GuidZP400 |
e0cc6dd8-ffd7-45e2-b894-ad9d02cc7e02
|
Biuletyn |
759186-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Urząd Miejski
|
Regon |
52693700000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Poznańska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
33
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Nowy Tomyśl
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
64-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
61 4426600, 4426641
|
Zamawiajacy fax |
614 422 754
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@nowytomysl.pl
|
Adres strony url |
www.bip.nowytomysl.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.nowytomysl.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.nowytomysl.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego, w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r.- prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem kuriera, posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski Nowy Tomyśl, ul. Poznańska 33, 64-300 Nowy Tomyśl - Biuro Obsługi Mieszkańca- wejście główne od strony ul. Poznańskiej 33
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Kompleksowa obsługa informatyczna Urzędu Miejskiego w Nowym Tomyślu”
|
Numer referencyjny |
ZP.271.36.2020
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
4.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej obsługi informatycznej Urzędu
Miejskiego w Nowym Tomyślu.
4.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – zawiera Załącznik Nr 6 do SIWZ – Opis Przedmiotu
Zamówienia oraz projekt umowy stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ.
Przedmiot zamówienia nazywany jest w dalszej treści IDW „przedmiotem zamówienia”.
4.3. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub
podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji
zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §
1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r., poz.1320 ze zm.).
4.3.1. Wymagania w zakresie zatrudnienia:
a) Zatrudnienie osób wykonujących czynności określone w pkt 4.3.1. c) na podstawie umowy o pracę;
b) Okres wymaganego zatrudnienia: czas realizacji przedmiotu zamówienia, tj. od 01-01-2021 do 31-12-2021.
c) Rodzaj czynności wykonywanych przez osoby zatrudnione na umowę o prace:
- obsługa informatyczna Urzędu Miejskiego w Nowym Tomyślu w zakresie szczegółowo określonym w załączniku nr 6 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia.
Wymóg nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie w
jakim będą wykonywać osobiście usługę na rzecz Wykonawcy.
4.3.2. Sposób dokumentowania zatrudnienia:
a) wykaz pracowników zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, który stanowił będzie załącznik do umowy zawartej na podstawie dokonanego przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu,
b) oświadczenie osób, o których mowa w pkt 4.3.1 ppkt a), że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, przez cały okres realizacji zmówienia przedstawiane przez Wykonawcę w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy na podstawie dokonanego przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu.
4.3.3. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp:
Zamawiający na każdym etapie realizacji przedmiotu zamówienia będzie uprawniony do kontroli oraz żądania od Wykonawcy lub podwykonawcy przedstawienia dowodów zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 4.3.1 ppkt a) na podstawie umów o pracę. Wykonawca na każde pisemne wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie do przedstawienia w terminie przez niego wskazanym dowodów zatrudnienia ww. osób, w szczególności: odpowiednio zanonimizowanych kopii umów o pracę, potwierdzenia odprowadzenia składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne lub innych określonych przez Zamawiającego dokumentów.
4.3.4. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia: Nieprzedstawienie przez Wykonawcę dokumentów o których mowa w ppkt 4.3.2 lub 4.3.3 będzie równoznaczne z niespełnieniem przez wykonawcę wymagań w zakresie zatrudnienia. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia: zostały szczegółowo w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
4.3.5. W przypadku rozwiązania stosunku o pracę przed upływem okresu określonego w ppkt 4.3.1. pkt b) Wykonawca zobowiązany będzie do zatrudnienia innej osoby, z zachowaniem wszystkich wymagań określonych w pkt 4.
4.4. Podwykonawstwo
1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom.
2) W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w Ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
3) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia
4) Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca, o ile są
już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w roboty budowlane. Wykonawca zawiadamia zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych.
5) Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy.
6) Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.
7) Przepisy pkt 5 i 6 stosuje się wobec dalszych podwykonawców.
8) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
72000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
-
|
Okres w miesiacach |
12
|
Data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
-
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
-
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1. zdolności technicznej:
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca, wykaże, że wykonał / jest w trakcie wykonywania , należycie jedną usługę polegającą na świadczeniu usług informatycznych dla podmiotów w zakresie co najmniej 50 stanowisk komputerowych w okresie co najmniej dziesięciomiesięcznym (10) , wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie.
2. zdolności zawodowej:
W celu spełnienia powyższego warunku, Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że
dysponuje co najmniej dwoma osobami tj. zapewni dwóch informatyków pełniących czynności obsługi informatycznej na stałe od godz. 7.30 do godz. 15.30 od wtorku do piątku, w poniedziałki od godz. 08.00 do godz. 16.00, 5 dni w tygodniu, do wyłącznej dyspozycji Zamawiającego:
- min. jedną osobą pełniącą funkcję kierownika posiadającą doświadczenie w zakresie
administrowania systemu informatycznego oraz kierowania pracami obsługi technicznej o
wartości minimum 100.000,00 zł brutto przez okres min. 10 miesięcy.
- min. jedną osobą, która posiada wiedzę i co najmniej 10 miesięczne doświadczenie w
zakresie:
a) konfiguracji i administrowania relacyjnymi bazami danych,
b) administrowania serwerami,
c) administrowania środowiskiem wirtualnym,
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
-
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku
podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym
mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani
nie ogłoszono upadłości. 3. Dokument, o którym mowa w pkt 2 powinien być wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której
dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je
dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo
osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć,
złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem
samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce
zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienie pkt 3 stosuje się. 5.
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć
wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym
wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – Załącznik nr 3 do SIWZ
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. wykaz usług, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu
wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami
- Załącznik nr 4 do SIWZ; 2. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia
publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub
kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a
także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania
tymi osobami - Załącznik nr 5 do SIWZ;
|
Zakresie kryteriow selekcji |
-
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
-
|
Inne dokumenty niewymienione |
: 1. wypełniony załącznik nr 1 do SIWZ "Formularz oferty" oraz
oświadczenia wymagane postanowieniami punktu 8.1 IDW; 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania
wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa
o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (oryginał lub kopia
potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza). Pełnomocnik może być ustanowiony do
reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia
umowy. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z
oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z
ofertą, o ile uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z dokumentu
rejestrowego załączonego do oferty.
|
Wadium |
-
|
Przewiduje udzielenie zaliczek |
-
|
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe |
-
|
Znaczenie warunkow wykonawcow |
-
|
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona |
-
|
Elementy aukcji elektronicznej |
-
|
Informaje udostepnione wykonawcom |
-
|
Informaje przebiegu aukcji |
-
|
Warunki do licytacji |
-
|
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego |
-
|
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja |
-
|
Warunki zamkniecia aukcji |
-
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 3 1 minimalne wymagania |
-
|
IV 3 1 etapy negocjacji |
-
|
IV 3 1 dodatkowe informacje |
-
|
IV 3 2 opis potrzeb |
-
|
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod |
-
|
IV 3 2 wstepny harmonogram |
-
|
IV 3 2 EtapyDialogu |
-
|
IV 3 2 DodatkoweInformacje |
-
|
IV 3 3 ElementyOpisu |
-
|
IV 3 3 DodatkoweInfo |
-
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1 Wszystkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej. Zgodnie z art. 144
ust. 1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w
stosunku do treści oferty w przypadku: a. zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w
zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; b. zmian treści o charakterze
informacyjno – instrukcyjnym, niezbędnych dla sprawnej realizacji przedmiotu zamówienia, z
zastrzeżeniem ust. 3. c. poprawienie oczywistej omyłki pisarskiej lub rachunkowej, d. konieczności
wprowadzenia zmian wskutek zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie kwota VAT
oraz wynagrodzenie brutto. 2. Nie stanowi zmiany umowy: 1) zmiana adresów Wykonawcy i
Zamawiającego, 2) zmiana adresów do korespondencji, o których mowa w ust. 7, 3) zmiana osób
reprezentujących Wykonawcę i Zamawiającego, 4) utrata mocy lub zmiana aktów prawnych
przywołanych w treści umowy. W każdym takim przypadku Wykonawca ma obowiązek stosowania się
do obowiązujących w danym czasie aktów prawa. 3. Zmiany wskazane w ust. 3 pkt 1 - 3 dokonywane
są w drodze jednostronnego pisemnego oświadczenia danej Strony i wywołują skutek od dnia
doręczenia go drugiej Stronie
|
IV 4 4 data |
2020-12-08T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
08:15
|
IV 6 2 Powody |
-
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego:
Urząd Miejski w Nowym Tomyślu
Adres: 64-300 Nowy Tomyśl,
ul. Poznańska 33
Sala Narad, pokój 26, w dniu 08-12-2020r. o godzinie 08.30
2. Otwarcie ofert jest jawne.
3. Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieści na stronie www.bip.nowytomysl.pl informacje dotyczące:
a) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
b) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie;
c) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.
4. W przypadku złożenia Zamawiającemu przez Wykonawcę oferty po terminie składania ofert, Zamawiający niezwłocznie zwróci ofertę Wykonawcy.
5. Postanowienia dotyczące przetwarzania danych osobowych:
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4.05.2016), zwanego dalej RODO, informujemy, że:
1.) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Nowego Tomyśla z siedzibą w Nowym Tomyślu przy ul. Poznańskiej 33, 64-300 Nowy Tomyśl, tel. 61 44 26 610, email: urzad@nowytomysl.pl .
2.) W sprawach związanych z danymi osobowymi można kontaktować się z Inspektorem ochrony danych w Urzędzie Miejskim w Nowym Tomyślu pod adresem email: j.kimstacz@nowytomysl.pl lub pod numerem telefonu: 61 44 26 650.
3.) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, bądź wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO.
4.) W związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym powyżej, Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych, którymi mogą być
a) podmioty upoważnione do odbioru Pani/Pana danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa;
b) podmioty, które przetwarzają Pani/Pana dane osobowe w imieniu Administratora na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzające).
5.) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
6.) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji wskazanego powyżej celu przetwarzania, w tym również obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa.
7.) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, jakim jest w szczególności:
a)przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
b)zawarcie i realizacja umowy z wyłonionym w niniejszym postępowaniu Wykonawcą,
c) dokonanie rozliczenia i płatności związanych z realizacja umowy,
d)przeprowadzenie ewentualnych postępowań kontrolnych i/lub audytu przez uprawnione podmioty.
8.) W związku z przetwarzaniem przez Administratora danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo: dostępu do treści danych, do sprostowania danych, do usunięcia danych, do ograniczenia przetwarzania danych, do przenoszenia danych, do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, przy czym realizacja tych praw musi być zgodna z przepisami prawa, na podstawie których odbywa się przetwarzanie danych oraz RODO, a także z zasadami wynikającymi z ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U z 2020r. poz. 256), czy archiwizacji.
9.) Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
10.) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest:
a) warunkiem prowadzenia sprawy w Urzędzie Miejskim w Nowym Tomyślu i wynika z przepisów prawa;
b) dobrowolne, jednak niezbędne do załatwienia sprawy w Urzędzie Miejskim w Nowym Tomyślu.
11.) Pani/Pana dane nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.
1) Wykonawca, składając ofertę, wyraża zgodę na przetwarzanie przez Zamawiającego,
uczestników postępowania oraz inne uprawnione podmioty danych osobowych
w rozumieniu ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018r. zawartych w
ofercie oraz w załącznikach do niej.
2) Zamawiający informuje, że dane osobowe, o których mowa w ppkt 1) przetwarzane
są w celu wypełnienia prawnie usprawiedliwionego celu, jakim jest w szczególności:
a) Przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego znak sprawy – ZP.271.36.2020 – „Kompleksowa obsługa informatyczna Urzędu Miejskiego w Nowym Tomyślu”
b) Zawarcie i realizacja umowy z wyłonionym w niniejszym postępowaniu Wykonawcą,
c) Dokonanie rozliczenia i płatności związanych z realizacją umowy,
d) Przeprowadzenie ewentualnych postępowań kontrolnych i/lub audytu przez uprawnione
podmioty.
|