GuidZP400 |
a04b9c52-5f7c-40bf-8fce-4e36df1f0813
|
Biuletyn |
576332-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpitale Tczewskie S. A.
|
Regon |
22062068900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. 30 Stycznia
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Tczew
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
83-110
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
587 776 635
|
Zamawiajacy fax |
585 313 830
|
Zamawiajacy email |
dombrowski.robert@szpitaletczewskiesa.pl
|
Adres strony url |
www.szpitaletczewskiesa.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
ZAKŁAD LECZNICZY
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
WWW.SZPITALETCZEWSKIESA.PL
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020r. poz. 1041), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
SZPITALE TCZEWSKIE SPÓŁKA AKCYJNA, UL. 30-go STYCZNIA 57/58. 83-110 TCZEW w SEKRETARIACIE – pok. Nr 3 - I piętro, budynek administracji,
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa mammografu cyfrowego na potrzeby Szpitali Tczewskich S.A.
|
Numer referencyjny |
12/PN/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa mammografu cyfrowego
na potrzeby Szpitali Tczewskich S.A.
Przedmiot zamówienia i jego zakres oraz główne parametry zostały szczegółowo opisane w załączniku nr 3 do SIWZ, jak również w projekcie umowy (kwestie formalne) stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-12-30T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
1. Dostawa mammografu cyfrowego do dnia 13 listopada 2020r.
2. Montaż, instalacja, integracja, skonfigurowanie mammografu do prawidłowej pracy, szkolenia użytkowników – do dnia 30 grudnia 2020r.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa żadnego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa żadnego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa żadnego warunku w tym zakresie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
- Zamawiający nie wymaga dodatkowych dokumentów ani oświadczeń.
|
Zakresie warunkow udzialu |
- Zamawiający nie wymaga dodatkowych dokumentów ani oświadczeń.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
- dokumenty dopuszczające zaoferowany przedmiot zamówienia do obrotu na terenie RP, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020r., poz. 186).
- aktualne materiały informacyjne producenta np. w postaci katalogów, folderów, broszur, instrukcji, potwierdzających wymagane główne parametry techniczne zaoferowanego mammografu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.1.1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego. – załącznik nr 5 do SIWZ – Oświadczenie w sprawie przynależności do grupy kapitałowej
Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie w sprawie przynależności do grupy kapitałowej wnosi się w oryginale. Oświadczenie wraz z ewentualnymi dokumentami, o których mowa w niniejszym punkcie należy złożyć za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 1041), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
1.1.2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp.
1.2.1 Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
1.2.2. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada aktualne oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy, lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346).
W takiej sytuacji Wykonawca zobligowany jest do pisemnego wskazania Zamawiającemu oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w jego posiadaniu, z podaniem sygnatury postępowania, w którym wymagane dokumenty lub oświadczenia były składane, lub do wskazania dostępności oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych.
Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.
1.3. Inne dokumenty składane obligatoryjnie przez Wykonawcę wraz z ofertą:
a) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowo - cenowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ
b) Wypełniony i podpisany szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ
1.4. Dokumenty lub oświadczenia, dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega oraz dotyczące Podwykonawców, składane są w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, w postaci papierowej.
Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo Podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które dotyczą każdego z nich.
Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia własnoręcznym podpisem.
1.5. W przypadku gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
1.6. Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
1.7. W przypadku, gdy upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy osoby, która podpisała ofertę, nie
wynika z właściwego wypisu z rejestru sądowego lub wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, oferta powinna zawierać również dokument potwierdzający to upoważnienie, np. odpowiednie pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo może mieć następujące formy: oryginał lub kopia poświadczona notarialnie.
1.8.
A) Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 Ustawy)
B) W przypadku, o którym mowa powyżej Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stosowne Pełnomocnictwo / Upoważnienie należy załączyć do oferty.
C) Zamawiający wszelką korespondencję (oświadczenia, dokumenty itp.) będzie kierował do wyznaczonego zgodnie z zasadami, w pkt. 2, powyżej, pełnomocnika/ lidera.
D) Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa powyżej zostanie wybrana Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych podmiotów (np. umowę konsorcjum lub umowę spółki cywilnej).
E) Wykonawcy, o których mowa powyżej ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeśli takowe było wymagane).
F) Do Wykonawców występujących wspólnie stosuje się przepisy dotyczące Wykonawcy.
G) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, wypełniony dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu”, o którym mowa w cz. VII, pkt. 1.1.1.SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wraz z ofertą.
H) Każdy z Wykonawców występujących wspólnie obowiązany jest do wykazania braku podstaw do wykluczenia
z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I) Każdy z Wykonawców występujących wspólnie składa dokument o którym mowa w cz. VII, pkt. 1.2 SIWZ, na zasadach opisanych w tym punkcie.
1.9.
A) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom.
B) Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania przez Wykonawcę min. firm Podwykonawców – zgodnie z wymogami w załączniku nr 1 do SIWZ.
C) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa także wraz z ofertą wypełniony dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu”, o którym mowa w cz. VII, pkt. 1.1.1.SIWZ, dla każdego z tych Podwykonawców.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Obowiązki Zamawiającego i Wykonawcy, terminy, kary umowne oraz inne istotne postanowienia umowy, która zostanie zawarta pomiędzy Zamawiającym a wybranym Wykonawcą, są określone w projekcie umowy - zał. nr 4 do SIWZ.
2. Zmiany i uzupełnienia umowy mogą mieć miejsce tylko w przypadkach określonych w Ustawie Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.) lub w przypadku wystąpienia następujących zdarzeń:
a) ustawowej zmiany podatku VAT,
b) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.
c) w związku z powierzeniem wykonania części zamówienia podwykonawcom, o ile zostali oni wskazani w ofercie przez Wykonawcę – dostosowanie zapisów umownych zgodnie z zapisami ustawy Pzp w tym zakresie.
d) w przypadku zmiany nieistotnej, na korzyść Zamawiającego,
e) w przypadku wystąpienia siły wyższej (poprzez siłę wyższą należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń niezależnych od Stron, które zasadniczo utrudniają lub uniemożliwiają wykonywanie zobowiązań wynikających z Umowy, których Strony nie mogły przewidzieć oraz którym nie mogły zapobiec, a także ich przezwyciężyć poprzez działalnie z należytą starannością) lub innej okoliczności wykluczającej winę wykonawcy.
W powyższych przypadkach wymagane jest pisemne wykazanie faktycznego wpływu tych okoliczności na realizację umowy. Decyzję co do zmian umowy będących następstwem powyższych okoliczności podejmuje Zamawiający, po przeanalizowaniu uzasadnienia Wykonawcy, biorąc pod uwagę obiektywne przesłanki i aktualną sytuację rynkową zarówno krajową jak i zagraniczną.
Strona dotknięta działaniem „siły wyższej” zobowiązana jest do podjęcia wszelkich możliwych aktów staranności, pod rygorem utraty możliwości powoływania się na działanie „siły wyższej”.
Jako sposób zmian i uzupełnień dozwolonych w treści niniejszej umowy ustala się formę pisemnego oświadczenia, które każdorazowo powinno zawierać uzasadnienie, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia.
|
IV 4 4 data |
2020-08-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI (PL)
|
IV 4 5 okres |
30
|