GuidZP400 |
ee27481a-5104-4703-b1d3-66abd4148cb1
|
Biuletyn |
776407-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Miejskie Centrum Usług Socjalnych
|
Regon |
93268454000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Mączna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
54-131
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
713 769 950
|
Zamawiajacy fax |
713 769 905
|
Zamawiajacy email |
mzdps@mzdps.wroclaw.pl
|
Adres strony url |
https://www.mcus.pl/zamowienia-publiczne/powyzej-30-000-euro.html
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://www.mcus.pl/zamowienia-publiczne/powyzej-30-000-euro.html
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.mcus.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, ul. Mączna 3, 54-131 Wrocław, Sekretariat, pokój 160
|
Nazwa nadana zamowieniu |
sukcesywna dostawa środków chemicznych do sprzątania i zmywarek na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
|
Numer referencyjny |
MCUS.DZP.373-71/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków chemicznych do sprzątania i zmywarek na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu.
2. Przedmiot zamówienia oznaczony jest kodem CPV: 24000000-4 Produkty chemiczne; CPV: 24455000-8 Środki odkażające; CPV: 39831240-0 Preparaty czyszczące; CPV: 39831300-9 Środki do czyszczenia podłóg.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający rodzaj oraz ilość zamawianego towaru, znajduje się we wzorze Kalkulacji cenowej, która jako Załącznik nr 2 do SIWZ stanowią jej integralną część.
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
5. Towar będzie dostarczany do centralnego magazynu gospodarczego mieszczącego się
w Domu Pomocy Społecznej przy ul. Mącznej 3 we Wrocławiu.
6. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp.
|
Cpv glowny przedmiot |
24000000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie:
1) aktualnego na dzień złożenia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp (odpis aktualny na dzień złożenia);
2) dokumentu lub dokumentów wystawionych w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 powyżej, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby (dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert);
W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności dokumentu, o którym mowa w punkcie 1 i 2 powyżej, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę dokumenty.
W przypadku wskazania przez Wykonawcę, że dokument, o którym mowa w punkcie 1 i 2 powyżej, znajduje się w posiadaniu Zamawiającego (dokumenty przechowywane przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp), Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp skorzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zapis ten nie ma zastosowania w przypadku, gdy w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta.
2. Pełnomocnictwo w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, określającego jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany i uzupełnienia umowy będą mogły być dokonywanie wyłącznie w formie pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności, za wyjątkiem wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 3, 4 i 5.
2. Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:
1) zmiany danych Wykonawcy (np. zmiana adresu, nazwy) lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy;
2) zmiany osoby reprezentującej po stronie Zamawiającego lub Wykonawcy;
3) zmian przepisów ogólnie obowiązujących, które mają wpływ na treść umowy;
4) podwyższenia jakości parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu dostawy, zmiany nazwy własnej towaru, pod warunkiem wprowadzenia na rynek produktu o wyższej jakości, o lepszych parametrach lub innych korzystniejszych cechach charakterystycznych, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru lub niższej, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego, wyrażonej w formie pisemnej, pod rygorem nieważności;
5) zmiany sposobu konfekcjonowania towarów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego, wyrażonej w formie pisemnej, pod rygorem nieważności;
6) obniżenia cen producenta lub zastosowania promocyjnej obniżki cen, Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu towaru objętego umową po cenach odpowiednio obniżonych;
7) wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem umowy, możliwość dostarczania odpowiedników towarów objętych umową, o parametrach nie gorszych niż towary objęte ofertą, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru lub niższej, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego;
8) zmiany stawki podatku VAT powodującej zmianę wartości brutto umowy na podstawie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie (zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie niezmienna. O zmianie VAT-u na przedmiot umowy, Wykonawca informuje pisemnie Zamawiającego w terminie do 14 dni roboczych przed terminem dostawy towaru, którego cena ulega zmianie);
9) zmiana umowy w zakresie podwykonawstwa na etapie realizacji zamówienia, za uprzednią zgodą Zamawiającego np.:
a) powierzenie podwykonawcom innego zakresu dostawy niż wskazany w ofercie Wykonawcy;
b) zmiana podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia;
c) wprowadzenie nowego podwykonawcy, również w przypadku, gdy Wykonawca wskazał w ofercie, że dostawę przedmiotu zamówienia wykona samodzielnie;
10) zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku:
a) gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego,
b) działania siły wyższej (w tym m.in. klęski żywiołowe, pożary, powodzie, epidemia, strajki), uniemożliwiającej wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie,
c) w przypadku wystąpienia obiektywnych czynników niezależnych od Zamawiającego;
d) niewykorzystania wartości umowy (wydłużenie terminu realizacji umowy).
3. Z przyczyn niezależnych, Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji umowy, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń.
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej ilości towarów lub rezygnacji z niektórych pozycji, w wyniku czego wynagrodzenie ulegnie zmianie proporcjonalnie do ilości zamówionych produktów.
5. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość dokonywania przesunięć ilościowych towaru między pozycjami w Kalkulacji cenowej (Załącznik nr 2 do umowy), w przypadku zaistnienia takich potrzeb, pod warunkiem, iż przesunięcia te nie przekroczą maksymalnej kwoty wynagrodzenia.
|
IV 4 4 data |
2021-01-15T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
>język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|