Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych oraz pomocy dydaktycznych dla szkół biorących udział w projekcie „Powiat świdnicki kształcenie zawodowe na miarę XXI wieku” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 12: Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie: 12.4 Kształcenie zawodowe

Data publikacji 2020-12-31
Data zakończenia 2021-01-11 00:00:00
Instytucja Powiat Świdnicki
Miejscowość Świdnik
Województwo lubelskie
Branża
  • Tablice,
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Pomoce naukowe,
  • Stoły laboratoryjne,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku w bezpośrednim kontakcie z ciałem ludzkim,
  • Pakiety oprogramowania edukacyjnego,
  • Pakiety oprogramowania do projektowania wspomaganego komputerowo (CAD)

Szczegóły

Numer ogłoszenia 776347-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301959001, 429247305, 391621006, 445120002, 397122008, 427170005, 386516009, 302130005, 302321005, 483210004, 382940002, 422141000, 389700005, 391810004, 481900006, 391621109, 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych oraz pomocy dydaktycznych dla szkół biorących udział w projekcie „Powiat świdnicki kształcenie zawodowe na miarę XXI wieku” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 12: Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie: 12.4 Kształcenie zawodowe.
2. Przedmiot zamówienia podzielony został na następujące części:
Część nr 1 – wyposażenie Szkolnych Punktów Informacji i Kariery (tablice czarne, komputery przenośne
z oprogramowaniem, drukarki (urządzenia wielofunkcyjne) i dodatkowe tonery, tablety z oprogramowaniem)
Część nr 2 – doposażenie pracowni mechaniki pojazdów samochodowych w siedzibie Zespołu Szkół w Piaskach (myjka do kół samochodowych, urządzenie do ustawiania geometrii kół pojazdów, geometrii podwozia i zawieszenia, zlewarko - wysysarka płynów eksploatacyjnych, urządzenie do odpowietrzania
i wymiany płynu hamulcowego, zestaw narzędzi do przewodów hamulcowych, tester płynu hamulcowego)
Część nr 3 – doposażenie pracowni mechaniki pojazdów samochodowych w siedzibie Zespołu Szkół
w Piaskach (stanowisko demonstracyjne - system regulacji siły hamowania ABS/ASR, stanowisko demonstracyjne –system sterowania silnikiem ZS typu Common Rail, stanowisko demonstracyjne – system zintegrowany typu Motronic M 1.5.5., przystawka PWM/COM regulatorów napięcia, przystawka PWM)
Część nr 4 – doposażenie pracowni pojazdów samochodowych i warsztatów szkolnych w siedzibie Zespołu Szkół w Piaskach (zestaw narzędzi pomiarowych, Zestaw narzędzi traserskich, Zestaw narzędzi do obróbki maszynowej skrawaniem, Zestaw narzędzi monterskich, Prasa hydrauliczna ręczno-nożna z oprzyrządowaniem, Spawarka inwertorowa półautomatyczna, Zestaw akcesoriów spawalniczych (uchwyt, reduktor, 2 komplety przewodów, przyłbica, rękawice))
Część nr 5 – zakup urządzeń i wyposażenia pracowni fryzjerskiej w siedzibie Zespołu Szkół w Piaskach (Główka fryzjerska do zabiegów fryzjerskich ze statywem , Główka fryzjerska do upięć włosów, Główka fryzjerska męska, Suszarka ręczna, Karbownice i falownice do włosów, Lokówka elektryczna, Prostownica do włosów, Maszynka do strzyżenia z nasadkami, Maszynka do strzyżenia konturówka , Brzytwa, Nożyczki klasyczne do cięcia włosów, Sterylizator narzędzi do pr. fryzjerskiej, Nożyczki degażówki, Tempera do włosów, Zestaw grzebieni, Zestaw szczotek do pr. Fryzjerskiej, Komplet bielizny fryzjerskiej – ręczniki do pr. Fryzjerskiej, Komplet bielizny fryzjerskiej – peleryny do pr. Fryzjerskiej, Komplet bielizny fryzjerskiej - rękawiczki jednorazowe, Zestaw wałków do trwałej ondulacji, Zestaw wałków do wodnej ondulacji)
Część nr 6 – zakup sprzętu (małe AGD) do doposażenia pracowni Zespołu Szkół Nr 1 im. Cypriana Kamila Norwida w Świdniku (System do prasowania - żelazko, deska, generator pary, zbiornik na wodę; Kuchenka mikrofalowa, Ekspres do kawy, Warnik na ciepłą wodę)
Część nr 7 - doposażenie pracowni hotelarsko-turystycznej w siedzibie Zespołu Szkół Nr 1 im. Cypriana Kamila Norwida w Świdniku (Wizualizer, Sejf depozytowy, Czytnik kart płatniczych – sklepowy)
Część nr 8 - zakup sprzętu komputerowego i multimedialnego do doposażenia pracowni Rysunku technicznego, Przepisów Ruchu Drogowego i Eksploatacji Złóż w siedzibie Zespołu Szkół w Trawnikach (komputery stacjonarne (zestaw komputerowy z monitorem), oprogramowanie systemowe podstawowe do komputerów stacjonarnych, urządzenie drukujące, projektor, ekran zwijany, komputer przenośny, ekran projekcyjny ścienny)
Część nr 9 - zakup plotera do pracowni Rysunku technicznego w siedzibie Zespołu Szkół w Trawnikach
Część nr 10 - zakup pakietu edukacyjnego do nauki CAD/CAM do pracowni Rysunku Technicznego oraz oprogramowania do wykonywania rysunku technicznego do pracowni Eksploatacji Złóż
w siedzibie Zespołu Szkół w Trawnikach
Część nr 11 - zakup drukarki 3D do pracowni Eksploatacji Złóż w siedzibie Zespołu Szkół w Trawnikach
Część nr 12 - zakup sprzętu i materiałów dydaktycznych do doposażenia pracowni Eksploatacji złóż w siedzibie Zespołu Szkół w Trawnikach (teodolit elektroniczny, niwelator optyczny w zestawie z łatą geodezyjną i statywem, dalmierz laserowy, paliki geodezyjne, przyrząd pomiarowy do wykrywania gazów, szt., przyrząd do pomiaru przepływu powietrza).
Część nr 13 - zakup materiałów dydaktycznych do doposażenia pracowni Eksploatacji złóż w siedzibie Zespołu Szkół w Trawnikach (Katalogi maszyn i urządzeń górniczych, Schematy kinematyczne i blokowe maszyn, urządzeń górniczych, wentylacyjne kopalni, Modele części maszyn, Plansze, foliogramy i tablice poglądowe z połączeniami osi, wałków i innych urządzeń)
Część nr 14 – zakup sprzętu w tym do doposażenia Pracowni fryzjerskiej w siedzibie Zespołu Szkół w Trawnikach (Tablice Dydaktyczne Sprawdź Swoją Wiedzę, Podręcznik Nowoczesne Zabiegi Fryzjerskie (II) DO KWALIFIKACJI FRK.01, FRK.02, Podręcznik NOWOCZESNA STYLIZACJA – Kolor, Forma, Styl, Główka treningowa fryzjerska, Główka treningowa fryzjerska do upięć, Główka treningowa fryzjerska męska, Prostownica z jonizacją, Pielęgnica ultradźwiękowa do włosów, Suszarka do włosów z jonizacją, Falownica jonowa, Karbownica do odbijania włosów u nasady, Hot Tools Curl Bar, lokówka łamana 32mm, Maszynka do strzyżenia sieciowa, Trymer/maszynka do włosów i brody, Termiczna szczotka ceramiczna, Szczotka rozplątująca włosy, Szczotka do rozczesywania i masażu, Zestaw nożyczek do strzyżenia, Brzytwa fryzjerska/ nóż chiński + 10 ostrzy, Zestaw grzebieni w etui, Peleryna fryzjerska, Peleryna fryzjerska do modelowania, Ręczniki z włókniny, Sterylizator do narzędzi, Rękawiczki jednorazowe, Rękawiczki jednorazowe nitrylowe)
Część nr 15 – zakup sprzętu, w tym do doposażenia pracowni Gastronomicznej w siedzibie Zespołu Szkół
w Trawnikach (Piec konwekcyjno- parowy z sondą termiczną do pr. Gastronomicznej, Kuchnia elektryczna
z płytą indukcyjną i piekarnikiem do pr. Gastronomicznej)
Część nr 16 – zakup sprzętu do doposażenia m.in. Pracowni pomiarów elektrycznych, Pracowni elektroniki lotniczej w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku (Mostek techniczny, Opornik suwakowy do pr. pomiarów elektr., Podstawowy pakiet obwodów elektrycznych i elektronicznych, ACL-7000 - Makieta szkolna MCP do pracowni elektroniki lotniczej, DTS-011 Moduł "Podstawowy obwód wzmacniacza" do ACL-7000, DTS-012 Moduł "Obwód wzmacniacza operacyjnego" do ACL-7000, M21-2000 Makieta szkolna – elektrokia analogowa do pr. elektroniki lotniczej, M21-5000 Makieta szkolna – technika cyfrowa, M21-7000 Makieta szkolna – technika analogowo – cyfrowa, Przewody do makiet szkolnych MCP M21-1000/5000/7000 (20x10cm, 20x20cm))
Część nr 17 – zakup sprzętu do doposażenia m.in. Pracowni pomiarów elektrycznych, Pracowni elektroniki lotniczej w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku (Stół elektrotechniczny 230/400, Stół elektrotechniczny z konsolą)
Część nr 18 - zakup sprzętu do doposażenia m.in. Pracowni pomiarów elektrycznych, Pracowni elektroniki lotniczej w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku (Zasilacz 0-30V, Oscyloskop cyfrowy 100Mhz, Generator funkcyjny 30Mhz, Multimetr cyfrowy, Stacja lutownicza, Tygiel lutowniczy, Wytrawiarka z grzałką)
Część nr 19 - zakup sprzętu do doposażenia Pracowni elektroniki lotniczej w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku (Oprogramowanie - symulacja obwodów elektrycznych i elektronicznych)
Część nr 20 – zakup sprzętu do doposażenia m.in. Pracowni pomiarów elektrycznych, Pracowni elektroniki lotniczej w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku (Megaomomierz do pr. pomiarów elektr., Tester badania akumulatorów (Pracownia elektroniki lotniczej)
Część nr 21 - zakup sprzętu do doposażenia m.in. Pracowni pomiarów elektrycznych, Pracowni elektroniki lotniczej w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku (Dekada rezystancji do pr. pomiarów elektrycznych, Dekada indukcyjności do pr. pomiarów elektrycznych, Mostek pomiarowy, Platforma ćwiczeniowo - edukacyjna do pr. elektroniki lotniczej)
Część nr 22 - zakup sprzętu do doposażenia m.in. Pracowni pomiarów elektrycznych, Pracowni elektroniki lotniczej w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku (Dekada pojemnościowa, Falownik)
Część nr 23 - zakup sprzętu do doposażenia Pracowni elektroniki lotniczej w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku (Tablica demonstracyjna samolotu - ukł. elektroniczny i elektryczny do pr. elektroniki lotniczej)
Część nr 24 - zakup sprzętu do doposażenia m.in. Pracowni elektroniki lotniczej, Pracownia budowy i eksploatacji statków powietrznych (PESP) w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku (Komputer przenośny do pr. elektroniki lotniczej, Oprogramowanie systemowe podstawowe do komputera przenośnego, Komputer stacjonarny do pr. budowy i eksploatacji statków powietrznych, Projektor multimedialny do pr. budowy i eksploatacji statków powietrznych, Oprogramowanie systemowe do komputera stacjonarnego do pr. budowy i eksploatacji statków powietrznych, Urządzenie wielofunkcyjne A3)
Część nr 25 - zakup sprzętu do doposażenia Pracowni elektroniki lotniczej w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku (Ekran projekcyjny)
Część nr 26 - zakup sprzętu do doposażenia Pracowni budowy i eksploatacji statków powietrznych (PESP) w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku (Tablica szkolna czarna suchościeralna)
Część nr 27 -zakup tablic szkolnych białych suchościeralnych i zestawu podręczników dla Zespołu Szkół w Piaskach
3. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia, w tym wymagane ilości, zawarty jest w załącznikach do SIWZ. Zamawiający wskazując asortyment w poszczególnych częściach skupił się na określeniu zakresu zamówienia, natomiast szczegółowy zakres i wielkość zamówienia znajduje się we wspominanych załącznikach do SIWZ.
4. Jeżeli dokumentacja przetargowa wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie – zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia.
5. Wykonawca udzieli gwarancji i zapewni bezpłatny serwis gwarancyjny na oferowany przedmiot zamówienia zgodnie z SIWZ, w tym z zapisami zawartymi we wzorze umowy (załącznik do SIWZ).
6 Dostawa obejmuje transport do Zamawiającego lub bezpośredniego użytkownika, wsparcie techniczne przy montażu, instalacji, przy pierwszym uruchomieniu oraz wszystkie inne koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia i wymogami stawianymi przez Zamawiającego. W zakresie niektórych z części podłączenie i szkolenie jest jednym z kryteriów oceny ofert.
7. Oferowany towar ma być fabrycznie nowy, nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, a także musi spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f0a24013-28b7-4ea9-ab61-43b1b9cef2c3
Biuletyn 776347-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiat Świdnicki
Regon 43101946000000
Zamawiajacy adres ulica Niepodległości
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Świdnik
Zamawiajacy kod pocztowy 21-047
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon +48814687101
Zamawiajacy fax +48814687112
Zamawiajacy email wosm@powiatswidnik.pl
Adres strony url https://www.powiatswidnik.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu projekt „Powiat świdnicki kształcenie zawodowe na miarę XXI wieku” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 12: Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie: 12.4 Kształcenie zawodowe
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://spswidnik.bip.lubelskie.pl/index.php?id=92
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://spswidnik.bip.lubelskie.pl/index.php?id=92
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe, ul. Niepodległości 13, 21-040 Świdnik (kancelaria)
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych oraz pomocy dydaktycznych dla szkół biorących udział w projekcie „Powiat świdnicki kształcenie zawodowe na miarę XXI wieku” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 12: Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie: 12.4 Kształcenie zawodowe
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 27
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych oraz pomocy dydaktycznych dla szkół biorących udział w projekcie „Powiat świdnicki kształcenie zawodowe na miarę XXI wieku” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 12: Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie: 12.4 Kształcenie zawodowe. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na następujące części: Część nr 1 – wyposażenie Szkolnych Punktów Informacji i Kariery (tablice czarne, komputery przenośne z oprogramowaniem, drukarki (urządzenia wielofunkcyjne) i dodatkowe tonery, tablety z oprogramowaniem) Część nr 2 – doposażenie pracowni mechaniki pojazdów samochodowych w siedzibie Zespołu Szkół w Piaskach (myjka do kół samochodowych, urządzenie do ustawiania geometrii kół pojazdów, geometrii podwozia i zawieszenia, zlewarko - wysysarka płynów eksploatacyjnych, urządzenie do odpowietrzania i wymiany płynu hamulcowego, zestaw narzędzi do przewodów hamulcowych, tester płynu hamulcowego) Część nr 3 – doposażenie pracowni mechaniki pojazdów samochodowych w siedzibie Zespołu Szkół w Piaskach (stanowisko demonstracyjne - system regulacji siły hamowania ABS/ASR, stanowisko demonstracyjne –system sterowania silnikiem ZS typu Common Rail, stanowisko demonstracyjne – system zintegrowany typu Motronic M 1.5.5., przystawka PWM/COM regulatorów napięcia, przystawka PWM) Część nr 4 – doposażenie pracowni pojazdów samochodowych i warsztatów szkolnych w siedzibie Zespołu Szkół w Piaskach (zestaw narzędzi pomiarowych, Zestaw narzędzi traserskich, Zestaw narzędzi do obróbki maszynowej skrawaniem, Zestaw narzędzi monterskich, Prasa hydrauliczna ręczno-nożna z oprzyrządowaniem, Spawarka inwertorowa półautomatyczna, Zestaw akcesoriów spawalniczych (uchwyt, reduktor, 2 komplety przewodów, przyłbica, rękawice)) Część nr 5 – zakup urządzeń i wyposażenia pracowni fryzjerskiej w siedzibie Zespołu Szkół w Piaskach (Główka fryzjerska do zabiegów fryzjerskich ze statywem , Główka fryzjerska do upięć włosów, Główka fryzjerska męska, Suszarka ręczna, Karbownice i falownice do włosów, Lokówka elektryczna, Prostownica do włosów, Maszynka do strzyżenia z nasadkami, Maszynka do strzyżenia konturówka , Brzytwa, Nożyczki klasyczne do cięcia włosów, Sterylizator narzędzi do pr. fryzjerskiej, Nożyczki degażówki, Tempera do włosów, Zestaw grzebieni, Zestaw szczotek do pr. Fryzjerskiej, Komplet bielizny fryzjerskiej – ręczniki do pr. Fryzjerskiej, Komplet bielizny fryzjerskiej – peleryny do pr. Fryzjerskiej, Komplet bielizny fryzjerskiej - rękawiczki jednorazowe, Zestaw wałków do trwałej ondulacji, Zestaw wałków do wodnej ondulacji) Część nr 6 – zakup sprzętu (małe AGD) do doposażenia pracowni Zespołu Szkół Nr 1 im. Cypriana Kamila Norwida w Świdniku (System do prasowania - żelazko, deska, generator pary, zbiornik na wodę; Kuchenka mikrofalowa, Ekspres do kawy, Warnik na ciepłą wodę) Część nr 7 - doposażenie pracowni hotelarsko-turystycznej w siedzibie Zespołu Szkół Nr 1 im. Cypriana Kamila Norwida w Świdniku (Wizualizer, Sejf depozytowy, Czytnik kart płatniczych – sklepowy) Część nr 8 - zakup sprzętu komputerowego i multimedialnego do doposażenia pracowni Rysunku technicznego, Przepisów Ruchu Drogowego i Eksploatacji Złóż w siedzibie Zespołu Szkół w Trawnikach (komputery stacjonarne (zestaw komputerowy z monitorem), oprogramowanie systemowe podstawowe do komputerów stacjonarnych, urządzenie drukujące, projektor, ekran zwijany, komputer przenośny, ekran projekcyjny ścienny) Część nr 9 - zakup plotera do pracowni Rysunku technicznego w siedzibie Zespołu Szkół w Trawnikach Część nr 10 - zakup pakietu edukacyjnego do nauki CAD/CAM do pracowni Rysunku Technicznego oraz oprogramowania do wykonywania rysunku technicznego do pracowni Eksploatacji Złóż w siedzibie Zespołu Szkół w Trawnikach Część nr 11 - zakup drukarki 3D do pracowni Eksploatacji Złóż w siedzibie Zespołu Szkół w Trawnikach Część nr 12 - zakup sprzętu i materiałów dydaktycznych do doposażenia pracowni Eksploatacji złóż w siedzibie Zespołu Szkół w Trawnikach (teodolit elektroniczny, niwelator optyczny w zestawie z łatą geodezyjną i statywem, dalmierz laserowy, paliki geodezyjne, przyrząd pomiarowy do wykrywania gazów, szt., przyrząd do pomiaru przepływu powietrza). Część nr 13 - zakup materiałów dydaktycznych do doposażenia pracowni Eksploatacji złóż w siedzibie Zespołu Szkół w Trawnikach (Katalogi maszyn i urządzeń górniczych, Schematy kinematyczne i blokowe maszyn, urządzeń górniczych, wentylacyjne kopalni, Modele części maszyn, Plansze, foliogramy i tablice poglądowe z połączeniami osi, wałków i innych urządzeń) Część nr 14 – zakup sprzętu w tym do doposażenia Pracowni fryzjerskiej w siedzibie Zespołu Szkół w Trawnikach (Tablice Dydaktyczne Sprawdź Swoją Wiedzę, Podręcznik Nowoczesne Zabiegi Fryzjerskie (II) DO KWALIFIKACJI FRK.01, FRK.02, Podręcznik NOWOCZESNA STYLIZACJA – Kolor, Forma, Styl, Główka treningowa fryzjerska, Główka treningowa fryzjerska do upięć, Główka treningowa fryzjerska męska, Prostownica z jonizacją, Pielęgnica ultradźwiękowa do włosów, Suszarka do włosów z jonizacją, Falownica jonowa, Karbownica do odbijania włosów u nasady, Hot Tools Curl Bar, lokówka łamana 32mm, Maszynka do strzyżenia sieciowa, Trymer/maszynka do włosów i brody, Termiczna szczotka ceramiczna, Szczotka rozplątująca włosy, Szczotka do rozczesywania i masażu, Zestaw nożyczek do strzyżenia, Brzytwa fryzjerska/ nóż chiński + 10 ostrzy, Zestaw grzebieni w etui, Peleryna fryzjerska, Peleryna fryzjerska do modelowania, Ręczniki z włókniny, Sterylizator do narzędzi, Rękawiczki jednorazowe, Rękawiczki jednorazowe nitrylowe) Część nr 15 – zakup sprzętu, w tym do doposażenia pracowni Gastronomicznej w siedzibie Zespołu Szkół w Trawnikach (Piec konwekcyjno- parowy z sondą termiczną do pr. Gastronomicznej, Kuchnia elektryczna z płytą indukcyjną i piekarnikiem do pr. Gastronomicznej) Część nr 16 – zakup sprzętu do doposażenia m.in. Pracowni pomiarów elektrycznych, Pracowni elektroniki lotniczej w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku (Mostek techniczny, Opornik suwakowy do pr. pomiarów elektr., Podstawowy pakiet obwodów elektrycznych i elektronicznych, ACL-7000 - Makieta szkolna MCP do pracowni elektroniki lotniczej, DTS-011 Moduł "Podstawowy obwód wzmacniacza" do ACL-7000, DTS-012 Moduł "Obwód wzmacniacza operacyjnego" do ACL-7000, M21-2000 Makieta szkolna – elektrokia analogowa do pr. elektroniki lotniczej, M21-5000 Makieta szkolna – technika cyfrowa, M21-7000 Makieta szkolna – technika analogowo – cyfrowa, Przewody do makiet szkolnych MCP M21-1000/5000/7000 (20x10cm, 20x20cm)) Część nr 17 – zakup sprzętu do doposażenia m.in. Pracowni pomiarów elektrycznych, Pracowni elektroniki lotniczej w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku (Stół elektrotechniczny 230/400, Stół elektrotechniczny z konsolą) Część nr 18 - zakup sprzętu do doposażenia m.in. Pracowni pomiarów elektrycznych, Pracowni elektroniki lotniczej w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku (Zasilacz 0-30V, Oscyloskop cyfrowy 100Mhz, Generator funkcyjny 30Mhz, Multimetr cyfrowy, Stacja lutownicza, Tygiel lutowniczy, Wytrawiarka z grzałką) Część nr 19 - zakup sprzętu do doposażenia Pracowni elektroniki lotniczej w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku (Oprogramowanie - symulacja obwodów elektrycznych i elektronicznych) Część nr 20 – zakup sprzętu do doposażenia m.in. Pracowni pomiarów elektrycznych, Pracowni elektroniki lotniczej w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku (Megaomomierz do pr. pomiarów elektr., Tester badania akumulatorów (Pracownia elektroniki lotniczej) Część nr 21 - zakup sprzętu do doposażenia m.in. Pracowni pomiarów elektrycznych, Pracowni elektroniki lotniczej w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku (Dekada rezystancji do pr. pomiarów elektrycznych, Dekada indukcyjności do pr. pomiarów elektrycznych, Mostek pomiarowy, Platforma ćwiczeniowo - edukacyjna do pr. elektroniki lotniczej) Część nr 22 - zakup sprzętu do doposażenia m.in. Pracowni pomiarów elektrycznych, Pracowni elektroniki lotniczej w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku (Dekada pojemnościowa, Falownik) Część nr 23 - zakup sprzętu do doposażenia Pracowni elektroniki lotniczej w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku (Tablica demonstracyjna samolotu - ukł. elektroniczny i elektryczny do pr. elektroniki lotniczej) Część nr 24 - zakup sprzętu do doposażenia m.in. Pracowni elektroniki lotniczej, Pracownia budowy i eksploatacji statków powietrznych (PESP) w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku (Komputer przenośny do pr. elektroniki lotniczej, Oprogramowanie systemowe podstawowe do komputera przenośnego, Komputer stacjonarny do pr. budowy i eksploatacji statków powietrznych, Projektor multimedialny do pr. budowy i eksploatacji statków powietrznych, Oprogramowanie systemowe do komputera stacjonarnego do pr. budowy i eksploatacji statków powietrznych, Urządzenie wielofunkcyjne A3) Część nr 25 - zakup sprzętu do doposażenia Pracowni elektroniki lotniczej w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku (Ekran projekcyjny) Część nr 26 - zakup sprzętu do doposażenia Pracowni budowy i eksploatacji statków powietrznych (PESP) w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku (Tablica szkolna czarna suchościeralna) Część nr 27 -zakup tablic szkolnych białych suchościeralnych i zestawu podręczników dla Zespołu Szkół w Piaskach 3. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia, w tym wymagane ilości, zawarty jest w załącznikach do SIWZ. Zamawiający wskazując asortyment w poszczególnych częściach skupił się na określeniu zakresu zamówienia, natomiast szczegółowy zakres i wielkość zamówienia znajduje się we wspominanych załącznikach do SIWZ. 4. Jeżeli dokumentacja przetargowa wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie – zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. 5. Wykonawca udzieli gwarancji i zapewni bezpłatny serwis gwarancyjny na oferowany przedmiot zamówienia zgodnie z SIWZ, w tym z zapisami zawartymi we wzorze umowy (załącznik do SIWZ). 6 Dostawa obejmuje transport do Zamawiającego lub bezpośredniego użytkownika, wsparcie techniczne przy montażu, instalacji, przy pierwszym uruchomieniu oraz wszystkie inne koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia i wymogami stawianymi przez Zamawiającego. W zakresie niektórych z części podłączenie i szkolenie jest jednym z kryteriów oceny ofert. 7. Oferowany towar ma być fabrycznie nowy, nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, a także musi spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia
Cpv glowny przedmiot 30195900-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia jest uzależniony od części zamówienia: -28 dni od dnia zawarcia umowy (części 2-5, 9-10, 14, 16-17, 21-23, 27); -14 dni od daty zawarcia umowy (części 1, 6-8, 11-13, 15, 18-20, 24-26); w częściach 2-5, 9-10, 13-14, 21-23, 25-27 stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1) – Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie z zastrzeżeniem, że dla części 8 Zamawiający określa następujący warunek: Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty minimum 1 dostawę komputerów lub zestawów komputerowych o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł brutto*. Przez wartość jednej dostawy Zamawiający rozumie łączną wartość dostaw wykonywanych w ramach jednej umowy. W przypadku podania kwot w walutach obcych Zamawiający dokona ich przeliczenia według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2) Dokumenty składane przez podmioty zagraniczne: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 2) ppkt 1) zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby
Zakresie warunkow udzialu 1) Dotyczy części nr 8 - wykaz dostaw w formie oryginału, zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik do SIWZ, potwierdzającym spełnianie warunków zgodnie z pkt 5.2.3) SIWZ (III.1.3 niniejszego ogłoszenia), wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów (w formie oryginału lub kopi poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) określających czy te dostawy zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku przedstawienia przez Wykonawcę dostaw obejmujących szerszy zakres niż wskazany w warunku doświadczenia, Wykonawca powinien podać całkowitą wartość dostaw oraz podać wartość dostaw w zakresie wymaganym warunkiem. 2) Oświadczenia wskazane w III.3 ogłoszenia o zamówieniu (także w pkt 6.1) składane są wraz z ofertą. 3) Dokument określony w pkt 6.3 SIWZ (oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej) składany jest przez Wykonawcę w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert. Pozostałe dokumenty wymienione w III.4 i III.5 ogłoszenia o zamówieniu (także w pkt 6.2 A i B SIWZ) wymagane będą tylko od Wykonawcy, którego oferta będzie oceniona jako najkorzystniejsza
Inne dokumenty niewymienione 1) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy, Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w formie oryginału (według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. 2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji. Zobowiązanie winno określać: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego 3) Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej, przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum) lub przez spółkę cywilną: 1) Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, wymienione w pkt 6.1 ppkt 1), pkt 6.2 lit. A. ppkt 1) i pkt 6.3 SIWZ, składa każdy z Wykonawców oddzielnie; 2) Oświadczenie wymienione w pkt 6.1 ppkt 2) SIWZ, formularz oferty, opis przedmiotu zamówienia / opis oferowanego towaru składane są przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 3) Poza dokumentami wymienionymi w ppkt 1) i 2) SIWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni załączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa; 4) Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany postanowień umowy w przypadku: 1) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp techniczny lub technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń lub podzespołów), zmiana nie może spowodować podwyższenia ceny oraz obniżenia parametrów technicznych, jakościowych i innych wynikających z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy; 2) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiana stawki podatku od towarów i usług na asortyment stanowiący przedmiot umowy
IV 4 4 data 2021-01-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 4 jezyki j. polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 Oferty zostaną otwarte w dniu: 11.01.2021r. o godz. 13:30, w siedzibie Zamawiającego: Starostwo Powiatowe, ul. Niepodległości 13, 21-040 Świdnik – pokój 108

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część nr 1 – wyposażenie Szkolnych Punktów Informacji i Kariery (tablice czarne, komputery przenośne z oprogramowaniem, drukarki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30195900-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Część nr 1 – wyposażenie Szkolnych Punktów Informacji i Kariery (tablice czarne, komputery przenośne z oprogramowaniem, drukarki (urządzenia wielofunkcyjne) i dodatkowe tonery, tablety z oprogramowaniem)
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część nr 2 – doposażenie pracowni mechaniki pojazdów samochodowych w siedzibie Zespołu Szkół w Piaskach
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42924730-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Część nr 2 – doposażenie pracowni mechaniki pojazdów samochodowych w siedzibie Zespołu Szkół w Piaskach (myjka do kół samochodowych, urządzenie do ustawiania geometrii kół pojazdów, geometrii podwozia i zawieszenia, zlewarko - wysysarka płynów eksploatacyjnych, urządzenie do odpowietrzania i wymiany płynu hamulcowego, zestaw narzędzi do przewodów hamulcowych, tester płynu hamulcowego)
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część nr 3 – doposażenie pracowni mechaniki pojazdów samochodowych w siedzibie Zespołu Szkół w Piaskach
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Część nr 3 – doposażenie pracowni mechaniki pojazdów samochodowych w siedzibie Zespołu Szkół w Piaskach (stanowisko demonstracyjne - system regulacji siły hamowania ABS/ASR, stanowisko demonstracyjne –system sterowania silnikiem ZS typu Common Rail, stanowisko demonstracyjne – system zintegrowany typu Motronic M 1.5.5., przystawka PWM/COM regulatorów napięcia, przystawka PWM)
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część nr 4 – doposażenie pracowni pojazdów samochodowych i warsztatów szkolnych w siedzibie Zespołu Szkół w Piaskach
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44512000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Część nr 4 – doposażenie pracowni pojazdów samochodowych i warsztatów szkolnych w siedzibie Zespołu Szkół w Piaskach (zestaw narzędzi pomiarowych, Zestaw narzędzi traserskich, Zestaw narzędzi do obróbki maszynowej skrawaniem, Zestaw narzędzi monterskich, Prasa hydrauliczna ręczno-nożna z oprzyrządowaniem, Spawarka inwertorowa półautomatyczna, Zestaw akcesoriów spawalniczych (uchwyt, reduktor, 2 komplety przewodów, przyłbica, rękawice))
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Część nr 5 – zakup urządzeń i wyposażenia pracowni fryzjerskiej w siedzibie Zespołu Szkół w Piaskach
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39712200-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Część nr 5 – zakup urządzeń i wyposażenia pracowni fryzjerskiej w siedzibie Zespołu Szkół w Piaskach (Główka fryzjerska do zabiegów fryzjerskich ze statywem , Główka fryzjerska do upięć włosów, Główka fryzjerska męska, Suszarka ręczna, Karbownice i falownice do włosów, Lokówka elektryczna, Prostownica do włosów, Maszynka do strzyżenia z nasadkami, Maszynka do strzyżenia konturówka , Brzytwa, Nożyczki klasyczne do cięcia włosów, Sterylizator narzędzi do pr. fryzjerskiej, Nożyczki degażówki, Tempera do włosów, Zestaw grzebieni, Zestaw szczotek do pr. Fryzjerskiej, Komplet bielizny fryzjerskiej – ręczniki do pr. Fryzjerskiej, Komplet bielizny fryzjerskiej – peleryny do pr. Fryzjerskiej, Komplet bielizny fryzjerskiej - rękawiczki jednorazowe, Zestaw wałków do trwałej ondulacji, Zestaw wałków do wodnej ondulacji)
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Część nr 6 – zakup sprzętu (małe AGD) do doposażenia pracowni Zespołu Szkół Nr 1 im. Cypriana Kamila Norwida w Świdniku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42717000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Część nr 6 – zakup sprzętu (małe AGD) do doposażenia pracowni Zespołu Szkół Nr 1 im. Cypriana Kamila Norwida w Świdniku (System do prasowania - żelazko, deska, generator pary, zbiornik na wodę; Kuchenka mikrofalowa, Ekspres do kawy, Warnik na ciepłą wodę)
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Część nr 7 - doposażenie pracowni hotelarsko-turystycznej w siedzibie Zespołu Szkół Nr 1 im. Cypriana Kamila Norwida w Świdniku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38651600-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Część nr 7 - doposażenie pracowni hotelarsko-turystycznej w siedzibie Zespołu Szkół Nr 1 im. Cypriana Kamila Norwida w Świdniku (Wizualizer, Sejf depozytowy, Czytnik kart płatniczych – sklepowy)
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Część nr 8 - zakup sprzętu komputerowego i multimedialnego do doposażenia pracowni Rysunku technicznego, Przepisów Ruchu Drogowego i Eksploatacji Złóż w siedzibie Zespołu Szkół w Trawnikach
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Część nr 8 - zakup sprzętu komputerowego i multimedialnego do doposażenia pracowni Rysunku technicznego, Przepisów Ruchu Drogowego i Eksploatacji Złóż w siedzibie Zespołu Szkół w Trawnikach (komputery stacjonarne (zestaw komputerowy z monitorem), oprogramowanie systemowe podstawowe do komputerów stacjonarnych, urządzenie drukujące, projektor, ekran zwijany, komputer przenośny, ekran projekcyjny ścienny)
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Część nr 9 - zakup plotera do pracowni Rysunku technicznego w siedzibie Zespołu Szkół w Trawnikach
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232100-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Część nr 9 - zakup plotera do pracowni Rysunku technicznego w siedzibie Zespołu Szkół w Trawnikach
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Część nr 10 - zakup pakietu edukacyjnego do nauki CAD/CAM do pracowni Rysunku Technicznego oraz oprogramowania do wykonywania rysunku technicznego do pracowni Eksploatacji Złóż w siedzibie Zespołu Szkół w Trawnikach
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48321000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Część nr 10 - zakup pakietu edukacyjnego do nauki CAD/CAM do pracowni Rysunku Technicznego oraz oprogramowania do wykonywania rysunku technicznego do pracowni Eksploatacji Złóż w siedzibie Zespołu Szkół w Trawnikach
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Część nr 11 - zakup drukarki 3D do pracowni Eksploatacji Złóż w siedzibie Zespołu Szkół w Trawnikach
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232100-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Część nr 11 - zakup drukarki 3D do pracowni Eksploatacji Złóż w siedzibie Zespołu Szkół w Trawnikach
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Część nr 12 - zakup sprzętu i materiałów dydaktycznych do doposażenia pracowni Eksploatacji złóż w siedzibie Zespołu Szkół w Trawnikach
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38294000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Część nr 12 - zakup sprzętu i materiałów dydaktycznych do doposażenia pracowni Eksploatacji złóż w siedzibie Zespołu Szkół w Trawnikach (teodolit elektroniczny, niwelator optyczny w zestawie z łatą geodezyjną i statywem, dalmierz laserowy, paliki geodezyjne, przyrząd pomiarowy do wykrywania gazów, szt., przyrząd do pomiaru przepływu powietrza)
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Część nr 13 - zakup materiałów dydaktycznych do doposażenia pracowni Eksploatacji złóż w siedzibie Zespołu Szkół w Trawnikach
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Część nr 13 - zakup materiałów dydaktycznych do doposażenia pracowni Eksploatacji złóż w siedzibie Zespołu Szkół w Trawnikach (Katalogi maszyn i urządzeń górniczych, Schematy kinematyczne i blokowe maszyn, urządzeń górniczych, wentylacyjne kopalni, Modele części maszyn, Plansze, foliogramy i tablice poglądowe z połączeniami osi, wałków i innych urządzeń)
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Część nr 14 – zakup sprzętu w tym do doposażenia Pracowni fryzjerskiej w siedzibie Zespołu Szkół w Trawnikach
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Część nr 14 – zakup sprzętu w tym do doposażenia Pracowni fryzjerskiej w siedzibie Zespołu Szkół w Trawnikach (Tablice Dydaktyczne Sprawdź Swoją Wiedzę, Podręcznik Nowoczesne Zabiegi Fryzjerskie (II) DO KWALIFIKACJI FRK.01, FRK.02, Podręcznik NOWOCZESNA STYLIZACJA – Kolor, Forma, Styl, Główka treningowa fryzjerska, Główka treningowa fryzjerska do upięć, Główka treningowa fryzjerska męska, Prostownica z jonizacją, Pielęgnica ultradźwiękowa do włosów, Suszarka do włosów z jonizacją, Falownica jonowa, Karbownica do odbijania włosów u nasady, Hot Tools Curl Bar, lokówka łamana 32mm, Maszynka do strzyżenia sieciowa, Trymer/maszynka do włosów i brody, Termiczna szczotka ceramiczna, Szczotka rozplątująca włosy, Szczotka do rozczesywania i masażu, Zestaw nożyczek do strzyżenia, Brzytwa fryzjerska/ nóż chiński + 10 ostrzy, Zestaw grzebieni w etui, Peleryna fryzjerska, Peleryna fryzjerska do modelowania, Ręczniki z włókniny, Sterylizator do narzędzi, Rękawiczki jednorazowe, Rękawiczki jednorazowe nitrylowe)
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Część nr 15 – zakup sprzętu, w tym do doposażenia pracowni Gastronomicznej w siedzibie Zespołu Szkół w Trawnikach
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42214100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Część nr 15 – zakup sprzętu, w tym do doposażenia pracowni Gastronomicznej w siedzibie Zespołu Szkół w Trawnikach (Piec konwekcyjno- parowy z sondą termiczną do pr. Gastronomicznej, Kuchnia elektryczna z płytą indukcyjną i piekarnikiem do pr. Gastronomicznej)
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Część nr 16 – zakup sprzętu do doposażenia m.in. Pracowni pomiarów elektrycznych, Pracowni elektroniki lotniczej w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38970000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis C (Mostek techniczny, Opornik suwakowy do pr. pomiarów elektr., Podstawowy pakiet obwodów elektrycznych i elektronicznych, ACL-7000 - Makieta szkolna MCP do pracowni elektroniki lotniczej, DTS-011 Moduł "Podstawowy obwód wzmacniacza" do ACL-7000, DTS-012 Moduł "Obwód wzmacniacza operacyjnego" do ACL-7000, M21-2000 Makieta szkolna – elektrokia analogowa do pr. elektroniki lotniczej, M21-5000 Makieta szkolna – technika cyfrowa, M21-7000 Makieta szkolna – technika analogowo – cyfrowa, Przewody do makiet szkolnych MCP M21-1000/5000/7000 (20x10cm, 20x20cm))
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Część nr 17 – zakup sprzętu do doposażenia m.in. Pracowni pomiarów elektrycznych, Pracowni elektroniki lotniczej w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39181000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Część nr 17 – zakup sprzętu do doposażenia m.in. Pracowni pomiarów elektrycznych, Pracowni elektroniki lotniczej w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku (Stół elektrotechniczny 230/400, Stół elektrotechniczny z konsolą)
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Część nr 18 - zakup sprzętu do doposażenia m.in. Pracowni pomiarów elektrycznych, Pracowni elektroniki lotniczej w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38970000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Część nr 18 - zakup sprzętu do doposażenia m.in. Pracowni pomiarów elektrycznych, Pracowni elektroniki lotniczej w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku (Zasilacz 0-30V, Oscyloskop cyfrowy 100Mhz, Generator funkcyjny 30Mhz, Multimetr cyfrowy, Stacja lutownicza, Tygiel lutowniczy, Wytrawiarka z grzałką)
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Część nr 19 - zakup sprzętu do doposażenia Pracowni elektroniki lotniczej w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48190000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Część nr 19 - zakup sprzętu do doposażenia Pracowni elektroniki lotniczej w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku (Oprogramowanie - symulacja obwodów elektrycznych i elektronicznych)
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Część nr 20 – zakup sprzętu do doposażenia m.in. Pracowni pomiarów elektrycznych, Pracowni elektroniki lotniczej w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38970000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Część nr 20 – zakup sprzętu do doposażenia m.in. Pracowni pomiarów elektrycznych, Pracowni elektroniki lotniczej w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku (Megaomomierz do pr. pomiarów elektr., Tester badania akumulatorów (Pracownia elektroniki lotniczej)
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa Część nr 21 - zakup sprzętu do doposażenia m.in. Pracowni pomiarów elektrycznych, Pracowni elektroniki lotniczej w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Część nr 21 - zakup sprzętu do doposażenia m.in. Pracowni pomiarów elektrycznych, Pracowni elektroniki lotniczej w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku (Dekada rezystancji do pr. pomiarów elektrycznych, Dekada indukcyjności do pr. pomiarów elektrycznych, Mostek pomiarowy, Platforma ćwiczeniowo - edukacyjna do pr. elektroniki lotniczej)
  
Zalacznik czesc nr 22
Zalacznik nazwa Część nr 22 - zakup sprzętu do doposażenia m.in. Pracowni pomiarów elektrycznych, Pracowni elektroniki lotniczej w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38970000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Część nr 22 - zakup sprzętu do doposażenia m.in. Pracowni pomiarów elektrycznych, Pracowni elektroniki lotniczej w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku (Dekada pojemnościowa, Falownik)
  
Zalacznik czesc nr 23
Zalacznik nazwa Część nr 23 - zakup sprzętu do doposażenia Pracowni elektroniki lotniczej w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38970000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Część nr 23 - zakup sprzętu do doposażenia Pracowni elektroniki lotniczej w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku (Tablica demonstracyjna samolotu - ukł. elektroniczny i elektryczny do pr. elektroniki lotniczej)
  
Zalacznik czesc nr 24
Zalacznik nazwa Część nr 24 - zakup sprzętu do doposażenia m.in. Pracowni elektroniki lotniczej, Pracownia budowy i eksploatacji statków powietrznych (PESP) w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Część nr 24 - zakup sprzętu do doposażenia m.in. Pracowni elektroniki lotniczej, Pracownia budowy i eksploatacji statków powietrznych (PESP) w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku (Komputer przenośny do pr. elektroniki lotniczej, Oprogramowanie systemowe podstawowe do komputera przenośnego, Komputer stacjonarny do pr. budowy i eksploatacji statków powietrznych, Projektor multimedialny do pr. budowy i eksploatacji statków powietrznych, Oprogramowanie systemowe do komputera stacjonarnego do pr. budowy i eksploatacji statków powietrznych, Urządzenie wielofunkcyjne A3)
  
Zalacznik czesc nr 25
Zalacznik nazwa Część nr 25 - zakup sprzętu do doposażenia Pracowni elektroniki lotniczej w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Część nr 25 - zakup sprzętu do doposażenia Pracowni elektroniki lotniczej w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku (Ekran projekcyjny)
  
Zalacznik czesc nr 26
Zalacznik nazwa Część nr 26 - zakup sprzętu do doposażenia Pracowni budowy i eksploatacji statków powietrznych (PESP) w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Część nr 26 - zakup sprzętu do doposażenia Pracowni budowy i eksploatacji statków powietrznych (PESP) w siedzibie Powiatowego Centrum Edukacji Zawodowej w Świdniku (Tablica szkolna czarna suchościeralna)
  
Zalacznik czesc nr 27
Zalacznik nazwa Część nr 27 -zakup tablic szkolnych białych suchościeralnych i zestawu podręczników dla Zespołu Szkół w Piaskach
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30195900-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Część nr 27 -zakup tablic szkolnych białych suchościeralnych i zestawu podręczników dla Zespołu Szkół w Piaskach
  

Criterion

Kryteria inne (szerzej z załącznikach do poszczególnych części)
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)