Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
|
Ulica |
ul. Szpitalna 60
|
Nr domu |
60
|
Miejscowość |
Suwałki
|
Kod Pocztowy |
16-400
|
Województwo |
podlaskie
|
Tel |
087 5629582, 5629462, 5629595
|
Fax |
087 5629594
|
Internet |
www.szpital.suwalki.pl/przetargi
|
Regon |
79031936200000
|
E-mail |
zamowienia@szpital.suwalki.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
41
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Zam uzupelniajace |
nie dotyczy
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
12
|
Wadium |
W przedmiotowym postępowaniu nie wymagana jest wpłata wadium.
|
Zaliczka |
Nie
|
Lata obrotowe |
1
|
Lata obrotowe 2 |
1
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 1 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
1.3.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego:
1.3.1.Formularz asortymentowo - cenowy - załącznik nr 5 do SIWZ;
1.3.2.Dokładne opisy katalogowe oferowanych produktów wraz z tabelą rozmiarów (jeżeli dotyczy) uwzględniając wymagania podane przez Zamawiającego w Załączniku nr 5 SIWZ.
1.3.3 Karty danych technicznych tkanin / pisemne opisy / karty parametrów użytkowych - jeżeli dotyczy
1.3.4. Certyfikat Zgodności CE - jeżeli dotyczy;
1.3.5. Oświadczenie że przedmiot zamówienia określony w pakiecie nr 1, pakiecie 2, pakiet 4 poz. 1,3,4,5,6 - zakwalifikowany jest do klasy I wg reguły I wg Rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie klasyfikacji wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia;
1.3.6. Oświadczenie, że przedmiot zamówienia (pakiet 1, pakiet 2, pakiet 4 pozycja 1,3,4,5,6) podlega Ustawie z dn. 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych;
1.3.7. oświadczenie, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia RP;
1.3.8. aktualny wpis do rejestru Wyrobów Medycznych pakiet 1, pakiet 2, pakiet 4 poz. 1, 3, 4 ,5, 6;
1.3.9. Certyfikat zgodności - z ENV 14237:2002 tekstylia w ochronie zdrowia - wydanego przez akredytowaną jednostkę certyfikującą - pakiet 1, pakiet 2, pakiet 4 poz. 1, 3, 4, 5, 6;
1.3.10. deklaracja zgodności tj. oświadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi;
1.3.11. Uwaga! jeżeli wyrób, który nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawą o wyrobach medycznych (Ustawa z dnia 20.05.2010r.) i nie jest objęty deklaracjami zgodności i nie podlega żadnemu
wpisowi do rejestru, a więc nie posiada znaku CE to w tym przypadku Zamawiający wymaga załączenia do oferty
oświadczenia, że oferowany przedmiotowym postępowaniem produkt, .... (należy go wymienić) nie jest objęty tym
wymogiem i podać uzasadnienie tego faktu oraz podstawę prawną;
|
Inne dokumenty |
2.1.Sporządzony przez wykonawcę według instrukcji podanej w załączniku nr 1 do SIWZ Formularz Oferty.
2.2.Jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu, o którym mowa w pkt 1.2.2,
do oferty należy dołączyć:
2.2.1.aktualny dokument lub dokumenty, z których wynikać będzie uprawnienie osoby podpisującej ofertę do tej czynności, np. zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, statut spółki, rejestr handlowy - w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność za zgodność z oryginałem przez wykonawcę
2.2.2.pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją za zgodność z oryginałem, pieczęcią wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej na podstawie dokumentu wymienionego w punkcie 1.2.2. lub 2.2.1 oraz jej podpisem.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty:
a)wydłużenia terminu realizacji umowy, Zamawiający dopuszcza przedłużenie terminu obowiązywania umowy w przypadku niewyczerpania całości asortymentu,
b)zamiany poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy, z chwilą zaprzestania lub wstrzymania jego produkcji, a o czym Wykonawca nie mógł wiedzieć z chwilą zawarcia niniejszej umowy, na tzw. zamiennik pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi Zamawiającego w tym również cenę jednostkową netto i brutto;
c) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy w zakresie łącznej wartości umowy, o której mowa w § 1 ust. 4 projektu umowy.
d)numeru katalogowego produktu lub nazwy własnej produktu, zmianę sposobu konfekcjonowania - w przypadku, gdy wprowadzony zostanie na rynek produkt zmodyfikowany bądź udoskonalony , przy czym nie wpłynie to na zwiększenie wartości pakietu i będzie to produkt o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową; wprowadzony zostanie do sprzedaży przez Wykonawcę produkt zmodyfikowany lub udoskonalony
e)zmiana ceny w przypadku zmiany przepisów prawa podatkowego w okresie obowiązywania umowy dotyczących stawek VAT, przy czym zmiana nastąpi w wartości netto, natomiast wartość brutto pozostaje bez zmian.
Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.szpital.suwalki.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Szpital Wojewódzki
im. dr. Ludwika Rydygiera
w Suwałkach
ul. Szpitalna 60
16-400 Suwałki Dział Zamówień i Inwestycji pok. 12
|
Data składania wniosków |
27/03/2013
|
Godzina składania wniosków |
09:30
|
Miejsce |
Szpital Wojewódzki
im. dr. Ludwika Rydygiera
w Suwałkach
ul. Szpitalna 60
16-400 Suwałki
Sekretariat pok.nr 7
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|
Uprawnienie |
do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu(Załącznik nr 3 do SIWZ)
|
Wiedza |
do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu(Załącznik nr 3 do SIWZ)
|
Zdolne |
do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu(Załącznik nr 3 do SIWZ)
|
Sytuacja |
do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu(Załącznik nr 3 do SIWZ)
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Potencjał |
do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu(Załącznik nr 3 do SIWZ)
|