Dostawa artykułów spożywczych dla szkolnej stołówki przy Zespole Szkół Podstawowo - Gimnazjalnych w Podegrodziu

Data publikacji 2013-12-23
Data zakończenia 2013-12-31 09:00:00
Instytucja Zespół Szkół Podstawowo-Gimnazjalnych im. bł. O. St. Papczyńskiego w Podegrodziu
Miejscowość Podegrodzie
Województwo małopolskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Warzywa przetworzone,
  • Tłuszcze jadalne,
  • Margaryna i podobne produkty,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Pieczywo,
  • Aparatura transmisyjna do radiotelefonii, radiotelegrafii, transmisji radiowej i telewizyjnej

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534794 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008, 158100009, 158113009, 158000006, 32200009, 153311709, 151100002, 33110002, 154310008, 154300001, 155000003, 31425003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę:
Lp.
Nazwa towaru
j.m.
Wielkość opakowania
Ilość





Pieczywo
1
Bułka zwykła pszenna
szt.
100 g
1970
2
Bułka razowa
szt.
70 g
1260
3
Chleb pszenny krojony
szt.
600 g
1770
4
Pączek
szt.
70 g
740
5
Drożdżówka
szt.
120 g
1000
6
Ciastko francuskie
szt.
120g
400
7
Ciasto drożdżowe
kg

30
Produkty spożywcze
8
Bułka tarta
kg
500g
120
9
Cukier waniliowy
szt.
16 g
90
10
Cukier puder
kg
500g
6
11
Cukier
kg
1000 g
100
12
Kasza wiejska
kg
1000 g
35
13
Mąka pszenna typ 450
kg
1000 g
200
14
Ryż
kg
1000 g
110
15
Makaron świderki 5-jajeczny
kg
500 g
220
16
Makaron nitki 5-jajeczny
kg
500 g
40
17
Makaron nitki 5-jajeczny
kg
250 g
100
18
Koncentrat barszczu
szt.
300 ml
50
19
Koncentrat pomidorowy
szt.
850 g
50
20
Groszek konserwowy
szt.
400 g
50
21
Ćwikła z chrzanem
szt.
900 g
120
22
Papryka konserwowa
szt.
900 ml
50
23
Kapusta czerwona
szt.
900 ml
75
24
Ogórek konserwowy
szt.
900 g
250
25
Chrzan tarty w słoiku
szt.
180g
20
26
Brzoskwinia w syropie
szt.
850g
10
27
Ananas w syropie
szt.
560g
10
28
Sok owocowy z rurką
szt.
200 ml
500
29
Sok wysokosłodzony
szt.
500 ml
45
30
Sok Kubuś Play
szt.
400 ml
2500
31
Olej z pierwszego tłoczenia-do smażenia
szt.
1000 ml
90
32
Maga-delikat
szt.
1000 ml
10
33
Papryka słodka czerwona
szt.
20 g
50
34
Pieprz mielony
szt.
20 g
80
35
Przyprawa do kurczaka
szt.
30 g
20
36
Przyprawa do ryb
szt.
30 g
20
37
Sól jodowana
kg
1000 g
55
38
Rosół z kury-instant
szt.
170 g
10
39
Sos pieczeniowy ciemny
szt.
30 g
35
40
Ziele angielskie
szt.
15 g
60
41
Żurek śląski w torebce
szt.
 -
140
42
Cynamon mielony
szt.
15 g
30
43
Kminek cały
szt.
20 g
50
44
Liść laurowy
szt.
6 g
60
45
Majeranek suszony
szt.
8 g
70
46
Przyprawa warzywna do potraw
szt.
200 g
200
47
Proszek do pieczenia
szt.
30 g
10
48
Galaretka owocowa w proszku
szt.
75g
80
49
Koper suszony
szt.
 -
15
50
Kinder Bueno
szt.
39 g
360
51
Czekolada mleczna
szt.
100 g
180
Owoce i warzywa
52
Banan
kg
-  
500
53
Nektarynka
kg
-  
60
54
Jabłka
kg
-  
500
55
Cytryna
kg
-
3
56
Pomarańcza
kg
-
3
57
Pomidor
kg
-  
10
58
Ogórek zielony
kg
-  
40
59
Brokuł świeży
szt.
-  
30
60
Kalafior świeży
szt.
-  
80
61
Burak ćwikłowy
kg
-
10
62
Koper świeży
szt.
-  
40
63
Natka pietruszki świeża-pęczek
szt.
-  
150
64
Por świeży
szt.
-  
230
65
Seler świeży
kg
-  
240
66
Marchewka
kg
-  
300
67
Kapusta włoska
szt.
-  
8
68
Kapusta kiszona
kg
-  
350
69
Kapusta biała
kg
-  
185
70
Cebula biała
kg
-  
190
71
Czosnek-główka
szt.
-  
150
72
Ziemniaki
kg
-  
1900
73
Papryka świeża
kg
-
20
74
Fasola Jasiek
kg
-  
70
75
Pieczarka świeża
kg
-  
90
Warzywa mrożone
76
Mrożonka-mieszanka warzywna
szt.
450 g
110
77
Truskawka mrożona
szt.
500 g
600
Mięso
78
Boczek wędzony
kg
-  
100
79
Filet drobiowy
kg

450
80
Kiełbasa wiejska wieprzowa
kg
-  
30
81
Karczek wp. b/k
kg
-  
600
82
Karczek wp. b/k - mielony
kg
-
200
83
Kurczak-cały
kg
-
260
84
Schab b/k
kg
-  
300
85
Słonina
kg
-  
3
86
Udko z kurczaka
kg
-  
150
Ryby
87
Ryba-sola
kg

200
Margaryna i podobne produkty
88
Masło - 82% tłuszczu
szt.
200 g
150
89
Margaryna Palma
kg
250 g
80
Tłuszcze
90
Smalec
szt.
200 g
40
Produkty mleczarskie
91
Śmietana 18%
szt.
400 g
1800
92
Ser biały tłusty
kg

230
93
Jogurt naturalny z kawałkami owoców
szt.
150 g
3000
94
Mleko w kartonie 2% tłuszczu
szt.
1000 ml
120
Jaja
95
Jajka
szt.

2000
2. Dostawy realizowane będą sukcesywnie w godzinach od 700- 1000 w dni nauki w szkołach na podstawie szczegółowego zamówienia złożonego w jednej z form (pisemnie, telefonicznie, drogą elektroniczną) przez wyznaczonego pracownika Zamawiającego z jednodniowym wyprzedzeniem najpóźniej do godz. 1500:
a. Pieczywo - codziennie.
b. Mięso, artykuły garmażeryjne, artykuły mleczarskie, owoce, warzywa, mrożonki - 3 x w tygodniu.
c. Pozostałe artykuły spożywcze - 1 x w tygodniu.
3. Wykonawca zaopatruje w artykuły spożywcze w pierwszym gatunku, zgodne z cechami określonymi w SIWZ oraz nieprzeterminowane, natomiast w przypadku mięsa, produktów garmażeryjnych i mleczarskich termin ważności nie może upływać wcześniej niż 5 dni po dacie dostawy.
4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar do siedziby zamawiającego własnym transportem, na własny koszt oraz do elastycznego reagowania na zwiększone lub zmniejszone potrzeby zamawiającego w stosunku do danego asortymentu lub całości.
5. Dostawy winny być realizowane przy użyciu środków transportowych przeznaczonych do przewozu żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami.
6. Odbioru towaru w siedzibie Zamawiający zgodnie z jego upoważnieniem dokona wyznaczony przez Zamawiającego pracownik.
7. Za dostarczoną żywność (w tym ubezpieczenie, stan jakościowy) odpowiada Wykonawca do czasu odbioru zrealizowanego zamówienia przez Zamawiającego.
8. Dostarczany towar winien być świeży z okresami ważności odpowiednimi dla danego asortymentu, wysokiej jakości t.j. I-go gatunku bez wad fizycznych i jakościowych i odpowiadać Polskim Normom. Wyroby winny być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami. W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z zamówieniem lub niewłaściwej jakości bądź niedostarczenia zamówionego towaru a także niedokonania niezwłocznej jego wymiany na towar właściwy, Zamawiający ma prawo dokonania zakupu zamówionego towaru w dowolnej jednostce handlowej. Koszty powstałe z tego tytułu obciążają Wykonawcę.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji dostaw w ilości mniejszej niż podana w pkt. 3.2 powyżej. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości dostaw przewidzianych w umowie.
10. Dostawy powinny odpowiadać normom sanitarnym i higienicznym przewidzianym dla żywności na terenie RP i posiadać Handlowy dokument identyfikacyjny.
11. Przedmiot zamówienia będzie pochodził z bieżącej produkcji, tej samej partii produkcyjnej, będzie wytwarzany zgodnie z zasadami GMP (Dobrej Praktyki Produkcyjnej) i dostarczany zgodnie z obowiązującymi przepisami:
1) ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno - spożywczych (Dz. U. z 2005 r. Nr 187 poz.1577 z późn. zm.) wraz z aktami wykonawczymi,
2) rozporządzenia (WE) 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 stycznia 2002 ustanawiającego ogólne zasady i wymagania prawa Żywnościowego, powołującego Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności oraz ustanawiającego procedury w zakresie bezpieczeństwa Żywności (Dz. U. UE L Nr 31, poz. 1),
3) rozporządzenia (WE) 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004. w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z Żywnością oraz uchylającego Dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG (Dz. U. UE L Nr 338, poz. 4),
4) ustawy z dnia 16 grudnia 2005 o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006 r. Nr 17, poz. 127 z późn zm.),
5) rozporządzenia (WE) 853/2004, Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do Żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UE L Nr 139, poz. 55 z późn zm.),
6) rozporządzenia (WE) 854/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące organizacji urzędowych kontroli w odniesieniu do produktów pochodzenia zwierzęcego przeznaczonych do spożycia przez ludzi (Dz. Urz. UE L Nr 139, poz. 206 z późn zm.),
7) rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007 w sprawie znakowania środków spożywczych (Dz. U. Nr 137, poz. 966 z późn zm.),
8) rozporządzenia (WE) 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. U. UE L Nr 139, poz. 1 z późn zm.),

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zespół Szkół Podstawowo-Gimnazjalnych im. bł. O. St. Papczyńskiego w Podegrodziu
Ulica Podegrodzie 6
Nr domu 6
Miejscowość Podegrodzie
Kod Pocztowy 33-386
Województwo małopolskie
Tel 018 4459011
Fax 018 4459011
Internet bip.podegrodzie.pl
Regon 12074803300000
E-mail sp.podegrodzie@iap.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: jednostka budżetowa
Rodzaj zam inny jednostka budżetowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace 3.13. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 7 Ustawy.
Czas D
Data zakończenia 31/12/2014
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży: Zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Powiatowej Inspekcji Sanitarnej - zgodnie z art. 68 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity Dz. U. z 2010r. Nr 136, poz.914 z późn. zm.). Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty.
Wiedza warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym czasie - wykonał: minimum jedną dostawę artykułów spożywczych o wartości 35.000,00 zł, (poprzez dostawę należy rozumieć jedną umowę) Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty.
Potencjał warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi, że: dysponuje lub będzie dysponował środkami transportu dostosowanymi do przewozu żywności, które mają dopuszczenie Sanepidu Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty.
Sytuacja warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że: posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 35.000,00 zł. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 7 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1), 2) w sytuacji wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo, 3) w sytuacji oferty złożonej przez Wykonawców występujących wspólnie pełnomocnictwo dla podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy Wykonawców zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy
Inne dokumenty 1) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1), 2) w sytuacji wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo, 3) w sytuacji oferty złożonej przez Wykonawców występujących wspólnie pełnomocnictwo dla podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy Wykonawców zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w następujących przypadkach: 1) Wystąpi siła wyższa uniemożliwiająca Wykonawcy wykonanie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku strony mogą przesunąć termin zakończenia wykonania niniejszej umowy o czas, w jakim siła wyższa uniemożliwiała wykonanie obowiązków Stron. 2) Wystąpi brak na rynku dostępnych towarów lub materiałów służących do ich wytworzenia, oferowanych w ofercie Wykonawcy, które mogą być zastąpione innymi materiałami lub towarami spełniającymi wymagania Zamawiającego określone w SIWZ lub wystąpią inne obiektywne okoliczności uniemożliwiające spełnienie przez Wykonawcę świadczenia określonego w umowie; w takich przypadkach Wykonawca i Zamawiający postanowią o zmianie przedmiotu zamówienia lub sposobu świadczenia albo terminu wykonania umowy (o czas trwania ww. okoliczności), bądź też wysokości wynagrodzenia Wykonawcy ustalonego w umowie. 3) Wystąpi konieczność zmiany osób koordynujących (osób odpowiedzialnych za realizację umowy ze strony Wykonawcy lub ze strony Zamawiającego). 4) Wystąpi konieczność wprowadzenia innych zmian, które są niezbędne do wykonania umowy, a których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy oraz nie są zmianami istotnych postanowień umowy. 5) Wystąpi zmiana stawek celnych lub podatkowych powodująca, że wykonanie zobowiązania wiąże się z rażąco wysokimi kosztami, wówczas dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia, 6) Wystąpi zmiana przepisów prawa, powodująca, że wykonanie zobowiązania wiąże się z rażąco wysokimi kosztami, wówczas dopuszczalna jest zmiana.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://bip.podegrodzie.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Gminy Podegrodzie, 33-386 Podegrodzie 248, pokój nr. 6
Data składania wniosków 31/12/2013
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Sala Obsługi Klienta Urzędu Gminy Podegrodzie, 33-386 Podegrodzie 248
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Nie dotyczy
Czy unieważnienie Nie
Dok potw 5 Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)