Data publikacji |
2013-03-28 |
Data zakończenia |
2013-04-09 10:00:00 |
Instytucja |
Park Kulturowy Fortyfikacji Miejskich "Twierdza Gdańsk" Jednostka Budżetowa Gminy Miasta Gdańsk |
Miejscowość |
Gdańsk |
Województwo |
pomorskie |
Branża |
- Różne siedziska i krzesła,
- Biurka i stoły,
- Meble do przechowywania,
- Zasłony, draperie, lambrekiny oraz rolety tekstylne,
- Produkty z tworzyw sztucznych,
- Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne,
- Sprzęt elektroniczny,
- Wyroby rękodzielnicze i artystyczne,
- Sprzęt bezpieczeństwa
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
47615 / 2013 |
Typ dokumentu |
ZP-400 |
Kod CPV |
378000006, 454400003, 452231007, 391212008, 391130007, 395154102, 391730005, 444100007, 442100005, 441122000, 983940001, 386220001, 195200007, 351134003, 798000002, 798225007, 315000001, 315000001, 317100006, 511100006 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i instalacja scenografii pracowni edukacyjnej pn. Laboratorium Pana Kleksa, w tym oświetlenia oraz zintegrowanego systemu sterowania oświetleniem i zasilaniem.
Laboratorium Pana Kleksa to przestrzeń doświadczalno - warsztatowa, miejsce naukowych zabaw, przeznaczone dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, przede wszystkim dla grup zorganizowanych liczących 20-30 osób. W soboty i niedziele w warsztatach uczestniczyły będą także osoby indywidualne - dzieci z rodzicami (opiekunami).
Laboratorium będzie miejscem realizacji programu edukacyjnego opartego na twórczości Jana Brzechwy stanowiącej pretekst do mówienia o ważnych sprawach.
Laboratorium powstanie w budynku Koszar Schronowych, na poziomie - 0. Pomieszczenie składa się z trzech przęseł. Orientacyjne wymiary każdego przęsła to 4,6 m x 8,2 m. Łączna powierzchnia użytkowa przeznaczona na laboratorium wynosi ok. 120 m2.
W obrębie laboratorium wyodrębnione zostaną trzy strefy:
1)strefa zabawy (Bajdocja) - pow. ok. 40 m2;
2)strefa pokazowa (Kraina Sennych Lusterek) - pow. ok. 41 m2;
3)strefa doświadczalna (Kuchnia Pana Kleksa) - pow. ok. 41 m2.
Sposób wykonania i instalacji scenografii pracowni edukacyjnej pn. Laboratorium Pana Kleksa określa dokumentacja wykonawcza stanowiąca Załącznik A do SIWZ z uwzględnieniem opisanych zmian do dokumentacji. Wszelkie niezbędne zmiany projektowe Wykonawca wykona we własnym zakresie. Sporządzona przez wykonawcę dokumentacja zamienna wymaga jednak akceptacji Zamawiającego oraz autora dokumentacji sprawującego nadzór autorski. Koszty nadzoru autorskiego nie obciążają Wykonawcy.
W zakres prac objętych niniejszym zamówieniem wchodzi także:
1)usuwanie, w okresie gwarancji, zgłoszonych przez Zamawiającego wad i usterek składników Wystawy,
2)przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie konserwacji i obsługi elementów wyposażenia i scenografii,
3)dostawę materiałów eksploatacyjnych oraz części zapasowych (łatwo zużywające się podczas normalnej eksploatacji elementy mechaniczne), które mogą zostać samodzielnie wymienione przez pracowników Zamawiającego celem zapewnienia bezawaryjnego działania wszystkich elementów wyposażenia i scenografii przez okres minimum 6 miesięcy,
4)wykonanie oraz przekazanie Zamawiającemu dokumentacji technicznej powykonawczej oraz zamiennej, w formie drukowanej, w języku polskim oraz w formie zapisu cyfrowego na dowolnym, mobilnym nośniku danych (pamięci), będącego odzwierciedleniem wersji drukowanej, składającej się co najmniej z:
a)oświadczenia Wykonawcy, że wszystkie elementy wyposażenia i scenografii pracowni edukacyjnej pn. Laboratorium Pana Kleksa zostały wykonane zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami i normami europejskimi, w tym normami techniczno-budowlanymi, normami dotyczącymi bezpieczeństwa urządzeń oddawanych do użytku publicznego stosowanymi w krajach Unii Europejskiej oraz normami bezpieczeństwa dotyczącymi zabawek i wyposażenia placów zabaw oraz, że pomieszczenia budynku wraz z elementami wyposażenia i scenografii są wydawane w stanie zupełnym ze względu na cel oznaczony w umowie;
b)powykonawczego projektu instalacji elektrycznych i oświetlenia,
c)opisu zintegrowanego systemu sterowania wystawą,
d)kart eksploatacyjnych wszystkich elementów wyposażenia i scenografii sporządzonych według wzoru dostarczonego przez Zamawiającego;
e)instrukcji obsługi elementów wyposażenia na potrzeby Zamawiającego;
f)zasad bieżącej kontroli i okresowych przeglądów elementów wyposażenia i scenografii;
g)kart gwarancyjnych wystawionych przez Wykonawcę lub producentów zainstalowanego sprzętu.
h)certyfikatów zgodności, atestów, aprobat technicznych na wszelkiego rodzaju sprzętu i materiałów zainstalowanych na wystawie,
i)protokołów pomiarów
k)kopii (na płycie CD/DVD) programów sterowników systemu oświetlenia i zasilania |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Park Kulturowy Fortyfikacji Miejskich "Twierdza Gdańsk" Jednostka Budżetowa Gminy Miasta Gdańsk
|
Ulica |
ul. Gradowa 6
|
Nr domu |
6
|
Miejscowość |
Gdańsk
|
Kod Pocztowy |
80-802
|
Województwo |
pomorskie
|
Tel |
58 300 08 42
|
Fax |
58 742 15 13
|
Internet |
www.hewelianum.pl
|
Regon |
19057266000000
|
E-mail |
twierdza@hewelianum.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego
|
Rodzaj zam inny |
jednostka budżetowa samorządu terytorialnego
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje ewentualne udzielenie, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy dostaw, zamówień uzupełniających, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego; stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy, jeżeli zmiana Wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i dozorze
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
31/08/2013
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia przez niego działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia obejmujące dostawę wraz z instalacją scenografii, przeznaczonej w szczególności na potrzeby instytucji kultury, muzeów, centrów nauki, teatrów, oper, galerii sztuki, filmów, obejmujące prace stolarskie i elektryczne, w tym montaż oświetlenia scenograficznego, o wartości każdego z zamówień nie niższej niż 150.000,00 zł brutto
|
Zdolne |
Wykonawca wykaże, że dysponuje:
a) osobą odpowiedzialną za prace przy instalacji elektrycznej, posiadającą uprawnienia do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci o napięciu do 1kV - w kategorii E, w zakresie obsługi, konserwacji, remontów i montażu, lub osobą będącą obywatelem państwa członkowskiego Unii Europejskiej, która nabyła w tym państwie wymagane kwalifikacje w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci i uzyskała ich potwierdzenie, stosownie do przepisów Ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2008 nr 63 poz. 394).
b)osobą odpowiedzialną za nadzór plastyczny podczas realizacji zamówienia, posiadającą dyplom ukończenia krajowej lub zagranicznej wyższej szkoły sztuk plastycznych, wydziałów plastycznych innych uczelni krajowych lub zagranicznych lub wydziałów architektury uczelni krajowych lub zagranicznych oraz doświadczenie przy realizacji co najmniej dwóch zamówień obejmujących wykonanie i instalację scenografii, przeznaczonej w szczególności na potrzeby teatrów, oper, muzeów, galerii sztuki, instytucji kultury, filmów
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1.Istotne zmiany zawartej umowy będą wymagały pisemnego aneksu, w zakresie ustalonym w załączonym do SIWZ wzorze umowy.
2.Zakres dopuszczalnych istotnych zmian umowy :
1)zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy:
a)z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,
b)z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron,
c)z powodu konieczności uzyskania decyzji lub uzgodnień mogących spowodować wstrzymanie wykonywania lub montażu elementów Przedmiotu zamówienia,
d)z powodu konieczności wykonania prac, badań i ekspertyz lub innych niezbędnych czynności powodujących wstrzymanie wykonywania lub montażu elementów Przedmiotu zamówienia,
e)z powodu realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy wymuszających konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań,
f)z powodu wystąpienia okoliczności, których Strony niniejszej umowy nie były w stanie przewidzieć w chwili jej zawarcia, pomimo zachowania należytej staranności;
g)z powodu zmian w zakresie dofinansowania projektu,
h)z powodu przedłużających się robót budowlanych w budynku Koszar Schronowych,
i)z powodu przedłużających się procedur przetargowych lub administracyjnych, mających wpływ na terminy umowne, opóźnienia Zamawiającego w podpisaniu umowy;
2)zmiana wynagrodzenia lub warunków płatności:
a)w przypadku odstąpienia na wniosek Zamawiającego od realizacji części prac,
b)w przypadku niewykonania przez Wykonawcę części prac,
c)w przypadku zmiany stawek obowiązujących podatków, w szczególności podatku od towarów i Usług (VAT);
3)zmiana sposobu wykonania elementów Przedmiotu zamówienia - jeżeli nowe rozwiązanie nie spowoduje mniejszej różnorodności lub mniejszej interaktywności elementów niż rozwiązania zaproponowane w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia lub dokumentacji wykonawczej oraz pod warunkiem, że nowe rozwiązanie lepiej odda charakter lub cel Przedmiotu zamówienia, będzie atrakcyjniejsze lub bardziej funkcjonalne; zmiana taka nie może prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy.
3. Strona wnioskująca o zmianę umowy, przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.hewelianum.pl
|
Adres uzyskania siwz |
j,w, lub biuro@bozp.com.pl lubw siedzibie Zamawiającego - Park
Kulturowy Fortyfikacji Miejskich Twierdza Gdańsk, ul. Gradowa 6, 80-802 Gdańsk
|
Data składania wniosków |
09/04/2013
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Park Kulturowy Fortyfikacji Miejskich Twierdza Gdańsk, ul. Gradowa 6, 80-802 Gdańsk, sekretariat
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Zamówienie jest realizowane w ramach Projektu Centrum Hewelianum. Budowa kompleksu edukacyjno-rekreacyjnego w Gdańsku. Etap I B, finansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, Oś Priorytetowa 3. Funkcje miejskie i metropolitalne, Działanie 3.2. Wzrost atrakcyjności przestrzeni miejskiej, Poddziałanie 3.2.2. Inwestycje zwiększające potencjał rozwojowy miast.
|
Czy unieważnienie |
Tak
|