GuidZP400 |
52784dca-3e73-40f5-a1cd-7204a612d079
|
Biuletyn |
760400-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej we Wrocławiu
|
Regon |
93000026000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Strzegomska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
6
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
53-611
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
071 7822300, 7822397
|
Zamawiajacy fax |
717 822 405
|
Zamawiajacy email |
marta.juraszek@mops.wroclaw.pl
|
Adres strony url |
http://bip.mops.wroclaw.pl/?app=przetargi / www.mops.wroclaw.pl/przetargi
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.mops.wroclaw.pl/?app=przetargi / www.mops.wroclaw.pl/przetargi
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.mops.wroclaw.pl/?app=przetargi / www.mops.wroclaw.pl/przetargi
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wymagane jest złożenie oferty w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Miejski Ośrodek Pomoc y Społecznej 53 - 611 Wrocław ul. Strzegomska 6 parter, pok. 9 - parter – KANCELARIA
|
Nazwa nadana zamowieniu |
dostawy żywności na potrzeby jednostek oraz komórek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej we Wrocławiu - z podziałem na zadania.
|
Numer referencyjny |
DZOB.281.26.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są dostawy żywności na potrzeby jednostek oraz komórek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej we Wrocławiu - z podziałem na zadania. Zamawiający podzielił zamówienie na 10 zadań tj.: Zadanie nr 1. Dostawy warzyw i owoców, Zadanie nr 2. Dostawy jaj, Zadanie nr 3. Dostawy wyrobów piekarskich i cukierniczych. Zadanie nr 4. Dostawy tłuszczów, Zadanie nr 5. Dostawy mięsa czerwonego i wędlin, Zadanie nr 6. Dostawy drobiu, Zadanie nr 7. Dostawy ryb, Zadanie nr 8. Dostawy różnych artykułów spożywczych (m.in. produkty suche, kwaszone i konserwowe, soki, dżemy, przyprawy, sosy i półprodukty, kawa, herbata, kakao) Zadanie nr 9. Dostawy nabiału. Zadanie nr 10. Dostawy mrożonek. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych (10 zadań) na wybrane przez Wykonawcę zadanie/zadania. Za ofertę częściową uważa się ofertę złożoną na pełny asortyment dla danego zadania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 3-3.9. dla zadania 1-10 do SIWZ. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie wg. zapotrzebowania Zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawca przedłoży odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji tj. zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia -zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 4 -do SIWZ. 2) wypełniony formularz oferty -wg wzoru załącznik nr 1 do SIWZ, 3) zestawienie kosztów zadania -załącznik nr 3 i /lub 3.1, i /lub 3.2, i /lub 3.3, i /lub 3.4., i /lub 3.5, i /lub 3.6, i /lub 3.7. i /lub 3.8, i /lub 3.9. do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Umowa może być zmieniona w stosunku do złożonej Oferty na niżej wymienionych warunkach:
1) w stosunku do wartości umowy:
a. w razie zmiany urzędowej stawki podatku VAT – w celu dostosowania do aktualnie obowiązującej stawki – bez zmiany wartości netto produktów objętych zmianą, jednak nie wcześniej niż po dacie rozpoczęcia jej obowiązywania. Zmiana umowy w tym zakresie może być wprowadzona na wniosek Wykonawcy. Jednocześnie Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia Zamawiającemu podstawy prawnej do podwyższenia lub obniżenia cen towarów np. rozporządzenie, obwieszczenie, ustawa lub innej podstawy do zmiany cen – zmiany umowy;
b. zmiana ilości szt. w poszczególnych pozycjach, określonych w zestawieniu kosztów zadania z zastrzeżeniem, że cena jednostkowa i maksymalna kwota umowy nie ulegną zmianie.
2) w zakresie realizacji umowy:
a. zmiany podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy – jeśli dotyczy
b. w przypadku przedłużającej się procedury przetargowej - zmiana terminu rozpoczęcia realizacji umowy/dostaw
c. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
3) inne:
a. w przypadku zmiany sposobu konfekcjonowania towarów objętych umową z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, w przypadku wprowadzenia takiej zmiany przez producenta, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego;
b. w przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem umowy, możliwość dostarczania odpowiedników, o parametrach nie gorszych niż towary objęte umową, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody od Zamawiającego;
|
IV 4 4 data |
2020-12-09T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1. administratorem danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę jest Zamawiający. 2. dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej- iodo@mops.wroclaw.pl, ul. Strzegomska 6, 53-611 Wrocław. 3. przekazane dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 4. odbiorcami przekazanych danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, 5. przekazane dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat lub realizacji i trwałości projektu od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 6. obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących, jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7. w odniesieniu do danych osobowych przekazanych w niniejszym postępowaniu decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. osoba której dane osobowe zostały przekazane w niniejszym postępowaniu posiada: a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących; b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych **; c. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba której dane osobowe zostały przekazane w niniejszym postępowaniu uzna że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO; 9. nie przysługuje osobie której dane osobowe zostały przekazane w niniejszym postępowaniu: a. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania tych danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 1. Dostawy warzyw i owoców
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są dostawy warzyw i owoców na potrzeby jednostek oraz komórek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej we Wrocławiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 3 dla zadania 1 do SIWZ. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zostały określone standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie wg. zapotrzebowania Zamawiającego. Koszty przewozu, zabezpieczenia towaru i ubezpieczenia za czas przewozu ponosi Wykonawca, a Zamawiający zapewni odbiór zamówionego towaru w siedzibie Odbiorcy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 2. Dostawy jaj
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03142500-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są dostawy jaj na potrzeby jednostek oraz komórek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej we Wrocławiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 3.1. dla zadania 2 do SIWZ. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zostały określone standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie wg. zapotrzebowania Zamawiającego. Koszty przewozu, zabezpieczenia towaru i ubezpieczenia za czas przewozu ponosi Wykonawca, a Zamawiający zapewni odbiór zamówionego towaru w siedzibie Odbiorcy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 3. Dostawy wyrobów piekarskich i cukierniczych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15811000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są dostawy wyrobów piekarskich i cukierniczych na potrzeby jednostek oraz komórek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej we Wrocławiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 3.2. dla zadania 2 do SIWZ. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zostały określone standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie wg. zapotrzebowania Zamawiającego. Koszty przewozu, zabezpieczenia towaru i ubezpieczenia za czas przewozu ponosi Wykonawca, a Zamawiający zapewni odbiór zamówionego towaru w siedzibie Odbiorcy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 4. Dostawy tłuszczów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15412000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są dostawy tłuszczów na potrzeby jednostek oraz komórek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej we Wrocławiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 3.3 dla zadania 4 do SIWZ. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zostały określone standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie wg. zapotrzebowania Zamawiającego. Koszty przewozu, zabezpieczenia towaru i ubezpieczenia za czas przewozu ponosi Wykonawca, a Zamawiający zapewni odbiór zamówionego towaru w siedzibie Odbiorcy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 5. Dostawy mięsa czerwonego i wędlin
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15110000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są dostawy mięsa czerwonego i wędlin na potrzeby jednostek oraz komórek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej we Wrocławiu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 3.4 dla zadania 5 do SIWZ. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zostały określone standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie wg. zapotrzebowania Zamawiającego. Koszty przewozu, zabezpieczenia towaru i ubezpieczenia za czas przewozu ponosi Wykonawca, a Zamawiający zapewni odbiór zamówionego towaru w siedzibie Odbiorcy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 6. Dostawy drobiu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15112000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są dostawy drobiu na potrzeby jednostek oraz komórek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej we Wrocławiu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 3.5. dla zadania 6 do SIWZ. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zostały określone standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie wg. zapotrzebowania Zamawiającego. Koszty przewozu, zabezpieczenia towaru i ubezpieczenia za czas przewozu ponosi Wykonawca, a Zamawiający zapewni odbiór zamówionego towaru w siedzibie Odbiorcy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 7. Dostawy ryb
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15220000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są dostawy ryb na potrzeby jednostek oraz komórek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej we Wrocławiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 3.6. dla zadania 7 do SIWZ. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zostały określone standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie wg. zapotrzebowania Zamawiającego. Koszty przewozu, zabezpieczenia towaru i ubezpieczenia za czas przewozu ponosi Wykonawca, a Zamawiający zapewni odbiór zamówionego towaru w siedzibie Odbiorcy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 8. Dostawy różnych artykułów spożywczych (m.in. produkty suche, kwaszone i konserwowe, soki, dżemy, przyprawy, sosy i półprodukty, kawa, herbata, kakao)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są dostawy różnych artykułów spożywczych na potrzeby jednostek oraz komórek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej we Wrocławiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 3.7. dla zadania 8 do SIWZ. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zostały określone standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie wg. zapotrzebowania Zamawiającego. Koszty przewozu, zabezpieczenia towaru i ubezpieczenia za czas przewozu ponosi Wykonawca, a Zamawiający zapewni odbiór zamówionego towaru w siedzibie Odbiorcy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 9. Dostawy nabiału
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są dostawy nabiału na potrzeby jednostek oraz komórek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej we Wrocławiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 3.8. dla zadania 9 do SIWZ. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zostały określone standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie wg. zapotrzebowania Zamawiającego. Koszty przewozu, zabezpieczenia towaru i ubezpieczenia za czas przewozu ponosi Wykonawca, a Zamawiający zapewni odbiór zamówionego towaru w siedzibie Odbiorcy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 10. Dostawy mrożonek.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15896000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia są dostawy mrożonek na potrzeby jednostek oraz komórek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej we Wrocławiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 3.9. dla zadania 10 do SIWZ. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zostały określone standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie wg. zapotrzebowania Zamawiającego. Koszty przewozu, zabezpieczenia towaru i ubezpieczenia za czas przewozu ponosi Wykonawca, a Zamawiający zapewni odbiór zamówionego towaru w siedzibie Odbiorcy.
|
| |