Opracowanie aplikacji mobilnej w ramach projektu pt. Szlak Marianny Orańskiej ścieżką rozwoju gmin polskoczeskiego pogranicza

Data publikacji 2020-12-31
Data zakończenia 2021-02-01 00:00:00
Instytucja Gmina Kamieniec Ząbkowicki
Miejscowość Kamieniec Ząbkowicki
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Usługi internetowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 772649-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 724000004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa posiadanej przez Zamawiającego aplikacji do zwiedzania Zespołu Parkowo-Pałacowego Marianny Orańskiej w Kamieńcu Ząbkowickim o kolejne lokalizacje takie jak:
• Oficyna południowa kompleksu pałacowo-parkowego w Kamieńcu Ząbkowickim
• Zrewitalizowany kościół poewangelicki w Złotym Stoku
• Muzeum w Bilej Wodzie, Dom Chleba (Czechy).
Aplikacja służyć ma do oprowadzania turystów po atrakcjach związanych z historią wskazanych miejsc i osób z nimi związanych, oraz nawigować turystę pomiędzy poszczególnymi lokalizacjami. Dodatkowo, w ramach aplikacji należy wdrożyć ułatwienie dla turystów, umożliwiające korzystanie z aktualnej oferty kulturalnej (np. poprzez wprowadzenie quizów). Aplikacja pracować ma w systemach operacyjnych Android oraz iOS.
Aplikacja powinna umożliwiać wybór różnych ścieżek zwiedzania atrakcji po obu stronach granicy tak, aby zachęcić turystów do odwiedzania nie tylko pojedynczych obiektów, w wszystkich atrakcji Szlaku. Należy przewidzieć dla zwiedzających różne tryby zwiedzania *jednodniowy, dwudniowy, wybrane bądź wszystkie miejscowości, zwiedzanie na podstawie aktualnej oferty kulturalnej i turystycznej). Aplikacja winna sugerować oraz proponować zwiedzanie atrakcji w innej lokalizacji (u innego partnera). Część merytoryczna winna w dużej mierze bazować na historii Marianny Orańskiej – jej wpływu na region, daną miejscowość czy obiekt.
Poza wskazanymi wyżej trybami zwiedzania, należy wdrożyć ścieżkę zwiedzania poszerzającego wiedzę (np. historia Marianny Orańskiej w różnych miejscach, wpływ na architekturę) oraz ścieżkę dla dzieci, młodzieży szkolnej i studentów. Możliwości wyboru różnego rodzaju ścieżek mają zachęcić turystów do wielokrotnego skorzystania z oferty i podczas kolejnej wizyty, wybrania innej ścieżki.
Kolejną funkcjonalnością aplikacji ma być rozpoznawanie lokalizacji odwiedzającego, oraz przekazywanie, na tej podstawie, informacji o atrakcji turystycznej oraz historii Marianny Orańskiej powiązanych z aktualną lokalizacją. Aplikacja powinna również posiadać funkcję umożliwiającą zwiedzającym rezerwację usługi przewodnika w wybranej lokalizacji.
Zamawiający przekaże wybranemu w postępowaniu Wykonawcy wkład merytoryczny. Do zadań Wykonawcy należeć będzie ich odpowiednie opracowanie, skład i wdrożenie w treściach edukacyjnych aplikacji.
Wykonawca w ramach realizacji zamówienia winien ściśle współpracować z partnerami projektu i wspólnie z nimi wypracować jednolitą i spójną formę przekazu informacji.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2413911a-32ce-4f96-a7d1-f4d0492dfb6e
Biuletyn 772649-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Kamieniec Ząbkowicki
Regon 89071844900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Ząbkowicka
Zamawiajacy adres numer domu 26
Zamawiajacy miejscowosc Kamieniec Ząbkowicki
Zamawiajacy kod pocztowy 57-230
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 074 8162010
Zamawiajacy fax 074 8173361
Zamawiajacy email gmina@kamzab.pl
Adres strony url www.kamienieczabkowicki.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Interreg V-A Republika Czeska-Polska pt. „Szlak Marianny Orańskiej ścieżką rozwoju gmin polsko-czeskiegopogranicza” zarejestrowany pod numerem CZ.11.2.45/0.0/0.0/18_029/0001836
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.kamienieczabkowicki.eu/komunikaty-kategoria/przetargi/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pocztą, osobiście, kurierem
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ul. Ząbkowicka 26, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki
Nazwa nadana zamowieniu Opracowanie aplikacji mobilnej w ramach projektu pt. Szlak Marianny Orańskiej ścieżką rozwoju gmin polskoczeskiego pogranicza
Numer referencyjny 25/BGP-19/PN-U/2020
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa posiadanej przez Zamawiającego aplikacji do zwiedzania Zespołu Parkowo-Pałacowego Marianny Orańskiej w Kamieńcu Ząbkowickim o kolejne lokalizacje takie jak: • Oficyna południowa kompleksu pałacowo-parkowego w Kamieńcu Ząbkowickim • Zrewitalizowany kościół poewangelicki w Złotym Stoku • Muzeum w Bilej Wodzie, Dom Chleba (Czechy). Aplikacja służyć ma do oprowadzania turystów po atrakcjach związanych z historią wskazanych miejsc i osób z nimi związanych, oraz nawigować turystę pomiędzy poszczególnymi lokalizacjami. Dodatkowo, w ramach aplikacji należy wdrożyć ułatwienie dla turystów, umożliwiające korzystanie z aktualnej oferty kulturalnej (np. poprzez wprowadzenie quizów). Aplikacja pracować ma w systemach operacyjnych Android oraz iOS. Aplikacja powinna umożliwiać wybór różnych ścieżek zwiedzania atrakcji po obu stronach granicy tak, aby zachęcić turystów do odwiedzania nie tylko pojedynczych obiektów, w wszystkich atrakcji Szlaku. Należy przewidzieć dla zwiedzających różne tryby zwiedzania *jednodniowy, dwudniowy, wybrane bądź wszystkie miejscowości, zwiedzanie na podstawie aktualnej oferty kulturalnej i turystycznej). Aplikacja winna sugerować oraz proponować zwiedzanie atrakcji w innej lokalizacji (u innego partnera). Część merytoryczna winna w dużej mierze bazować na historii Marianny Orańskiej – jej wpływu na region, daną miejscowość czy obiekt. Poza wskazanymi wyżej trybami zwiedzania, należy wdrożyć ścieżkę zwiedzania poszerzającego wiedzę (np. historia Marianny Orańskiej w różnych miejscach, wpływ na architekturę) oraz ścieżkę dla dzieci, młodzieży szkolnej i studentów. Możliwości wyboru różnego rodzaju ścieżek mają zachęcić turystów do wielokrotnego skorzystania z oferty i podczas kolejnej wizyty, wybrania innej ścieżki. Kolejną funkcjonalnością aplikacji ma być rozpoznawanie lokalizacji odwiedzającego, oraz przekazywanie, na tej podstawie, informacji o atrakcji turystycznej oraz historii Marianny Orańskiej powiązanych z aktualną lokalizacją. Aplikacja powinna również posiadać funkcję umożliwiającą zwiedzającym rezerwację usługi przewodnika w wybranej lokalizacji. Zamawiający przekaże wybranemu w postępowaniu Wykonawcy wkład merytoryczny. Do zadań Wykonawcy należeć będzie ich odpowiednie opracowanie, skład i wdrożenie w treściach edukacyjnych aplikacji. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia winien ściśle współpracować z partnerami projektu i wspólnie z nimi wypracować jednolitą i spójną formę przekazu informacji.
Cpv glowny przedmiot 72400000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 5
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca posiada potencjał ekonomiczny i finansowy, tj.: - posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 20.000 zł.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca posiada doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 3 zadania polegające na przygotowaniu aplikacji mobilnej każda z nich działająca co najmniej w 2 różnych systemach operacyjnych wartości min. 70 000,00 zł każde. Wykonawca dysponuje co najmniej: - 1 osobą posiadającą minimum 2 letnie doświadczenie, kierowanie przynajmniej dwoma wdrożeniami aplikacji mobilnych - 1 osobą posiadającą minimum 2 – letnie doświadczenie w tworzeniu aplikacji mobilnych
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności b) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy. Zamawiający skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnie dostępnych bazach danych”. c) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu d) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu e) Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
Zakresie warunkow udzialu a) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (dokument składany na wezwanie Zamawiającego), b) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (dokument składany na wezwanie Zamawiającego), c) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert (dokument składany na wezwanie Zamawiającego)
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3.000,00 zł. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy Ząbkowice Śl. Oddział Kamieniec Ząbkowicki 16 9533 1030 2005 0000 0114 0002 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy. 5. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty odpowiedni dokument, nie spięty w całość z ofertą.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2021-02-01T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Gwarancja jakości
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)