„Dostawa środków ochrony indywidualnej w ramach realizacji projektu „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19” finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój lata 2014-2020, w ramach Działania 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym, PI 9iv: Ułatwianie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej oraz ze środków dotacji celowej w formie współfinansowania krajowego.

Data publikacji 2020-09-23
Data zakończenia 2020-10-01 00:00:00
Instytucja Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Miejscowość Nowy Sącz
Województwo małopolskie
Branża
  • Akcesoria ochronne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 588312-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 181430003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony indywidualnej w ramach realizacji projektu „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19” finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój lata 2014-2020, w ramach Działania 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym, PI 9iv: Ułatwianie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej oraz ze środków dotacji celowej w formie współfinansowania krajowego.
2. Na przedmiot zamówienia składa się:
-rękawiczki jednorazowe,
-płyny do dezynfekcji rąk/skóry,
-Maseczki ochronne, jednorazowe.
3.Zamawiający wymaga, aby środki ochrony osobistej, środki do dezynfekcji rąk posiadały na opakowaniu:
a)nazwę środka czystości/środków ochrony osobistej/środków do dezynfekcji/artykułu,
b)datę minimalnej trwałości lub termin przydatności,
c)zawartość netto lub liczbę sztuk w opakowaniu,
d)oznakowanie partii produkcyjnej umożliwiającej identyfikację środka czystości/środków ochrony osobistej/środków do dezynfekcji/artykułu,
e)kartę produktu tylko dla środka dezynfekcji rąk/skóry, oznaczonego * ust. 2,
4.Wykonawca umowy oświadcza, że dostarczony przedmiot zamówienia nie będzie przeterminowany i będzie posiadał minimalny termin ważności nie krótszy niż 12 miesięcy.
5.Miejscem wykonania zamówienia jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowym Sączu, ul. Żywiecka 13, 33-300 Nowy Sączu, Centrum Administracyjnego Placówek Opiekuńczo Wychowawczych ul. Łącznik 20, 33-300, 33-300 Nowy Sącz, poniedziałek-piątek w godz. 800 - 1400. Wykonawca poinformuje Zamawiającego o dokładnym terminie (dzień roboczy) i godzinie realizacji umowy (dostawy) z co najmniej 24 godzinnym wyprzedzeniem.
6.Realizacja zamówienia odbywać będzie się jednorazowo.
7.Zapłata za dostawę dokonana zostanie z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności MPP.
8.Wykonawca ponosi ryzyko utraty bądź uszkodzenia przewożonych środków ochrony indywidualnej do momentu ich odebrania przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego.
9.Wykonawca jest zobowiązany wraz z towarem dostarczyć certyfikaty i inne dokumenty bezpieczeństwa i deklarację zgodności CE, potwierdzające, że dostarczone środki ochrony indywidualnej spełniają obowiązujące normy.
10.W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego ze specyfikacją, złożoną ofertą czy też wadliwego, Zamawiający odmówi jego odbioru, a koszty poniesione tego tytułu obciążą Wykonawcę.
11.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
12.Pozostałe szczegółowe obowiązki Wykonawcy określone są w umowie stanowiącej załącznik nr 3 SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 39e09245-72ca-40ac-a28c-3b821a4b7752
Biuletyn 588312-N-2020
Zamawiajacy nazwa Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Regon 44006180000000
Zamawiajacy adres ulica Żywiecka
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Nowy Sącz
Zamawiajacy kod pocztowy 33-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 184 443 623,
Zamawiajacy fax 184 435 239
Zamawiajacy email zp@mops.nowysacz.pl,
Adres strony url https://bip.malopolska.pl/mopsnowysacz
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu W ramach realizacji projektu „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19” finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój lata 2014-2020, w ramach Działania 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym, PI 9iv: Ułatwianie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej oraz ze środków dotacji celowej w formie współfinansowania krajowego.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Dostep dokumentow zamowienia NIE
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.malopolska.pl/mopsnowysacz
Dostep do dokumentow ograniczony NIE
Oferty wnioski dostepne Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Nie
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Tak
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miejski Ośrodek Pomocy Spłecznej w Nowym Sączu, 33-300 Nowy Sącz, ul. Żywiecka 13 - Sekretariat pok. 209
Komunikacja elektroniczna wymaga NIE
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa środków ochrony indywidualnej w ramach realizacji projektu „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19” finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój lata 2014-2020, w ramach Działania 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym, PI 9iv: Ułatwianie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej oraz ze środków dotacji celowej w formie współfinansowania krajowego.
Numer referencyjny MOPS.VII.2710.ZP.10.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony indywidualnej w ramach realizacji projektu „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19” finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój lata 2014-2020, w ramach Działania 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym, PI 9iv: Ułatwianie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej oraz ze środków dotacji celowej w formie współfinansowania krajowego. 2. Na przedmiot zamówienia składa się: -rękawiczki jednorazowe, -płyny do dezynfekcji rąk/skóry, -Maseczki ochronne, jednorazowe. 3.Zamawiający wymaga, aby środki ochrony osobistej, środki do dezynfekcji rąk posiadały na opakowaniu: a)nazwę środka czystości/środków ochrony osobistej/środków do dezynfekcji/artykułu, b)datę minimalnej trwałości lub termin przydatności, c)zawartość netto lub liczbę sztuk w opakowaniu, d)oznakowanie partii produkcyjnej umożliwiającej identyfikację środka czystości/środków ochrony osobistej/środków do dezynfekcji/artykułu, e)kartę produktu tylko dla środka dezynfekcji rąk/skóry, oznaczonego * ust. 2, 4.Wykonawca umowy oświadcza, że dostarczony przedmiot zamówienia nie będzie przeterminowany i będzie posiadał minimalny termin ważności nie krótszy niż 12 miesięcy. 5.Miejscem wykonania zamówienia jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowym Sączu, ul. Żywiecka 13, 33-300 Nowy Sączu, Centrum Administracyjnego Placówek Opiekuńczo Wychowawczych ul. Łącznik 20, 33-300, 33-300 Nowy Sącz, poniedziałek-piątek w godz. 800 - 1400. Wykonawca poinformuje Zamawiającego o dokładnym terminie (dzień roboczy) i godzinie realizacji umowy (dostawy) z co najmniej 24 godzinnym wyprzedzeniem. 6.Realizacja zamówienia odbywać będzie się jednorazowo. 7.Zapłata za dostawę dokonana zostanie z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności MPP. 8.Wykonawca ponosi ryzyko utraty bądź uszkodzenia przewożonych środków ochrony indywidualnej do momentu ich odebrania przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. 9.Wykonawca jest zobowiązany wraz z towarem dostarczyć certyfikaty i inne dokumenty bezpieczeństwa i deklarację zgodności CE, potwierdzające, że dostarczone środki ochrony indywidualnej spełniają obowiązujące normy. 10.W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego ze specyfikacją, złożoną ofertą czy też wadliwego, Zamawiający odmówi jego odbioru, a koszty poniesione tego tytułu obciążą Wykonawcę. 11.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 12.Pozostałe szczegółowe obowiązki Wykonawcy określone są w umowie stanowiącej załącznik nr 3 SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 18143000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 7
Informacje na temat katalogow Zamówienie realizowane najpóźniej do 7 dni roboczych od dnia po podpisaniu umowy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a)Zamawiający, wezwie do złożenia następujących dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu: odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b)Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 3 lit. a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c)Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3 pkt. b) , zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis dotyczący terminów wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio. d)W przypadku wspólnego ubiegania się przez wykonawców o zamówienie, dokumenty wymienione w ust. 3 pkt. a) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. e)Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, jeżeli zamawiający posiada aktualne oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 346 z późn. zm.).
Inne dokumenty niewymienione a)Do oferty wykonawca winien dołączyć Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – załącznik nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. b)W przypadku wspólnego ubiegania się przez wykonawców o zamówienie, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 pkt. a składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, c)Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1. pkt. a), d)W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. e)Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa. 2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: a)W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ) b)Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie, o którym mowa w ust. 2 pkt. a) c)Oświadczenie składane jest w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Adres Zamawiającego: Sekretariat Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowym Sączu, 33-300 Nowy Sącz, ul. Żywiecka 13 pok. 209. d)Wzór oświadczenia wraz z informacją, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy: a)zmiany danych organizacyjnych czy administracyjnych dotyczących stron np. zmiana nr rachunku bankowego, danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami, b)w zakresie rzeczowym, wysokości wynagrodzenia, terminu wykonania umowy, w razie zmiany środków finansowych przeznaczonych na realizację, w tym wynikłych z decyzji administracyjnych, c)w przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem dostawy, przy czym Wykonawca musi dostarczyć Zamawiającemu stosowne oświadczenie producenta potwierdzające ten fakt, możliwość dostarczania odpowiedników towarów objętych umową, o parametrach nie gorszych niż towary objęte ofertą, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody od Zamawiającego. d)zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, e)osób wymienionych w umowie i wykonujących określone czynności, f)wynikłe z nieprzewidzianych okoliczności, w tym w razie zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z umową, ogłoszeniem lub Specyfikacją istotnych warunków zamówienia, g)oraz innych zmian wynikłych z nieprzewidzianych okoliczności, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z umową, ogłoszeniem lub specyfikacją istotnych warunków zamówienia, h)Mając na uwadze obecną sytuację epidemiologiczną (ogłoszony stan epidemii w związku z COVID-19, lub innych chorób zakaźnych), możliwym jest również wprowadzenia zmian w zakresie rzeczowym, wysokości wynagrodzenia, terminu wykonania umowy, sposobu i zakresu wykonania umowy. Również w całym okresie wykonywania przedmiotu zamówienia, jak będzie ogłaszany stan epidemii lub zostaną przez władze wprowadzone inne ograniczenia w możliwości przemieszczania się osób, możliwym jest wprowadzenie innych zmian umowy, które będą wynikać ze stanowionych przepisów prawa. Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie za faktycznie dostarczony towar, nie będzie mógł żądać od Zamawiającego większej zapłaty, i)wynikłe z omyłek pisarskich, edytorskich itp.
IV 4 4 data 2020-10-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin ważności płynu do dezynfekcji
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)