Dostawa fabrycznie nowych, bez ukrytych wad, pochodzących z bieżącej produkcji środków ochrony osobistej wykorzystywanych podczas zwalczania COVID-19.

Data publikacji 2020-10-02
Data zakończenia 2020-10-12 00:00:00
Instytucja Areszt Śledczy w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Akcesoria ochronne,
  • Rękawice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 592524-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 181430003, 184243000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

W/w zamówienie zostanie podzielone wg asortymentu na IV części :

I część zamówienia - indywidualne zestawy ochrony biologicznej ( kombinezon ochronny+maseczka ochronna z filtrem FFP3+okulary ochronne + 2 pary ochraniaczy na buty)
II część zamówienia - rękawice jednorazowe (rozmiar s,m,l,xl)
III część zamówienia - maseczki ochronne z filtrem FFP2
IV część zamówienia - fartuchy jednorazowe medyczne ( rozmiar l,xl)
Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji zwiększenia zakupu oferowanego asortymentu z ilości minimalnej określonej dla każdej z części zamówienia i stanowiącej zamówienie podstawowe, do ilości nie większej niż maksymalne ilości określone przez Zamawiającego dla każdej części zamówienia ( zamówienie realizowane
w ramach opcji). Zasady i tryb zastosowania prawa opcji Zamawiający opisał w Specyfikacji Istotnych warunków zamówienia.

Część zamówienia
Przedmiot zamówienia
j.m.
Ilość jaką wykonawca zrealizuje
w ramach zamówienia podstawowego
Ilość maksymalna jaką wykonawca może zrealizować
w ramach prawa opcji
Część I
indywidualne zestawy ochrony biologicznej

kpl.
składający się z :
1 szt. kombinezonu ochronnego,
1szt. maseczki ochronnej z filtrem FFP3,
1 pary okularów ochronnych,
2 par ochraniaczy na obuwie


100 w tym :
20 kpl. z kombinezonem w rozm.L
80 kpl. z kombinezonem w rozm. XL

50 w tym :
10 kpl. z kombinezonem w rozm. L
40 kpl. Z kombinezonem w rozm. XL
Część II
rękawice jednorazowe
opakowanie
x 100 szt.
2700 w tym :

135 op. w rozm. S
270 op. w rozm. M
675 op. w rozm. L
1620 op. w rozm. XL
1300 w tym :

65 op. w rozm. S
130 op. w rozm. M
325 op. w rozm. L
780 op. w rozm. XL
Część III
maseczki ochronne z filtrem FFP2
szt.
3000
1500
Część IV
fartuchy jednorazowe medyczne
szt.
1000 w rozm. uniwersalnym lub :
200 szt. w rozm. L
800 szt. w rozm. XL
500 w rozm. uniwersalnym lub :
100 szt. w rozm. L
400 szt. w rozmiarze XL
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia stanowi załącznik nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i dotyczy on zarówno części podstawowej zamówienia, jak i zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji. Dostarczenie przedmiotu umowy w zakresie podstawowym i w zakresie prawa opcji nastąpi do dnia 30.11.2020 r. Szczegółowy termin dostaw z zakresu podstawowego i z zakresu prawa opcji zostanie każdorazowo ustalony między stronami telefonicznie i nastąpi w dniach roboczych dla Zamawiającego, w godzinach od 7.30 do 15.30.
Asortyment objęty zamówieniem dostarczony będzie do siedziby Zamawiającego tj. Aresztu Śledczego w Łodzi,
ul. Smutna 21, 91-729 Łodzi własnym transportem Wykonawcy, w sposób umożliwiający jego sprawdzenie pod względem ilościowym i jakościowym, co potwierdzone zostanie protokołem odbioru, którego wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
W przypadku, gdy Zamawiający stwierdzi, że dostarczone produkty są niezgodne z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ lub są uszkodzone, Wykonawca odbierze przedmiot zamówienia i dostarczy na własny koszt przedmiot wolny od wad, zgodny z opisem przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić wymianę wadliwych produktów na produkty wolne od wad lub w przypadku żądania ze strony Zamawiającego, skorygować różnice ilościowe w terminie nie dłuższym niż 96 godzin licząc od momentu otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego od Zamawiającego na własny koszt i własnym transportem.
Dostarczany towar winien być oznakowany, opisany oraz przechowywany zgodnie z OPZ (załączniki nr 5 do SIWZ).
Wykonawca wraz z dostawą jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu dokumenty w postaci dowodu dostawy.
Płatność będzie uregulowana przelewem na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy, w terminie 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wypełnionej faktury wraz z protokołem odbioru podpisanym bez uwag przez osoby upoważnione przez każdą ze stron.
Za dzień zapłaty uznaje się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 57c3706e-edbd-43c4-9202-9275db592ab0
Biuletyn 592524-N-2020
Zamawiajacy nazwa Areszt Śledczy w Łodzi
Regon 59040900000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Smutna
Zamawiajacy adres numer domu 21
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 91-729
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon (42) 675 00 00
Zamawiajacy fax (42) 675 03 55
Zamawiajacy email zp_as_lodz@sw.gov.pl
Adres strony url www.zp.sw.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Areszt Śledczy w Łodzi ul. Smutna 21 91-729 Łódź REGON 000530409 NIP 726-15-57-739
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zp.sw.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Areszt Śledczy w Łodzi ul. Smutna 21 91-729 Łódź REGON 000530409 NIP 726-15-57-739
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa fabrycznie nowych, bez ukrytych wad, pochodzących z bieżącej produkcji środków ochrony osobistej wykorzystywanych podczas zwalczania COVID-19.
Numer referencyjny DKw.2232.13.2020.KB
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu W/w zamówienie zostanie podzielone wg asortymentu na IV części : I część zamówienia - indywidualne zestawy ochrony biologicznej ( kombinezon ochronny+maseczka ochronna z filtrem FFP3+okulary ochronne + 2 pary ochraniaczy na buty) II część zamówienia - rękawice jednorazowe (rozmiar s,m,l,xl) III część zamówienia - maseczki ochronne z filtrem FFP2 IV część zamówienia - fartuchy jednorazowe medyczne ( rozmiar l,xl) Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji zwiększenia zakupu oferowanego asortymentu z ilości minimalnej określonej dla każdej z części zamówienia i stanowiącej zamówienie podstawowe, do ilości nie większej niż maksymalne ilości określone przez Zamawiającego dla każdej części zamówienia ( zamówienie realizowane w ramach opcji). Zasady i tryb zastosowania prawa opcji Zamawiający opisał w Specyfikacji Istotnych warunków zamówienia. Część zamówienia Przedmiot zamówienia j.m. Ilość jaką wykonawca zrealizuje w ramach zamówienia podstawowego Ilość maksymalna jaką wykonawca może zrealizować w ramach prawa opcji Część I indywidualne zestawy ochrony biologicznej kpl. składający się z : 1 szt. kombinezonu ochronnego, 1szt. maseczki ochronnej z filtrem FFP3, 1 pary okularów ochronnych, 2 par ochraniaczy na obuwie 100 w tym : 20 kpl. z kombinezonem w rozm.L 80 kpl. z kombinezonem w rozm. XL 50 w tym : 10 kpl. z kombinezonem w rozm. L 40 kpl. Z kombinezonem w rozm. XL Część II rękawice jednorazowe opakowanie x 100 szt. 2700 w tym : 135 op. w rozm. S 270 op. w rozm. M 675 op. w rozm. L 1620 op. w rozm. XL 1300 w tym : 65 op. w rozm. S 130 op. w rozm. M 325 op. w rozm. L 780 op. w rozm. XL Część III maseczki ochronne z filtrem FFP2 szt. 3000 1500 Część IV fartuchy jednorazowe medyczne szt. 1000 w rozm. uniwersalnym lub : 200 szt. w rozm. L 800 szt. w rozm. XL 500 w rozm. uniwersalnym lub : 100 szt. w rozm. L 400 szt. w rozmiarze XL Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia stanowi załącznik nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i dotyczy on zarówno części podstawowej zamówienia, jak i zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji. Dostarczenie przedmiotu umowy w zakresie podstawowym i w zakresie prawa opcji nastąpi do dnia 30.11.2020 r. Szczegółowy termin dostaw z zakresu podstawowego i z zakresu prawa opcji zostanie każdorazowo ustalony między stronami telefonicznie i nastąpi w dniach roboczych dla Zamawiającego, w godzinach od 7.30 do 15.30. Asortyment objęty zamówieniem dostarczony będzie do siedziby Zamawiającego tj. Aresztu Śledczego w Łodzi, ul. Smutna 21, 91-729 Łodzi własnym transportem Wykonawcy, w sposób umożliwiający jego sprawdzenie pod względem ilościowym i jakościowym, co potwierdzone zostanie protokołem odbioru, którego wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku, gdy Zamawiający stwierdzi, że dostarczone produkty są niezgodne z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ lub są uszkodzone, Wykonawca odbierze przedmiot zamówienia i dostarczy na własny koszt przedmiot wolny od wad, zgodny z opisem przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić wymianę wadliwych produktów na produkty wolne od wad lub w przypadku żądania ze strony Zamawiającego, skorygować różnice ilościowe w terminie nie dłuższym niż 96 godzin licząc od momentu otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego od Zamawiającego na własny koszt i własnym transportem. Dostarczany towar winien być oznakowany, opisany oraz przechowywany zgodnie z OPZ (załączniki nr 5 do SIWZ). Wykonawca wraz z dostawą jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu dokumenty w postaci dowodu dostawy. Płatność będzie uregulowana przelewem na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy, w terminie 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wypełnionej faktury wraz z protokołem odbioru podpisanym bez uwag przez osoby upoważnione przez każdą ze stron. Za dzień zapłaty uznaje się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 18143000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2020-11-30T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje min. pięć dostaw środków ochrony osobistej wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane. Do wykazu dostaw Wykonawca załączy dowody - referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590).
Zakresie warunkow udzialu 1)Wykaz min. pięciu dostaw środków ochrony osobistej wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane dostawy . 2)Do wykazu Wykonawca załączy dowody - referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego www.zp.sw.gov.pl informacji z otwarcia ofert, każdy Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. UWAGA! Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej proszę nie składać wraz z ofertą.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy tekst wzór umowy stanowi załącznik nr 8 do SIWZ
IV 4 4 data 2020-10-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji zwiększenia zakupu

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa indywidualne zestawy ochrony biologicznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18143000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część I indywidualne zestawy ochrony biologicznej kpl. składający się z : 1 szt. kombinezonu ochronnego, 1szt. maseczki ochronnej z filtrem FFP3, 1 pary okularów ochronnych, 2 par ochraniaczy na obuwie 100 w tym : 20 kpl. z kombinezonem w rozm.L 80 kpl. z kombinezonem w rozm. XL 50 w tym : 10 kpl. z kombinezonem w rozm. L 40 kpl. z kombinezonem w rozm. XL Pojedynczy zestaw ochrony biologicznej przeznaczony jest do jednorazowego użytku i stanowi komplet składający się z : 1 sztuki kombinezonu ochronnego 1 sztuki maseczki ochronnej z filtrem FFP3 1 pary okularów ochronnych dwóch par ochraniaczy na obuwie Zamawiający wymaga, aby poszczególne elementy wchodzące w skład zestawu zapakowane były w jedno opakowanie zbiorcze ( np. torba pcv, karton ), w sposób uniemożliwiający jego przypadkowe zdekompletowanie czy uszkodzenie. Parametry szczegółowe kombinezon ochronny powinien spełniać wymagania : zgodność z normami: PN-EN 14126:2005 - Odzież ochronna – Wymagania i metody badań dla odzieży chroniącej przed czynnikami infekcyjnymi (lub odpowiednio EN 14126:2003 EN 14126:2003/AC:2004) deklaracja zgodności na zgodność z wymaganiami rozporządzenia UE 2016/425 według co najmniej wyszczególnionych warunków: -odporność na przenikanie skażonej cieczy pod wpływem ciśnienia hydrostatycznego - klasa 4 lub wyższa, - minimalna wytrzymałość na rozdzieranie i na przekłucie wg EN 14325:2018 (klasa 1), - co najmniej typ 4 wg klasyfikacji zgodnie z EN 14605: 2005+A1:2009 lub typ 6 wg EN 13034:2005+A1:2009, - rękawy wykończone elastyczną taśmą zabezpieczającą, - zamek błyskawiczny kryty listwą - wykonany z materiału barierowego - pakowany w indywidualne opakowanie oznakowanie CE  Dopuszcza się, aby odzież ochronna spełniała wymagania jednego z następujących dokumentów: ISO 22609:2004 (norma międzynarodowa), JIS T 8122:2015 (Japonia), ANSI/AAMI PB70:2012 (USA), ASTM F2407 - 06(2013)e1 (USA), NFPA 1999 (2018) (USA), GB 19082-2009 (Chiny). Zamawiający będzie wymagał w/w asortymentu w rozmiarze L,XL. maska ochronna z filtrem FFP3 powinna spełniać wymagania : zgodność z normami: PN-EN 140:2001/Ap1:2003 - Sprzęt ochrony układu oddechowego – Półmaski i ćwierćmaski – Wymagania, badanie, znakowanie ( lub odpowiednio EN 140:1998 EN 140:1998/AC:1999); PN-EN 149+A1:2010 - Sprzęt ochrony układu oddechowego – Półmaski filtrujące do ochrony przed cząstkami – Wymagania, badanie, znakowanie ( lub odpowiednio EN 149:2001+A1:2009) powinna zapewniać zgodność z wymaganiami zasadniczymi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/425 dot. środków ochrony indywidualnej, w tym co najmniej jednej z wymienionych norm lub regulacji: EN 149:2001+A1:2009 (UE) lub normy NIOSH-42 CFR 84 (USA) lub GB2626-2006 (Chiny) lub AS/NZ 1716:2012 (Australia) lub JMHLW – 2000 (Japonia) lub NOM-116-2009 (Meksyk) lub ABNT/NBR 13698:2011 (Brazylia) lub KMOEL-2017-64 (Korea) w zakresie: 1) skuteczności filtracji cząstek szkodliwych nie mniej niż 99 % , 2) oporu oddychania – nie więcej niż 300 Pa, 3) zawartości CO2 w powietrzu wdychanym – jeżeli dotyczy – mniejsza niż 1% obj. Półmaska filtrująca powinna osłaniać usta, nos i brodę użytkownika. Powinna być wykonana z układu włóknin filtracyjnych i osłonowych trudnopalnych. Nosowa część czaszy półmaski powinna być odpowiednio wyprofilowana lub posiadać zacisk nosowy. Taśmy nagłowia lub na uszy wykonane z gumy pasmanteryjnej lub lateksowej lub innego materiału tekstylnego. Półmaska filtrująca powinna być oznakowana zgodnie z wymaganiami normy stanowiącej podstawę wykazania jej właściwości ochronnych (np. w EN numer normy, nazwa półmaski, klasa ochrony, dane producenta). oznakowanie CE  Okulary ochronne powinny spełniać wymagania : zgodność z normami: PN-EN 167:2005 - Ochrona indywidualna oczu -- Optyczne metody badań (lub odpowiednio EN 167:2001); PN-EN 168:2005 - Ochrona indywidualna oczu -- Nieoptyczne metody badań (lub odpowiednio EN 168:2001) wymagania zasadnicze Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/425 dot. środków ochrony indywidualnej, w tym co najmniej jednej z wymienionych norm: EN 166: 2001 (UE) lub ANSI/ISEA Z87.1: 2015 (USA) lub CSA Z94.3-2015 (Kanada) lub AS/NZS 13371.1: 2010 (Australia) lub GB/T14866: 2006 (Chiny) lub JSA-JIS T 8147: 2016 (Japonia) w zakresie: - wymiarów minimalnego pokrycia chronionego obszaru ocznego, - współczynnika przepuszczania świata – nie mniej niż 74,4 %. Okulary ochronne powinny być wyposażone w osłonki boczne oraz osłonę od strony czoła użytkownika, osłaniając oczy wraz z ich najbliższym otoczeniem. Okulary ochronne powinny być wykonane z materiałów niepalnych. oznakowanie CE  Ochraniacze na obuwie powinny spełniać wymagania: Ochraniacze niskie powinny posiadać cholewkę, kończącą się ściągaczem z elastycznej gumki. - wykonane z włókniny o gramaturze nie mniejszej niż 30g - jednorazowe - niejałowe
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa rekawice jednorazowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część II rękawice jednorazowe opakowanie x 100 szt. 2700 w tym : 135 op. w rozm. S 270 op. w rozm. M 675 op. w rozm. L 1620 op. w rozm. XL 1300 w tym : 65 op. w rozm. S 130 op. w rozm. M 325 op. w rozm. L 780 op. w rozm. XL Parametry szczegółowe zgodność z normami: PN-EN 455-1:2004 - Rękawice medyczne do jednorazowego użytku -- Część 1: Wymagania i badania na nieobecność dziur (lub odpowiednio EN 455 – 1 : 2000); PN-EN 455-2+A2:2013-06 - Rękawice medyczne jednorazowego użytku -- Część 2: Wymagania i badania dotyczące właściwości fizycznych (lub odpowiednio EN 455-2:2009+A2:2013); PN-EN 455-3:2007 - Rękawice medyczne jednorazowego użytku -- Część 3: Wymagania i badania w ocenie biologicznej (lub odpowiednio EN 455-3:2006) PN-EN 455-4:2010 - Rękawice medyczne do jednorazowego użytku -- Część 4: Wymagania i badania dotyczące wyznaczania okresu trwałości (lub odpowiednio EN 455-4:2009) deklaracja zgodności  na zgodność z wymaganiami  Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2016 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. poz. 211) albo deklaracja zgodności z wymaganiami dyrektywy 93/42/EWG,  albo deklaracja zgodności z wymaganiami rozporządzenia (UE) 2017/745 oznakowanie znakiem CE Dla rękawic ochronnych konieczne jest spełnienie normy PN-EN ISO 374-2:2020-03 Rękawice chroniące przed niebezpiecznymi substancjami chemicznymi i mikroorganizmami – Część 2: Wyznaczanie odporności na przesiąkanie albo PN-EN ISO 374-1:2017-01, która jest zharmonizowana z rozporządzeniem 2016/425. Wymagana jest także deklaracja zgodności na spełnienie wymagań zasadniczych rozporządzenia UE 2016/425 Dopuszcza się, aby rękawice ochronne spełniały wymagania co najmniej jednej z następujących norm: ASTM F1671/F1671M-13 (USA) lub ABNT NBR ISO 374-5:2018-01-16 (Ameryka Południowa) lub GB 28881-2012 (Chiny) lub AS/NZS 2161.10.1:2005 (Australia i Nowa Zelandia) lub GOST 12.4.278:2014 (Rosja) lub JIS L 1902:2015 (Japonia). - jednorazowe - nitrylowe - bezpudrowe - niejałowe - pakowane po 100 sztuk - kolor biały, niebieski, fioletowy, czarny Zamawiający będzie wymagał w/w asortymentu w rozmiarze S,M,L,XL.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa maseczki ochronne z filtrem FFP2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18143000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis maseczki ochronne z filtrem FFP2 szt. 3000 1500 Parametry szczegółowe zgodność z normami: PN-EN 140:2001/Ap1:2003 - Sprzęt ochrony układu oddechowego – Półmaski i ćwierćmaski – Wymagania, badanie, znakowanie ( lub odpowiednio EN 140:1998 EN 140:1998/AC:1999); PN-EN 149+A1:2010 - Sprzęt ochrony układu oddechowego – Półmaski filtrujące do ochrony przed cząstkami – Wymagania, badanie, znakowanie ( lub odpowiednio EN 149:2001+A1:2009) powinna zapewniać zgodność z wymaganiami zasadniczymi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/425 dot. środków ochrony indywidualnej, w tym co najmniej jednej z wymienionych norm lub regulacji: EN 149:2001+A1:2009 (UE) lub normy NIOSH-42 CFR 84 (USA) lub GB2626-2006 (Chiny) lub AS/NZ 1716:2012 (Australia) lub JMHLW – 2000 (Japonia) lub NOM-116-2009 (Meksyk) lub ABNT/NBR 13698:2011 (Brazylia) lub KMOEL-2017-64 (Korea) w zakresie: - skuteczności filtracji cząstek szkodliwych nie mniej niż 94 % , - oporu oddychania – nie więcej niż 300 Pa, - zawartości CO2 w powietrzu wdychanym – jeżeli dotyczy – mniejsza niż 1% obj. Półmaska filtrująca powinna osłaniać usta, nos i brodę użytkownika. Powinna być wykonana z układu włóknin filtracyjnych i osłonowych trudnopalnych. Nosowa część czaszy półmaski powinna być odpowiednio wyprofilowana lub posiadać zacisk nosowy. Taśmy nagłowia lub na uszy wykonane z gumy pasmanteryjnej lub lateksowej lub innego materiału tekstylnego. Półmaska filtrująca powinna być oznakowana zgodnie z wymaganiami normy stanowiącej podstawę wykazania jej właściwości ochronnych (np. w EN numer normy, nazwa półmaski, klasa ochrony, dane producenta). oznakowanie CE 
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa fartuchy jednorazowe medyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18143000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część IV fartuchy jednorazowe medyczne szt. 1000 w rozm. uniwersalnym lub : 200 szt. w rozm. L 800 szt. w rozm. XL 500 w rozm. uniwersalnym lub : 100 szt. w rozm. L 400 szt. w rozmiarze XL Parametry szczegółowe - jednorazowy - niejałowy - wykonany z włókniny medycznej posiadającej certyfikat STANDARD 100 OEKO-TEX, o gramaturze nie mniejszej niż 40 g - wiązany z tyłu na troki, mankiety wykończone ściągaczem lub gumką Zamawiający będzie wymagał w/w asortymentu w rozmiarze L,XL lub w rozmiarze uniwersalnym, jeśli producent nie posiada szczegółowej rozmiarówki.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin reklamacji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)