Zakup videokolonoskopu HD dla Pracowni Endoskopii

Data publikacji 2020-12-15
Data zakończenia 2020-12-23 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Zespolony
Miejscowość Leszno
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 767140-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia zakup videokolonoskopu HD dla Pracowni Endoskopii wraz z dostawą, instalacją, uruchomieniem, szkoleniem personelu Zamawiającego dla Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego zgodnie z warunkami, szczegółowym opisem i ilością określoną w Załączniku nr 18.3. do SIWZ „Formularz wymaganych - oferowanych parametrów”.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 55e9fabb-56b5-4e70-b50f-9de0a73f82a3
Biuletyn 767140-N-2020
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital Zespolony
Regon 00031023200000
Zamawiajacy adres ulica Kiepury
Zamawiajacy adres numer domu 45
Zamawiajacy miejscowosc Leszno
Zamawiajacy kod pocztowy 64-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon (65) 5253100,5253761,5253764,
Zamawiajacy fax (65) 526 82 94
Zamawiajacy email zamowienia@wsz.leszno.pl, przetargi@wsz.leszno.pl
Adres strony url www.wsz.leszno.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.wsz.leszno.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wsz.leszno.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://miniportal.uzp.gov.pl/
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający dopuszcza składanie ofert w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Szpital Zespolony w Lesznie ul. Kiepury 45, 64-100 Leszno pok. 21
Nazwa nadana zamowieniu Zakup videokolonoskopu HD dla Pracowni Endoskopii
Numer referencyjny DZ-751-69/20
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia zakup videokolonoskopu HD dla Pracowni Endoskopii wraz z dostawą, instalacją, uruchomieniem, szkoleniem personelu Zamawiającego dla Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego zgodnie z warunkami, szczegółowym opisem i ilością określoną w Załączniku nr 18.3. do SIWZ „Formularz wymaganych - oferowanych parametrów”.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow termin wykonania zamówienia - do 30 dni od daty podpisania umowy
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (składany na wezwanie Zamawiającego na postawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp), - Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 18.6. do SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Dokumenty charakteryzujące oferowane produkty (np. firmowe materiały informacyjne producenta, katalogi, ulotki, foldery, opisy techniczne lub inne posiadane dokumenty)
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony „Formularz ofertowy” z wykorzystaniem wzoru – Załącznik nr 18.1 do SIWZ , 2. Wypełniony „Formularz wymaganych / oferowanych parametrów” - z wykorzystaniem wzoru – Załącznik nr 18.3. do SIWZ, 3. Pełnomocnictwo –jeżeli dotyczy 4. Jeżeli Wykonawca będzie polegać na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia 5. Dokumenty podmiotów zagranicznych: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.1.2. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z zapisami wzoru umowy - załacznik nr 18.2 do SIWZ
IV 4 4 data 2020-12-23T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Warunki gwarancji i rękojmi
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)