GuidZP400 |
57c3706e-edbd-43c4-9202-9275db592ab0
|
Biuletyn |
592524-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Areszt Śledczy w Łodzi
|
Regon |
59040900000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Smutna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
21
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
91-729
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
(42) 675 00 00
|
Zamawiajacy fax |
(42) 675 03 55
|
Zamawiajacy email |
zp_as_lodz@sw.gov.pl
|
Adres strony url |
www.zp.sw.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Areszt Śledczy w Łodzi ul. Smutna 21 91-729 Łódź REGON 000530409 NIP 726-15-57-739
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zp.sw.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Areszt Śledczy w Łodzi ul. Smutna 21 91-729 Łódź REGON 000530409 NIP 726-15-57-739
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa fabrycznie nowych, bez ukrytych wad, pochodzących z bieżącej produkcji środków ochrony osobistej wykorzystywanych podczas zwalczania COVID-19.
|
Numer referencyjny |
DKw.2232.13.2020.KB
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
4
|
Okreslenie przedmiotu |
W/w zamówienie zostanie podzielone wg asortymentu na IV części :
I część zamówienia - indywidualne zestawy ochrony biologicznej ( kombinezon ochronny+maseczka ochronna z filtrem FFP3+okulary ochronne + 2 pary ochraniaczy na buty)
II część zamówienia - rękawice jednorazowe (rozmiar s,m,l,xl)
III część zamówienia - maseczki ochronne z filtrem FFP2
IV część zamówienia - fartuchy jednorazowe medyczne ( rozmiar l,xl)
Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji zwiększenia zakupu oferowanego asortymentu z ilości minimalnej określonej dla każdej z części zamówienia i stanowiącej zamówienie podstawowe, do ilości nie większej niż maksymalne ilości określone przez Zamawiającego dla każdej części zamówienia ( zamówienie realizowane
w ramach opcji). Zasady i tryb zastosowania prawa opcji Zamawiający opisał w Specyfikacji Istotnych warunków zamówienia.
Część zamówienia
Przedmiot zamówienia
j.m.
Ilość jaką wykonawca zrealizuje
w ramach zamówienia podstawowego
Ilość maksymalna jaką wykonawca może zrealizować
w ramach prawa opcji
Część I
indywidualne zestawy ochrony biologicznej
kpl.
składający się z :
1 szt. kombinezonu ochronnego,
1szt. maseczki ochronnej z filtrem FFP3,
1 pary okularów ochronnych,
2 par ochraniaczy na obuwie
100 w tym :
20 kpl. z kombinezonem w rozm.L
80 kpl. z kombinezonem w rozm. XL
50 w tym :
10 kpl. z kombinezonem w rozm. L
40 kpl. Z kombinezonem w rozm. XL
Część II
rękawice jednorazowe
opakowanie
x 100 szt.
2700 w tym :
135 op. w rozm. S
270 op. w rozm. M
675 op. w rozm. L
1620 op. w rozm. XL
1300 w tym :
65 op. w rozm. S
130 op. w rozm. M
325 op. w rozm. L
780 op. w rozm. XL
Część III
maseczki ochronne z filtrem FFP2
szt.
3000
1500
Część IV
fartuchy jednorazowe medyczne
szt.
1000 w rozm. uniwersalnym lub :
200 szt. w rozm. L
800 szt. w rozm. XL
500 w rozm. uniwersalnym lub :
100 szt. w rozm. L
400 szt. w rozmiarze XL
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia stanowi załącznik nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i dotyczy on zarówno części podstawowej zamówienia, jak i zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji. Dostarczenie przedmiotu umowy w zakresie podstawowym i w zakresie prawa opcji nastąpi do dnia 30.11.2020 r. Szczegółowy termin dostaw z zakresu podstawowego i z zakresu prawa opcji zostanie każdorazowo ustalony między stronami telefonicznie i nastąpi w dniach roboczych dla Zamawiającego, w godzinach od 7.30 do 15.30.
Asortyment objęty zamówieniem dostarczony będzie do siedziby Zamawiającego tj. Aresztu Śledczego w Łodzi,
ul. Smutna 21, 91-729 Łodzi własnym transportem Wykonawcy, w sposób umożliwiający jego sprawdzenie pod względem ilościowym i jakościowym, co potwierdzone zostanie protokołem odbioru, którego wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
W przypadku, gdy Zamawiający stwierdzi, że dostarczone produkty są niezgodne z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ lub są uszkodzone, Wykonawca odbierze przedmiot zamówienia i dostarczy na własny koszt przedmiot wolny od wad, zgodny z opisem przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić wymianę wadliwych produktów na produkty wolne od wad lub w przypadku żądania ze strony Zamawiającego, skorygować różnice ilościowe w terminie nie dłuższym niż 96 godzin licząc od momentu otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego od Zamawiającego na własny koszt i własnym transportem.
Dostarczany towar winien być oznakowany, opisany oraz przechowywany zgodnie z OPZ (załączniki nr 5 do SIWZ).
Wykonawca wraz z dostawą jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu dokumenty w postaci dowodu dostawy.
Płatność będzie uregulowana przelewem na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy, w terminie 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wypełnionej faktury wraz z protokołem odbioru podpisanym bez uwag przez osoby upoważnione przez każdą ze stron.
Za dzień zapłaty uznaje się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
18143000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2020-11-30T00:00:00+01:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje min. pięć dostaw środków ochrony osobistej wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane.
Do wykazu dostaw Wykonawca załączy dowody - referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych
w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590).
|
Zakresie warunkow udzialu |
1)Wykaz min. pięciu dostaw środków ochrony osobistej wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane dostawy .
2)Do wykazu Wykonawca załączy dowody - referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;
w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego www.zp.sw.gov.pl informacji z otwarcia ofert, każdy Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
UWAGA! Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej proszę nie składać wraz
z ofertą.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy tekst |
wzór umowy stanowi załącznik nr 8 do SIWZ
|
IV 4 4 data |
2020-10-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji zwiększenia zakupu
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
indywidualne zestawy ochrony biologicznej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18143000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część I
indywidualne zestawy ochrony biologicznej
kpl.
składający się z :
1 szt. kombinezonu ochronnego,
1szt. maseczki ochronnej z filtrem FFP3,
1 pary okularów ochronnych,
2 par ochraniaczy na obuwie
100 w tym :
20 kpl. z kombinezonem w rozm.L
80 kpl. z kombinezonem w rozm. XL
50 w tym :
10 kpl. z kombinezonem
w rozm. L
40 kpl. z kombinezonem
w rozm. XL
Pojedynczy zestaw ochrony biologicznej przeznaczony jest do jednorazowego użytku i stanowi komplet składający się z :
1 sztuki kombinezonu ochronnego
1 sztuki maseczki ochronnej z filtrem FFP3
1 pary okularów ochronnych
dwóch par ochraniaczy na obuwie
Zamawiający wymaga, aby poszczególne elementy wchodzące w skład zestawu zapakowane były w jedno opakowanie zbiorcze ( np. torba pcv, karton ), w sposób uniemożliwiający jego przypadkowe zdekompletowanie czy uszkodzenie.
Parametry szczegółowe
kombinezon ochronny powinien spełniać wymagania :
zgodność z normami:
PN-EN 14126:2005 - Odzież ochronna – Wymagania i metody badań dla odzieży chroniącej przed czynnikami infekcyjnymi (lub odpowiednio EN 14126:2003 EN 14126:2003/AC:2004)
deklaracja zgodności na zgodność z wymaganiami rozporządzenia UE 2016/425 według co najmniej wyszczególnionych warunków:
-odporność na przenikanie skażonej cieczy pod wpływem ciśnienia hydrostatycznego - klasa 4 lub wyższa,
- minimalna wytrzymałość na rozdzieranie i na przekłucie wg EN 14325:2018 (klasa 1),
- co najmniej typ 4 wg klasyfikacji zgodnie z EN 14605: 2005+A1:2009 lub typ 6 wg EN 13034:2005+A1:2009,
- rękawy wykończone elastyczną taśmą zabezpieczającą,
- zamek błyskawiczny kryty listwą
- wykonany z materiału barierowego
- pakowany w indywidualne opakowanie
oznakowanie CE
Dopuszcza się, aby odzież ochronna spełniała wymagania jednego z następujących dokumentów:
ISO 22609:2004 (norma międzynarodowa), JIS T 8122:2015 (Japonia), ANSI/AAMI PB70:2012 (USA), ASTM F2407 - 06(2013)e1 (USA), NFPA 1999 (2018) (USA), GB 19082-2009 (Chiny).
Zamawiający będzie wymagał w/w asortymentu w rozmiarze L,XL.
maska ochronna z filtrem FFP3 powinna spełniać wymagania :
zgodność z normami:
PN-EN 140:2001/Ap1:2003 - Sprzęt ochrony układu oddechowego – Półmaski i ćwierćmaski – Wymagania, badanie, znakowanie ( lub odpowiednio EN 140:1998 EN 140:1998/AC:1999);
PN-EN 149+A1:2010 - Sprzęt ochrony układu oddechowego – Półmaski filtrujące do ochrony przed cząstkami – Wymagania, badanie, znakowanie ( lub odpowiednio EN 149:2001+A1:2009)
powinna zapewniać zgodność z wymaganiami zasadniczymi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/425 dot. środków ochrony indywidualnej, w tym co najmniej jednej z wymienionych norm lub regulacji: EN 149:2001+A1:2009 (UE) lub normy NIOSH-42 CFR 84 (USA) lub GB2626-2006 (Chiny) lub AS/NZ 1716:2012 (Australia) lub JMHLW – 2000 (Japonia) lub NOM-116-2009 (Meksyk) lub ABNT/NBR 13698:2011 (Brazylia) lub KMOEL-2017-64 (Korea) w zakresie:
1) skuteczności filtracji cząstek szkodliwych nie mniej niż 99 % ,
2) oporu oddychania – nie więcej niż 300 Pa,
3) zawartości CO2 w powietrzu wdychanym – jeżeli dotyczy – mniejsza niż 1% obj.
Półmaska filtrująca powinna osłaniać usta, nos i brodę użytkownika. Powinna być wykonana
z układu włóknin filtracyjnych i osłonowych trudnopalnych. Nosowa część czaszy półmaski powinna być odpowiednio wyprofilowana lub posiadać zacisk nosowy. Taśmy nagłowia lub na uszy wykonane z gumy pasmanteryjnej lub lateksowej lub innego materiału tekstylnego. Półmaska filtrująca powinna być oznakowana zgodnie z wymaganiami normy stanowiącej podstawę wykazania jej właściwości ochronnych (np. w EN numer normy, nazwa półmaski, klasa ochrony, dane producenta).
oznakowanie CE
Okulary ochronne powinny spełniać wymagania :
zgodność z normami:
PN-EN 167:2005 - Ochrona indywidualna oczu -- Optyczne metody badań (lub odpowiednio EN 167:2001);
PN-EN 168:2005 - Ochrona indywidualna oczu -- Nieoptyczne metody badań (lub odpowiednio EN 168:2001)
wymagania zasadnicze Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/425 dot. środków ochrony indywidualnej, w tym co najmniej jednej z wymienionych norm: EN 166: 2001 (UE) lub ANSI/ISEA Z87.1: 2015 (USA) lub CSA Z94.3-2015 (Kanada) lub AS/NZS 13371.1: 2010 (Australia) lub GB/T14866: 2006 (Chiny) lub JSA-JIS T 8147: 2016 (Japonia) w zakresie:
- wymiarów minimalnego pokrycia chronionego obszaru ocznego,
- współczynnika przepuszczania świata – nie mniej niż 74,4 %.
Okulary ochronne powinny być wyposażone w osłonki boczne oraz osłonę od strony czoła użytkownika, osłaniając oczy wraz z ich najbliższym otoczeniem.
Okulary ochronne powinny być wykonane z materiałów niepalnych.
oznakowanie CE
Ochraniacze na obuwie powinny spełniać wymagania:
Ochraniacze niskie powinny posiadać cholewkę, kończącą się ściągaczem z elastycznej gumki.
- wykonane z włókniny o gramaturze nie mniejszej niż 30g
- jednorazowe
- niejałowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
rekawice jednorazowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część II
rękawice jednorazowe
opakowanie
x 100 szt.
2700 w tym :
135 op. w rozm. S
270 op. w rozm. M
675 op. w rozm. L
1620 op. w rozm. XL
1300 w tym :
65 op. w rozm. S
130 op. w rozm. M
325 op. w rozm. L
780 op. w rozm. XL
Parametry szczegółowe
zgodność z normami:
PN-EN 455-1:2004 - Rękawice medyczne do jednorazowego użytku -- Część 1: Wymagania i badania na nieobecność dziur (lub odpowiednio EN 455 – 1 : 2000);
PN-EN 455-2+A2:2013-06 - Rękawice medyczne jednorazowego użytku -- Część 2: Wymagania i badania dotyczące właściwości fizycznych (lub odpowiednio EN 455-2:2009+A2:2013);
PN-EN 455-3:2007 - Rękawice medyczne jednorazowego użytku -- Część 3: Wymagania i badania w ocenie biologicznej (lub odpowiednio EN 455-3:2006)
PN-EN 455-4:2010 - Rękawice medyczne do jednorazowego użytku -- Część 4: Wymagania i badania dotyczące wyznaczania okresu trwałości (lub odpowiednio EN 455-4:2009)
deklaracja zgodności na zgodność z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2016 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. poz. 211) albo deklaracja zgodności z wymaganiami dyrektywy 93/42/EWG, albo deklaracja zgodności z wymaganiami rozporządzenia (UE) 2017/745
oznakowanie znakiem CE
Dla rękawic ochronnych konieczne jest spełnienie normy PN-EN ISO 374-2:2020-03 Rękawice chroniące przed niebezpiecznymi substancjami chemicznymi i mikroorganizmami – Część 2: Wyznaczanie odporności na przesiąkanie albo PN-EN ISO 374-1:2017-01, która jest zharmonizowana z rozporządzeniem 2016/425. Wymagana jest także deklaracja zgodności na spełnienie wymagań zasadniczych rozporządzenia UE 2016/425
Dopuszcza się, aby rękawice ochronne spełniały wymagania co najmniej jednej
z następujących norm: ASTM F1671/F1671M-13 (USA) lub ABNT NBR ISO 374-5:2018-01-16 (Ameryka Południowa) lub GB 28881-2012 (Chiny) lub AS/NZS 2161.10.1:2005 (Australia i Nowa Zelandia) lub GOST 12.4.278:2014 (Rosja) lub JIS L 1902:2015 (Japonia).
- jednorazowe
- nitrylowe
- bezpudrowe
- niejałowe
- pakowane po 100 sztuk
- kolor biały, niebieski, fioletowy, czarny
Zamawiający będzie wymagał w/w asortymentu w rozmiarze S,M,L,XL.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
maseczki ochronne z filtrem FFP2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18143000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
maseczki ochronne z filtrem FFP2
szt.
3000
1500
Parametry szczegółowe
zgodność z normami:
PN-EN 140:2001/Ap1:2003 - Sprzęt ochrony układu oddechowego – Półmaski i ćwierćmaski – Wymagania, badanie, znakowanie ( lub odpowiednio EN 140:1998 EN 140:1998/AC:1999);
PN-EN 149+A1:2010 - Sprzęt ochrony układu oddechowego – Półmaski filtrujące do ochrony przed cząstkami – Wymagania, badanie, znakowanie ( lub odpowiednio EN 149:2001+A1:2009)
powinna zapewniać zgodność z wymaganiami zasadniczymi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/425 dot. środków ochrony indywidualnej, w tym co najmniej jednej z wymienionych norm lub regulacji: EN 149:2001+A1:2009 (UE) lub normy NIOSH-42 CFR 84 (USA) lub GB2626-2006 (Chiny) lub AS/NZ 1716:2012 (Australia) lub JMHLW – 2000 (Japonia) lub NOM-116-2009 (Meksyk) lub ABNT/NBR 13698:2011 (Brazylia) lub KMOEL-2017-64 (Korea) w zakresie:
- skuteczności filtracji cząstek szkodliwych nie mniej niż 94 % ,
- oporu oddychania – nie więcej niż 300 Pa,
- zawartości CO2 w powietrzu wdychanym – jeżeli dotyczy – mniejsza niż 1% obj.
Półmaska filtrująca powinna osłaniać usta, nos i brodę użytkownika. Powinna być wykonana
z układu włóknin filtracyjnych i osłonowych trudnopalnych. Nosowa część czaszy półmaski powinna być odpowiednio wyprofilowana lub posiadać zacisk nosowy. Taśmy nagłowia lub na uszy wykonane z gumy pasmanteryjnej lub lateksowej lub innego materiału tekstylnego. Półmaska filtrująca powinna być oznakowana zgodnie z wymaganiami normy stanowiącej podstawę wykazania jej właściwości ochronnych (np. w EN numer normy, nazwa półmaski, klasa ochrony, dane producenta).
oznakowanie CE
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
fartuchy jednorazowe medyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18143000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część IV
fartuchy jednorazowe medyczne
szt.
1000 w rozm. uniwersalnym lub :
200 szt. w rozm. L
800 szt. w rozm. XL
500 w rozm. uniwersalnym lub :
100 szt. w rozm. L
400 szt. w rozmiarze XL
Parametry szczegółowe
- jednorazowy
- niejałowy
- wykonany z włókniny medycznej posiadającej certyfikat STANDARD 100 OEKO-TEX, o gramaturze nie mniejszej niż 40 g
- wiązany z tyłu na troki, mankiety wykończone ściągaczem lub gumką
Zamawiający będzie wymagał w/w asortymentu w rozmiarze L,XL lub w rozmiarze uniwersalnym, jeśli producent nie posiada szczegółowej rozmiarówki.
|
| |