DOSTAWA RYB Nr postępowania D/66/2013

Data publikacji 2013-03-27
Data zakończenia 2013-04-05 08:00:00
Instytucja Jednostka Wojskowa 4226
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Trwałe znaki informacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 120484 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 152000000, 152200006, 152320003, 152340007, 152400002, 152412001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Karp świeży tusza kg 520
Pstrąg filet kg 140
Łosoś filet kg 20
Sandacz filet mrożony kg 100
Dorsz mrożony filet kg 3140
Morszczuk mrożony filet kg 1380
Mintaj mrożony filet kg 1001
Śledzie solone matjasy filety kg 726
Pstrąg wędzony patroszony kg 130
Łosoś wędzony filet kg 65
Makrela wędzona tusza kg 850
Śledź marynowany kg 485
Śledź po kaszubsku kg 760

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Jednostka Wojskowa 4226
Ulica ul. Marsa 110
Nr domu 110
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 04-470
Województwo mazowieckie
Tel 22 6815 030
Fax 22 6815 093
Internet www.2rblog.wp.mil.pl
Regon 14266590400000
E-mail 2rblog.zampub@wp.mil.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Jednostka Budżetowa-podsektor Rządowy/Jednostka Wojskowa
Rodzaj zam inny Jednostka Budżetowa-podsektor Rządowy/Jednostka Wojskowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2013
Wadium Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli: Wykonawca został dopuszczony do produkcji lub obrotu artykułami spożywczymi i posiada decyzję o spełnianiu wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów zgodnie z art. 62 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia - Dz. U. z dnia 27 września 2006 r. nr 171 poz. 1225 lub ustawy z dnia 11 maja 2001 roku o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia - Dz. U. z 2001 r. Nr 63 poz. 634 z późn. zm. - wydaną przez właściwy organ urzędowej kontroli żywności - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Wykonawca posiada zgłoszoną działalność gospodarczą w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi, zgodnie z art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych Dz. U. z 2005 r. nr 187, poz. 1577 z późn. zm. - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania działalności, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. W przypadku, gdy ofertę składa Wykonawca, który produkuje lub wprowadza do obrotu żywność pochodzenia niezwierzęcego, zwierzęcego oraz żywność zawierającą jednocześnie środki spożywcze pochodzenia niezwierzęcego i produkty pochodzenia zwierzęcego do oferty należy załączyć: a- aktualną decyzję państwowego powiatowego inspektora sanitarnego lub weterynaryjnego o zatwierdzeniu zakładu w zakresie części zamówienia lub rodzaju żywności - grupy produktów obejmujących przedmiot zamówienia, o której mowa w art. 61 i 62 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. z 2010 r. nr 136, poz. 914 z późn. zm. lub art. 20 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego Dz. U. z 2006r. nr 17, poz. 127 z późn. zm. - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, lub b- zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów wydane przez organa urzędowej kontroli na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. z 2010 r. nr 136, poz. 914 z późn. zm. - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. W przypadku, gdy ofertę składa Wykonawca z Unii Europejskiej, spoza obszaru RP, do oferty należy załączyć aktualną decyzję wydaną przez właściwy organ danego kraju o zatwierdzeniu zakładu w zakresie części zamówienia lub rodzaju żywności grupy produktów obejmujących tę część zamówienia wraz z weterynaryjnym numerem identyfikacyjnym w przypadku dotyczącym żywności (grupy produktów) pochodzenia zwierzęcego. 3.W przypadku, gdy ofertę składa Wykonawca z krajów trzecich do oferty należy załączyć aktualną decyzję wydaną przez właściwy organ w danym kraju o dopuszczeniu zakładu do produkcji i na eksport na rynki innych krajów w tym krajów Unii Europejskiej w zakresie części zamówienia lub rodzaju żywności grupy produktów) obejmujących tę część zamówienia. 4. potwierdzenie zgłoszenia działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi, wydane przez wojewódzkiego inspektora jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych, właściwego ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę Wykonawcy - art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 21 grudnia 2000r., o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
Wiedza Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wskazać w sposób szczególny.
Potencjał Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wskazać w sposób szczególny.
Zdolne Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wskazać w sposób szczególny.
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wskazać w sposób szczególny.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Wykonawca winien przedłożyć oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli: 1.Wykonawca jest pod nadzorem i prowadzi wewnętrzną kontrolę jakości zdrowotnej żywności i przestrzegania zasad higieny w procesie produkcji z uwzględnieniem zasad systemu HACCP lub zasady dobrej praktyki produkcyjnej GMP - dokumenty GMP dotyczą producentów na etapie produkcji pierwotnej - zgodnie z art. 73 ust. 1 pkt. 1 litera a-c ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia - Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz.914 z późn. zm. - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.Wykonawca zaoferuje produkty odpowiadające specyfikacjom technicznym wymaganiom określonym przez Zamawiającego. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do oferty należy załączyć: 1.certyfikat systemu HACCP wydany przez firmy posiadające akredytacje i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedzibą w Warszawie lub krajowej organizacji akredytacyjnej dla danego kraju, wraz z oświadczeniem o prowadzeniu wewnętrznej kontroli jakości zdrowotnej żywności i przestrzegania zasad higieny w procesie produkcji z uwzględnieniem zasad systemu HACCP lub zasady dobrej praktyki produkcyjnej GMP - dokumenty GMP dotyczą producentów na etapie produkcji pierwotnej; z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ. lub 2. zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego sytemu HACCP. Przedłożone zaświadczenie winno potwierdzać, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje zasady systemu HACCP - podstawa prawna art. 59 i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. z 2010, Nr 136, poz. 914 z późn. zm. - wystawione nie wcześniej niż 12 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3 oświadczenie, że oferowane produkty odpowiadają specyfikacjom technicznym wymaganiom określonym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ .
Inne dokumenty 1.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu art. 22 - z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 3 do SIWZ; 2.oświadczenie w trybie art. 26 ust. 2d w zakresie powiązań kapitałowych. 3. Oświadczeń - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia art. 24 ust. 1 - z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 3 do SIWZ.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.2rblog.wp.mil.pl
Adres uzyskania siwz Siedziba Zamawiającego - ul. Marsa 110, 04 - 470 Warszawa, budynek nr 2, pok. nr 102.
Data składania wniosków 05/04/2013
Godzina składania wniosków 08:00
Miejsce Siedziba Zamawiającego - ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, Kancelaria ogólna - budynek nr 3, pok. nr 8.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Nie dotyczy
Czy unieważnienie Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Na podstawie art. 144 ustawy Pzp, zastrzega się dokonanie zmian treści umowy w zakresie: - zmiany Odbiorcy lub miejsca dostawy, zgodnie ze wskazaniem właściwej instytucji wojskowej, wynikająca z potrzeb Sił Zbrojnych RP; - zmiany terminu dostawy; 2. Wszelkie zmiany dotyczące treści umowy dokonywane będą w formie pisemnej - aneksu do umowy.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)