| GuidZP400 |
4443de31-51dc-4ed0-bb29-baa5e108839a
|
| Biuletyn |
766791-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowy Instytut Badawczy
|
| Regon |
28836600000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
W.K. Roentgena
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
02-781
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
22/570-94-60,
|
| Zamawiajacy fax |
22/570-94-60
|
| Zamawiajacy email |
Monika.Szwarczewska@coi.pl,
|
| Adres strony url |
https://pib-nio.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowy Instytut Badawczy
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://pib-nio.pl
|
| Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
https://portal.smartpzp.pl/coi.warszawa/logowanie
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie pisemnej
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
02-034 Warszawa, ul. Wawelska 15 B, Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 001
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup sprzętu medycznego i laboratoryjnego, PN – 301/20/JP
|
| Numer referencyjny |
PN – 301/20/JP
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i instalacja sprzętu medycznego i laboratoryjnego na potrzeby Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej – Curie – Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie oraz instruktaż personelu. Przedmiot zamówienia szczegółowo określono w załącznikach nr 1.1 – 1.8 do SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
7
|
| Informacje na temat katalogow |
Terminy dostawy - od daty zawarcia umowy:
pakiet nr 1 fotel do pobierania krwi - 3 tygodnie;
pakiet nr 2 wózek wsadowy - 6 tygodni;
pakiet nr 3 komora UV PCR 6 tygodni;
pakiet nr 4 mieszadło hematologiczne - 1 tydzień;
pakiet nr 5 wytrząsarka laboratoryjna - 6 tygodni;
pakiet nr 6 wirówka z chłodzeniem - 2 tygodnie;
pakiet nr 7 wirówka cytologiczna - 8 tygodni.
pakiet nr 8 mikrowirówki - 4 tygodnie
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 i ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp: 1.1. Wykonawca złoży wraz z ofertą: a) aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie 24 ust. 1 pkt. 12-23 i art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp - według wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ jako wstępne OŚWIADCZENIE, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu W celu skorzystania z instytucji „samooczyszczenia”, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia stosownych informacji w OŚWIADCZENIU stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 1.2. Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedłoży: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp; b) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, tj. podania nazw firm i adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp (załącznik nr 4 do SIWZ). 2. Zasady składania dokumentów przez podmioty zagraniczne zostały opisane w rozdziale XI SIWZ.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga od Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów:
a) Świadectwa dopuszczającego przedmiot zamówienia do obrotu i używania na terenie Polski – zgodnie z aktualnymi przepisami ustawy o wyrobach medycznych
W przypadku, gdy opisany w SIWZ przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny i zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawą o wyrobach medycznych nie jest objęty deklaracjami zgodności i nie podlega żadnemu wpisowi, zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia.
b) materiałów informacyjnych producenta lub dystrybutora potwierdzających wszystkie wymagane parametry wraz z tłumaczeniem (opisy, fotografie, katalogi, foldery, materiały firmowe w języku polskim) potwierdzające zgodność deklarowanych parametrów z danymi producenta lub dystrybutora z czytelnym oznaczeniem odnośników wskazujących na parametry wymagane przez Zamawiającego.
W przypadku braku możliwości potwierdzenia zgodności deklarowanych parametrów technicznych i eksploatacyjnych z danymi producenta w załączonych opisach, fotografiach, katalogach, folderach, materiałach filmowych, itp. Zamawiający dopuszcza osobne oświadczenie wykonawcy potwierdzające zgodność z wymaganiami.
W przypadku, gdy oryginalny katalog, folder producenta lub dystrybutora jest w innym
języku niż język polski, Wykonawca ma obowiązek załączyć tłumaczenie w języku polskim.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1) Upoważnienie do podpisania oferty i dokumentów przetargowych, a także składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona
na podstawie wypisu z krajowego rejestru sądowego lub zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej (wymagane jest złożenie upoważnienia w oryginale lub kopii uwierzytelnionej przez notariusza);
2) Wypełniony i podpisany formularz oferty – załącznik nr 2 do SIWZ.
3) Wypełniony i podpisany formularz zestawienie parametrów technicznych – załączniki nr 1.1 – 1.8 do SIWZ oraz formularz cenowy – załączniki nr 1.1a – 1.8a do SIWZ.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ - istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego.
|
| IV 6 1 sposob udostepniania |
Informacje zawarte w ofercie stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być udostępnione oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, muszą być oznaczone klauzurą: NIE UDOSTĘPNIAĆ. INFORMACJE STANOWIĄ TAJEMNICE PRZEDSIĘBIORSTWA W ROZUMIENIU ART.11 UST.4 USTAWY O ZWALCZANIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI i powinny być odrębną częścią, niezłączoną z oferta w sposób trwały. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych . Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji będzie traktowane, jako bezskuteczne i skutkować będą ich odtajnieniem. TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA – przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności.
|
| IV 6 1 srodki ochrony |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej- Curie - Państwowy Instytut Badawczy z siedzibą w Warszawie, ul. Roentgena 5, 02-781 Warszawa ; 2. kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Narodowym Instytucie Onkologii im. Marii Skłodowskiej- Curie - Państwowy Instytut Badawczy w Warszawie, adres email: iod@pib-nio.pl , 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b/c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego numer PN-301/20/JP, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019, poz.1843), dalej „ustawa Pzp” oraz inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa. 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji praw i obowiązków Zamawiającego wynikających bądź powstałych w związku z realizacją zawartej umowy; 6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b/c RODO.
|
| IV 4 4 data |
2020-12-23T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
pakiet 1 - fotel do pobierania krwi
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38000000-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
21
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin dostawy: 3 tygodnie od daty zawarcia umowy.
Okres gwarancji: 12 miesięcy.
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i instalacja sprzętu medycznego
i laboratoryjnego na potrzeby Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej – Curie – Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie oraz instruktaż personelu. Przedmiot zamówienia szczegółowo określono w załączniku nr 1.1 do SIWZ - fotel do pobierania krwi
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
pakiet 2 - wózek wsadowy
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
42
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin dostawy: 6 tygodni od daty zawarcia umowy.
Okres gwarancji: 24 miesiące.
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i instalacja sprzętu medycznego i laboratoryjnego na potrzeby Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej – Curie – Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie oraz instruktaż personelu. Przedmiot zamówienia szczegółowo określono w załączniku nr 1.2 do SIWZ - wózek wsadowy.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
pakiet 3 - komora UV PCR
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
42
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin dostawy: 6 tygodni od daty zawarcia umowy.
Okres gwarancji: 24 miesiące.
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i instalacja sprzętu medycznego i laboratoryjnego na potrzeby Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej – Curie – Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie oraz instruktaż personelu. Przedmiot zamówienia szczegółowo określono w załączniku nr 1.3 do SIWZ - komora UV PCR.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
pakiet 4 - mieszadło hematologiczne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38000000-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
7
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin dostawy: 1 tydzień od daty zawarcia umowy.
Okres gwarancji: 12 miesięcy.
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i instalacja sprzętu medycznego i laboratoryjnego na potrzeby Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej – Curie – Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie oraz instruktaż personelu. Przedmiot zamówienia szczegółowo określono w załączniku nr 1.4 do SIWZ - mieszadło hematologiczne.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
pakiet 5 - wytrząsarka laboratoryjna
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38000000-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
42
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin dostawy: 6 tygodni od daty zawarcia umowy.
Okres gwarancji: 24 miesiące.
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i instalacja sprzętu medycznego i laboratoryjnego na potrzeby Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej – Curie – Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie oraz instruktaż personelu. Przedmiot zamówienia szczegółowo określono w załączniku nr 1.5 do SIWZ - wytrząsarka laboratoryjna.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
pakiet 6 - wirówka z chłodzeniem
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38000000-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
14
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin dostawy: 2 tygodnie od daty zawarcia umowy.
Okres gwarancji: 36 miesięcy.
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i instalacja sprzętu medycznego i laboratoryjnego na potrzeby Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej – Curie – Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie oraz instruktaż personelu. Przedmiot zamówienia szczegółowo określono w załączniku nr 1.6 do SIWZ - wirówka z chłodzeniem.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
pakiet 7 - wirówka cytologiczna
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38000000-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
56
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin dostawy: 8 tygodni od daty zawarcia umowy.
Okres gwarancji: 24 miesiące.
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i instalacja sprzętu medycznego i laboratoryjnego na potrzeby Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej – Curie – Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie oraz instruktaż personelu. Przedmiot zamówienia szczegółowo określono w załączniku nr 1.7 do SIWZ - wirówka cytologiczna.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
8
|
| Zalacznik nazwa |
pakiet 8 - mikrowirówki
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38000000-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
28
|
| Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin dostawy: 4 tygodnie od daty zawarcia umowy.
Okres gwarancji: 24 miesiące.
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i instalacja sprzętu medycznego i laboratoryjnego na potrzeby Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej – Curie – Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie oraz instruktaż personelu. Przedmiot zamówienia szczegółowo określono w załączniku nr 1.8 do SIWZ - mikrowirówki.
|
| | |