GuidZP400 |
c9bd4fbd-7aa8-4e99-80b0-34d5b033c61e
|
Biuletyn |
760405-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gminne Przedszkole nr 1
|
Regon |
27104860800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Techników
|
Zamawiajacy adres numer domu |
25
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Chełm Śląski
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41-403
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
322 257 696
|
Zamawiajacy fax |
322 257 696
|
Zamawiajacy email |
przedszkole1chelmsl@interia.pl
|
Adres strony url |
www.gp1chelmslaski.szkolnastrona.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Nazwa projektu programu |
Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Gminnego Przedszkola nr 1 w Chełmie Śląskim, ul. Techników 25 w roku 2021
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.gp1chelmslaski.szkolnastrona.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Gminnego Przedszkola nr 1 w Chełmie Śląskim, ul. Techników 25 w roku 2021
|
Numer referencyjny |
GP1.271.5.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Gminnego Przedszkola Nr 1 w Chełmie Śląskim, ul. Techników 25 w roku 2021, w następujących częściach:
Zadanie nr 1 Warzywa, owoce i przetwory
Zadanie nr 2 Produkty ogólnospożywcze
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
do 30% wartości zamówienia podstawowego
|
Data rozpoczecia |
2021-01-02T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2021-06-30T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
1.Certyfikat HACCP lub zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej stwierdzające o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem wdrożonego systemu HACCP (podstawa prawna art. 59 i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia – Dz. U. 2019 poz. 1252). Wymóg ten nie dotyczy rolników (w zakresie produkcji pierwotnej) oraz działalności gospodarczej w zakresie obrotu detalicznego artykułami rolno-spożywczymi (art. 12 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych – Dz. U. 2019 poz. 1038).
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie wykazanie przez Wykonawcę że: dysponuje minimum 1 samochodem przeznaczonym do transportu żywności spełniającym wymogi sanitarne dla danej grupy produktów, na który ma wydaną aktualną pozytywną decyzję Państwowego Inspektora Sanitarnego lub Państwowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.5 pkt. 1 upzp;
|
Zakresie warunkow udzialu |
aktualny Certyfikat HACCP lub zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej stwierdzające o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem wdrożonego systemu HACCP (podstawa prawna art. 59 i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia – Dz. U. 2019 poz. 1252).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.Formularz ofertowy - wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ wraz z dołączonym formularzem cenowym na odpowiednią część zamówienia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a, 1b.
2.Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału i nie podleganiu wykluczeniu w postępowaniu - wzór przedmiotowego oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ
3.Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP (zał. Nr 4 do SIWZ).
4.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
. Strony dopuszczają możliwość zmian umowy w następujących przypadkach:
a) Zmiana Stron umowy zgodnie z art. 144 Pzp.
b). Zmiana osób wskazanych do realizacji umowy
c). Zmiana banków lub numerów kont bankowych Stron, na pisemny wniosek stron.
d). Zmiana lub wprowadzenie podwykonawców, zgodnie z wymogami SIWZ.
3.2. Zmiana w zakresie zmiany terminu:
a). Wystąpienie siły wyższej rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub w części. W razie wystąpienia siły wyższej Strony Umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej – w tym przypadku termin zostanie wydłużony o okres trwania siły wyższej.
3.3. Zmiana w zakresie przedmiotu umowy:
a). W przypadku wystąpienia konieczności ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie przygotowania postępowania.
3.4. Zmiany w zakresie wynagrodzenia w przypadku:
a). Zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług, w takim przypadku wynagrodzenie netto przysługujące Wykonawcy pozostanie bez zmian a podatek VAT zostanie dostosowany do obowiązujących przepisów.
b). W przypadku wystąpienia konieczności ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie przygotowania postępowania.
3.5. Warunki dokonania zmiany umowy:
a). Zmiana musi być inicjowana na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy i być szczegółowo uzasadniona.
b). Zmiana musi być zgodna ze Specyfikacją istotnych warunków zamówienia, umowy.
c). Zmiana nie może naruszać zasady zachowania uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców.
d). Zmiana musi być sporządzona aneksem w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
4. Zawarta umowa będzie jawna i będzie podlegała udostępnianiu na zasadach określonych w przepisach
o dostępie do informacji publicznej (art. 139 ust. 3 ustawy).
5. Złożenie propozycji aneksu nie stanowi zobowiązania dla drugiej strony do jego zawarcia.
|
IV 4 4 data |
2020-12-09T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert)
|