DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA ZESPOŁU SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH W DOROHUSKU

Data publikacji 2013-12-20
Data zakończenia 2013-12-27 11:00:00
Instytucja Urząd Gminy Dorohusk
Miejscowość Dorohusk
Województwo lubelskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Warzywa przetworzone,
  • Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne,
  • Produkty mleczarskie,
  • Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Cukier i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 278211 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008, 11213001, 153310007, 12420005, 151130003, 151311202, 151120006, 152000000, 156000004, 158300005, 153310007, 154000002, 155000003, 158100009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Dorohusku
2. Gmina Dorohusk jest uprawniona do przeprowadzenia postępowania przetargowego. Zamawiający przewiduje udzielenie niniejszego zamówienia z podziałem na części w rozumieniu art. 2 pkt. 6 pzp. Postępowanie zostało podzielone na 9 części.
3. Informacja o częściach zamówienia:
3.1. Część 1 zamówienia - Dostawa jaj kurzych dużych,
3.2. Część 2 zamówienia - Dostawa warzyw,
3.3. Część 3 zamówienia - Dostawa mięsa i wędlin,
3.4. Część 4 zamówienia - Dostawa mięsa drobiowego,
3.5. Część 5 zamówienia - Dostawa ryb,
3.6. Część 6 zamówienia - Dostawa różnych artykułów spożywczych, produktów przemiału ziarna i skrobi, cukru i produktów pokrewnych, warzyw przetworzonych, makaronów, ziół, przypraw i przypraw korzennych, zup i bulionów,
3.7. Część 7 zamówienia - Dostawa olejów i tłuszczy,
3.8. Część 8 zamówienia - Dostawa produktów mleczarskich,
3.9. Część 9 zamówienia - Dostawa pieczywa i wyrobów piekarskich
4. Informacje wspólne dla każdej części:
4.1. Dostawa będzie realizowana cyklicznie transportem Wykonawcy i na jego koszt do siedziby ZSO znajdującej się w Dorohusku przy ul. I Armii Wojska Polskiego 49.
4.2. Każdy z produktów powinien być dostarczony w wymaganych opakowaniach.
4.3. Każdy produkt musi być dopuszczony do spożycia przez ludzi.
5. Sposób i częstotliwość dostawy artykułów żywnościowych:
5.1.Dostawa dla poszczególnych części asortymentowych w ustalony dzień w godz. 6.30 - 13.30 dla:
1) jaja - raz w tygodniu,
2) warzywa - raz w tygodniu,
3) mięso i wędliny - dwa razy w tygodniu,
4) drób - raz w tygodniu,
5) ryby - 1 raz w miesiącu,
6) artykuły spożywcze - raz w tygodniu, zioła, przyprawy korzenne, zupy i buliony, cukier i produkty pokrewne - jeden raz w tygodniu,
7) oleje i tłuszcze - jeden raz w tygodniu,
8) produkty mleczarskie - raz w tygodniu,
9) pieczywo i wyroby piekarskie - codziennie od poniedziałku do piątku w godz. 6.30 do 8.00. 5.2. Zamawiający powiadomi telefonicznie lub drogą elektroniczną Wykonawcę o każdej dostawie oraz wskaże zamawiane produkty z podaniem ilości, Wykonawca ma obowiązek dostarczenia zamawianego towaru max. 3 dni od przesłania zamówienia na każdy towar, z wyjątkiem pieczywa i wyrobów piekarskich, które muszą być dostarczone na drugi dzień od zamówienia.
5. 3. Produkty muszą spełniać normy jakościowe oraz muszą być dostarczone w ich początkowym okresie gwarancji.
5.4. W przypadkach, w których Zamawiający użył nazw dla określenia walorów smakowych produktów, zamawiający dopuszcza produkty o walorach smakowych takich samych lub wyższych.
5.5. Wykonawca powinien zachować odpowiednie warunki transportu i przechowywania dostarczanego towaru. Każda dostawa towaru wymagającego załączenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego musi posiadać taki dokument.
5.6. Wykonawca użyczy nieodpłatnie ewentualnie potrzebnych pojemników przy każdorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiającego na okres do następnej dostawy.
5.7. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości towaru
niż określona w ofercie.
5.8. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia.
5.9. Dopuszcza się możliwość zamiany ilości poszczególnego asortymentu w ramach każdej z części do 10% wartości zamówienia.
5.10. Wykonawca ma obowiązek uznania reklamacji jakości i ilości dostarczanego towaru i dostarczenia nowej partii do siedziby Zamawiającego w dniu złożenia reklamacji.
6. Każdy z wykonawców zamówienia może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia, kilka części lub na jedną z części.

Opis

według zał. nr 1 do SIWZwedług zał. nr 1 do SIWZwedług zał. nr 1 do SIWZwedług zał. nr 1 do SIWZwedług zal. nr 1 do SIWZwedług zal. nr 1 do SIWZwedług zał. nr 1 do SIWZwedług zał. nr 1 do SIWZwedług zał. nr 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Gminy Dorohusk
Ulica ul. I Armii Wojska Polskiego 50
Nr domu 50
Miejscowość Dorohusk
Kod Pocztowy 22-175
Województwo lubelskie
Tel 82 5661089 w. 20
Fax 82 5661061
Internet www.dorohusk.lubelskie.pl
Regon 00053787500000
E-mail sekretariat@dorohusk.com.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 9
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 27/06/2014
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń według kryterium spełnia/ nie spełnia.
Wiedza Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - wykonywał, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu otwarcia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zadania z zakresu dostaw lub sprzedaży artykułów żywnościowych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia główne dostawy: tj. min. 1 klienta, na rzecz którego prowadzona była sprzedaż artykułów spożywczych w ilości odpowiadającej zamówieniu na daną część w skali 6 mc. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń według kryterium spełnia/ nie spełnia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.dorohusk.bip.lublin.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Gminy w Dorohusku, ul. I Armii Wojska Polskiego 50, 22 - 175 Dorohusk, pokój nr 11
Data składania wniosków 27/12/2013
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Urząd Gminy w Dorohusku, ul. I Armii Wojska Polskiego 50, 22 - 175 Dorohusk, pokój nr 6
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)