Dostawa części do budowy prototypu sortera w ramach projektu "System cross-belt do zautomatyzowanego sortowania ładunków jednostkowych metodą dwuetapową”

Data publikacji 2020-09-15
Data zakończenia 2020-09-23 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 585349-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 310000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych części przeznaczonych do budowy prototypu sortera. Całość zamówienia została podzielona na 4 zadania. Dostawa obejmuje:
a. dostarczenie przez Wykonawcę Sprzętu na własny koszt i ryzyko oraz dokona jego wniesienia i ustawienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego;
b. przekazanie Zamawiającemu Sprzętu na podstawie protokołu odbioru; protokół odbioru sporządzi Wykonawca i przedstawi go do podpisu Zamawiającemu po wykonanej dostawie.
Na przedmiot zamówienia składają się następujące zadania, opisane szczegółowo w SIWZ: zadanie nr 1: Dostawa zasilaczy impulsowych; zadanie nr 2: Dostawa elektrorolek; zadanie nr 3: Dostawa rolek biernych; zadanie nr 4: Dostawa czujników indukcyjnych. Miejsce dostawy Zadania nr 1-4, siedziba konsorcjanta projektu: REGALUX Krzysztof Sutowski Topole 40, 89-600 Chojnice.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 02fe1bc5-4519-47a4-a110-85c7599d4dae
Biuletyn 585349-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich
Regon 00000168900000
Zamawiajacy adres ulica al. prof. S. Kaliskiego
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Bydgoszcz
Zamawiajacy kod pocztowy 85-796
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 52 374 92 61
Zamawiajacy fax 52 374 93 27
Zamawiajacy email przetargi@utp.edu.pl
Adres strony url www.utp.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „System cross-belt do zautomatyzowanego sortowania ładunków jednostkowych metodą dwuetapową” o nr POIR.04.01.04-00-0006/19-00
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia Publiczna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zamowienia.utp.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich w Bydgoszczy, Al. prof. S. Kaliskiego 7, 85-796 Bydgoszcz, Kancelaria Główna bud. A, pokój 001 (parter)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa części do budowy prototypu sortera w ramach projektu "System cross-belt do zautomatyzowanego sortowania ładunków jednostkowych metodą dwuetapową”
Numer referencyjny AZZP.243.063.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych części przeznaczonych do budowy prototypu sortera. Całość zamówienia została podzielona na 4 zadania. Dostawa obejmuje: a. dostarczenie przez Wykonawcę Sprzętu na własny koszt i ryzyko oraz dokona jego wniesienia i ustawienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego; b. przekazanie Zamawiającemu Sprzętu na podstawie protokołu odbioru; protokół odbioru sporządzi Wykonawca i przedstawi go do podpisu Zamawiającemu po wykonanej dostawie. Na przedmiot zamówienia składają się następujące zadania, opisane szczegółowo w SIWZ: zadanie nr 1: Dostawa zasilaczy impulsowych; zadanie nr 2: Dostawa elektrorolek; zadanie nr 3: Dostawa rolek biernych; zadanie nr 4: Dostawa czujników indukcyjnych. Miejsce dostawy Zadania nr 1-4, siedziba konsorcjanta projektu: REGALUX Krzysztof Sutowski Topole 40, 89-600 Chojnice.
Cpv glowny przedmiot 31000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 120
Okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Opis techniczny w języku polskim lub angielskim wraz z nazwą producenta i typem modelu zaoferowanego Sprzętu dla zadań nr 1-4, w celu potwierdzenia, że oferowany Sprzęt odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego.
Inne dokumenty niewymienione 1) pełnomocnictwo upoważniające do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamawiania (oryginał lub odpis notarialnie poświadczony); WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA 2) O udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy mogą się ubiegać wspólnie. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. 3) Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek wskazanych w rozdziale VI pkt 1–2. W związku z powyższym każdy z Wykonawców (odrębnie) składa oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (wzór oświadczenia – załącznik nr 2 do SIWZ) oraz oddzielnie oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej (wzór – załącznik nr 5 do SIWZ). 4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, są oni zobowiązani, na wezwanie Zamawiającego, do złożenia dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale VII pkt 4, przy czym dokumenty i oświadczenia, o których mowa w rozdziale VII pkt 4 lit. „a” SIWZ składa każdy z nich. WYKONAWCA ZAGRANICZNY Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w pkt. III 4 niniejszego ogłoszenia, składa dokument (dokumenty) wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w niniejszym punkcie, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian: 1) w przypadku zmiany przepisów prawa, opublikowanej w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim lub Dzienniku Urzędowym odpowiedniego ministra, Zamawiający dopuszcza zmiany sposobu realizacji Umowy lub zmiany zakresu świadczeń Wykonawcy wymuszone takimi zmianami prawa; 2) na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp zmiany o łącznej wartości nieprzekraczającej 10% wynagrodzenia wskazanego w § 4 ust. 1 Umowy, niezależnie od innych przypadków zmian dozwolonych przepisami ustawy Pzp. Zmiana dokonana zgodnie z niniejszym postanowieniem, niezależnie od jej wartości, nie może prowadzić do zmiany charakteru Umowy, w szczególności do zastąpienia przedmiotu Umowy innego rodzaju przedmiotem; 3) zmiany podwykonawcy na wniosek Wykonawcy. Zmiana wymaga uprzedniej zgody Zamawiającego. Zgoda ta może być udzielona, jeżeli konieczność takiej zmiany jest spowodowana okolicznościami, na które Wykonawca nie miał wpływu, w szczególności śmierć lub likwidacja dotychczasowego podwykonawcy, utrata przez dotychczasowego podwykonawcę możliwości prawidłowego i terminowego zrealizowania powierzonej mu części zamówienia itp; 4) zmiany zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcy, na wniosek Wykonawcy. Zmiana wymaga uprzedniej zgody Zamawiającego. Zgoda ta może być udzielona, jeżeli konieczność takiej zmiany jest spowodowana okolicznościami, na które Wykonawca nie miał wpływu, w szczególności śmierć lub likwidacja dotychczasowego podwykonawcy, utrata przez dotychczasowego podwykonawcę możliwości prawidłowego i terminowego zrealizowania powierzonej mu części zamówienia itp.; 5) zmiana terminu wykonania zamówienia może nastąpić w przypadku zajścia siły wyższej, w szczególności wystąpienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia i zapobieżenia, powstałych z przyczyn niezależnych od Stron umowy, które uniemożliwiają terminową realizację zamówienia – wydłużenie terminu realizacji zamówienia o ilość dni, w których nie było możliwe dostarczenie Sprzętu. Za siłę wyższą, warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, zagrożenie epidemiologiczne. Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy z ww. powodów nie może powodować dodatkowych roszczeń wobec Zamawiającego ze strony Wykonawcy; 6) zmian przedmiotu umowy w sytuacji ujawnienia się powszechnie występujących wad zaoferowanego Sprzętu. Zamawiający dopuszcza zmianę polegającą na zastąpieniu danego Sprzętu kompatybilnym produktem zastępczym, spełniającym wszelkie wymagania przewidziane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia; 7) zmian, które nie mają charakteru istotnego, to jest innych niż zdefiniowane w art. 144 ust. 1e ustawy Pzp; 8) zmiany na zasadach określonych w art. 144 ust.1 pkt 2–4. 2. Wszelkie możliwości zmiany umowy zgłaszane do Zamawiającego będą rozpatrywane po złożeniu pisemnego wniosku Wykonawcy. 3. Wszelkie zmiany umowy, pod rygorem nieważności, mogą być dokonywane na warunkach określonych przez przepisy prawa, wyłącznie za zgodą obu Stron, w formie pisemnej, z uwzględnieniem przepisu art. 144 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2020-09-23T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa zasilaczy impulsowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 120
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są zasilacze impulsowe przeznaczone są do zasilania prądem stałym elektrorolek i ich sterowników, stosowanych w napędzie taśm tacek sortujących, przenośników buforujących i karuzel w prototypie laboratoryjnym sortera cross-belt ze zrzutkami karuzelowymi
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa elektrorolek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 100
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są elektrorolki i ich sterowniki przeznaczone do napędu rolek biernych i transferów poprzecznych karuzel, stosowanych w prototypie laboratoryjnym sortera cross-belt ze zrzutkami karuzelowymi.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa rolek biernych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są rolki bierne przeznaczone do konstrukcji tacek sortujących i karuzel, stosowanych w prototypie laboratoryjnym sortera cross-belt ze zrzutkami karuzelowymi.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa czujników indukcyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są czujniki indukcyjne przeznaczone są do wykrywania położenia elementów wykonawczych w transferze poprzecznym systemu karuzelowego w prototypie laboratoryjnym sortera cross-belt ze zrzutkami karuzelowymi. Dostawa obejmuje 80 sztuk czujników indukcyjnych.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)