Dostawa, instalacja, wdrożenie, uruchomienie systemu informacji prawnej składającego się z: modułu samorządowego, modułu prawa oświatowego i modułu prawa księgowego, wraz z dostarczeniem aktualizacji przez okres 4 lat

Data publikacji 2013-03-26
Data zakończenia 2013-04-03 11:45:00
Instytucja Miasto Białystok
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 120228 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja, wdrożenie, uruchomienie systemu informacji prawnej składającego się z: modułu samorządowego, modułu prawa oświatowego i modułu prawa księgowego, wraz z dostarczaniem aktualizacji przez okres 4 lat, w zakresie obejmującym:
a) jedną licencję modułu samorządowego umożliwiającego 70 jednoczesnych połączeń do modułu samorządowego z różnych stacji roboczych,
b) jedną licencję modułu prawa oświatowego umożliwiającego 7 jednoczesnych połączeń do modułu prawa oświatowego z różnych stacji roboczych,
c) jedną licencję modułu prawa księgowego umożliwiającego 1 połączenie do modułu prawa księgowego z różnych stacji roboczych,
d) cztery licencje modułu samorządowego, w ramach którego dostępne są co najmniej 4 stanowiska mobilne (możliwość pracy na komputerze przenośnym w tzw. trybie off-line bez dostępu do sieci LAN i internetu),
e) trzy licencje internetowego modułu samorządowego, w ramach których możliwe są 3 jednoczesne połączenia do modułu samorządowego udostępnionego przez Wykonawcę poprzez internet,
f) dwie licencje modułu prawa księgowego, w ramach których możliwe są 2 jednoczesne połączenia do modułu prawa księgowego udostępnionego przez Wykonawcę poprzez internet;
2. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Załączniku nr 1 do SIWZ.
3. Za realizację przedmiotu zamówienia uważa się: dostarczenie systemu informacji prawnej, zainstalowanie dostarczonego systemu informacji prawnej na platformie zamawiającego, wdrożenie systemu informacji prawnej oraz przeprowadzenie szkoleń użytkowników i administratorów na terenie Urzędu Miejskiego w Białymstoku. Wytyczne odnośnie szkoleń znajdują się w Załączniku nr 1 do SIWZ.
4. Dostawa i instalacja systemu informacji prawnej musi nastąpić w dni robocze w godz. 7:30-15:30 w terminie nie dłuższym niż 10 dni od dnia podpisania umowy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Białystok
Ulica ul. Słonimska 1
Nr domu 1
Miejscowość Białystok
Kod Pocztowy 15-950
Województwo podlaskie
Tel 085 869 60 02
Fax 085 869 62 65
Internet www.bialystok.pl
Regon 00051500000000
E-mail zzp@um.bialystok.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 48
Zaliczka Nie
Niepełnosprawne Nie
Wadium Nie dotyczy
Uprawnienie Nie dotyczy
Wiedza Nie dotyczy
Potencjał Nie dotyczy
Zdolne Nie dotyczy
Sytuacja Nie dotyczy
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokument określony w Sekcji III.4.2 tiret 2 oraz dokumenty określone w Sekcji III.4.4. - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w Sekcji III.4.1 oraz oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu określone w Sekcji III.4.2 tiret 1składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z wykonawców oddzielnie. 2. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Sekcji III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem; dokument, o którym mowa, powinien być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.bip.bialystok.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miejski w Białymstoku, ul. Słonimska 1, Departament Informatyki, pok. 28A
Data składania wniosków 03/04/2013
Godzina składania wniosków 11:45
Miejsce Urząd Miejski w Białymstoku, ul. Słonimska 1, Departament Informatyki, pok. 30
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W celu potwierdzenia, że oferowany System odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć elektroniczny system informacji prawnej (moduł samorządowy, moduł prawa oświatowego, moduł prawa księgowego) wraz z dokumentacją i licencją umożliwiającą, testowanie - weryfikację zgodności systemu z zapisami SIWZ na okres 30 dni. Wymagania funkcjonalne i techniczne systemu zostały oznaczone w Załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
Informacje dodatkowe nie dotyczy
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)