Zakup wyposażenia i doposażenia pracowni oraz warsztatów szkolnych

Data publikacji 2020-12-15
Data zakończenia 2020-12-23 00:00:00
Instytucja Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Gnieźnie
Miejscowość Gniezno
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 767241-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia i doposażenia pracowni oraz warsztatów szkolnych w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Gnieźnie. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia i doposażenia pracowni oraz warsztatów szkolnych w CKZiU szczegółowo opisanych w specyfikacji wyposażenia (załącznik nr 1 do SIWZ).
Zamawiający informuje, że zamówienie na Pracownie budowlaną oraz Pracownie energetyki odnawialnej (znak sprawy: CKZiU.272.1.2020) było już przedmiotem zamówienia ogłaszanego w dniu 05.11.2020 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (specyfikacja zamawianego sprzętu, narzędzi) znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. a) w przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostałyby znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie gorszym niż wskazany w opisie przedmiotu zamówienia; b) Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów technicznych, użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być takie same lub lepsze w stosunku do parametrów wskazanych przez Zamawiającego, w takim przypadku Wykonawcy mogą zaproponować rozwiązania równoważne o lepszych parametrach; c) w sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym; d) w przypadku, gdy Zamawiający w opisie technicznym wskazuje dopuszczalny zakres tolerancji lub zakres wymaganych parametrów technicznych – parametry oferowanego urządzenia winny mieścić się we wskazanych przez Zamawiającego zakresach. 2. Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Gnieźnie – jednostka organizacyjna Powiatu Gnieźnieńskiego realizując projekt WRPO nr RPWP.08.03.01-30-0027/18 „Zawodowy sukces – nowa jakość w zawodzie” przeprowadza niniejsze zamówienie. Celem projektu jest podniesienie jakości zajęć z przedmiotów zawodowych oraz umożliwienie realizacji podstaw programowych w warunkach zbliżonych do rzeczywistego środowiska pracy zawodowej poprzez doposażenie pracowni przedmiotów zawodowych w nowoczesny sprzęt i materiały dydaktyczne. Zakup wyposażenia do pracowni zawodowych umożliwi utworzenie nowoczesnych pracowni umożliwiających realizację przedmiotów zawodowych i praktyk nauki zawodu oraz przeprowadzenie egzaminów zawodowych potwierdzających kwalifikacje zawodowe. 3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć i przekazać do użytkowania sprzęty/ narzędzia opisane w załączniku nr 1 do SIWZ w wyznaczonym terminie do CKZiU, zgodnie ze swoją ofertą w wyznaczonym terminie oraz zapewnić montaż, uruchomienie, szkolenie jak i uzyskać odpowiednie atesty, rejestracja we właściwym terenowo Oddziale Urzędu Dozoru Technicznego (w przypadku wózka widłowego), jeżeli wymagają tego przepisy prawa. 4. Przedmiot umowy musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi na dzień odbioru końcowego przepisami. 5. Niewypełnienie kolumny 4 i 6 oraz wypełnienie jej zapisami typu "zgodne z SIWZ" czy "jak wymagał Zamawiający" itp. (załącznik nr 2 do SIWZ - formularz ofertowy) skutkować będzie odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp Dodatkowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia. 1. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w PLN. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. 2. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi na podstawie faktury płatnej w terminie do 30 dni od dnia udokumentowanego wpływu faktury wraz z ostatecznym bezusterkowym protokołem zdawczo-odbiorczym, do Sekretariatu CKZiU w Gnieźnie, ul. Juliusza Słowackiego 45/47, 62-200 Gniezno. 3. Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 24 miesiące, liczone od dnia odbioru. Gwarancją objęty jest cały przedmiot zamówienia, i tak: część I zamówienia - Spawalnia z wyjątkiem: - rękawic spawalniczych (poz. 8 Opisu przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ), - fartuch spawalniczy – skóra licowa (poz.9 Opisu przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ),- zestaw instrukcji BHP (poz.11 Opisu przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ), - zestaw tablic BHP (poz.12 Opisu przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ), gdzie Zamawiający nie wymaga gwarancji. część II zamówienia – Wózek jezdniowy. 4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wypadkową, a także za zniszczenia spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia. 5. Odbioru sprzętu będzie dokonywał dyrektor CKZiU w Gnieźnie. Wykonanie przedmiotu umowy potwierdzone będzie protokołami zdawczo-odbiorczymi podpisanymi przez Dyrektora CKZiU w Gnieźnie. 6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f2e36b0f-1eab-47af-8627-f19968577151
Biuletyn 767241-N-2020
Zamawiajacy nazwa Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Gnieźnie
Regon 384091947
Zamawiajacy adres ulica Słowackiego
Zamawiajacy adres numer domu 45/47
Zamawiajacy miejscowosc Gniezno
Zamawiajacy kod pocztowy 62-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 061 4265341
Zamawiajacy email finanse@ckp.gniezno.pl
Adres strony url www.ckziu-gniezno.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zawodowy sukces - nowa jakość w zawodzie
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia www.ckziu-gniezno.pl
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wyposażenia i doposażenia pracowni oraz warsztatów szkolnych
Numer referencyjny CKZiU.272.3.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia i doposażenia pracowni oraz warsztatów szkolnych w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Gnieźnie. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia i doposażenia pracowni oraz warsztatów szkolnych w CKZiU szczegółowo opisanych w specyfikacji wyposażenia (załącznik nr 1 do SIWZ). Zamawiający informuje, że zamówienie na Pracownie budowlaną oraz Pracownie energetyki odnawialnej (znak sprawy: CKZiU.272.1.2020) było już przedmiotem zamówienia ogłaszanego w dniu 05.11.2020 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (specyfikacja zamawianego sprzętu, narzędzi) znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. a) w przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostałyby znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie gorszym niż wskazany w opisie przedmiotu zamówienia; b) Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów technicznych, użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być takie same lub lepsze w stosunku do parametrów wskazanych przez Zamawiającego, w takim przypadku Wykonawcy mogą zaproponować rozwiązania równoważne o lepszych parametrach; c) w sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym; d) w przypadku, gdy Zamawiający w opisie technicznym wskazuje dopuszczalny zakres tolerancji lub zakres wymaganych parametrów technicznych – parametry oferowanego urządzenia winny mieścić się we wskazanych przez Zamawiającego zakresach. 2. Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Gnieźnie – jednostka organizacyjna Powiatu Gnieźnieńskiego realizując projekt WRPO nr RPWP.08.03.01-30-0027/18 „Zawodowy sukces – nowa jakość w zawodzie” przeprowadza niniejsze zamówienie. Celem projektu jest podniesienie jakości zajęć z przedmiotów zawodowych oraz umożliwienie realizacji podstaw programowych w warunkach zbliżonych do rzeczywistego środowiska pracy zawodowej poprzez doposażenie pracowni przedmiotów zawodowych w nowoczesny sprzęt i materiały dydaktyczne. Zakup wyposażenia do pracowni zawodowych umożliwi utworzenie nowoczesnych pracowni umożliwiających realizację przedmiotów zawodowych i praktyk nauki zawodu oraz przeprowadzenie egzaminów zawodowych potwierdzających kwalifikacje zawodowe. 3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć i przekazać do użytkowania sprzęty/ narzędzia opisane w załączniku nr 1 do SIWZ w wyznaczonym terminie do CKZiU, zgodnie ze swoją ofertą w wyznaczonym terminie oraz zapewnić montaż, uruchomienie, szkolenie jak i uzyskać odpowiednie atesty, rejestracja we właściwym terenowo Oddziale Urzędu Dozoru Technicznego (w przypadku wózka widłowego), jeżeli wymagają tego przepisy prawa. 4. Przedmiot umowy musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi na dzień odbioru końcowego przepisami. 5. Niewypełnienie kolumny 4 i 6 oraz wypełnienie jej zapisami typu "zgodne z SIWZ" czy "jak wymagał Zamawiający" itp. (załącznik nr 2 do SIWZ - formularz ofertowy) skutkować będzie odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp Dodatkowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia. 1. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w PLN. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. 2. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi na podstawie faktury płatnej w terminie do 30 dni od dnia udokumentowanego wpływu faktury wraz z ostatecznym bezusterkowym protokołem zdawczo-odbiorczym, do Sekretariatu CKZiU w Gnieźnie, ul. Juliusza Słowackiego 45/47, 62-200 Gniezno. 3. Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 24 miesiące, liczone od dnia odbioru. Gwarancją objęty jest cały przedmiot zamówienia, i tak: część I zamówienia - Spawalnia z wyjątkiem: - rękawic spawalniczych (poz. 8 Opisu przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ), - fartuch spawalniczy – skóra licowa (poz.9 Opisu przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ),- zestaw instrukcji BHP (poz.11 Opisu przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ), - zestaw tablic BHP (poz.12 Opisu przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ), gdzie Zamawiający nie wymaga gwarancji. część II zamówienia – Wózek jezdniowy. 4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wypadkową, a także za zniszczenia spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia. 5. Odbioru sprzętu będzie dokonywał dyrektor CKZiU w Gnieźnie. Wykonanie przedmiotu umowy potwierdzone będzie protokołami zdawczo-odbiorczymi podpisanymi przez Dyrektora CKZiU w Gnieźnie. 6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Części zamówienia Część I Spawalnia Część II Wózek jezdniowy
Okreslenie warunkow Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, co najmniej jedno zamówienie - dostawę wyposażenia/doposażenia do pracowni/warsztatów szkolnych dla poszczególnych części oddzielnie (minimalna wartość netto): Części zamówienia: Część I Spawalnia Wartość dostawy 3 000,00 zł Część II Wózek jezdniowy Wartość dostawy 20 000,00 zł SUMA (łączna kwota) 23 000,00 zł z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania/wykonywania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów, określających, czy dostawa/dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykonawca składający ofertę na całość zamówienia powinien złożyć dokumenty potwierdzające wykonanie/wykonywanie dostaw na łączną kwotę z uwzględnieniem poszczególnych składowych kwot wyszczególnionych w powyżej. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Informacje dodatkowe: Ocena spełniania w/w warunku będzie dokonywana metodą: spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie potwierdzającym brak podstaw do wykluczenia wykonawcy w zakresie określonym w pkt. 5.2. SIWZ (załącznik nr 5 do SIWZ), W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców odrębnie tworzących konsorcjum. Wykonawca powołujący się na zasoby innych podmiotów, celem wykazania braku podstaw do wykluczenia tych podmiotów, dodatkowo zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w załączniku nr 3 i 4 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu Aktualne na dzień składania ofert spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawcę w zakresie określonym w pkt. 5.3. SIWZ(załącznik nr 4 do SIWZ). Wykaz dostaw potwierdzających, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał zamówienie na dostawy, w zakresie spełnienia warunku zdolności technicznej i zawodowej określonej w pkt. 5.3.1. ppkt 3) niniejszej SIWZ oraz załączeniem dowodów, określających, czy dostawy zostały zrealizowane w sposób należyty. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Dowodami, o których mowa w niniejszym punkcie, są: 1) referencje, lub 2) inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, 3) jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
Inne dokumenty niewymienione Zgodnie z art. 25a ust. 6 ustawy Pzp, „w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt. 6.1.3. składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma wstępnie potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia”; Zgodnie z art. 25a ust. 3 ustawy Pzp „Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu (…) 2) zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu (…)”. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów (o których mowa w art. 22a ustawy Pzp), musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokumentów podmiotu trzeciego w celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnienia, w zakresie, w jakim wykonawca polega na zasobach innego podmiotu. a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innych podmiotów, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje dostawę, których wskazane zdolności dotyczą. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innymi wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia Z treści dokumentu (zobowiązania) – wzór załącznik nr 7 do SIWZ (jeżeli dotyczy), musi jednoznacznie wynikać: stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwości zmian postanowień umowy w stosunku do treści złożonej oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących sytuacjach: 1. Zmiana terminu wykonania umowy: a) będącej następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego. b) w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, którym Wykonawca nie mógł zapobiec mimo zachowania należytej staranności, termin dostawy może ulec przedłużeniu, o ile Zamawiający wyrazi na to zgodę w formie przewidzianej w par. 10 ust. 1 umowy, wyznaczając dodatkowy termin dostawy. Wyznaczenie dodatkowego terminu nie może w żadnym przypadku spowodować podwyższenia ceny. c) wystąpienia okoliczności siły wyższej, jako zdarzenia niezależnego od żadnej ze stron, które nastąpiło po wejściu w życie umowy, a którego strony nie były w stanie przewidzieć w momencie zawierania i którego zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie niniejszej umowy zgodnie z jej treścią. Strona powołująca się na okoliczności siły wyższej jest zobowiązana do niezwłocznego pisemnego powiadomienia drugiej strony, a następnie udokumentowania zaistnienia tego stanu, termin wykonania przedmiotu umowy może wówczas zostać przedłużony o czas trwania okoliczności. 2. Inne zmiany: a) w sytuacji, gdy urządzenia/sprzęty określone w specyfikacji, a następnie w umowie, przestały być produkowane/zostały wycofane ze sprzedaży i są niedostępne albo zostały uznane przez producenta za przestarzałe lub nieobjęte wsparciem technicznym, co będzie potwierdzone stosownym dokumentem, Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany przedmiotu umowy na wersję o parametrach technicznych, funkcjonalnych i użytkowych nie gorszych niż wymagane przez Zamawiającego. W takim przypadku zmiana nie powinna powodować wzrostu ceny ofertowej, terminu wykonania i innych warunków udzielenia zamówienia zawartych w SIWZ, w/w zamianę przedmiotu umowy Zamawiający rozpatrzy, po uprzednim złożeniu przez Wykonawcę pisemnego uzasadnienia i propozycji zamiany. b) w przypadku obiektywnej niemożliwości dostarczenia przez Wykonawcę towaru wskazanego w ofercie z powodu braku jego dostępności na rynku, co zostanie potwierdzone przez jego producenta, dopuszczalne jest dostarczenie przez Wykonawcę towaru o parametrach technicznych nie gorszych i cenie nie wyższej niż wynikającej z oferty. W takim przypadku Wykonawca obowiązany jest uprzednio każdorazowo przedłożyć Zamawiającemu stosowne dokumenty (oświadczenie producenta o niedostępności zaoferowanego towaru, opinia o nie gorszych parametrach technicznych towaru zamiennego niż zaoferowany w ofercie). Zamiana zaoferowanego towaru wymaga zgody Zamawiającego, którą Zamawiający udzieli niezwłocznie, gdy otrzyma wymagane dokumenty. c) Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
IV 4 4 data 2020-12-23T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Spawalnia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1. Zestaw do spawania gazowego – acetylen, tlen. Palnik do spawania, lutowania, dysze do podgrzewania, lutowania, spawania. Przewód gazowy duet min 10m. Reduktor tlenowy wg spec. poniżej Reduktor acetylenowy wg spec. poniżej. Butla acetylen z ważną legalizacją. Butla tlen z ważną legalizacją 40L. Bezpiecznik przyreduktorowy tlen. Bezpiecznik przyreduktorowy acetylen. Zestawy gotowy do użycia. Wózek transportowy. Minimalny okres gwarancji 24 miesiące. Ilość 4 szt; 2. Węże do spawania - Wąż do spawania podwójny 10 mb tlen-acetylen OKUTY. Średnica wewnętrzna/zewnętrzna węża acetylen 8/15 [mm]. Średnica wewnętrzna/zewnętrzna węża tlen 6,3/13,3 [mm]. - Ciśnienie robocze 20 bar, - Ciśnienie rozrywające 60 bar. - Odporny na promieniowanie UV. - Zakres pracy od -20 st C do + 80 st. - Skład węża 2 warstwy gumy + 1 warstwa tekstylna. Minimalny okres gwarancji 24 miesiące. Ilość 4 szt. 3. Gogle do spawania - Gogle do spawania z podnoszoną szybką, stopień zaciemnienia 5, wewnątrz bezbarwne, metalowe. Minimalny okres gwarancji 24 miesiące. Ilość -12 szt. 4. Reduktory tlen + acetylen. Rodzaj gazu: Tlen. Gwint na wlocie: G 3/4. Znamionowe ciśnienie wlotowe: 200 bar (20 MPa). Zakres ciśnień wylotowych: 0,5 - 10 bar (0,05 - 1 MPa). Rodzaj gazu: Acetylen. Gwint na wlocie: jarzmo. Znamionowe ciśnienie wlotowe: 25 bar (2,5 MPa). Zakres ciśnień wylotowych: 0,1-1,5 bar (0,01-0,15 MPa). Okres gwarancji: 24 miesiące Ilo,ść - 4 szt. 5. Przecinarka do metalu tarczowa. Do cięcia stali, metali lekkich. Układ chłodzenia. Szybkomocujące imadło. Moc silnika: min. 1 kW. Cięcie pod kątem od -90° do +90°. Podziałka kątowa. Imadło maszynowe wyposażone w niezależnie nastawiane szczęki. Min. średnica ciętego pręta: fi50. Minimalny okres gwarancji 24 miesiące. Ilość -2szt. 6. Szafa serwisowa z szufladami. Obciążenie maksymalne: min. 300 kg. Rozmiary min. [cm]: 89x59x39. Wysuwane szuflady na prowadnicach z łożyskami kulkowymi, min. 5 szuflad. Zamykana na kluczyk. Stalowa konstrukcja. 4 koła w tym min. jedno wyposażone w blokadę, min. 2 obrotowe. Uchwyt transportowy. Minimalny okres gwarancji 24 miesiące. Ilość 6 szt. 7. Zestaw do cięcia – acetylen, tlen Rękojeść typ 216 z nakrętką 1 szt. Nasadki do spawania nr 1÷6 6 szt. Nasadka do cięcia 1 szt. Dysze tnące typ Y12A 4 szt. Dysza podgrzewająca typ Y12A 1 szt. Przystawka do cięcia 1 szt. Klucz 1 szt. Wałeczki do czyszczenia otworów 1 kpl. Uszczelki zapasowe 1 kpl. Opakowanie: kaseta metalowa 1 szt. Opakowanie: pudełko - 1 szt. Minimalny okres gwarancji 24 miesiące. Ilość 4 szt 8. Rękawice spawalnicze. Długość rękawicy 35 cm, szyte trudno palnymi i odpornymi na gorąco nićmi z kevlaru. Całodłonicowe - część chwytna wykonana z jednego kawałka skóry licowej, w całości wykonane ze skóry, włącznie z mankietem wykonanym ze skóry sięgającym do połowy przedramienia. Zgodne z normami EN388 (poziomy odporności: 3 1 3 2), EN407 (poziomy odporności: 4 1 3 X 4 X) i EN12477 TYP. Ilość 12 szt. 9. Fartuch spawalniczy – skóra licowa. Rozmiar uniwersalny. Wymiary 100x80 cm, regulacja solidnymi pasami, szybkie rozpięcie dzięki specjalnej klamrze. Szyty nicią Kevlar . Ilość 6 szt. 10. Zestaw instrukcji BHP. 1. Instrukcja BHP przy spawaniu acetylenowym. 2. Instrukcja BHP przy spawaniu gazowym. 3. Instrukcja BHP składowania i transportowania butli tlenowych i acetylenowych. 4. Ogólne instrukcje BHP przy pracach spawalniczych. 5. Instrukcje BHP spawanie gazowe ręczne na stanowisku stałym. Ilość 4 szt. 11. Zestaw tablic BHP. Zestaw tablic BHP: nakaz stosowania maski spawalniczej, nakaz stosowania ochrony słuchu, nakaz stosowania ochrony oczu, nakaz stosowania przyciemnianych gogli ochronnych, nakaz stosowania ochrony stóp, nakaz stosowania ochrony rąk, nakaz stosowania ochrony twarzy, nakaz stosowania fartucha ochronnego. Ilość 4 szt. 12. Szelki bezpieczeństwa do pracy na wysokościach. Szelki przeciw upadkowe 3-punktowe wyposażone w Pas pozycjonujący. Możliwość dopasowania do sylwetki. Minimalny okres gwarancji 24 miesiące. Ilość 3 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Wózek jezdniowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wózka widłowego z napędem Benzyna/LPG spełniającego następujące warunki: udźwig nominalny: min. 1.5 T, minimalna wysokość podnoszenia: 3000mm, maksymalna wysokość wózka (ze złożonym masztem): 2100 mm, napęd Benzyna/LPG, automatyczna skrzynia biegów, oświetlenie robocze przód i tył, sygnał cofania, lusterko wsteczne panoramiczne, krata ochrony ładunku, maszt DUPLEX z wolnym skokiem, przesuw boczny masztu, koła niebrudzące SE, minimalna długość wideł 900 mm, minimalna gwarancja 34 miesiace lub 1500 mth (co nastąpi wcześniej), wózek musi być zarejestrowany we właściwym terenowo dla Gniezna Oddziale Urzędu Dozoru Technicznego, bezpłatne szkolenie dla 3 pracowników CKZiU z obsługi wózka min. 2 roboczogodziny, instrukcja obsługi w języku polskim, DTR, katalog części zamiennych, certyfikat bezpieczeństwa, dokument gwarancyjny, wózek powinien być dostarczony do siedziby Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Gnieźnie, posiadać gwarancję producenta na okres minimum 24 miesiące.
  

Criterion

Kryteria skrócenie terminu realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena oferty
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)