DOSTAWA LEKÓW, ŚRODKÓW DO DEZYNFEKCJI I MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH

Data publikacji 2020-12-23
Data zakończenia 2021-01-18 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych
Miejscowość Międzyrzecz
Województwo lubuskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 771284-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 336000006, 331411104
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do siedziby zamawiającego leków, środków do dezynfekcji oraz materiałów opatrunkowych ujętych na szpitalnej liście leków receptariusza Samodzielnego Publicznego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Międzyrzeczu.

4.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 21 części ( Pakietów) :

4.2.1 -Leki ogólne
4.2.2- Leki różne 1
4.2.3- Leki różne 2

4.2.4 -Leki różne 3
4.2.5- Leki psychiatryczne
4.2.6- Leki zewnętrzne
4.2.7- Płyny infuzyjne
4.2.8- Opatrunki
4.2.9- Acidum Valproicum
4.2.10- Leki psychotyczne
4.2.11- Amisulpridum
4.2.12- Risperidonum
4.2.13- Testy paskowe
4.2.14- Omeprazolum
4.2.15- Carbamazepina
4.2.16- leki przeciwlękowe
4.2.17- Aripiprazol
4.2.18- Dezynfekcja skóry i powierzchni
4.2.19- Chusteczki i kompresy
4.2.20- Leczenie ran i odleżyn
4.2.21- Dezynfekcja skóry i błon śluzowych

4.3.Szczegółowy zakres ilościowy i asortymentowy dla poszczególnych pakietów zamówienia określono
w załączniku nr 5.



4.4. Zamawiający do wykonania powyższego zamówienia nie wskazuje czynności w zakresie realizacji zamówienia w stosunku do których wymaga zatrudnienia zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy pzp przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020r., 1320 )
4.5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w rozumieniu art. 2 pkt. 6
Pzp. Zamawiający nie wprowadza ograniczenia o jakim stanowi art. 36aa ust. 3 Pzp, tzn.
maksymalnej liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu
wykonawcy. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, niektóre bądź wszystkie 21 części (Pakiety)
zamówienia.
4.6. Każda część oceniana będzie odrębnie
4.7. Zamawiający informuje, że oferta musi obejmować całość przedmiotu zamówienia w danej części, w przeciwnym wypadku oferta zostanie odrzucona, jako nieodpowiadająca treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
4.8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych
4.9. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej
4.10. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom:
4.10.1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do: wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz do podania nazw (firm) podwykonawców
4.10.2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
4.11. Wymagania stawiane wykonawcy:
4.11.1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
4.11.2. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy,
4.11.3.Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.
4.11.4.Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
4.11.5.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
4.12. Wymagania organizacyjne.
4.12.1.Wykonawca zobowiązany jest do realizacji dostaw zgodnie z wymogami opisanymi w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1bb155b5-2402-4e6b-9a48-f2872ddd2b1a
Biuletyn 771284-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych
Regon 29013300000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Poznańska
Zamawiajacy adres numer domu 109
Zamawiajacy miejscowosc Międzyrzecz
Zamawiajacy kod pocztowy 66-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 957 428 700
Zamawiajacy fax 957 428 701
Zamawiajacy email enowak@psychiatria.miedzyrzecz.pl
Adres strony url www.bip.obrzyce.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.obrzyce.eu, https://obrzyce.ezamawiajacy.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.obrzyce.eu, https://obrzyce.ezamawiajacy.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://obrzyce.ezamawiajacy.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego, w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r.- prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem kuriera, posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Międzyrzeczu, 66-300 Międzyrzecz, ul. Poznańska 109, Sekretariat Szpitala, pokój nr 1
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA LEKÓW, ŚRODKÓW DO DEZYNFEKCJI I MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH
Numer referencyjny SPSNPCH-DOE-382-35/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 4.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do siedziby zamawiającego leków, środków do dezynfekcji oraz materiałów opatrunkowych ujętych na szpitalnej liście leków receptariusza Samodzielnego Publicznego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Międzyrzeczu. 4.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 21 części ( Pakietów) : 4.2.1 -Leki ogólne 4.2.2- Leki różne 1 4.2.3- Leki różne 2 4.2.4 -Leki różne 3 4.2.5- Leki psychiatryczne 4.2.6- Leki zewnętrzne 4.2.7- Płyny infuzyjne 4.2.8- Opatrunki 4.2.9- Acidum Valproicum 4.2.10- Leki psychotyczne 4.2.11- Amisulpridum 4.2.12- Risperidonum 4.2.13- Testy paskowe 4.2.14- Omeprazolum 4.2.15- Carbamazepina 4.2.16- leki przeciwlękowe 4.2.17- Aripiprazol 4.2.18- Dezynfekcja skóry i powierzchni 4.2.19- Chusteczki i kompresy 4.2.20- Leczenie ran i odleżyn 4.2.21- Dezynfekcja skóry i błon śluzowych 4.3.Szczegółowy zakres ilościowy i asortymentowy dla poszczególnych pakietów zamówienia określono w załączniku nr 5. 4.4. Zamawiający do wykonania powyższego zamówienia nie wskazuje czynności w zakresie realizacji zamówienia w stosunku do których wymaga zatrudnienia zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy pzp przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020r., 1320 ) 4.5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w rozumieniu art. 2 pkt. 6 Pzp. Zamawiający nie wprowadza ograniczenia o jakim stanowi art. 36aa ust. 3 Pzp, tzn. maksymalnej liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, niektóre bądź wszystkie 21 części (Pakiety) zamówienia. 4.6. Każda część oceniana będzie odrębnie 4.7. Zamawiający informuje, że oferta musi obejmować całość przedmiotu zamówienia w danej części, w przeciwnym wypadku oferta zostanie odrzucona, jako nieodpowiadająca treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4.8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych 4.9. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej 4.10. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom: 4.10.1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do: wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz do podania nazw (firm) podwykonawców 4.10.2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 4.11. Wymagania stawiane wykonawcy: 4.11.1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 4.11.2. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 4.11.3.Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 4.11.4.Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 4.11.5.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 4.12. Wymagania organizacyjne. 4.12.1.Wykonawca zobowiązany jest do realizacji dostaw zgodnie z wymogami opisanymi w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow Wymagany termin wykonania całości przedmiotu zamówienia - sukcesywnie przez 12 miesięcy . Termin rozpoczęcia świadczenia dostaw: od dnia 15 marca 2021 roku
Okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek w powyższym zakresie za spełniony, jeżeli Wykonawca, wykaże, że posiada zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej w zakresie obrotu hurtowego produktami leczniczymi przeznaczonymi dla ludzi Informacje dodatkowe Nie dotyczy środków dezynfekcyjnych
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow -
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe -
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow dla pakietu 1 zdolności technicznej: W celu spełnienia powyższego warunku, Wykonawca zobowiązany jest wykazać wykonanie w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert przynajmniej dwóch dostaw w zakresie określonym w przedmiocie zamówienia dla pakietu 1, o wartości odpowiadającej składanie ofercie dla pakietu 1, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz podmiotu na rzecz którego dostawy zostały wykonane wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. dla pakietu 2 zdolności technicznej: W celu spełnienia powyższego warunku, Wykonawca zobowiązany jest wykazać wykonanie w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert przynajmniej dwóch dostaw w zakresie określonym w przedmiocie zamówienia dla pakietu 2, o wartości odpowiadającej składanie ofercie dla pakietu 2, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz podmiotu na rzecz którego dostawy zostały wykonane wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. dla pakietu 3 zdolności technicznej: W celu spełnienia powyższego warunku, Wykonawca zobowiązany jest wykazać wykonanie w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert przynajmniej dwóch dostaw w zakresie określonym w przedmiocie zamówienia dla pakietu 3, o wartości odpowiadającej składanie ofercie dla pakietu 3, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz podmiotu na rzecz którego dostawy zostały wykonane wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. dla pakietu 4 zdolności technicznej: W celu spełnienia powyższego warunku, Wykonawca zobowiązany jest wykazać wykonanie w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert przynajmniej dwóch dostaw w zakresie określonym w przedmiocie zamówienia dla pakietu 4, o wartości odpowiadającej składanie ofercie dla pakietu 4, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz podmiotu na rzecz którego dostawy zostały wykonane wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. dla pakietu 5 zdolności technicznej: W celu spełnienia powyższego warunku, Wykonawca zobowiązany jest wykazać wykonanie w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert przynajmniej dwóch dostaw w zakresie określonym w przedmiocie zamówienia dla pakietu 5, o wartości odpowiadającej składanie ofercie dla pakietu 5, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz podmiotu na rzecz którego dostawy zostały wykonane wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. dla pakietu 6 zdolności technicznej: W celu spełnienia powyższego warunku, Wykonawca zobowiązany jest wykazać wykonanie w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert przynajmniej dwóch dostaw w zakresie określonym w przedmiocie zamówienia dla pakietu 6, o wartości odpowiadającej składanie ofercie dla pakietu 6, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz podmiotu na rzecz którego dostawy zostały wykonane wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. dla pakietu 7 zdolności technicznej: W celu spełnienia powyższego warunku, Wykonawca zobowiązany jest wykazać wykonanie w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert przynajmniej dwóch dostaw w zakresie określonym w przedmiocie zamówienia dla pakietu 7, o wartości odpowiadającej składanie ofercie dla pakietu 7, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz podmiotu na rzecz którego dostawy zostały wykonane wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. dla pakietu 8 zdolności technicznej: W celu spełnienia powyższego warunku, Wykonawca zobowiązany jest wykazać wykonanie w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert przynajmniej dwóch dostaw w zakresie określonym w przedmiocie zamówienia dla pakietu 8, o wartości odpowiadającej składanie ofercie dla pakietu 8, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz podmiotu na rzecz którego dostawy zostały wykonane wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. dla pakietu 9 zdolności technicznej: W celu spełnienia powyższego warunku, Wykonawca zobowiązany jest wykazać wykonanie w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert przynajmniej dwóch dostaw w zakresie określonym w przedmiocie zamówienia dla pakietu 9, o wartości odpowiadającej składanie ofercie dla pakietu 9, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz podmiotu na rzecz którego dostawy zostały wykonane wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. dla pakietu 10 zdolności technicznej: W celu spełnienia powyższego warunku, Wykonawca zobowiązany jest wykazać wykonanie w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert przynajmniej dwóch dostaw w zakresie określonym w przedmiocie zamówienia dla pakietu 10, o wartości odpowiadającej składanie ofercie dla pakietu 10, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz podmiotu na rzecz którego dostawy zostały wykonane wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. dla pakietu 11 . zdolności technicznej: W celu spełnienia powyższego warunku, Wykonawca zobowiązany jest wykazać wykonanie w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert przynajmniej dwóch dostaw w zakresie określonym w przedmiocie zamówienia dla pakietu 11, o wartości odpowiadającej składanie ofercie dla pakietu 11, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz podmiotu na rzecz którego dostawy zostały wykonane wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. dla pakietu 12 . zdolności technicznej: W celu spełnienia powyższego warunku, Wykonawca zobowiązany jest wykazać wykonanie w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert przynajmniej dwóch dostaw w zakresie określonym w przedmiocie zamówienia dla pakietu 12, o wartości odpowiadającej składanie ofercie dla pakietu 12, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz podmiotu na rzecz którego dostawy zostały wykonane wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. dla pakietu 13 zdolności technicznej: W celu spełnienia powyższego warunku, Wykonawca zobowiązany jest wykazać wykonanie w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert przynajmniej dwóch dostaw w zakresie określonym w przedmiocie zamówienia dla pakietu 13, o wartości odpowiadającej składanie ofercie dla pakietu 13, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz podmiotu na rzecz którego dostawy zostały wykonane wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. dla pakietu 14 zdolności technicznej: W celu spełnienia powyższego warunku, Wykonawca zobowiązany jest wykazać wykonanie w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert przynajmniej dwóch dostaw w zakresie określonym w przedmiocie zamówienia dla pakietu 14, o wartości odpowiadającej składanie ofercie dla pakietu 14, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz podmiotu na rzecz którego dostawy zostały wykonane wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. dla pakietu 15 zdolności technicznej: W celu spełnienia powyższego warunku, Wykonawca zobowiązany jest wykazać wykonanie w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert przynajmniej dwóch dostaw w zakresie określonym w przedmiocie zamówienia dla pakietu 15, o wartości odpowiadającej składanie ofercie dla pakietu 15, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz podmiotu na rzecz którego dostawy zostały wykonane wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. dla pakietu 16 zdolności technicznej: W celu spełnienia powyższego warunku, Wykonawca zobowiązany jest wykazać wykonanie w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert przynajmniej dwóch dostaw w zakresie określonym w przedmiocie zamówienia dla pakietu 16, o wartości odpowiadającej składanie ofercie dla pakietu 16, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz podmiotu na rzecz którego dostawy zostały wykonane wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. dla pakietu 17 7.2.2.1. zdolności technicznej: W celu spełnienia powyższego warunku, Wykonawca zobowiązany jest wykazać wykonanie w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert przynajmniej dwóch dostaw w zakresie określonym w przedmiocie zamówienia dla pakietu 17, o wartości odpowiadającej składanie ofercie dla pakietu 17, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz podmiotu na rzecz którego dostawy zostały wykonane wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. dla pakietu 18 zdolności technicznej: W celu spełnienia powyższego warunku, Wykonawca zobowiązany jest wykazać wykonanie w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert przynajmniej dwóch dostaw w zakresie określonym w przedmiocie zamówienia dla pakietu 18, o wartości odpowiadającej składanie ofercie dla pakietu 18, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz podmiotu na rzecz którego dostawy zostały wykonane wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. dla pakietu 19 zdolności technicznej: W celu spełnienia powyższego warunku, Wykonawca zobowiązany jest wykazać wykonanie w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert przynajmniej dwóch dostaw w zakresie określonym w przedmiocie zamówienia dla pakietu 19, o wartości odpowiadającej składanie ofercie dla pakietu 19, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz podmiotu na rzecz którego dostawy zostały wykonane wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. dla pakietu 20 zdolności technicznej: W celu spełnienia powyższego warunku, Wykonawca zobowiązany jest wykazać wykonanie w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert przynajmniej dwóch dostaw w zakresie określonym w przedmiocie zamówienia dla pakietu 20, o wartości odpowiadającej składanie ofercie dla pakietu 20, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz podmiotu na rzecz którego dostawy zostały wykonane wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. dla pakietu 21 zdolności technicznej: W celu spełnienia powyższego warunku, Wykonawca zobowiązany jest wykazać wykonanie w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert przynajmniej dwóch dostaw w zakresie określonym w przedmiocie zamówienia dla pakietu 21, o wartości odpowiadającej składanie ofercie dla pakietu 21, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz podmiotu na rzecz którego dostawy zostały wykonane wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe -
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2. informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 5.oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotnezałącznik nr 7 do SIWZ albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności 6. oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych t.j. Dz.U. 2017 poz. 1785 ze zm.) ) nr 7 do SIWZ; 7. oświadczenia wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy- załącznik nr 7 do SIWZ. 8. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 8.1. w pkt 2 - składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy; 8.2. w pkt 1 ,3, 4- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości Dokumenty, o których mowa w pkt 8.1 i pkt 8.2 lit. b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 8.2 lit. a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zakresie warunkow udzialu 1.Zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej. Nie dotyczy środków dezynfekcyjnych. 2. Wykazu wykonanych w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert przynajmniej dwóch dostaw w zakresie określonym w przedmiocie zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz podmiotu na rzecz którego dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie., przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty - Załącznik nr 4 do SIWZ.
Zakresie kryteriow selekcji -
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony i podpisany załącznik nr 1 do SIWZ „Formularz oferty”, formularze cenowe na składaną część (Pakiety) oferty – załącznik nr 5- Pakiet od 1 do 21 oraz oświadczenia wymagane postanowieniami punktu 8 SIWZ; 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z dokumentu rejestrowego załączonego do oferty. 4.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 SIWZ.
Tryb udzielenia zamowienia 3
Wadium -
Przewiduje udzielenie zaliczek -
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe -
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona -
Elementy aukcji elektronicznej -
Informaje udostepnione wykonawcom -
Informaje przebiegu aukcji -
Warunki do licytacji -
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego -
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja -
Warunki zamkniecia aukcji -
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 1 minimalne wymagania -
IV 3 1 etapy negocjacji -
IV 3 1 dodatkowe informacje -
IV 3 2 opis potrzeb -
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod -
IV 3 2 wstepny harmonogram -
IV 3 2 EtapyDialogu -
IV 3 2 DodatkoweInformacje -
IV 3 3 ElementyOpisu -
IV 3 3 DodatkoweInfo -
IV 4 8 -
IV 4 9 -
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w formie aneksu do umowy w przypadku: 1) zmiany stawki podatku VAT, 2) zmiany ceny urzędowej leku, spowodowanej zmianą cennika urzędowego leków, 3) zmiany nazwy handlowej leku w przypadku zaprzestania jego produkcji lub wycofania na inny równoważny o tym samym składzie chemicznym i cenie jednostkowej brutto nie przekraczającej ceny ofertowej leku oraz dopuszczonego do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, 2. W przypadku zmiany stawki podatku VAT o której mowa w ust. 1 pkt 1) niniejszego paragrafu Wykonawca do ceny netto doliczy wysokość stawki podatku VAT obowiązującej w dniu wystawienia faktury.
IV 4 4 data 2021-01-18T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 6 2 Powody -
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL DLA NERWOWO I PSYCHICZNIE CHORYCH W MIĘDZYRZECZU Ul. Poznańska 109 66-300 Międzyrzecz Budynek administracji - Sala Narad Budynek administracji -Sala Narad , w dniu 18-01-2021r. o godzinie 12.15 2. Otwarcie ofert jest jawne. 3. Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieści na stronie dotyczące: www.bip.obrzyce.eu i platformie zakupowej https://obrzyce.ezamawiajacy.pl informacje dotyczące: a) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; b) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; c) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. 4. W przypadku złożenia Zamawiającemu przez Wykonawcę oferty po terminie składania ofert, Zamawiający niezwłocznie zwróci ofertę Wykonawcy. 5. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), dalej „RODO”, informujemy, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Międzyrzeczu , z siedzibą przy ul. Poznańskiej 109, 66-300 Międzyrzecz, NIP: 596-15-22-446; REGON: 000290133; telefon kontaktowy: 957428700, fax: 957428701; e-mail:sekretariat@obrzyce.eu 2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami podstawie prawnej tj. art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na Dostawę leków, srodków do dezynfekcji i materiałów opatrunkowych prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39-46 , pkt .......... ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o stosowne przepisy prawa. 4.Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Samodzielnego Publicznego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Międzyrzeczu. 5. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą w okresie niezbędnym do realizacji celów przetwarzania, zgodnych z obowiązującymi przepisami prawa. 6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. 7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. 8. Posiada Pani/Pan prawo do: 1) dostępu do treści swoich danych osobowych, zgodnie z art. 15 RODO; 2) sprostowania Pani/Pana danych osobowych, zgodnie z art. 16 RODO*; 3) żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z uwzględnieniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**; 4) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza obowiązujące przepisy RODO, 5) kontaktowania się z Inspektorem ochrony danych we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych oraz z wykonywaniem praw przysługujących na mocy RODO; kontakt telefoniczny pod nr (95)7428823, kontakt listowny na adres: ul. Poznańska 109, 66-300 Międzyrzecz, kontakt e-mail: iod@obrzyce.eu 9. Nie przysługuje Pani/Panu prawo: 1) do usunięcia danych osobowych - w związku z art. 17 ust.3 lit. b, d lub e RODO; 2) do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 3) sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, o którym mowa w art. 21 RODO, ponieważ Pani/Pana dane osobowe przetwrzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO; Realizacja powyższych praw odbywa się w granicach określonych przepisami prawa. Wyjaśnienie: * skorzystanie z prawa do sprosotwania nie może skutkować zminą wyniku postepowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. **prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Leki ogólne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin wykonania całości przedmiotu zamówienia - sukcesywnie przez 12 miesięcy . Termin rozpoczęcia świadczenia dostaw: od dnia 15 marca 2021 roku .
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres ilościowy i asortymentowy dla części nr 1 zamówienia określono w załączniku nr 5.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Leki różne 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin wykonania całości przedmiotu zamówienia - sukcesywnie przez 12 miesięcy . Termin rozpoczęcia świadczenia dostaw: od dnia 15 marca 2021 roku .
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres ilościowy i asortymentowy dla części nr 2 zamówienia określono w załączniku nr 5.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Leki różne 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin wykonania całości przedmiotu zamówienia - sukcesywnie przez 12 miesięcy . Termin rozpoczęcia świadczenia dostaw: od dnia 15 marca 2021 roku .
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres ilościowy i asortymentowy dla części nr 3 zamówienia określono w załączniku nr 5.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Leki różne 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin wykonania całości przedmiotu zamówienia - sukcesywnie przez 12 miesięcy . Termin rozpoczęcia świadczenia dostaw: od dnia 15 marca 2021 roku .
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres ilościowy i asortymentowy dla części nr 4 zamówienia określono w załączniku nr 5.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Leki psychiatryczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin wykonania całości przedmiotu zamówienia - sukcesywnie przez 12 miesięcy . Termin rozpoczęcia świadczenia dostaw: od dnia 15 marca 2021 roku .
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres ilościowy i asortymentowy dla części nr 5 zamówienia określono w załączniku nr 5.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Leki zewnętrzne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin wykonania całości przedmiotu zamówienia - sukcesywnie przez 12 miesięcy . Termin rozpoczęcia świadczenia dostaw: od dnia 15 marca 2021 roku .
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres ilościowy i asortymentowy dla części nr 6 zamówienia określono w załączniku nr 5.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Płyny infuzyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin wykonania całości przedmiotu zamówienia - sukcesywnie przez 12 miesięcy . Termin rozpoczęcia świadczenia dostaw: od dnia 15 marca 2021 roku .
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres ilościowy i asortymentowy dla części nr 7 zamówienia określono w załączniku nr 5.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Opatrunki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin wykonania całości przedmiotu zamówienia - sukcesywnie przez 12 miesięcy . Termin rozpoczęcia świadczenia dostaw: od dnia 15 marca 2021 roku .
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres ilościowy i asortymentowy dla części nr 8 zamówienia określono w załączniku nr 5.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Acidum Valproicum
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin wykonania całości przedmiotu zamówienia - sukcesywnie przez 12 miesięcy . Termin rozpoczęcia świadczenia dostaw: od dnia 15 marca 2021 roku .
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres ilościowy i asortymentowy dla części nr 9 zamówienia określono w załączniku nr 5.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Leki psychotyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin wykonania całości przedmiotu zamówienia - sukcesywnie przez 12 miesięcy . Termin rozpoczęcia świadczenia dostaw: od dnia 15 marca 2021 roku .
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres ilościowy i asortymentowy dla części nr 10 zamówienia określono w załączniku nr 5.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Amisulpridum
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin wykonania całości przedmiotu zamówienia - sukcesywnie przez 12 miesięcy . Termin rozpoczęcia świadczenia dostaw: od dnia 15 marca 2021 roku .
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres ilościowy i asortymentowy dla części nr 11 zamówienia określono w załączniku nr 5.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Risperidonum
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin wykonania całości przedmiotu zamówienia - sukcesywnie przez 12 miesięcy . Termin rozpoczęcia świadczenia dostaw: od dnia 15 marca 2021 roku .
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres ilościowy i asortymentowy dla części nr 12 zamówienia określono w załączniku nr 5.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Testy paskowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin wykonania całości przedmiotu zamówienia - sukcesywnie przez 12 miesięcy . Termin rozpoczęcia świadczenia dostaw: od dnia 15 marca 2021 roku .
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres ilościowy i asortymentowy dla części nr 13 zamówienia określono w załączniku nr 5.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Omeprazolum
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin wykonania całości przedmiotu zamówienia - sukcesywnie przez 12 miesięcy . Termin rozpoczęcia świadczenia dostaw: od dnia 15 marca 2021 roku .
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres ilościowy i asortymentowy dla części nr 14 zamówienia określono w załączniku nr 5.
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Carbamazepina
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin wykonania całości przedmiotu zamówienia - sukcesywnie przez 12 miesięcy . Termin rozpoczęcia świadczenia dostaw: od dnia 15 marca 2021 roku .
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres ilościowy i asortymentowy dla części nr 15 zamówienia określono w załączniku nr 5.
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Leki przeciwlękowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin wykonania całości przedmiotu zamówienia - sukcesywnie przez 12 miesięcy . Termin rozpoczęcia świadczenia dostaw: od dnia 15 marca 2021 roku .
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres ilościowy i asortymentowy dla części nr 16 zamówienia określono w załączniku nr 5.
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Aripiprazol
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin wykonania całości przedmiotu zamówienia - sukcesywnie przez 12 miesięcy . Termin rozpoczęcia świadczenia dostaw: od dnia 15 marca 2021 roku .
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres ilościowy i asortymentowy dla części nr 17 zamówienia określono w załączniku nr 5.
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Dezynfekcja skóry i powierzchni
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin wykonania całości przedmiotu zamówienia - sukcesywnie przez 12 miesięcy . Termin rozpoczęcia świadczenia dostaw: od dnia 15 marca 2021 roku .
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres ilościowy i asortymentowy dla części nr 18 zamówienia określono w załączniku nr 5.
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Chusteczki i kompresy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin wykonania całości przedmiotu zamówienia - sukcesywnie przez 12 miesięcy . Termin rozpoczęcia świadczenia dostaw: od dnia 15 marca 2021 roku .
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres ilościowy i asortymentowy dla części nr 19 zamówienia określono w załączniku nr 5.
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Leczenie ran i odleżyn
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin wykonania całości przedmiotu zamówienia - sukcesywnie przez 12 miesięcy . Termin rozpoczęcia świadczenia dostaw: od dnia 15 marca 2021 roku .
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres ilościowy i asortymentowy dla części nr 20 zamówienia określono w załączniku nr 5.
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa Dezynfekcja skóry i błon śluzowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin wykonania całości przedmiotu zamówienia - sukcesywnie przez 12 miesięcy . Termin rozpoczęcia świadczenia dostaw: od dnia 15 marca 2021 roku .
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres ilościowy i asortymentowy dla części nr 21 zamówienia określono w załączniku nr 5.
  

Criterion

Kryteria Termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)