Wykonywanie usług wprowadzania danych do systemów komputerowych oraz dodatkowych usług biurowych w Urzędzie Skarbowym w Bytomiu

Data publikacji 2013-12-12
Data zakończenia 2013-12-20 08:00:00
Instytucja Urząd Skarbowy w Bytomiu
Miejscowość Bytom
Województwo śląskie
Branża
  • Usługi wprowadzania danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 270275 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 723120005, 795000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Wykonywanie usług wprowadzania danych do systemów komputerowych oraz dodatkowych usług biurowych w Urzędzie Skarbowym w Bytomiu.
Czynności do wykonywania w każdej z części zamówienia:
1. sporządzanie projektów pism w programie WORD oraz z programu EGPOLTAX (wezwania, doręczenia odpisów, zwrot tytułów wykonawczych, postanowienia, uchylenia, wnioski o udostępnienia danych itp.) - 15 czynności/1h,
2. wprowadzanie do programu EGAPOLTAX informacji o przebiegu zajęcia (POZ, POT, OSW) - 20 czynności/1h,
3. wprowadzanie dokonanych czynności egzekucyjnych do programu EGAPOLTAX - 30 czynności/1h,
4. rejestrowanie korespondencji wychodzącej w programie Biblioteka Akt wraz z wypisywaniem potwierdzeń odbioru oraz kopertowaniem - 20 czynności/1h,
5. sortowanie i podział otrzymanych potwierdzeń odbioru wraz z kserowaniem i przyporządkowaniem do dokumentów źródłowych - 30 czynności/1h,
6. archiwizacja akt egzekucyjnych w aplikacji lokalnej - 30 czynności/1h,
7. rejestracja wpływających tytułów wykonawczych w programie EGAPOLTAX - 20 czynności/1h,
8. wykreślanie zakończonych tytułów wykonawczych - 30 czynności/1h,
9. wykonywanie kserokopii tytułów wykonawczych celem przekazania ich do komórki rejestracyjnej w przypadku braku zgodności danych osobowych - 30 czynności/1h,
10. podkładanie tytułów wykonawczych do teczek - 30 czynności/1h,
11. wykonywanie kserokopii dokumentów (tytuł wykonawczy wraz z czynnościami egzekucyjnymi) - 20 czynności/1h.
Przewidywany termin rozpoczęcia wykonywania zamówienia: od 15 stycznia 2014r. do wyczerpania przedmiotu zamówienia, jednak nie dłużej niż do 12 grudnia 2014r.
Zamawiający wymaga, aby w okresie obowiązywania umowy Wykonawca w ramach jednej części zamówienia świadczył usługi w wymiarze 1.832 roboczogodzin.
Zamawiający na wypłatę wynagrodzenia może przeznaczyć kwotę nie wyższą niż 8,70 zł brutto za jedną roboczogodzinę.
Ww. czynności wykonywane będą w siedzibie zamawiającego tj. Urzędzie Skarbowym w Bytomiu, ul. Wrocławska 92, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00.
Wykonywanie pracy w innym czasie będzie możliwe po uzyskaniu uprzednio pisemnej zgody Zamawiającego.
Wszystkie czynności wykonywane będą sprzętem i materiałami należącymi do Zamawiającego.
Wynagrodzenie brutto Wykonawcy za dany miesiąc określone będzie na podstawie ilości roboczogodzin świadczenia usług oraz ceny brutto za roboczogodzinę, zgodnie ze złożoną ofertą.
Wypłata wynagrodzenia dokonywana będzie miesięcznie z dołu tj. po wykonaniu czynności określonych w zawartej umowie, na podstawie rachunku złożonego przez wykonawcę, zawierającego szczegółowe rozliczenie wykonanych czynności.
Wypłata wynagrodzenia będzie dokonywana przelewem na wskazane konto bankowe Wykonawcy w terminie 14 dni od dnia zatwierdzenia przez Zamawiającego rachunku wykonawcy.
Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Skarbowy w Bytomiu
Ulica ul. Wrocławska 92 92
Nr domu 92
Miejscowość Bytom
Kod Pocztowy 41-902
Województwo śląskie
Tel 032 2810081 w 375
Internet www.isnet.katowice.pl/us/bytom.htm
E-mail us2405@sl.mofnet.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa terenowa
Rodz zam U
Czy częsci Tak
Liczba częsci 5
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data roz 15/01/2014
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Wiedza Wykonawca ubiegający się o udzielenie zmówienia musi posiadać doświadczenie w wykonywaniu tego rodzaju usług, w szczególności posiadać znajomość obsługi programu komputerowego EGAPOLTAX i Biblioteka Akt. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli złoży oświadczenie o jego spełnieniu na załączniku nr 2 do SIWZ
Zdolne Wykonawca ubiegający się o udzielenie zmówienia musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zmówienia w siedzibie Zamawiającego. W postępowaniu tym Zamawiający wymaga aby osoby wykonujące usługi będące przedmiotem zamówienia w dniu składania oferty miały ukończony 18 rok życia oraz legitymowały się ukończeniem minimum szkoły średniej. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli złoży oświadczenie o jego spełnieniu na załączniku nr 2 do SIWZ
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Inne dokumenty 1. Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2. W przypadku ofert składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców składa oddzielnie Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ tj. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej. Pozostałe załączniki składane są wspólnie przez pełnomocnika Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zmówienia. 3. Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów wówczas zobowiązany jest przedłożyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 4. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone - podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy - pełnomocnictwo określające jego zakres. Ww. pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.isnet.katowice.pl/us/bytom.htm
Adres uzyskania siwz - Urząd Skarbowy w Bytomiu, ul. Wrocławska 92, - faksem na wskazany numer, - poczta elektroniczną na wskazany adres
Data składania wniosków 20/12/2013
Godzina składania wniosków 08:00
Miejsce Kancelaria Urzędu Skarbowego w Bytomiu, ul. Wrocławska 92. Oferty można również przesłać na adres Urzędu Skarbowego. Otwarcie ofert: 20.12.2013r. godz. 8.30
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe nie dotyczy
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)