Zaprojektowanie i wykonanie wielofunkcyjnego lodowiska sztucznie mrożonego w Jedliczu

Data publikacji 2013-12-19
Data zakończenia 2014-01-21 12:00:00
Instytucja Gmina Jedlicze
Miejscowość Jedlicze
Województwo podkarpackie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące,
  • System nagłaśniający,
  • Kłódki i łańcuchy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 277087 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 710000008, 452100002, 452122118, 442100005, 453200006, 425000000, 374000002, 489520006, 374810003, 374112004, 374000002, 390000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Zaprojektowanie i budowę lodowiska wraz z ogrodzeniem, piłkochwytami, oświetleniem i nagłośnieniem; ponadto budowę budynku zaplecza szatniowo-technicznego oraz zagospodarowanie działki, w tym place, dojazdy i dojścia.
2) Zamawiający oczekuje opracowania odznaczającego się wysokim stopniem trwałości jakości użytych materiałów. Architektura budynku zaplecza musi nawiązywać do istniejącej hali sportowej GOSiR, znajdującej się w pobliżu. Zastosowane rozwiązania muszą być oszczędne w eksploatacji i ekologiczne. Oczekuje się rozwiązań wykorzystujących alternatywne źródła energii.
3) Na etapie składania ofert przez Wykonawców Zamawiający będzie wymagał kosztorysu ofertowego całości zadania (prac projektowych i wykonawczych) z podziałem na: prace projektowe i prace wykonawcze. Kosztorysy zawierać mają wstępne zestawienie i specyfikację materiałów i wyposażenia planowanych do użycia przez Wykonawców zadania.
4) Zamawiający oczekuje, że dokumentacja projektowa zostanie sporządzona na podstawie Programu Funkcjonalno - Użytkowego, załączonej dokumentacji w postaci lokalizacji inwestycji celu publicznego, dokumentacji badań podłoża gruntowego, koncepcji programowo - przestrzennej - architektura oraz niezbędnych obmiarów, ekspertyz i analiz dokonanych przez Wykonawcę.
5) Zamawiający wymaga, aby przy wykonywaniu zamówienia stosować wyroby, które zostały dopuszczone do obrotu oraz powszechnego stosowania w budownictwie. Wszystkie niezbędne elementy winne być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami.
6) Zamawiający wymaga, aby elementy konstrukcyjne miały zapewnioną trwałość nie krótszą niż 25 lat, instalacje w zakresie orurowania i okablowania powinny zapewnić użytkowanie w okresie nie krótszym niż 15 lat.
7) Wymagany minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia w zakresie robót budowlanych 36 miesięcy, na zamontowany osprzęt 12 miesięcy.
8) Zamawiający wymaga, aby w okresie rękojmi i gwarancji Wykonawca zapewnił usunięcie wad, usterek i awarii w ciągu 14 dni od chwili ich zgłoszenia przez Zamawiającego.
9) Zamawiający przewiduje potrącenie kaucji gwarancyjnej na poczet zabezpieczenia wymagań określonych w punktach 6) i 7) .
10)Na wykonanie prac budowlanych konieczne jest uzyskanie przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego prawomocnego pozwolenia na budowę.

Wymagania na etapie projektowania.
2. Wymagania ogólne dla dokumentacji projektowej:
1) Wykonawca zadania zobowiązany jest do opracowania dokumentacji projektowej, uzyskania w imieniu Zamawiającego wszystkich niezbędnych uzgodnień i dokumentów technicznych potrzebnych do wykonania przedmiotu zamówienia w szczególności uzyskania aktualnej mapy do celów projektowych łącznie z prawomocnym pozwoleniem na budowę, zgłoszenia wykonania robót, sporządzenia charakterystyki energetycznej budynku. Dokumentacja zostanie opracowana zgodnie z obowiązującymi rozporządzeniami, w sprawie zakresu i formy dok. Projektowej i Szczegółową Specyfikacją Techniczną, ochrony środowiska oraz innymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej w tym.
2) Wykonawca jest zobowiązany w szczególności do:
a) przygotowania potrzebnych materiałów i badań;
b) uzyskania warunków przyłączenia do sieci energetycznej, gazowej, wodnej , kanalizacyjnej, sanitarnej, CO i CWU;
c) opracowania projektu budowlanego wg uzgodnionej z Zamawiającym koncepcji - 5 egz.;
d) opracowania projektu wykonawczego wg uzgodnionej z Zamawiającym koncepcji - 5 egz.;
e) opracowania Szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót - 3 egz.;
f) pracowania przedmiarów robót oddzielnie dla każdej branży - po 3 egz. z każdej branży;
g) opracowania kosztorysów inwestorskich - 2 egz.;
h) opracowania projektu budowlano-wykonawczego wszystkich niezbędnych branż- 4 egz.;
i) przygotowania i przekazania Zamawiającemu wersji elektronicznej całej dokumentacji wymienionej powyżej - 3 egz.;
3) Wykonawca na etapie projektowym będzie uzgadniał opracowania projektowe z Zamawiającym;
4) Dla prac tego wymagających należy opracować plan BIOZ;
5) W części projektowej zadania przewiduje się konieczność sporządzenia charakterystyki energetycznej budynku;
6) Zamawiający wymaga przedłożenia do akceptacji rysunków wykonawczych w aspekcie ich zgodności z ustaleniami Programu Funkcjonalno-Użytkowego i Koncepcji Programowo-Przestrzennej oraz umowy;
7) Ponadto Wykonawca powinien zapewnić wykonanie:
a) harmonogramu realizacji inwestycji,
b) harmonogramu płatności,
c) projektu organizacji robót,
d) informacji projektanta o wymaganiach BIOZ,
e) planu zapewnienia jakości wykonywanych robót budowlanych,
f) opracowania dokumentacji powykonawczej łącznie z protokołami, świadectwami dopuszczenia, atestami, informacją o udzielonej gwarancji;
g) opracowania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
8) Dokumentacja ma być wykonana w języku polskim zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, ze sztuką budowlaną oraz powinna być opatrzona klauzulą o kompletności i przydatności z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
9) Projekty powinny zawierać optymalne rozwiązania funkcjonalno - użytkowe, konstrukcyjne, materiałowe i kosztowe oraz niezbędne rysunki szczegółów i detali wraz z dokładnym opisem.
10) Projekt powinien być spójny i skoordynowany we wszystkich branżach oraz zawierać protokół koordynacji międzybranżowej, podpisany przez projektantów branżowych uczestniczących w realizacji zamówienia.
11) Zakres i forma dokumentacji projektowej mają być sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r., poz. 1129)
12) Przedmiary robót powinny być opracowane oddzielnie dla każdej branży, w podziale na poszczególne grupy robót, z wyliczeniem ilości robót przedmiarowych oraz zestawieniem materiałów i urządzeń.
13) Kosztorysy inwestorskie mają być sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. ( Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz.1389) w sprawie określenia metod i podstaw kosztorysowania, w jednym opracowaniu ze zbiorczym zestawieniem kosztów, zgodnie z podziałem na branże.
3.Wymagania na etapie prac budowlanych zostały szczegółowo określone w Programie funkcjonalno - użytkowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
4. Zakres prac precyzuje dokumentacja stanowiąca załączniki do SIWZ.

Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w dwóch etapach:

I etap - obejmuje:
1. Wykonanie kompletnych opracowań projektowych;
2. Przygotowanie terenu;
3. Roboty budowlane płyta lodowiska;
4. Wykonanie Instalacji wod-kan (bez budynku);
5. Wykonanie Instalacji elektryczna (bez budynku);
6. Wykonanie Instalacji technologicznej chłodu w ramach tafli lodowiska;
7. Wykonanie ogrodzenia tafli lodowiska wraz z piłko chwytami;
8. Wykonanie oświetlenia tafli lodowiska;
9. Zakup i montaż trawy syntetycznej;
10. Zakup i montaż wyposażenia kortu tenisowego.

II etap - obejmuje:
1. roboty budowlane budynek
2. zakup i uruchomienie agregatu
3. instalacja wod-kan . CO, CWU budynek
4. instalacja elektryczna budynek
5. roboty wykończeniowe i wyposażenie
6. zagospodarowanie terenu

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Jedlicze
Ulica Rynek 6
Nr domu 6
Miejscowość Jedlicze
Kod Pocztowy 38-460
Województwo podkarpackie
Tel 013 4352207
Fax 013 4352025
Internet www.jedlicze.pl
Regon 37044055400000
E-mail majerska@jedlicze.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/06/2015
Wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15 tys. złotych ( słownie: piętnaście tysięcy złotych) 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach : a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenia kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez przez podmioty o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju przedsiębiorczości (Dz. U z 2007r Nr 42, poz. 275); 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, prowadzony w Banku Spółdzielczym O/Jedlicze Nr konta bankowego: 48 8636 1028 2002 1400 0101 0010; 5. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - Zaprojektowanie i wykonanie wielofunkcyjnego lodowiska sztucznie mrożonego w Jedliczu . 6. Wadium wnoszone w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału razem z ofertą lecz w osobnej zewnętrznej kopercie podpisanej Wadium - Zaprojektowanie i wykonanie wielofunkcyjnego lodowiska sztucznie mrożonego w Jedliczu . 8. W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 1) w art. 46 ust. 4a ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie złożył dokumentów, lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw; 2) w art. 46 ust 5 ustawy prawo zamówień publicznych , tj. jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie . Wadium takie powinno obejmować cały okres zawiązania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 9. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 10. Okoliczności i zasady zatrzymania oraz zwrotu wadium, określa art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Wiedza Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie że wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty polegające na zaprojektowaniu i wybudowaniu wielofunkcyjnego lodowiska sztucznie mrożonego opartego na bezdylatacyjnych płytach betonowych o powierzchni co najmniej 500 m2 każde.
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolne a) Wykonawcy winni udokumentować, że dysponują co najmniej jedną lub po jednej osobie posiadającej uprawnienia do projektowania w specjalności: - architektonicznej, - konstrukcyjno - budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych; b) Wykonawcy winni udokumentować, że dysponują co najmniej jedną lub po jednej osobie posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalnościach: - architektonicznej, - konstrukcyjno - budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; - drogowej; - telekomunikacyjnej
Sytuacja wykonawca winien wykazać że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2 500 000,00 zł ( słownie: dwa miliony pięćset tysięcy złotych)
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następującym zakresie: 1. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach: a) w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od wykonawcy na jego uzasadniony wniosek, pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona, b) w przypadku opóźnienia Zamawiającego w rozstrzygnięciu przetargu oraz opóźnienia Zamawiającego w podpisaniu umowy, c) w przypadku opóźnienia Zamawiającego w przekazaniu placu budowy, d) w przypadku nieprzekazania Wykonawcy dokumentów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, o ile Zamawiający zobowiązany był do przekazania takich dokumentów Wykonawcy, e) opóźnień Zamawiającego w zakresie dokonywania odbiorów lub prób końcowych, f) zawieszenia robót przez Zamawiającego, g) wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację robót - Zamawiający informuje, iż roboty wykonywane będą na zewnątrz. Wykonawca powołując się na niesprzyjające warunki atmosferyczne powinien wykazać, że warunki pogodowe były nietypowe dla danej pory roku (np. wystąpiła powódź, huragan, ekstremalne temperatury lub opady itp.). Jednocześnie Wykonawca powinien tak rozplanować harmonogram plac aby uwzględnić charakterystyczne dla danej pory roku warunki atmosferyczne; h) wykopalisk lub innych przeszkód uniemożliwiających prowadzenie robót, za które nie odpowiada wykonawca, i) konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej na skutek okoliczności których wykonawca nie mógł obiektywnie przewidzieć o czas niezbędny do naniesienia zmian. j) konieczności udzielenia dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających łącznie 50 % wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli: - z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów lub - wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego; jeżeli takie opóźnienie ma lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy. k) zmian spowodowanych warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi w szczególności: niewypały i niewybuchy, wykopaliska archeologiczne nieprzewidziane w SIWZ, l) wystąpienia okoliczności, których obiektywnie nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, m) zawieszenia robót przez Zamawiającego, z powodów wystąpienia przyczyn technicznych lub organizacyjnych okresowo uniemożliwiających kontynuowanie wykonania przedmiotu umowy. O zawieszeniu robót Zamawiający powiadomi Wykonawcę wskazując przyczynę zawieszenia; n) zmian dokumentacji technicznej, dokonanej na wniosek Zamawiającego lub uzasadniony względami techniczno-projektowymi wniosek Wykonawcy; o) przekroczenia zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń itp.; 2. Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach: a) zmiana stawki urzędowej podatku VAT, b) rezygnacji z części robót, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy lub których wykonanie nie będzie konieczne lub będzie bezcelowe w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy - o wartość niewykonanych robót. c) rezygnacji z części robót, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy - o wartość niewykonanych robót. 3. Inne zmiany: a) w zakresie kluczowego personelu wykonawcy lub Zamawiającego, za uprzednią zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie, akceptującą kandydata na kluczowe stanowisko kierownicze, b) w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą Zamawiającego: - powierzenie podwykonawcom innej części robót niż wskazana w ofercie wykonawcy, - zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót, o ile nie sprzeciwia się to postanowieniom SIWZ, c) w zakresie kolejności i terminów wykonywania robót wskazanych w SIWZ, d) w przypadku aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp techniczny lub zmiany obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych. e) Zamawiający dopuszcza możliwość skrócenia terminów realizacji poszczególnych etapów robót za zgodą i w porozumieniu z Wykonawcą. 4. Warunki zmian: a) inicjowanie zmian - na wniosek wykonawcy lub Zamawiającego, b) uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót, c) forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://jedlicze.bip.krosoft.pl/?mainid=58
Adres uzyskania siwz Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Jedliczu ul Rynek 6 , 38-460 Jedlicze pokój nr 8
Data składania wniosków 21/01/2014
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Urząd Gminy w Jedliczu ul Rynek 6 , 38-460 Jedlicze pokój nr 1 (sekretariat)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)