GuidZP400 |
27d02062-15e0-4ef8-82aa-06c9a326a74c
|
Biuletyn |
769256-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Wojewódzki w Opolu spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
|
Regon |
53141815100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kośnego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
53
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Opole
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
45-372
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
Zamawiajacy telefon |
77 4433121
|
Zamawiajacy fax |
77 4433021
|
Zamawiajacy email |
przetargidlg@szpital.opole.pl
|
Adres strony url |
www.szpital.opole.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy |
1
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością samorządu województwa opolskiego
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital.opole.pl; Platforma Przetargowa Zamawiającego: https://szpital-opole.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.opole.pl; Platforma Przetargowa Zamawiającego: https://szpital-opole.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci elektronicznej. Miejsce i termin składania ofert: 1) miejsce składania ofert: Sekretariat Prezesa Zarządu – budynek Zarządu spółki (D), I piętro (sekretariat czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 – 15.05), 2) termin składania ofert: do dnia 29.12.2020 r. godz. 10.00. Miejsce i termin publicznego otwarcia ofert: 1) miejsce otwarcia ofert: Sala konferencyjna w budynku Administracji – pok. 4, 2) termin publicznego otwarcia ofert: w dniu 29.12.2020 r. o godz. 10.30.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Wojewódzki w Opolu sp. z o.o., ul. Kośnego 53, 45-372 Opole, Sekretariat Prezesa Zarządu – budynek Zarządu spółki (D), I piętro
|
Nazwa nadana zamowieniu |
PN.D.BO.40.20_Zakup i dostawa asortymentu do zaawansowanych procedur chirurgicznych
|
Numer referencyjny |
Znak/Sygnatura sprawy: PN.D.BO.40.20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zakup wraz z dostawą asortymentu do zaawansowanych procedur chirurgicznych przez okres 36 miesięcy. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz w załączniku nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy, który stanowić będzie załącznik do zawartej umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
36
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) aktualny odpis z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517), 2) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z załącznikami nr 5 i nr 6 do SIWZ
|
Zakresie warunkow udzialu |
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt 1 Pzp - zgodne z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 10.000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych 0/100 zł).
Szczegóły w przedmiotowym zakresie określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (pkt 10).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Szczegółowo kwestie te regulują postanowienia wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2020-12-29T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|