Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Data publikacji 2013-12-13
Data zakończenia 2013-12-23 10:00:00
Instytucja Urząd Miejski w Radzionkowie
Miejscowość Radzionków
Województwo śląskie
Branża
  • Materiały reklamowe,
  • Tablice,
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 518296 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 793422005, 224620006, 301950002, 392941000, 798240006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie, przygotowanie i dostarczenie materiałów promocyjnych związanych z realizacją projektu pn.:
1) Modernizacja budynku po byłym Dworcu Kolejowym w Radzionkowie dla stałej ekspozycji pn. Deportacja Górnoślązaków do ZSRR w 1945 roku. Zakres materiałów promocyjnych do wykonania dla tego projektu obejmuje: city lighty - 7 szt., gablotę reklamową - 1 szt. (bez montażu), foldery - 3000 szt., zakładki do książek - 2000 szt., wydruki PCV do tablic - 2 szt., torby papierowe - 1000 szt., tablicę granitową wraz z kotwami - 1 szt.,
2) Rozbudowa Regionalnej Stacji Edukacji Ekologicznej przy Ogrodzie Botanicznym w Radzionkowie wraz z wykonaniem kolekcji edukacyjnych na terenie Ogrodu Botanicznego w Radzionkowie. Zakres materiałów promocyjnych do wykonania dla tego projektu obejmuje: kalendarze książkowe na 2014 r. - 60 szt.
3) oraz 1 sztuki roll-upu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1a do SIWZ. Załącznik nr 1 b do SIWZ przedstawia wstępny projekt tablicy granitowej.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Miejski w Radzionkowie
Ulica ul. Męczenników Oświęcimia 42
Nr domu 42
Miejscowość Radzionków
Kod Pocztowy 41-922
Województwo śląskie
Tel 0322890727 wew. 106
Internet www.radzionkow.pl
E-mail um@radzionkow.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/01/2014
Wadium Nie dotyczy
Zaliczka Nie
Wiedza Ocena spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp nastąpi poprzez zbadanie, czy Wykonawca wykonał i/lub wykonuje w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi obejmujące wykonanie materiałów promocyjnych na łączną kwotę minimum 15 000,00 zł brutto, z podaniem wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku złożenia przez Wykonawcę dokumentów zawierających dane finansowe w innych walutach niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs tej waluty ogłoszony przez NBP, obowiązujący w dniu wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie Zamawiający dokona łącznej oceny właściwości Wykonawców w zakresie spełniania wyżej opisanego warunku. Ocena spełniania warunku odbywać się będzie w oparciu o analizę oświadczeń i dokumentów złożonych wraz z ofertą, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz Oferty, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1a do SIWZ; 3) pełnomocnictwo do występowania w przetargu w imieniu Wykonawcy (dotyczy np. Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia).
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany będzie wybór Wykonawcy w następujących okolicznościach: 1) w przypadku przedłużającego się terminu realizacji wykonania jakiegokolwiek elementu promocyjnego wymienionego w załączniku nr 1a z powodu czynników niezależnych od Wykonawcy, o czym Wykonawca pisemnie powiadomi Zamawiającego, Zamawiający przedłuży termin realizacji zamówienia o czas niezbędny na jego zakończenie. Zgoda Zamawiającego na przedłużenie tego terminu uzależniona jest jednakże od zgody otrzymanej od Instytucji Zarządzającej RPO WSL; 2) w przypadku niedostępności któregokolwiek z wymaganych materiałów reklamowych, o czym Wykonawca pisemnie powiadomi Zamawiającego, Zamawiający może wyrazić zgodę na zastąpienie go innym zaproponowanym przez Wykonawcę materiałem, jednakże jednostkowa cena ryczałtowa brutto za ten element nie ulegnie zmianie; 3) Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia ilości wydruków dla poszczególnym materiałów reklamowych - w takiej sytuacji jednostkowa cena ryczałtowa brutto zostanie pomnożona o faktyczną ilość dostarczonych wydruków.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.bip.radzionkow.pl
Adres uzyskania siwz Gmina Radzionków z siedzibą w Urzędzie Miasta Radzionków 41-922 Radzionków, ul. Męczenników Oświęcimia 42
Data składania wniosków 23/12/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Gmina Radzionków z siedzibą w Urzędzie Miasta Radzionków 41-922 Radzionków, ul. Męczenników Oświęcimia 42 Biuro Obsługi Klienta - POKÓJ NR 4
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WSL 2007-2013: Priorytet IV. Kultura, Działanie 4.1. Infrastruktura kultury (dla usług wymienionych w punkcie III.3.1 SIWZ) oraz Priorytet V. Środowisko, Działanie 5.5.Dziedzictwo Przyrodnicze (dla usługi wymienionej w punkcie III.3.2 SIWZ).
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)