Dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów oraz worków na odpady komunalne

Data publikacji 2013-12-19
Data zakończenia 2014-01-08 10:00:00
Instytucja Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
Miejscowość Słupsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Produkty z tworzyw sztucznych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 276135 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 195200007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów oraz worków na odpady komunalne. Szczegółowy zakres, a także warunki dostaw zostały przedstawione w załączonym Formularzu oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) oraz we wzorze umowy (załącznik nr 6 do SIWZ). Przyjęta wielkość dostawy ma charakter szacunkowy, a każda ilość kupionego towaru będzie określana osobno w składanych zamówieniach cząstkowych .Terminy dostaw częściowych będą uzgadniane pisemnie lub faksem na adres Wykonawcy. Zamawiający ma prawo zamówić łącznie mniejszą liczbę towaru, niż ilości przyjęte w SIWZ, które należy traktować jako maksymalne. Do zadań Wykonawcy należy dostawa do siedziby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Słupsku, ul. Szczecińska 112, 76-200 Słupsk: 1. worków do selektywnej zbiórki odpadów z nadrukiem, wykonanych z folii LDPE, o pojemności 60 l, 120 l i 160 l ; 2. worków do zbiórki odpadów komunalnych, wykonanych z folii LDPE w kolorze czarnym
i zielonym o pojemności 60 l, 120 l, 240 l i 340 ; 3. worków do zbiórki odpadów, wykonanych z folii LDPE w kolorze czarnym i czerwonym o wymiarach: worek czarny: 70 x 110 cm, worek czerwony: 80 x 150 cm, z zakładkami.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
Ulica ul. Szczecińska 112
Nr domu 112
Miejscowość Słupsk
Kod Pocztowy 76-200
Województwo pomorskie
Tel 59 843 40 22 w. 263
Fax 59 84 17 149
Internet www.pgkslupsk.pl
Regon 77053053000000
E-mail przetarg@pgkslupsk.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: spółka prawa handlowego, usługi komunalne, gospodarowanie odpadami
Rodzaj zam inny spółka prawa handlowego, usługi komunalne, gospodarowanie odpadami
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia ilości zamawianego towaru zgodnie z art.67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp. W takim przypadku cena jednostkowa towaru nie może być wyższa niż zawarta w złożonej ofercie.
Czas D
Data zakończenia 31/12/2014
Wadium 2.500,00 zł
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki dotyczące posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia .
Wiedza Zamawiający uzna warunek posiadania wiedzy i doświadczenia za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował co najmniej 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o łącznej wartości minimum 50.000 zł, polegającą na należycie wykonanej dostawie worków. Ocena spełnienia wymaganego warunku zostanie przeprowadzona w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach, które wykonawcy zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą w celu potwierdzenia spełniania tego warunku.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1) Formularz oferty. 2) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Dowód wniesienia wadium.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający wymaga zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty (poprawienie omyłki pisarskiej, omyłki rachunkowej). Wszelkie zmiany wymagają zgody obu stron i formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. Warunki zmian: - błędy pisarskie w treści umowy; - zmiana podwykonawcy oraz zakresu realizacji zamówienia przez podwykonawcę; - zmiana wynagrodzenia brutto w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT; - w przypadku braku środków na realizację zadania lub wystąpienia innych nie przewidzianych przyczyn Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia w formie aneksu do umowy ostatecznego terminu realizacji przedmiotu umowy lub rezygnacji z części dostaw. 3. Jeżeli występują zmiany w strukturze organizacyjnej Zamawiającego lub Wykonawcy, dotyczące określonych w umowie nazw, adresów, podległości, rachunków bankowych oraz wykazu osób i numerów telefonów kontaktowych Strony niezwłocznie informują pisemnie o tych zmianach. Zmiany takie nie wymagają formy pisemnej w postaci aneksu.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.pgkslupsk.pl
Adres uzyskania siwz Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. ul. Szczecińska 112 76-200 Słupsk
Data składania wniosków 08/01/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Ofertę należy złożyć w Sekretariacie Zamawiającego w Słupsku ul. Szczecińska 112, Budynek A, pokój nr 20
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)