Dostawa pHmetru i pudełeczek plastikowych w ramach Projektu Optymalizacja produkcji wołowiny w Polsce, zgodnie ze strategią od widelca do zagrody

Data publikacji 2013-04-03
Data zakończenia 2013-04-11 10:00:00
Instytucja Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Produkty z tworzyw sztucznych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 49763 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 195200007, 245000009, 384160004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pHmetru oraz pudełeczek plastikowych

OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA

Dopuszcza się złożenie ofert częściowych TAK

Oznaczenie części zamówienia: Zadanie I - pudełeczka plastikowe z zakrywkami

CPV: 19520000-7, 24500000-9

Przedmiotem zamówienia jest dostawa pudełeczek plastikowych z zakrywkami opisanych szczegółowo w załączniku nr 5.1. do SIWZ.

Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia:

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie

Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji, Samodzielny Zakład Techniki w Żywieniu

Ul. Nowoursynowska 159C, 02-776 Warszawa
Oznaczenie części zamówienia: Zadanie II - pHmetr

CPV: 38416000-4

Przedmiotem zamówienia jest dostawa pHmetru opisanego szczegółowo w załączniku nr 5.2. do SIWZ.

Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia:

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie

Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji, Samodzielny Zakład Techniki w Żywieniu

Ul. Nowoursynowska 159C, 02-776 Warszawa

Inne informacje dotyczące części zamówienia:

Na potwierdzenie, iż zaoferowany przez Wykonawcę pHmetr spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w załączniku nr 5.2. do SIWZ, wymaga się załączenia do oferty opisu oferowanego pHmetru (karty katalogowej lub kart technicznej). Ocena spełnienia wymogu zostanie dokonana metodą spełnia-nie spełnia.

Opis

Zadanie I - pudełeczka plastikowe z zakrywkami
CPV: 19520000-7, 24500000-9
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pudełeczek plastikowych z zakrywkami opisanych szczegółowo w załączniku nr 5.1. do SIWZ.

Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia:

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie

Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji, Samodzielny Zakład Techniki w Żywieniu

Ul. Nowoursynowska 159C, 02-776 WarszawaZadanie II - pHmetr

CPV: 38416000-4

Przedmiotem zamówienia jest dostawa pHmetru opisanego szczegółowo w załączniku nr 5.2. do SIWZ.

Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia:

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie

Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji, Samodzielny Zakład Techniki w Żywieniu

Ul. Nowoursynowska 159C, 02-776 Warszawa

Inne informacje dotyczące części zamówienia:

Na potwierdzenie, iż zaoferowany przez Wykonawcę pHmetr spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w załączniku nr 5.2. do SIWZ, wymaga się załączenia do oferty opisu oferowanego pHmetru (karty katalogowej lub kart technicznej). Ocena spełnienia wymogu zostanie dokonana metodą spełnia-nie spełnia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP
Ulica ul. Nowoursynowska 166
Nr domu 166
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 02-787
Województwo mazowieckie
Tel 022 5931390
Fax 022 5931391
Internet www.sggw.pl
Regon 00000178450000
E-mail wladyslaw_sadowski@sggw.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 21
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy zgodnego z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wymogu zostanie dokonana metodą spełnia-nie spełnia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2013 r., poz. 231).
Wiedza Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy zgodnego z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wymogu zostanie dokonana metodą spełnia-nie spełnia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2013 r., poz. 231).
Potencjał Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy zgodnego z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wymogu zostanie dokonana metodą spełnia-nie spełnia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2013 r., poz. 231).
Zdolne Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy zgodnego z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wymogu zostanie dokonana metodą spełnia-nie spełnia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2013 r., poz. 231).
Sytuacja Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy zgodnego z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wymogu zostanie dokonana metodą spełnia-nie spełnia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2013 r., poz. 231).
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda: DOTYCZY ZADANIA II: załączenia do oferty opisu (karty katalogowej lub karty technicznej) oferowanego urządzenia.
Inne dokumenty Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokumenty żądane przez zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. Wykonawca, wraz z ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, ustawy albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje dokonanie zmian postanowień treści zawartej umowy w przypadku zaistnienia okoliczności określonych w § 14 pkt 5 wzoru umowy
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://szp.sggw.pl/show.php?id=2458
Adres uzyskania siwz Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji SZTwŻ ul. Nowoursynowska 159c, 02-776 Warszawa Bud. 32, pok. A 109
Data składania wniosków 11/04/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce SGGW w Warszawie, Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji, SZTwŻ, ul. Nowoursynowska 159 C, budynek 32 pok. A 109, 02-776 Warszawa
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe POIG.01.03.01-00-204/09 Projekt WOŁOWINA
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)