Dostawa artykułów nabiałowych

Data publikacji 2013-12-23
Data zakończenia 2014-01-09 08:45:00
Instytucja Zespół Szkół im. Stanisława Staszica
Miejscowość Piła
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Produkty mleczarskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 279689 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 155000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa artykułów nabiałowych. Dostawa zgodnie z załącznikiem nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Formularz cenowy. Wykonawca w formularzu cenowym w kolumnie nr 3 zobowiązany jest wskazać nazwę oferowanego produktu nabiałowego w celu sprawdzenia czy oferowany produkt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w kolumnie nr 2.
Ilości asortymentu wskazane w Załączniku nr 3 do SIWZ są ilościami szacunkowymi, służącymi do obliczenia ceny oferty, porównania złożonych ofert i wyboru Wykonawcy. Rzeczywiste ilości zamawianego asortymentu będą wynikały z bieżących potrzeb Zamawiającego.
Załącznik ten stanowić będzie załącznik do umowy.
2. Dostawy zamówionych towarów - sukcesywne - w terminach i ilościach ustalonych
przez Zamawiającego:
- Dostawca jest zobowiązany dostarczać przedmiot zamówienia własnym transportem i na własny koszt do siedziby Zamawiającego oraz zapewnić bezpłatny rozładunek dostarczonych produktów w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
- Dostawca jest zobowiązany dostarczyć towar bez zbędnej zwłoki nie później
niż w ciągu 6 godzin od chwili złożenia zamówienia przez uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego.
- Dowóz produktów w dniu dostawy powinien nastąpić w godzinach 7.00 - 14.00.
- Termin przydatności - najkrótszy 2 tygodnie.
3. W celu potwierdzenia, że przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego,
tj. spełnia wymagania konieczne do zachowania higieny w obrocie artykułami żywnościowymi, Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty dokumentów, o których mowa w pkt 6.3 - 6.4. SIWZ.
4. Dopuszcza się możliwość składania zamówień faksem lub telefonicznie.
5. Warunki płatności: do 14 dni licząc od dnia poprawnie wystawionej faktury, nie wcześniej niż po dostawie.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zespół Szkół im. Stanisława Staszica
Ulica al. Powstańców Wielkopolskich 18
Nr domu 18
Miejscowość Piła
Kod Pocztowy 64-920
Województwo wielkopolskie
Tel 067 212 22 18
Fax 067 212 51 99
Internet www.zsstaszica.pila.pl
Regon 00067042700000
E-mail zsstaszicapila@poczta.onet.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2014
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1. Oświadczenie Wykonawcy, że posiada ważną decyzję wydaną przez organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organ Inspekcji Weterynaryjnej dotyczącą spełniania wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w obrocie artykułami żywnościowymi. 2. Oświadczenie wykonawcy, że posiada ważną decyzję wydaną przez organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organ Inspekcji Weterynaryjnej dotyczącą spełnienia wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w obrocie artykułami żywnościowymi - dopuszczającą środek transportu do przewozu artykułów spożywczych - nabiałowych. 3. Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 3 do SIWZ.
Inne dokumenty 1. Wypełniony formularz Oferta, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli forma reprezentacji nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Cena produktu określona w formularzu ofertowym Wykonawcy może ulec zmianie w przypadku udokumentowanej zmiany ceny produktu. Podstawą do zmiany jest zmiana wskaźnika wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszanego przez Główny Urząd Statystyczny. Do pisemnego zawiadomienia strony umowy przez stronę domagającą się zmiany zostanie dołączona decyzja cenowa Głównego Urzędu Statystycznego, określająca wysokość wskaźnika. Zmienione ceny będą obowiązywały od następnej dostawy dokonanej po dacie doręczenia zawiadomienia i wyrażenia zgody przez stronę, która zawiadomienie otrzymała. Ceny mogą ulec zmianie nie wcześniej niż trzy miesiące od dnia zawarcia umowy i wymagają zmiany umowy. 2. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług dopuszczalna jest zmiana umowy w zakresie wynagrodzenia. Zmianą nie ulegną ceny netto podane w ofercie Wykonawcy. Zmiana dotyczy jedynie zastosowania nowej stawki podatku VAT. Ewentualna zmiana może nastąpić ze skutkiem od dnia wejścia w życie ustawy zmieniającej wysokość podatku do dnia zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia, po złożeniu stosownego wniosku przez stronę umowy o dokonanie takiej zmiany. 3. Zmiany warunków umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.zsstaszica.pila.pl
Adres uzyskania siwz Zespół Szkół im. Stanisława Staszica w Pile Al. Powstańców Wielkopolskich 18 64-920 Piła sekretariat dyrektora
Data składania wniosków 09/01/2014
Godzina składania wniosków 08:45
Miejsce Zespół Szkół im. Stanisława Staszica w Pile Al. Powstańców Wielkopolskich 18 64-920 Piła sekretariat dyrektora
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)