Przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw i owoców na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu.
Przedmiot zamówienia oznaczony jest kodem CPV: 03212100-1 Ziemniaki, 03221100-7 Warzywa korzeniowe i bulwiaste, 03221200-8 Warzywa owocowe, 03221300-9 Warzywa liściaste, 03221400-4 Warzywa kapustne, 03222110-7 Owoce tropikalne, 03222200-5 Owoce cytrusowe, 03222300-6 Owoce inne niż tropikalne, 15331110-1 Przetworzone warzywa korzeniowe, 15331120-4 Przetworzone warzywa bulwiaste, 03110000-5 Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa.
Towar dostarczany będzie do Centralnego Magazynu Żywnościowyego mieszczącego się w Domu Pomocy Społecznej przy ul. Karmelkowej 25 we Wrocławiu, dla potrzeb Kuchni Centralnej, sporządzającej posiłki dla mieszkańców domów pomocy społecznej przy ul. Mącznej 3, ul. Kaletniczej 8, ul. Karmelkowej 25, ul. Rędzińskiej 66/68 oraz klientów dziennych domów pomocy społecznej przy ul. Komuny Paryskiej 11, ul. Kościuszki 67, ul. Żeromskiego 37 i ul. Skwierzyńskiej 23/2.
Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w Polskich Normach właściwych dla każdego z wymienionych warzyw tzn. mają być całe, zdrowe, czyste, świeże, wolne od szkodników i uszkodzeń spowodowanych przez szkodników, wolne od nadmiernego zawilgocenia powierzchniowego, wolne od jakichkolwiek obcych zapachów lub smaków, bez oznak uszkodzenia mechanicznego, bez oznak psucia, nie zaparzone, posiadać charakterystyczny kształt, barwę, zapach i smak, wystarczająco rozwinięte i odpowiednio dojrzałe, w stanie umożliwiającym transport i dotarcie do miejsca przeznaczenia w zadowalającym stanie, oznakowane krajem pochodzenia.
Ponadto musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 24.02.2005 r. (Dz. U. nr.48/2005 poz. 460 z późń. zm.) w sprawie najwyższych dopuszczalnych poziomów pozostałości chemicznych środków ochrony roślin, które mogą znajdować się w nich lub na ich powierzchni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający rodzaj oraz ilość zamawianego asortymentu, znajduje się w kalkulacji cenowej, która jako załącznik nr 2 do SIWZ stanowi jej integralną część. |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Miejskie Centrum Usług Socjalnych
|
Ulica |
ul. Mączna 3
|
Nr domu |
3
|
Miejscowość |
Wrocław
|
Kod Pocztowy |
54-131
|
Województwo |
dolnośląskie
|
Tel |
071 3769950
|
Fax |
071 3769951
|
Internet |
www.mcus.pl
|
Regon |
93268454000000
|
E-mail |
mzdps@mzdps.wroclaw.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Adres dyn zak |
nie dotyczy
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
30/09/2013
|
Wadium |
nie dotyczy
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, że jest uprawniony do występowania w obrocie i prowadzi działalność w zakresie objętym niniejszym zamówieniem na podstawie odpowiedniego zezwolenia.
Dla potwierdzenia tego warunku zamawiający wymaga przedłożenia dokumentu określonego w ust. 3 rozdziału VI SIWZ;
|
Wiedza |
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli:
wykonawca wykaże - że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - wykaże się realizację dwóch zamówień odpowiadających swoim rodzajem określonym w niniejszym SIWZ (tj. dostawa warzyw i owoców) i wartością odpowiadającą wartości złożonej oferty (tj. dostawa świadczona przez okres co najmniej ośmiu miesięcy) z podaniem przedmiotu, dat wykonania, wartości i odbiorców, gdzie w przeciągu ośmu miesięcy świadczenia tej dostawy, została ona zrealizowana, a jeżeli dostawy są w trakcie wykonywania muszą być zrealizowane na dzień składania ofert .
Dla potwierdzenia tego warunku Zamawiający wymaga przedłożenia dokumentów określonych w ust. 4 rozdziału VI SIWZ;
|
Potencjał |
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca załączy do swojej oferty podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3a,
o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 SIWZ;
Dla potwierdzenia tego warunku Zamawiający wymaga przedłożenia dokumentów określonych w ust. 1 rozdziału VI SIWZ;
|
Zdolne |
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca załączy do swojej oferty podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3a,
o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 SIWZ;
Dla potwierdzenia tego warunku Zamawiający wymaga przedłożenia dokumentów określonych w ust. 1 rozdziału VI SIWZ;
|
Sytuacja |
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca załączy do swojej oferty podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3a,
o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 SIWZ;
Dla potwierdzenia tego warunku Zamawiający wymaga przedłożenia dokumentów określonych w ust. 1 rozdziału VI SIWZ;
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok podm zag 4 |
Tak
|
Dok podm zag 5 |
Tak
|
Inne dokumenty |
pełnomocnictwo w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
W treści umowy, stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ, podano wszelkie istotne dla zamawiającego warunki realizacji zamówienia.
Wprowadzenie do treści umowy zmian jest możliwe wyłącznie w zakresie określonym w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp oraz w art. 632 Kodeksu Cywilnego.
Zamawiający dopuszcza na wniosek wykonawcy możliwość przesłania umowy o udzielenie zamówienia publicznego za pośrednictwem poczty. Wykonawca zobowiązuje się wówczas do niezwłocznego odesłania podpisanej umowy.
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian treści umowy na podstawie art. 144 ustawy Pzp, które zastosował w § 8 wzoru umowy (zał. 7), tj.:
zmiany danych Wykonawcy (np. zmiana adresu, nazwy) lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy;
zmiany osoby reprezentującej po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego;
obniżenia cen producenta lub zastosowania promocyjnej obniżki cen, Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu asortymentu objętego umową po cenach odpowiednio obniżonych;
dopuszcza się zmiany w umowie w zakresie zmiany cen na korzystniejsze dla Zamawiającego;
podwyższenia jakości parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu dostawy, w tym zmiana numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu, pod warunkiem wprowadzenia na rynek produktu o wyższej jakości, lepszych parametrach lub innych korzystniejszych cechach charakterystycznych, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego produktu, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego, wyrażonej w formie pisemnej, pod rygorem nieważności;
zmiany sposobu konfekcjonowania towarów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego, wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności;
zmiany pracowników upoważnionych przez Zamawiającego do odbioru towarów;
zmiany koordynatora ze strony Wykonawcy w zakresie realizacji obowiązków wynikających z zapisów umowy;
czas trwania umowy wygasa wraz z dniem przekroczenia jej wartości, o której mowa w § 7 ust. 1 niniejszej umowy niniejszej umowy w terminie okreśolnym w § 6 wzoru umowy;
niewyczerpania kwoty określonej w § 7 ust. 1 w terminie określonym w § 6 strony dopuszczają możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy;
strony dopuszczają możliwość zmian cen w przypadku zmiany stawek podatku VAT na podstawie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie. Zmiany są wprowadzane aneksem do umowy. Zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie niezmienna. O zmianie VAT-u na przedmiot umowy, Wykonawca informuje pisemnie Zamawiającego z czternastodniowym wyprzedzeniem przed terminem dostawy towaru, którego cena ulega zmianie;
wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia.
Zamawiający zastrzega sobie również możliwość dokonywania przesunięć ilościowych między pozycjami w kalkulacji cenowej (załącznik nr 2 do niniejszej umowy), w przypadku zaistnienia takich potrzeb, pod warunkiem, iż przesunięcia te nie przekroczą maksymalnej kwoty wynagrodzenia ustalonego w umowie.
Zamawiający zastrzega sobie niezmienność cen przez cały okres trwania umowy, z uwzględnieniem art. 144 ust.1 ustawy Pzp i z zastrzeżeniem § 8 ust. 4 pkt 3, 4 i 11 wzoru umowy.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.mcus.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu,
adres: ul. Mączna 3, 54-131 Wrocław, woj. dolnośląskie,
Dział Zamówień Publicznych pokój nr 50
|
Data składania wniosków |
09/04/2013
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu,
adres: ul. Mączna 3, 54-131 Wrocław, woj. dolnośląskie,
Sekretariat pokój nr 140
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
Czy unieważnienie |
Nie
|