4WOG.1200.2712.131.2020 Dostawa mięsa czerwonego, wędliny z mięsa czerwonego i tłuszczy zwierzęcych w podziale na 2 zadania

Data publikacji 2020-12-09
Data zakończenia 2020-12-17 00:00:00
Instytucja 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Miejscowość Gliwice
Województwo śląskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 764466-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 151000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Kody CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne.

2. Przedmiot i zakres zamówienia: Dostawa mięsa czerwonego, wędliny z mięsa czerwonego i tłuszczy zwierzęcych w podziale na 2 zadania.
Zadanie nr 1 - Dostawa mięsa czerwonego, wędliny z mięsa czerwonego i tłuszczy zwierzęcych do magazynu służby żywnościowej 4 WOG do miasta Gliwice, ul. Andersa 47,
Zadanie nr 2 - Dostawa mięsa czerwonego, wędliny z mięsa czerwonego i tłuszczy zwierzęcych do magazynu służby żywnościowej dla 4 WOG do miasta Bielsko-Biała, ul. Bardowskiego 3.
Wykonawca ma posiadać:
- aktualną decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii
o zatwierdzeniu zakładu do produkcji lub obrotu, określająca rodzaj
i zakres działalności na podstawie ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego,
lub
- aktualną decyzję Powiatowego Inspektora Sanitarnego
o zatwierdzeniu zakładu do wprowadzania do obrotu produktów pochodzenia zwierzęcego, nieobjętego urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, określająca rodzaj i zakres działalności na podstawie ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia,
lub
- aktualne zaświadczenie o objęciu zakładu nadzorem Powiatowego Inspektora Sanitarnego w wymaganym zakresie,
lub
- aktualne zaświadczenie o objęciu zakładu nadzorem Powiatowego Lekarza Weterynarii w wymaganym zakresie.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki:
- załącznik nr 4 – wzór umowy,
- załącznik nr 5 – opis przedmiotu zamówienia,
- załącznik nr 6 – formularz cenowy dla zadania nr 1,
- załącznik nr 7 – formularz cenowy dla zadania nr 2.
stanowiące integralną część SIWZ.

4. Przedmiotem zamówienia jest dostawa.

5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne części zamówienia - zadania. Składana oferta winna obejmować cały zakres rzeczowy i ilościowy części zamówienia - zadania. Liczba części zamówienia-zadań wynosi: 2. Zamawiający przewiduje możliwość złożenia oferty przez jednego Wykonawcę na jedną lub więcej części zamówienia.

6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

7. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6.

8. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności polegające na realizacji przedmiotu zamówienia.

9. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy Pzp określa:
- załącznik nr 4 – wzór umowy,
- załącznik nr 5 – opis przedmiotu zamówienia,
- załącznik nr 6 – formularz cenowy dla zadania nr 1,
- załącznik nr 7 – formularz cenowy dla zadania nr 2.

10. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji w celu zwiększenia zakresu zamówienia po zrealizowaniu zamówienia podstawowego. Zakres zamówienia podstawowego obejmuje formularz cenowy (stosownie do części – zadania załącznik nr 6 i 7 do SIWZ). Wysokość zwiększenia w ramach prawa opcji:
- nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego dla części – zadania nr 1,
- nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego dla części – zadania nr 2.
Zamawiający może skorzystać z prawa opcji do wartości wskazanej powyżej lub skorzystać w części. Zamówienie realizowane w ramach prawa opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Nie skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Zamówienie objęte prawem opcji Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać. Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega również, że ceny jednostkowe wyszczególnione w formularzu cenowym (stosownie do części – zadania) dla zamówienia podstawowego, będą identyczne, jak ceny jednostkowe zamówienia objętego prawem opcji. Dodatkowe szczegóły związane z realizacją zamówienia w ramach prawa opcji zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 niniejszego SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 07d0af24-c064-4b50-b9e0-a518d810e1cb
Biuletyn 764466-N-2020
Zamawiajacy nazwa 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Regon 24076379800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Gen. Andersa
Zamawiajacy adres numer domu 47
Zamawiajacy miejscowosc Gliwice
Zamawiajacy kod pocztowy 44-121
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 261111371,
Zamawiajacy fax 261111232
Zamawiajacy email 4wog.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl,
Adres strony url https://4wog.wp.mil.pl/pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka Wojskowa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://4wog.wp.mil.pl/pl/bip/zamowienia/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://4wog.wp.mil.pl/pl/bip/zamowienia/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r. Prawo Pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy, 44 121- Gliwice, ul. Gen Andersa 47, (kancelaria jawna),budynek nr 7
Nazwa nadana zamowieniu 4WOG.1200.2712.131.2020 Dostawa mięsa czerwonego, wędliny z mięsa czerwonego i tłuszczy zwierzęcych w podziale na 2 zadania
Numer referencyjny 4WOG.1200.2712.131.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Kody CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne. 2. Przedmiot i zakres zamówienia: Dostawa mięsa czerwonego, wędliny z mięsa czerwonego i tłuszczy zwierzęcych w podziale na 2 zadania. Zadanie nr 1 - Dostawa mięsa czerwonego, wędliny z mięsa czerwonego i tłuszczy zwierzęcych do magazynu służby żywnościowej 4 WOG do miasta Gliwice, ul. Andersa 47, Zadanie nr 2 - Dostawa mięsa czerwonego, wędliny z mięsa czerwonego i tłuszczy zwierzęcych do magazynu służby żywnościowej dla 4 WOG do miasta Bielsko-Biała, ul. Bardowskiego 3. Wykonawca ma posiadać: - aktualną decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii o zatwierdzeniu zakładu do produkcji lub obrotu, określająca rodzaj i zakres działalności na podstawie ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego, lub - aktualną decyzję Powiatowego Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu zakładu do wprowadzania do obrotu produktów pochodzenia zwierzęcego, nieobjętego urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, określająca rodzaj i zakres działalności na podstawie ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia, lub - aktualne zaświadczenie o objęciu zakładu nadzorem Powiatowego Inspektora Sanitarnego w wymaganym zakresie, lub - aktualne zaświadczenie o objęciu zakładu nadzorem Powiatowego Lekarza Weterynarii w wymaganym zakresie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: - załącznik nr 4 – wzór umowy, - załącznik nr 5 – opis przedmiotu zamówienia, - załącznik nr 6 – formularz cenowy dla zadania nr 1, - załącznik nr 7 – formularz cenowy dla zadania nr 2. stanowiące integralną część SIWZ. 4. Przedmiotem zamówienia jest dostawa. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne części zamówienia - zadania. Składana oferta winna obejmować cały zakres rzeczowy i ilościowy części zamówienia - zadania. Liczba części zamówienia-zadań wynosi: 2. Zamawiający przewiduje możliwość złożenia oferty przez jednego Wykonawcę na jedną lub więcej części zamówienia. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6. 8. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności polegające na realizacji przedmiotu zamówienia. 9. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy Pzp określa: - załącznik nr 4 – wzór umowy, - załącznik nr 5 – opis przedmiotu zamówienia, - załącznik nr 6 – formularz cenowy dla zadania nr 1, - załącznik nr 7 – formularz cenowy dla zadania nr 2. 10. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji w celu zwiększenia zakresu zamówienia po zrealizowaniu zamówienia podstawowego. Zakres zamówienia podstawowego obejmuje formularz cenowy (stosownie do części – zadania załącznik nr 6 i 7 do SIWZ). Wysokość zwiększenia w ramach prawa opcji: - nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego dla części – zadania nr 1, - nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego dla części – zadania nr 2. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji do wartości wskazanej powyżej lub skorzystać w części. Zamówienie realizowane w ramach prawa opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Nie skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Zamówienie objęte prawem opcji Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać. Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega również, że ceny jednostkowe wyszczególnione w formularzu cenowym (stosownie do części – zadania) dla zamówienia podstawowego, będą identyczne, jak ceny jednostkowe zamówienia objętego prawem opcji. Dodatkowe szczegóły związane z realizacją zamówienia w ramach prawa opcji zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 niniejszego SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia od dnia 01.01.2021 r. do dnia 31.12.2021 r.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione A. Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ; 2. Oświadczenia wymagane na podstawie art. 25a ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, aktualne na dzień składania ofert, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie . 3. Pełnomocnictwo, w przypadku podpisania dokumentów, o których mowa w rozdziale VI SIWZ przez osoby(ę) niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym Wykonawcy, z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą chyba, że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. Pełnomocnictwo musi być załączone w formie oryginału wystawionego przez osoby wymienione we właściwym rejestrze lub kserokopii poświadczonej notarialnie. Pełnomocnictwo dla podmiotów występujących wspólnie musi być wystawione przez wszystkich wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. i przedstawione zgodnie z zapisami powyżej dotyczącymi formy pełnomocnictwa jednego podmiotu. 4. Formularz cenowy, wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 6 i 7 do SIWZ (stosownie do części – zadania). Wykonawca w formularzu cenowym musi podać wszystkie wymagane dane, w tym cenę dla każdej pozycji asortymentowej. Formularz cenowy musi być podpisany przez wykonawcę lub pełnomocnika. Brak podania wymaganych danych, załączenie niepodpisanego formularza cenowego lub nie załączenie formularza cenowego będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 5. Oświadczenie Wykonawcy, że posiada: - aktualną decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii o zatwierdzeniu zakładu do produkcji lub obrotu, określająca rodzaj i zakres działalności na podstawie ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego, lub - aktualną decyzję Powiatowego Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu zakładu do wprowadzania do obrotu produktów pochodzenia zwierzęcego, nieobjętego urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, określająca rodzaj i zakres działalności na podstawie ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia, lub - aktualne zaświadczenie o objęciu zakładu nadzorem Powiatowego Inspektora Sanitarnego w wymaganym zakresie, lub - aktualne zaświadczenie o objęciu zakładu nadzorem Powiatowego Lekarza Weterynarii w wymaganym zakresie. złożone na formularzu ofertowym lub na odrębnym dokumencie. 6. Oświadczenie, że wszystkie dostawy artykułów żywnościowych będą odpowiadać warunkom jakościowym, zgodnym z obowiązującymi Polskimi Normami lub równoważnymi, prawem żywnościowym oraz z obowiązującymi zasadami GMP/GHP i systemu HACCP lub równoważnym. 7. Oświadczenie, że samochody dostawcze niezbędne do realizacji zamówienia są dopuszczone do przewozu żywności przez uprawniony do tego podmiot, a realizacja dostaw odbywać się będzie zgodnie z wymaganiami sanitarnymi. 8. Oświadczenie Wykonawcy, że wykona zamówienie zgodnie z wymogami i warunkami Zamawiającego określonymi w SIWZ oraz we wzorze umowy i akceptuje je, oraz nie wnosi uwag, w przypadku wybrania oferty zobowiązuje się do zawarcia umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego tj. 4 WOG w Gliwicach złożone na formularzu ofertowym lub na odrębnym dokumencie. 9. Oświadczenie Wykonawcy, że wykona zamówienie w terminie wskazanym w SIWZ oraz oświadcza, że przyjmuje warunki płatności zgodne z zapisami SIWZ, złożone na formularzu ofertowym lub na odrębnym dokumencie. 10. Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowana cena została obliczona zgodnie z rozdziałem XII SIWZ i zawiera wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, złożone na formularzu ofertowym lub na odrębnym dokumencie. 11. Oświadczenie, że Wykonawca zdobył konieczne informacje niezbędne do właściwego przygotowania oferty złożone na formularzu ofertowym lub na odrębnym dokumencie. 12. Oświadczenie, że Wykonawca uważa się związany ofertą na czas wskazany w rozdziale IX SIWZ, złożone na formularzu ofertowym lub na odrębnym dokumencie. 13. Oświadczenie, że Wykonawca nie zastosował ceny dumpingowej i oferta nie stanowi czynu nieuczciwej konkurencji zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz 5-17 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, złożone na formularzu ofertowym lub na odrębnym dokumencie. 14. Oświadczenie, że wypełnione zostały obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu, złożone na formularzu ofertowym lub na odrębnym dokumencie. 15. Oświadczenie Wykonawcy czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Wykonawca wskaże część jaką będzie realizował przy jego/ich udziale wraz z podaniem firm podwykonawców, którzy będą realizować ten zakres, złożone na formularzu ofertowym lub na odrębnym dokumencie. 16. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności do sektora małych i średnich przedsiębiorstw złożone na formularzu ofertowym lub na odrębnym dokumencie. 17. Oświadczenie, że oferta i wszystkie oświadczenia składane są ze świadomością odpowiedzialności karnej z art. 297 § 1 K.K., złożone na formularzu ofertowym lub na odrębnym dokumencie. B. Dokumenty które, każdy Wykonawca musi złożyć po otwarciu oferty. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 dni od zamieszczenia w BIP Zamawiającego pod adresem: https://4wog.wp.mil.pl/pl/bip/zamowienia/ informacji z otwarcia ofert do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp (zgodnie ze wzorem załącznika nr 3 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia. Każdy z członków konsorcjum lub podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie przedkłada stosowne oświadczenie. C. Na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie aktualnych na dzień złożenia, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, tj: - nie dotyczy. D. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, każdy z podmiotów występujących wspólnie np. konsorcjum musi przedłożyć w ofercie lub na wezwanie Zamawiającego dokumenty określone w rozdziale VI lit. A pkt 2 i rozdziale VI lit. B SIWZ pozostałe dokumenty wymienione w rozdziale VI lit. A mogą przedstawić łącznie. E. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. F. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. G. Zamawiający żąda aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu złożył oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VI. litera A ust. 2 niniejszej SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z zapisami SIWZ.
IV 4 4 data 2020-12-17T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: a. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: • 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy, 44-121 Gliwice, ul. Gen. Andersa 47, tel. 261 111 238 • Urząd Zamówień Publicznych z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 17A, b. pełniący obowiązki inspektorem ochrony danych osobowych w 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy jest Pan Krzysztof Hawrylak, kontakt: 261111238 514 519 700 *; c. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, nr sprawy: 4WOG.1200.2712.131.2020 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; d. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”; e. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; f. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; g. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; h. posiada Pani/Pan: • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. • Na podstawie art. 11 ust. 6a ustawy Pzp W przypadku danych osobowych zamieszczonych w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa o którym mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679 (RODO), są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego. • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Z zastrzeżeniem, że prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. • zgodnie z art. 8 ust. 5 ustawy Pzp tj. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej „rozporządzeniem 2016/679”, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale VI, do upływu terminu do ich wniesienia. • W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu; • Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu; • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. i. nie przysługuje Pani/Panu: • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa mięsa czerwonego, wędliny z mięsa czerwonego i tłuszczy zwierzęcych do magazynu służby żywnościowej 4 WOG do miasta Gliwice, ul. Andersa 47
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa mięsa czerwonego, wędliny z mięsa czerwonego i tłuszczy zwierzęcych do magazynu służby żywnościowej 4 WOG do miasta Gliwice, ul. Andersa 47 zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, formularzem cenowym i wzorem umowy.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa mięsa czerwonego, wędliny z mięsa czerwonego i tłuszczy zwierzęcych do magazynu służby żywnościowej dla 4 WOG do miasta Bielsko-Biała, ul. Bardowskiego 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia dla zadania nr 2 od dnia 01.01.2021 r. do dnia 31.12.2021 r.
Zalacznik krotki opis Dostawa mięsa czerwonego, wędliny z mięsa czerwonego i tłuszczy zwierzęcych do magazynu służby żywnościowej dla 4 WOG do miasta Bielsko-Biała, ul. Bardowskiego 3, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, formularzem cenowym i wzorem umowy.
  

Criterion

Kryteria Cena brutto
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)