokonanie wypłaty zabezpieczonej kwoty nie może być uzależnione od spełnienia przez Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych warunków lub przedłożenia jakichkolwiek dokumentów. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 10. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1ustawy pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. W przypadku nie wskazania w ofercie rachunku bankowego, na który należy zwrócić wadium, Zamawiający uzna, że wskazanym rachunkiem bankowym jest rachunek, z którego dokonano przelewu wpłaty wadium. 13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 13.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 13.2. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu wniesienia wadium. Wadium wniesione w innych formach niż w pieniądzu należy złożyć w formie oryginału w oddzielnej kopercie, w siedzibie zamawiającego. Nie załączać oryginału gwarancji lub poręczenia do oferty. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst CZĘŚĆ I i II 1. Istotne dla stron postanowienia zawarte są we wzorze umowy, który stanowi Załączniki nr 5a i 5b do SIWZ. 2. Dopuszczalne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, określa wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 5a i 5b do SIWZ.
IV 4 4 data 2020-08-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Budowa Inkubatora Przedsiębiorczości w m. Szczuczyn w systemie „zaprojektuj i wybuduj” CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 45000000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis CZĘŚĆ I (zaprojektowanie i roboty budowlane): Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” zadania pn.: Budowa budynku biurowo-administracyjnego oraz budynku hali produkcyjnej na potrzeby Inkubatora Przedsiębiorczości wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w m. Szczuczyn przy ulicy Henryka Sienkiewicza. Inwestycja zlokalizowana jest w obrębie miasta Szczuczyn na działkach o numerach ewidencyjnych: 969/8, 969/23, 969/24 i 969/34. Celem przedsięwzięcia jest budowa INKUBATORA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI w Szczuczynie wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu. Inwestycja projektowana jest na terenie istniejącego budynku Wielobranżowego Przedsiębiorstwa Komunalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. w Szczuczynie. Funkcja, którą obecnie pełni przedmiotowy teren, zostanie adaptowana do nowych potrzeb. Teren, na którym projektowany jest Inkubator Przedsiębiorczości leży przy jednej z ulic prowadzących do głównej trasy miejskiej. Lokalizacja projektowanych po wynajem przestrzeni w zacisznym miejscu, jednocześnie blisko centrum, umożliwia pozyskanie atrakcyjnych warunków pod prowadzenie działalności potencjalnym najemcom. Inwestycja polegająca na budowie budynku biurowo-administracyjnego, budynku hali produkcyjnej, wykonaniu uporządkowanego zagospodarowania terenu, a w tym: budowie drogi dojazdowej o kategorii KD, nowych miejsc postojowych, utwardzonego placu manewrowego, dwóch doków rozładunkowych, terenów utwardzonych z przeznaczeniem dla ruchu kołowego i pieszych, zagospodarowaniu terenów zielonych. W ramach części I projektu wyróżniono zadania: Zadanie Z.1. Budowa budynku biurowo-administracyjnego 1) budowa budynku dwukondygnacyjnego niskiego przystosowanego dla niepełnosprawnych 2) wykonanie przyłącza wodociągowego 3) wykonanie przyłącza do kanalizacji sanitarnej 4) wykonanie kanalizacji deszczowej 5) wykonanie przyłącza do sieci ciepłowniczej 6) wykonanie przyłącza elektrycznego 7) wykonanie przyłączy do sieci teletechnicznych Zadanie Z.2 Budowa budynku hali produkcyjnej 1) budowa budynku jednokondygnacyjnego niskiego 2) budowa dwóch doków rozładunkowych 3) wykonanie przyłącza wodociągowego 4) wykonanie przyłącza do kanalizacji sanitarnej 5) wykonanie kanalizacji deszczowej 6) wykonanie przyłącza do sieci ciepłowniczej 7) wykonanie przyłącza elektrycznego 8) wykonanie przyłączy do sieci teletechnicznych Zadanie Z.3. Wykonanie zagospodarowania terenu, a w tym: 1) wykonanie utwardzonego placu manewrowego oraz ciągów pieszo-jezdnych, a) wykonanie podbudowy i utwardzenie terenu kostką betonową b) wykonanie oświetlenia typu LED ciągów pieszo- jezdnych wraz z podłączeniem do inteligentnego systemu zarządzania oświetleniem ulicznym na terenie miasta, c) wyposażenie ciągów pieszo- jezdnych w małą architekturę (kosze na śmieci, ławki) 2) wykonanie miejsc postojowych: a) wykonanie podbudowy i utwardzenie terenu kostką betonową, b) wytyczenie 18 miejsc parkingowych, c) wykonanie oświetlenia typu LED parkingu wraz z podłączeniem do inteligentnego systemu zarządzania oświetleniem ulicznym na terenie miasta, d) wykonanie oznakowania poziomego i pionowego, e) wyposażenie parkingu w elementy małej architektury (stojaki rowerowe, kosze na śmieci). Z.1 Budynek biurowo-administracyjny: Powierzchnia zabudowy: 452,28 m2, Powierzchnia całkowita: 904,56 m2, Powierzchnia użytkowa: 682,02 m2, Długość budynku: 35,65 m, Szerokość budynku: 11,43 - 13,95 m, Wysokość budynku: 11,31 m Infrastruktura techniczna do zaprojektowania i wykonania : instalacja wodno-kanalizacyjna, instalacja ciepłej wody użytkowej z instalacji wykorzystującej (wspomaganie) kolektory słoneczne, podgrzewanie wody z wykorzystaniem podgrzewaczy elektrycznych, instalacja centralnego ogrzewania (zasilanie z sieci miejskiej) , instalacja wentylacji mechanicznej, instalacja hydrantowa, instalacja elektryczna, instalacja odgromowa, instalacja komputerowa, instalacja telewizyjna, instalacja telefoniczna (wraz z centralą telefoniczną), instalacja alarmowa – sygnalizacji włamania i pożaru, instalacja telewizyjna audio (w sali konferencyjnej i w salach narad), instalacja kontroli dostępu, instalacja CCTV (telewizyjny system dozorowy), instalacja SSWiN (system sygnalizacji włamania i napadu), instalacja SSP (system sygnalizacji pożaru), instalacja elektryczna, instalacja elektroenergetyczna oświetleniowa w oparciu o technologię LED Z.2 Budynek hali produkcyjnej: Powierzchnia zabudowy: 1 743,49 m2, Powierzchnia całkowita: 1 743,49 m2, Powierzchnia użytkowa: 1 653,72 m2, Długość budynku: 84,48 m, Szerokość budynku: 20,47 m, Wysokość budynku: 8,13 m Infrastruktura techniczna do zaprojektowania: instalacja wodno-kanalizacyjna, instalacja ciepłej wody użytkowej z instalacji wykorzystującej (wspomaganie) kolektory słoneczne, podgrzewanie wody z wykorzystaniem podgrzewaczy elektrycznych, instalacja centralnego ogrzewania, instalacja wentylacji mechanicznej, instalacja hydrantowa, instalacja elektryczna, instalacja odgromowa, instalacja komputerowa, instalacja telewizyjna, instalacja telefoniczna, instalacja alarmowa – sygnalizacji włamania i pożaru, instalacja kontroli dostępu, instalacja CCTV (telewizyjny system dozorowy), instalacja SSWiN (system sygnalizacji włamania i napadu), instalacja SSP (system sygnalizacji pożaru), instalacja elektryczna, instalacja elektroenergetyczna oświetleniowa w oparciu o technologię LED. Z.3 Zagospodarowanie terenu: Plac manewrowy oraz utwardzone ciągi pieszo-jezdne : Powierzchnia terenu utwardzonego: 2 781,49m2, Szerokość drogi dojazdowej: 6,0m , Szerokość chodników przydrożnych: 1,5m, Wymiary placu manewrowego: 20m x 20m Miejsca postojowe: Powierzchnia terenu utwardzonego: 230,5m2 , Ilość miejsc postojowych: 18, Szerokość drogi dojazdowej 5m , Szerokość dojść pieszych: 1,5m, Wymiary miejsca postojowego: 2.5m x 5m, Wymiary miejsca postojowego dla niepełnosprawnych: 3.6m x 5m Infrastruktura techniczna do realizacji : Instalacja elektroenergetyczna oświetleniowa. Odwodnienie: do projektowanych studzienek kanalizacji deszczowej.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Budowa Inkubatora Przedsiębiorczości w m. Szczuczyn w systemie „zaprojektuj i wybuduj – wyposażenie” CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2022-04-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2022-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis CZĘŚĆ II - dostawa i montaż wyposażenia obiektu Inkubatora przedsiębiorczości zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)